Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
26 Δεκεμβρίου 2024, 16:35:11

Αποστολέας Θέμα: Διακομιδές ασθενών  (Αναγνώστηκε 641751 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

3 Οκτωβρίου 2011, 17:50:29
Απάντηση #270
Αποσυνδεδεμένος

αφροδιτη


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΕΣΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΜΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΑΡΕΩΣ ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜΕΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ.

Η επιτροπή του ΚΕΣΥ στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι της Ελληνικής Αναισθησιολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εντατικής Θεραπείας, του ΕΚΑΒ, καρδιολόγοι και νευροχειρουργός κατέληξαν στις κάτωθι αποφάσεις για τις διακομιδές βαρέως πασχόντων και διασωληνωμένων ασθενών.
Για τις δια-νοσοκομειακές διακομιδές σε μεγάλα αστικά κέντρα που έχουν περισσότερα του ενός νοσοκομεία:
1. Οι διακομιδές διασωληνωμένων και γενικά των βαρέως πασχόντων ασθενών (πολυτραυματίας, αιμοδυναμικά ασταθής ασθενής ή ασθενής με επαπειλούμενο αεραγωγό και αερισμό) που αντιμετωπίσθηκαν στο ΤΕΠ ή και το χειρουργείο και δεν νοσηλεύονται σε κάποιο νοσηλευτικό τμήμα, πραγματοποιούνται από αναισθησιολόγο, εντατικολόγο ή επειγοντολόγο (ο τελευταίος εφόσον υπάρχει). Στην διακομιδή του ασθενούς συμμετέχει ένας εκ των εφημερευόντων γενικών χειρουργών, αν ο ασθενής είναι τραυματίας, ενώ αν είναι παθολογικός ασθενής συμμετέχει καρδιολόγος ή παθολόγος ή νευρολόγος αναλόγως της βασικής αιτίας για την οποία παραπέμπεται σε άλλο νοσοκομείο.
2. Απαραίτητα πριν την αποχώρηση του ασθενούς από το νοσοκομείο, πρέπει να έχει παραδοθεί συγκεκριμένο, αναλυτικό, πρωτόκολλο παράδοσης/ παραλαβής, το ιστορικό του ασθενούς, πλήρης αναγραφή των εργαστηριακών και λοιπόν εξετάσεων του ασθενούς, αντίγραφο του διαγράμματος αναισθησίας και πρακτικού επεμβάσεως (αν έχει υποβληθεί σε αναισθησία και επέμβαση).
3. Αν ο προς διακομιδή ασθενής, νοσηλεύεται σε νοσηλευτικό τμήμα, εκτός του αναισθησιολόγου ή εντατικολόγου, συνοδεύεται από ένα εκ των εφημερευόντων γιατρών της παραπέμπουσας κλινικής με πλήρη ιατρικό φάκελο.
4. Για την πραγματοποίηση των διακομιδών των βαρέως ασθενών συνοδεία αναισθησιολόγου ή εντατικολόγου καταρτίζεται ξεχωριστή κοινή, καθημερινή λίστα εφημερευόντων γιατρών των παραπάνω ειδικοτήτων. Η λίστα εφημερευόντων για διακομιδές καταρτίζεται και υπογράφεται από κοινού από τους διευθυντές του Αναισθησιολογικού τμήματος και ΜΕΘ και την επίβλεψη του Διευθυντή Ιατρικής Υπηρεσίας.
Για τις διακομιδές ασθενών από ένα Νομαρχιακό Νοσοκομείο σε ένα Περιφερειακό ή από μία Υγειονομική Περιφέρεια σε άλλη:
1. Να ισχύουν ότι και στην προηγούμενη περίπτωση. Δηλαδή η διακομιδή θα πραγματοποιείται από αναισθησιολόγο ή εντατικολόγο εφόσον είναι εφικτή  ;) η κατάρτιση κοινής λίστας εφημερευόντων για διακομιδές, διαφορετικά η διακομιδή γίνεται από γιατρούς του ΕΚΑΒ :laugh:
2. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται η μεταφορά βαρέως πάσχοντος ή διασωληνωμένου ασθενούς από άπειρο και ανειδίκευτο για αυτό το σκοπό γιατρό και μάλιστα από γιατρό που υπηρετεί για εκπλήρωση υπηρεσίας υπαίθρου. :o :o :o :o :o ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΑΡΑΓΕ???




