Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Πλούσιοι λιμενεργάτες
Αγωνιστική Παρέμβαση:
Επειδή το link που παρέθεσα προηγουμένως αφορά την ΣΣΕ του 2006 , παραθέτω τη ΣΣΕ του 2008-2009:Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Δ. Κουναλάκης:
Το λιμάνι δεν είναι, ούτε στοά, ούτε μεταλλείο, ούτε φορτηγό με γερανό.
Επειδή πρόσφατα έχτισα και τα έχω πρόχειρα και μάλιστα πριν την "κρίση" σου λέω ότι η συγκεκριμένη σύμβαση είναι χαράς ευαγγέλιο αν έχεις κάθε μέρα δουλειά. Ή αλλιώς νιώθεις πλούσιος και πίνεις και το Nescafe σου.... Για να μην νομίζεις ότι ο τίτλος είναι υπερβολή.
Ζήλια δεν υπάρχει από μένα σε κανένα επίπεδο. Απεργία-πρόκληση για την κοινωνία είναι όταν ένα μικρό υποσύνολο μιας εργατικής ομάδας εκβιάζει όχι για να πετύχει κάτι η συνολική ομάδα αλλά το υποσύνολο. Και δυστυχώς, αυτό κάνουν οι λιμενεργάτες.
Αγωνιστική Παρέμβαση:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤο λιμάνι δεν είναι, ούτε στοά, ούτε μεταλλείο, ούτε φορτηγό με γερανό.
Επειδή πρόσφατα έχτισα και τα έχω πρόχειρα και μάλιστα πριν την "κρίση" σου λέω ότι η συγκεκριμένη σύμβαση είναι χαράς ευαγγέλιο αν έχεις κάθε μέρα δουλειά. Ή αλλιώς νιώθεις πλούσιος και πίνεις και το Nescafe σου.... Για να μην νομίζεις ότι ο τίτλος είναι υπερβολή.
Ζήλια δεν υπάρχει από μένα σε κανένα επίπεδο. Απεργία-πρόκληση για την κοινωνία είναι όταν ένα μικρό υποσύνολο μιας εργατικής ομάδας εκβιάζει όχι για να πετύχει κάτι η συνολική ομάδα αλλά το υποσύνολο. Και δυστυχώς, αυτό κάνουν οι λιμενεργάτες.
--- Τέλος παράθεσης ---
A! Εδώ διαφωνούμε.
1.Και το λιμάνι έχει δουλειές πολύ βαριές και επικίνδυνες.
2.Και δίκιο είχαν κατά την άποψή μου οι λιμενεργάτες.Γιατί εναντιώνονταν στην πώληση και παραχώρηση από το Ελληνικό Δημόσιο του πιο κερδοφόρου τμήματος του λιμανιού, γιατί αγωνίζονταν για να εξασφαλίσουν τη θέση τους και τις εργασιακές τους σχέσεις, γιατί αγωνίζονταν να μην "Κινεζοποιηθούν" και αυτές.
Ας μην ξεχνάμε ότι ακόμη και το σημερινό κυβερνών κόμμα χαρακτήριζε προεκλογικά την σύμβαση Ελληνικού Δημοσίου -Cosco αποικιοκρατική.
Τώρα όντως σε μια κινητοποίηση υπάρχουν... "παράπλευρες απώλειες".Δεν υπάρχει κινητοποίηση που να μην έχει τέτοιες, εκτός ίσως από τις πορείες των συνταξιούχων, αλλά και εκεί δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Ανάλογα με τη θέση που έχει ο κλάδος στη παραγωγή ή στη παροχή υπηρεσιών υπάρχουν βεβαίως διαβαθμίσεις στις "παράπλευρες απώλειες".
Αλλά μήπως και στις δικές μας περσινές κινητοποιήσεις με τις επισχέσεις , απεργίες και στάσεις εργασίας δεν υπήρχαν τέτοιες;
Εξαρτάται λοιπόν και από την γωνία από την οποία βλέπει κάποιος το θέμα.
Δ. Κουναλάκης:
α) Τα μισά επιδόματα που αναφέρεις αφορούν στοές, μεταλλεία και οδηγούς+χειριστές γερανών σε φορτηγά.
β) Δεν μιλάμε για πώληση, μιλάμε για ενοικίαση για 35 έτη σε μια από τις δύο πλατφόρμες και την κατασκευή μιας τρίτης με έξοδα της COSCO που θα περιέλθει στο ελληνικό δημόσιο. Ναι, καλώς ορίστηκε αποικιοκρατική γιατί τα χρήματα που θα εισπράττει το ελληνικό δημόσιο είναι λιγοστά σε σχέση με τα αναμενόμενα καθαρά κέρδη της COSCO και δεν υπάρχει συσχέτιση στην σύμβαση, χώρια τις φοροαπαλλαγές.
