Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα

Δεν είχαμε με τι να ασχοληθούμε....

<< < (2/5) > >>

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΈχω παρατηρήσει κι εγώ ότι συμβαίνει συχνά το μέλος anastasios του forum να αντιγράφει δημοσιεύσεις που γίνονται από το μέλος Αναστάσιος Θεοδωρίδης του greekmeds.
--- Τέλος παράθεσης ---

Ώστε παραδέχεσαι ότι είσαι μαθητής του Αναστάσιου του Μέγα;

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΌσο αφορά την προτροπή σου στο να "απουσιάσουμε" από το forum
--- Τέλος παράθεσης ---

Από τα ποστ μου.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤελειώνοντας απλά να πω πως το θέμα "αρχίδει και κουράδει"
--- Τέλος παράθεσης ---

Απ΄την αρχή το έλεγα!!!

anastasios theodoridis:
Διαβάζω αρκετό καιρό τα post σου, γνωρίζω πολύ καλά ότι διαθέτεις χιούμορ το οποίο το μεταφέρεις στα post σου και πραγματικά με ξένισε η απάντησή σου.

Τέσπα, καλή συνέχεια.

Υ.Γ. Το αν είμαι μαθητής του συναδέλφου που αναφέρεις είναι σαν να σου απαντάω στο "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"

Καλό Σαββατοκύριακο!

Chris123GR:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔιαβάζω αρκετό καιρό τα post σου, γνωρίζω πολύ καλά ότι διαθέτεις χιούμορ το οποίο το μεταφέρεις στα post σου και πραγματικά με ξένισε η απάντησή σου.

Τέσπα, καλή συνέχεια.

Υ.Γ. Το αν είμαι μαθητής του συναδέλφου που αναφέρεις είναι σαν να σου απαντάω στο "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"

Καλό Σαββατοκύριακο!

--- Τέλος παράθεσης ---

Η κότα ή κόκκορας ή κοτόπουλο (επιστ. Gallus gallus domesticus) είναι ένα εξημερωμένο πτηνό. Είναι ένα από τα πιο κοινά και διαδεδομένα κατοικίδια ζώα, αφού υπολογίζεται ότι το 2003 υπήρχαν γύρω στα 24 δισεκατομμύρια εκπρόσωποι του είδους τους. Δηλαδή υπάρχουν περισσότερα κοτόπουλα στον κόσμο από οποιοδήποτε άλλο πουλί, ή ανθρώπους. Ο άνθρωπος εκτρέφει τα κοτόπουλα πρώτιστα ως πηγή τροφίμων, για το κρέας τους και τα αυγά τους.