3 Οκτωβρίου 2011, 19:49:41
Απάντηση #271
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται η μεταφορά βαρέως πάσχοντος ή διασωληνωμένου ασθενούς από άπειρο και ανειδίκευτο για αυτό το σκοπό γιατρό και μάλιστα από γιατρό που υπηρετεί για εκπλήρωση υπηρεσίας υπαίθρου.

Κι όταν ο ΔΙΥ πει στον αγροτικό "σε διατάζω να το πας", όπως συνηθίζεται κατά τόπους, ο δεύτερος θα πει "μισό να πάρουμε το ΚΕΣΥ να μας πει"... Και στη διαδρομή θα γελάνε με το αστείο ο αγροτικός με το διασωληνωμένο μαζί.
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

3 Οκτωβρίου 2011, 20:35:46
Απάντηση #272
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Ή, τυπώνει την απόφαση του ΚΕΣΥ, την δείχνει στον ΔΙΥ, και αρνείται να εκτελέσει μια εντολή που στερείται νομιμότητας.
« Τελευταία τροποποίηση: 3 Οκτωβρίου 2011, 20:47:35 από Ο διακοσμητής »
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

3 Οκτωβρίου 2011, 21:43:55
Απάντηση #273
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται η μεταφορά βαρέως πάσχοντος ή διασωληνωμένου ασθενούς από άπειρο και ανειδίκευτο για αυτό το σκοπό γιατρό και μάλιστα από γιατρό που υπηρετεί για εκπλήρωση υπηρεσίας υπαίθρου.

Κι όταν ο ΔΙΥ πει στον αγροτικό "σε διατάζω να το πας", όπως συνηθίζεται κατά τόπους, ο δεύτερος θα πει "μισό να πάρουμε το ΚΕΣΥ να μας πει"... Και στη διαδρομή θα γελάνε με το αστείο ο αγροτικός με το διασωληνωμένο μαζί.
Αγαπητέ συνάδελφε Γιώργο, ο ΔΙΥ μπορεί να μου ζητήσει να πηδήξω από το παράθυρο, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να το κάνω, ακόμα κι αν μου δώσει εγγράφως την εντολή του....που πολύ αμφιβάλλω.
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

3 Οκτωβρίου 2011, 23:05:10
Απάντηση #274
Αποσυνδεδεμένος

D-Michalis

Administrator
Καλά και άγια τα παραπάνω. Όμως, το ΚΕΣΥ γνωμοδοτεί. Δεν νομοθετεί. Υπάρχει πράξη αποδοχής από τον αρμόδιο υπουργό? (που ισοδυναμεί με νομοθεσία?)
Το να λέμε τι είναι επιστημονικά ορθό, απέχει πολύ από το τι είναι εφικτό σε αυτή τη χώρα, και ειδικά σήμερα που οι ελλείψεις από σημαντικές τείνουν να γίνουν τραγικές.
Καλές είναι οι θεωρίες, αλλά κάποιος πρέπει να πεί με ειλικρίνεια και ευθύτητα στον μη ειδικό γιατρό τι πρέπει να κάνει όταν εντέλλεται και όντως δεν υπάρχει ειδικός από τους προβλεπόμενους για να πάει. Γιατί πάντα θα βρίσκεται μπροστά στο δίλημμα «και αν δεν πάω και πεθάνει? Πώς ξεμπλέκω?»
Με τη σημερινή στελέχωση (ιδίως σε επαρχιακά νοσοκομεία) πόσο εφικτά είναι τα προβλεπόμενα από το ΚΕΣΥ? Και, επί απουσίας των ανωτέρω γιατρών, τι προτείνει το ΚΕΣΥ? Τίποτε, γιατί απλά δεν θέλει να γνωρίζει την πραγματικότητα.

Θα μου πείτε «επιστημονικό όργανο είναι. Το επιστημονικό σκέλος οφείλει να βλέπει».
Ο.Κ. Αν όμως είναι έτσι, έχω 2 ενστάσεις.
1.   Ως επιστημονικό όργανο έπρεπε το πόρισμά του να το μεταβιβάζει στους αρμόδιους για την υλοποίηση των πολιτικών υγείας και αυτοί να «εντέλλουν» με σχετικό υπηρεσιακό έγγραφο, παίρνοντας και την ευθύνη των συνεπειών, αν το «μοντέλο» δεν μπορεί να εφαρμοστεί λόγω ευθυνών τους (ελλιπή στελέχωση, κ.λ.π.)
2.   Γνωρίζετε την σύνθεση του ΚΕΣΥ? Πόσο «επιστημονικό» είναι ένα όργανο που η συντριπτική του πλειοψηφία αποτελείται από εκπροσώπους φορέων και συντεχνιών και όχι από επιστήμονες? 
Αν και επιθυμώ διακαώς να τραγουδώ το «μην κλαις, δεν πειράζει, θα ’ρθει άσπρη μέρα και για μας», με τα γεγονότα που ζούμε (σε κοινωνία και υγεία) νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα το «γέρασα μ’ ένα κοντό παντελονάκι και ο ήλιος (πού είχε μισοφανεί, όχι μόνο) δεν φάνηκε ακόμη (αλλά έχει ολότελα κρυφτεί)».

4 Οκτωβρίου 2011, 07:47:00
Απάντηση #275
Αποσυνδεδεμένος

Πατρωνάκης Μάνος

Moderator
 Στο ίδιο μοτίβο και το παρακάτω άρθρο 66 του Ν. 3984 27.VI.2011
 
 Ρύθμιση θεμάτων του Σώματος Επιθεώρησης Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας, του Ε.Κ.Α.Β. και νοσοκομείων
 Στο τέλος της παρ. 11 του άρθρου 7 του ν. 1579/ 1985 προστίθενται εδάφια ως εξής: «Τα Νοσηλευτικά Ιδρύματα και Κέντρα Υγείας της χώρας
υποχρεούνται να διαθέτουν υπό τη συντονιστική αρμοδιότητα του Ε.Κ.Α.Β. και των παραρτημάτων του, τα ασθενοφόρα αυτοκίνητά τους, καταλλήλως
στελεχωμένα και εξοπλισμένα,σύμφωνα με μηνιαίο πρόγραμμα, το οποίο υποβάλλεται εγκαίρως στο Ε.Κ.Α.Β.. Για το λόγο αυτόν όλοι οι οδηγοί, πληρώματα
ασθενοφόρων και λοιπό προσωπικό των Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας, που στελεχώνουν τα ασθενοφόρα τους, θα εκπαιδεύονται από το Ε.Κ.Α.Β..»

5 Νοεμβρίου 2011, 11:18:16
Απάντηση #276
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Σε φάση έντονων αναναταράξεων εισέρχεται ο ευαίσθητος τομέας των αεροδιακομιδών. Σύμφωνα με πηγές από την πολεμική αεροπορία, στο πλαίσιο των μέτρων περικοπής των δαπανών, από το Σμήνος Ελικοπτέρων Αμεσης Βοήθειας, που εκτελεί αερομεταφορές ασθενών, πρόκειται ώς το τέλος του μήνα να αποχωρήσουν πέντε χειριστές. Πρόκειται για τους λεγόμενους μόνιμους εξ εφεδρείας (έτσι λέγονται όσοι έχουν ανακληθεί από την εφεδρεία στην ενεργό υπηρεσία), οι οποίοι συνταξιοδοτούνται, μειώνοντας τον αριθμό χειριστών στους 15, εκ των οποίων ωστόσο μόνο οι δύο είναι κυβερνήτες (οι υπόλοιποι είναι συγκυβερνήτες ή άλλο προσωπικό).

Το ΣΕΑΒ απαρτίζεται από τα τρία εναπομείναντα ελικόπτερα Agusta A-109E, τα οποία το 2003 «πέρασαν» στην πολεμική αεροπορία, με απόφαση του τότε πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη, μετά και το τρίτο πολύνεκρο δυστύχημα με ελικόπτερο αυτού του τύπου την περίοδο που την επιχειρησιακή του εκμετάλλευση είχε η Helitalia. Το προσωπικό του Σμήνους έχει σήμερα να το λέει: Από όταν ανέλαβε τα ελικόπτερα, «δεν έχουν πάθει ούτε γραντζουνιά». Δεν εγγυώνται όμως το ίδιο για το μέλλον....