γ) Οι υπάρχοντες λιμενεργάτες δεν έχουν καμιά σχέση με την COSCO, ούτε επηρεάζονται πουθενά τα εργασιακά τους δικαιώματα και περιορίζονται στην μια πλατφόρμα που συνεχίζει να ελέγχει το ελληνικό δημόσιο άρα σταματάει η καταστρατήγηση του 48ώρο και για αυτούς. ΑΛΛΑ, αυτό σημαίνει τέλος στις υπερωρίες και τέλος στα "τυχερά" καθώς υπάρχει πλέον ανταγωνισμός. Οι εργαζόμενοι της COSCO εκ της σύμβασης πρέπει να είναι έλληνες εργάτες και να τηρούνται οι ελληνικοί και ευρωπαϊκοί νόμοι σε κάθε επίπεδο για την εργασία και όχι οι κινέζικοι.
Από αυτά που έχω διαβάσει σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο βγάζω τα παραπάνω συμπεράσματα. Άρα ποιος ο ρόλος των λιμενεργατών;
Ζητούν να μην αναλάβει ιδιωτική εταιρία την μια πλατφόρμα; Αυτό είναι πολιτική απόφαση και αποφασίζεται έμμεσα με την ψήφο του ελληνικού λαού. Διαφωνείς σαν άτομο ή σαν ομάδα μπορείς να το εκφράσεις με χίλιους άλλους τρόπους αλλά ΟΧΙ με αυτή την απεργία.
Γιατί η απεργία κάποιων έχει καταντήσει αηδία.
Αγωνιστική Παρέμβαση:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδοςα) Τα μισά επιδόματα που αναφέρεις αφορούν στοές, μεταλλεία και οδηγούς+χειριστές γερανών σε φορτηγά.
β) Δεν μιλάμε για πώληση, μιλάμε για ενοικίαση για 35 έτη σε μια από τις δύο πλατφόρμες και την κατασκευή μιας τρίτης με έξοδα της COSCO που θα περιέλθει στο ελληνικό δημόσιο. Ναι, καλώς ορίστηκε αποικιοκρατική γιατί τα χρήματα που θα εισπράττει το ελληνικό δημόσιο είναι λιγοστά σε σχέση με τα αναμενόμενα καθαρά κέρδη της COSCO και δεν υπάρχει συσχέτιση στην σύμβαση, χώρια τις φοροαπαλλαγές.
γ) Οι υπάρχοντες λιμενεργάτες δεν έχουν καμιά σχέση με την COSCO, ούτε επηρεάζονται πουθενά τα εργασιακά τους δικαιώματα και περιορίζονται στην μια πλατφόρμα που συνεχίζει να ελέγχει το ελληνικό δημόσιο άρα σταματάει η καταστρατήγηση του 48ώρο και για αυτούς. ΑΛΛΑ, αυτό σημαίνει τέλος στις υπερωρίες και τέλος στα "τυχερά" καθώς υπάρχει πλέον ανταγωνισμός. Οι εργαζόμενοι της COSCO εκ της σύμβασης πρέπει να είναι έλληνες εργάτες και να τηρούνται οι ελληνικοί και ευρωπαϊκοί νόμοι σε κάθε επίπεδο για την εργασία και όχι οι κινέζικοι.
Από αυτά που έχω διαβάσει σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο βγάζω τα παραπάνω συμπεράσματα. Άρα ποιος ο ρόλος των λιμενεργατών;
Ζητούν να μην αναλάβει ιδιωτική εταιρία την μια πλατφόρμα; Αυτό είναι πολιτική απόφαση και αποφασίζεται έμμεσα με την ψήφο του ελληνικού λαού. Διαφωνείς σαν άτομο ή σαν ομάδα μπορείς να το εκφράσεις με χίλιους άλλους τρόπους αλλά ΟΧΙ με αυτή την απεργία.
Γιατί η απεργία κάποιων έχει καταντήσει αηδία.
--- Τέλος παράθεσης ---
α.Τα επιδόματα τα ανέφερα για τους χειριστες γερανών
β.Για την ακρίβεια είναι σύμβαση παραχώρησης για 30 έτη , αν φτιάξει την προβλήτα ΙΙΙ παρατείνεται στα 35 και κάτω από ορισμένους όρους μπορεί να πάει και 42 έτη.