Με τις αποδοχές του προσωπικού να έχουν καταβαραθρωθεί, την κόπωση και την ανασφάλεια να γιγαντώνονται και παράλληλα την εργασία να πολλαπλασιάζεται, αρχίζουν να εκφράζονται οι πρώτες ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα του πτητικού έργου. Οι κυβερνήτες καλούνται σήμερα να εκπαιδεύσουν χειριστές άλλων αεροσκαφών για πτήσεις με ελικόπτερο, αντικείμενο πολύ διαφορετικό και άκρως απαιτητικό. Το Αιγαίο –λένε– θέλει ώρες πτήσης, τριβή, ιδρώτα για να το μάθεις.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Η εκπαίδευση των νέων κυβερνητών αναμένεται να κοστίσει στο κράτος υπερπολλαπλάσια από αυτά που εξοικονομήθηκαν με τη συνταξιοδότηση των μονίμων εξ εφεδρείας. Η εκπαίδευση ενός και μόνου κυβερνήτη διαρκεί 4–5 μήνες και αγγίζει τις 300.000 ευρώ, ενώ θα πρέπει να εκπαιδευτούν τουλάχιστον τέσσερις κυβερνήτες. (Η μία ώρα εκπαιδευτικής πτήσης με τα Α-109 κοστίζει 3.300 ευρώ.) Αντίστοιχα, το κράτος εξοικονόμησε περίπου 80.000 ευρώ τον χρόνο από τη μη καταβολή του πτητικού επιδόματος στους χειριστές που έφυγαν. Εντύπωση προκαλεί, επίσης, το γεγονός ότι μόλις πριν από δύο μήνες η υπηρεσία έστειλε τους χειριστές που αμέσως μετά βγήκαν στη σύνταξη για εκπαίδευση σε simulator (προσομοιωτές) στην Ιταλία, που κόστισε 13.000 ευρώ το άτομο.

Οι εξελίξεις στο ΣΕΑΒ, το οποίο θα έχει εφεξής μόνο δύο έμπειρους κυβερνήτες, αναμένεται να επηρεάσουν συνολικά τη λειτουργία του ΕΚΑΒ. Μέχρι σήμερα, πάντως, η συνεργασία των δύο φορέων υπήρξε άψογη. Μόνο το 2011, από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, τα Α-109 έχουν πραγματοποιήσει 91 αποστολές (202 ώρες πτήσεις), με τις οποίες έχουν μεταφερθεί 96 ασθενείς. Πάγιο αίτημα, πάντως, του ΕΚΑΒ είναι να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο των αεροδιακομιδών (σήμερα, το ΕΚΑΒ επικοινωνεί με την πολεμική αεροπορία, η οποία το ενημερώνει εάν και ποια είναι τα διαθέσιμα εναέρια μέσα). «Η πολεμική αεροπορία έχει εκπαιδευτεί να κάνει επιχειρησιακές πτήσεις και οι αεροδιακομιδές ασθενών είναι πολιτικές πτήσεις», αναφέρουν.
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

5 Νοεμβρίου 2011, 11:20:21
Απάντηση #277
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Σε νησιά των Κυκλάδων, ακόμα κι αν η κατάσταση του ασθενούς απαιτεί εναέριο μέσο, επιλέγεται συγκεκριμένο πλωτό

Στις 9 Αυγούστου, στις 7.30 το απόγευμα, ένα τροχαίο ατύχημα στον περιφερειακό Παροικιάς Πάρου κινητοποίησε τις Αρχές του νησιού. Το θύμα, ένας νέος Παριανός 25 ετών, ήταν αρκετά σοβαρά, η μεταφορά του σε κάποιο μεγάλο νοσοκομείο ήταν επιβεβλημένη. Περιέργως όμως, ο ασθενής δεν διακομίσθηκε στο νοσοκομείο της Σύρου ούτε με αεροπλάνο τού ΕΚΑΒ, αλλά ούτε και με το έτοιμο ανά πάσα στιγμή προς πτήση αεροπλάνο του Κέντρου Υγείας Πάρου, αλλά με... ψαροκάικο που κατέφθασε στις 10.30 από τη Νάξο. Στη Σύρο, φυσικά, οι γιατροί, αφού εξέτασαν τον 25χρονο, κάλεσαν εσπευσμένα σούπερ πούμα ώστε ο τραυματίας να διακομισθεί στην Αθήνα.

Δεν ήταν το μόνο περίεργο περιστατικό στο Κέντρο Υγείας Πάρου. Συνεπιβάτες εξάλλου με τον 25χρονο τραυματία από το τροχαίο ήταν και ένας ακόμη τραυματίας, αλλά και ένας ασθενής με εγκεφαλικό, ο οποίος ταξίδεψε σε στρώμα στο πάτωμα του καϊκιού, καθότι δεν χωρούσε πουθενά αλλού. Την επόμενη ημέρα, οι γιατροί έκριναν ότι με το συγκεκριμένο καΐκι έπρεπε να μεταφερθεί στη Σύρο και ασθενής με ρήξη σπλήνας, όπως συνέβη και με παραθεριστή με εγκεφαλικό λίγες ημέρες αργότερα. Το καλοκαίρι οι περισσότεροι ασθενείς διακομίσθηκαν με το μυστηριώδες καΐκι της Νάξου, μολονότι το υγειονομικό αεροσκάφος που έχει δωρίσει στο Κέντρο Υγείας Πάρου το κοινωφελές Βελέντζειο Ιδρυμα βρισκόταν σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα για την κάλυψη των αναγκών αεροδιακομιδής ασθενών.

3.500 ευρώ... το κόστος


Αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ η πτήση με το αεροπλάνο του Κέντρου Υγείας επιβαρύνει το Βελέντζειο Ιδρυμα, τα έξοδα για τις διακομιδές με το ιδιωτικό πλωτό μέσο καλύπτονται από την ελληνική Πολιτεία. Εκτιμάται ότι για κάθε «ταξίδι» το καΐκι-ασθενοφόρο κοστίζει 3.500 ευρώ, ενώ πηγές από το νησί ανεβάζουν το ποσό που οι Ελληνες φορολογούμενοι έχουν πληρώσει τα τελευταία χρόνια για τις διακομιδές ασθενών με αυτόν τον τρόπο σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο, όταν σε οποιοδήποτε Κέντρο Υγείας της χώρας ο γιατρός βάρδιας κρίνει ότι ένα περιστατικό χρήζει εξειδικευμένης αντιμετώπισης και δεν καλύπτεται από την υπάρχουσα υποδομή και προσωπικό, καλεί τον γιατρό του συντονιστικού κέντρου του ΕΚΑΒ (στην Ελευσίνα) και κατόπιν διαβούλευσης μεταξύ των δύο, αποφασίζεται η ενδεδειγμένη μέθοδος διακομιδής. Τα εναέρια μέσα χρησιμοποιούνται μόνον εφόσον εξαντληθούν οι πιθανότητες μεταφοράς με επίγεια και, κατόπιν, με πλωτά. Σύμφωνα με αρμοδίους του ΕΚΑΒ, η διακομιδή ασθενούς με πλωτό μέσο δεν απαγορεύεται, αρκεί το μέσο να πληροί τις προβλεπόμενες προδιαγραφές. «Σε κάθε περίπτωση, το μέσο αποφασίζεται ύστερα από συνεννόηση του καλούντος γιατρού με τον γιατρό του συντονιστικού», αναφέρουν.

«Ανεξήγητη» επιμονή

Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, κάποιοι γιατροί του Κέντρου Υγείας έχουν δείξει «ανεξήγητη» επιμονή με τον συγκεκριμένο... καϊκτσή, ακόμα και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν οι κατάλληλες. Χαρακτηριστικά είναι τα όσα γράφει σε τοπική ιστοσελίδα συγγενής ασθενούς που ταξίδεψε με τη βάρκα: «Να διεκδικήσεις να μεταφερθείς με το ψαροκάικο, όπως το 16 ετών παιδί μας που το έβαλαν με μικρή ρήξη σπλήνας και από το κοπάνισμα μέχρι να πάει στη Σύρο έπαθε ολική ρήξη και παραλίγο να πεθάνει στον δρόμο. Εξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέτε όλοι, να εύχεστε να μην τύχει σε δικό σας άνθρωπο, γιατί, πιστέψτε με, τότε θα αναθεωρήσετε όλους τους προβληματισμούς και θεωρίες. Σας μιλάω από προσωπική εμπειρία».

Λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε ιατρικό και μη προσωπικό, όσο και σε υλικοτεχνική υποδομή στα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας των νησιών του Αιγαίου, και ιδίως των Κυκλάδων, εκτός από το αίσθημα ανασφάλειας των νησιωτών, καταγράφεται και μεγάλη σπατάλη χρημάτων εξαιτίας των αυξημένων μεταφορών ασθενών προς τα νοσοκομεία του κέντρου. Είναι χαρακτηριστικό ότι το κόστος κάθε αεροδιακομιδής, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του 2010, ανέρχεται σε 14.397 ευρώ ανά ώρα πτήσης.
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

21 Νοεμβρίου 2011, 20:23:35
Απάντηση #278
Αποσυνδεδεμένος

maria58


ετσι ειναι ολα
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

2 Ιανουαρίου 2012, 18:02:22
Απάντηση #279
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Ρεπορτάζ: Χριστίνα Νικόλα

Την απαξίωση και υπολειτουργία του Κέντρου Υγείας της Άνω Χώρας του Δήμου Ναυπακτίας, αναδεικνύει το περιστατικό του ευτυχώς ελαφρά τραυματισμού επισκέπτη που θέλησε να περάσει το τριήμερο των Χριστουγέννων στην περιοχή Αποδοτίας.

Ο άτυχος άνδρας περίμενε ώρες να έρθει το ασθενοφόρο από τη Ναύπακτο και όχι από το κέντρο υγείας της Άνω Χώρας, όπως θα ήταν άλλωστε λογικό.

Ο λόγος; Οι σοβαρές ελλείψεις που έχει στην στελέχωση του το κέντρο υγείας της περιοχής απόρροια των οποίων είναι το γεγονός ότι για την διακομιδή κάποιου ασθενή πρέπει να σταλθεί ασθενοφόρο από την πόλη της Ναυπάκτου που βρίσκεται σε απόσταση 120 χιλιομέτρων. Αγνό χάος

Η zougla.gr επικοινώνησε με το Κέντρο Υγείας της Άνω Χώρας και συγκεκριμένα με τον αγροτικό γιατρό που εργάζεται εκεί, κ. Χαράλαμπο  Βίτσα. Ο γιατρός είπε πως όντως συνέβη αυτό το δυσάρεστο περιστατικό αποκαλύπτοντας πως ο λόγος είναι η άθλια κατάσταση που επικρατεί στο Κέντρο υγείας το οποίο έχει τρομερές ελλείψεις, σε βαθμό που οι ασθενείς δε μπορούν να εξυπηρετηθούν.

«Για το ασθενοφόρο της περιοχής μας έχουμε μόνο έναν οδηγό, ο οποίος είναι σε άδεια και δε μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς . Γενικά δε γίνεται ένας οδηγός μόνο να καλύπτει όλες τις βάρδιες και να μεταφέρει όλους τους ασθενείς στο κέντρο υγείας. Εκτός από το ασθενοφόρο το κέντρο υγείας έχει ελλείψεις νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού».

Και συνεχίζει ο κ. Βίτσας «Όντως, ζούμε σε ένα υποβαθμισμένο περιβάλλον, και εμείς οι εργαζόμενοι κάνουμε υπεράνθρωπες προσπάθειες για να λειτουργήσει σωστά το κέντρο υγείας και οι ασθενείς να εξυπηρετούνται στο βαθμό του δυνατού».

Οι τοπικές αρχές της πόλης έχουν γνώση της τραγικής κατάστασης που επικρατεί στο κέντρο υγείας της Άνω Χώρας και προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα αλλά η πολιτεία τους αγνοεί . Ο αντιδήμαρχος της Ναυπακτίας, κ. Καρολής σε επικοινωνία που είχε με τη zougla.gr δήλωσε τα εξής :

«Ζούμε σε μια περιοχή στην οποία έχει μεγάλη προσέλευση τουριστών και φροντίζουμε πάντα να είναι όλα στην εντέλεια. Πρέπει οι κάτοικοι και οι τουρίστες να είναι σίγουροι για την ασφάλεια τους. Το κέντρο υγείας μας είναι πλήρως εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, δε μας αξίζει να αντιμετωπίζουμε τα σοβαρά πρόβλημα που υπάρχουν. Εδώ και πολύ καιρό δίνουμε μια σκληρή μάχη για να σώσουμε το κέντρο υγείας Άνω Χώρας. Είμαστε αρωγοί στις προσπάθειες που κάνουν οι αρμόδιοι και θέλουμε να πετύχουμε το στόχο μας που είναι η διάσωση του κέντρου. Θα παλέψουμε μέχρι το τέλος».
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

25 Ιανουαρίου 2012, 12:10:46
Απάντηση #280
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


"Άκυρο" δόθηκε στο ΕΚΑΒ από την οικογένεια του (R.I.P) Θ. Αγγελόπουλου για τη διακομιδή του - Προτιμήθηκε ιδιωτικό ασθενοφόρο.
Αναφέρεται και μηχανική βλάβη στο πρώτο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έσπευσε στο τόπο του δυστυχήματος.
Από Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

27 Ιανουαρίου 2012, 08:02:05
Απάντηση #281
Αποσυνδεδεμένος

NIRVANA


Καλημέρα.
     Θα ήθελα να βρω κι εγω το νόμο περί διακομιδών για να δω τι προβλέπει σε περίπτωση θανάτου, του διακομισθέντος ασθενούς, προ της αφίξεώς του στον προορισμό του, εντός του ασθενοφόρου.
     Γνωρίζω, από τους παλιότερους συναδέλφους πως ο νεκρός γυρίζει, με το ίδιο ασθενοφόρο, στο νοσοκομείο απ' όπου αναχώρησε. Για ιαυτό το λόγο βγάζουμε και Η.Κ.Γ. κατά την άφιξή μας στον προορισμό, για να αποδείξουμε πως είναι εν ζωή κατά την παράδοση.

Υ. Γ. Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή.

27 Ιανουαρίου 2012, 10:09:19
Απάντηση #282
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Ο άτυχος άνδρας περίμενε ώρες να έρθει το ασθενοφόρο
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

27 Ιανουαρίου 2012, 10:11:18
Απάντηση #283
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Μόνο χάος

Χρειάστηκε να περάσουν 45 λεπτά από τη στιγμή του τροχαίου, να γίνουν περισσότερα από τρία τηλεφωνήματα και να υπάρξει ένταση για να μεταφερθεί στο νοσοκομείο ο Θ. Αγγελόπουλος.
Τα κρίσιμα λεπτά από τη στιγμή του μοιραίου τροχαίου μέχρι τη στιγμή που ασθενοφόρο του Metropolitan παρέλαβε τον Θόδωρο Αγγελόπουλο. Γιατί άργησαν τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, γιατί νοσοκομειακό αρνήθηκε να τον παραλάβει, πως έγινε η παρέμβαση του υπουργού Υγείας, Ανδρέα Λοβέρδου.

Από την πρώτη στιγμή του τροχαίου, οι συνεργάτες του Θ. Αγγελόπουλου ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ να φτάσει στο σημείο για να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο. Ένα 15’ μετά το πρώτο τηλεφώνημα, έγινε και δεύτερο.

«Μόνο εγώ έκανα τρία τηλεφωνήματα», είπε στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ ο Λουκάς Κατσέλης, στενός συνεργάτης του μεγάλου Έλληνα σκηνοθέτη, σημειώνοντας ότι από την πρώτη στιγμή το ΕΚΑΒ είχε ενημερωθεί ότι πρόκειται για σοβαρό περιστατικό. Όπως επίσης είχε γίνει γνωστό το ποιος ήταν το θύμα. Από το πρώτο τηλεφώνημα ως το δεύτερο μεσολάβησαν 15’ λεπτά. «Στο δεύτερο, μας είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τα αυτοκίνητα. Στο τρίτο ότι έφυγε ασθενοφόρο από τον Ευαγγελισμό αλλά θα αργήσει γιατί είχε κίνηση».

Μέχρι να φτάσει το ασθενοφόρο από τον Ευαγγελισμό, στο σημείο έφτασε η οικογένεια του Θ. Αγγελόπουλου, που αποφάσισε να καλέσει ασθενοφόρα από το Υγεία και το Metropolitan. Και ενώ οικογένεια και συνεργάτες περίμεναν με αγωνία να φτάσει το ασθενοφόρο, στο βάθος του τούνελ εμφανίστηκε ένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, με σβηστό το φάρο και τη σειρήνα του. Δεν ήταν αυτό που είχε ειδοποιηθεί, αλλά ένα άλλο που βρισκόταν σε επίσχεση εργασίας στον Πειραιά.

«Κάναμε νόημα να σταματήσει. Τα παιδιά κατέβηκαν και του έδωσαν τις πρώτες βοήθειες αλλά είπαν ότι δε μπορούσαν να τον μεταφέρουν γιατί ήταν εκτός βάρδιας»  :o ??? , είπε ο κ. Κατσέλης. Στο σημείο βρισκόταν, συμπτωματικά, και ένας συγγενής του Ανδρέα Λοβέρδου, ο οποίος και τηλεφώνησε  ??? στον υπουργό Υγείας.

Εκείνος μίλησε με την οικογένεια αλλά και το πλήρωμα του ΕΚΑΒ. Τελικά, οι δυο νοσοκόμοι ??? έβαλαν στο ασθενοφόρο τον Θ. Αγγελόπουλο, αλλά στο μεταξύ έφτασε το ασθενοφόρο του Metropolitan και με απόφαση της οικογένειάς του, τον μετέφεραν σε εκείνο και διακομίστηκε στο νοσοκομείο.

Την ώρα που το ασθενοφόρο με τον Θ. Αγγελόπουλο έφευγε από το σημείο του τροχαίου, έφτανε το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Και όλα αυτά έγιναν 45 λεπτά μετά τη σύγκρουση με το μηχανάκι που οδηγούσε ο 24χρονος ειδικός φρουρός.

Αυτή είναι η πλευρά της οικογένειας. Γιατί τα όσα υποστηρίζει η πλευρά του ΕΚΑΒ είναι λίγο διαφορετική. Όπως είπε στην ίδια εκπομπή ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ, Γιάννης Χούσος, «οι συνάδελφοι που έφτασαν στο σημείο, όταν άκουσαν ότι το πρώτο ασθενοφόρο έπαθε βλάβη και το δεύτερο θα αργούσε, από συναδελφική αλληλεγγύη και ανθρωπιά, πήραν στο σημείο για να ελέγξουν και να ενημερώσουν εκείνους που θα έρχονταν». Δεν απέκλεισε μάλιστα ότι υπήρξε ένταση ανάμεσα στο πλήρωμα του ΕΚΑΒ και την οικογένεια Αγγελόπουλου. «Μπορεί να υπήρξε ένταση, να ειπώθηκε μια κουβέντα, αλλά σημασία έχουν οι πράξεις, όχι αυτό», είπε ο κ. Χούσος.

Σύμφωνα μάλιστα με τον ίδιο, το ασθενοφόρο που παρέλαβε τον ειδικό φρουρό και τη σύζυγό του, που είχαν επίσης τραυματιστεί, έφτασε στο σημείο ακόμη πιο μετά από της στιγμή που έφυγε ο Θόδωρος Αγγελόπουλος.

Από την πρώτη στιγμή, η διοίκηση του ΕΚΑΒ έχει διατάξει Ένορκη Διοικητική Εξέταση για την καθυστέρηση.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

27 Ιανουαρίου 2012, 16:26:33
Απάντηση #284
Αποσυνδεδεμένος

timex


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

     Γνωρίζω, από τους παλιότερους συναδέλφους πως ο νεκρός γυρίζει, με το ίδιο ασθενοφόρο, στο νοσοκομείο απ' όπου αναχώρησε. Για ιαυτό το λόγο βγάζουμε και Η.Κ.Γ. κατά την άφιξή μας στον προορισμό, για να αποδείξουμε πως είναι εν ζωή κατά την παράδοση.



Εγω αυτο πρωτη φορα το ακουω!!

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
2 Απαντήσεις
24843 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Απριλίου 2018, 22:27:06
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
23148 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12 Οκτωβρίου 2009, 07:46:42
από Argirios Argiriou
2 Απαντήσεις
23988 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 1 Νοεμβρίου 2010, 22:45:32
από Nikos_med
7 Απαντήσεις
26012 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Φεβρουαρίου 2011, 19:57:02
από pelidis
0 Απαντήσεις
31039 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Ιανουαρίου 2022, 09:45:04
από Drkyriakos