Δεν είναι μόνο οι φορολογικές ελαφρύνσεις που την κάνουν αποικιοκρατική τη σύμβαση αλλά και το γεγονός ότι δίνεται στην Cosco η δυνατότητα συμψηφισμού επ΄άπειρoν των τυχόν συσσωρευμένων ζημιών. Για τον ΟΛΠ και τις υπόλοιπες ιδιωτικές επιχειρήσεις αυτό το δικαίωμα σταματά στην 5ετία
.Προβλέπεται απαλλαγή από τέλη χαρτοσήμου για συμβάσεις δανείων. Κατά κανόνα οι απλοί εργαζόμενοι πληρώνουν τέλη χαρτοσήμου ακόμη και για χαμηλόποσα δάνεια που παίρνουν από την εταιρεία όπου εργάζονται .
Η Cosco έχει δικαίωμα να κρατά λογιστικά βιβλία και να καταρτίζει ισολογισμούς στο νόμισμα της χώρας από την οποία έχουν εισαχθεί κεφάλαια, δηλαδή Κίνα, οπότε οι όποιοι ορκωτοί λογιστές θα περάσουν εξαιρετικά κάθε φορά που θα θέλουν να ελέγξουν οτιδήποτε.
Τα περιουσιακά στοιχεία της Cosco εξαιρούνται από οποιαδήποτε διαδικασία αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Που σημαίνει ότι όσα και να χρωστάει δεν μπορεί ο ΟΛΠ και το Ελληνικό Δημόσιο κατ'επέκταση να χρησιμοποιήσουν αυτό το μέτρο ή την απειλή του για να την πείσουν να συμμορφωθεί.
Δεν επιτρέπεται επίταξη περιουσιακών στοιχείων παρά μόνο για τις ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων και εφόσον είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και αυτή διαρκεί. Και τότε πάλι την αποζημιώνουμε.
Γιατί να μην αντιδράσουν οι εργαζόμενοι λοιπόν σε μια τέτοια αποικιοκρατική σύμβαση;
γ.Οι υπάρχοντες λιμενεργάτες και βεβαίως έχουν σχέση με τη Cosco διότι αυτή την στιγμή η προβλήτα ΙΙ είναι η μοναδική εν λειτουργεία προβλήτα του Σ.ΕΜΠΟ, αφού η προβλήτα Ι είναι κλειστή λόγω έργων επέκτασης και αναβάθμισης του εξοπλισμού της Στις δύο προβλήτες του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά απασχολούνται σήμερα περίπου 600 εργαζόμενοι. Με την παραχώρηση της μιας προβλήτας το αντικείμενο του ΟΛΠ ΑΕ θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 50%, οπότε θα "περισσέψουν" τουλάχιστον 300 θέσεις εργασίας και σαφώς θα τεθεί θέμα απασχόλησης .Δηλαδή θα απολυθούν.Η σύμβαση δεν δεσμεύει την Cosco να προσλάβει εργαζόμενους του ΟΛΠ παρά μόνο ένα ποσοστό 10% από τους συνολικούς εργαζόμενους που θα προσλάβει μπορούν να είναι παιδιά των νυν εργαζομένων(εφ όσον θέλουν) Όσους εργαζόμενους προσλάβει, προβλέπεται περίπου 600, θα τους προσλάβει με όρους εργασίας που ναι μεν θα εδράζονται στην ελληνική νομοθεσία αλλά διαφορετικούς από τους ισχύοντες τώρα δηλαδή αυτούς που έχει καταφέρει το σωματείο τους, μέσω των διαδοχικών συλλογικών συμβάσεων. Ακόμη και οποιοσδήποτε από τους υπάρχοντες εργαζομένους αν ζητήσει να απασχοληθεί στη δική της(της Cosco) προβλήτα, θα αναγκαστεί να υπογράψει συμβόλαιο με τους όρους εργασίας που θα θέσει η Cosco και φυσικά θα είναι πολύ χειρότεροι από τους ισχύοντες τώρα.Αφού ούτε καν σωματείο ή ομοσπονδία θα υπάρχει για να διαπραγματευτεί μαζί της από ισχυρότερη θέση από ότι ο μεμονωμένος εργαζόμενος.
Τέλος για να λυθούν οι τυχόν απορίες,αμφιβολίες και διαμάχες για τους μισθούς τους, στο επισυναπτόμενο παραθέτω τη ΣΣΕ που υπέγραψε η ομοσπονδία τους για το 2008-2009 με την Διοίκηση του ΟΛΠ. Σε αυτή περιλαμβάνονται και και οι λιμενεργάτες οι οποίοι είναι εργαζόμενοι με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση