Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα
Ταπεινά μαγαζιά: 19 προτάσεις για φαγητό απλό, ανθρώπινο και ουσιαστικό στην Αθή
(1/1)
Argirios Argiriou:
Ταπεινά μαγαζιά: 19 προτάσεις για φαγητό απλό, ανθρώπινο και ουσιαστικό στην Αθήνα/Πειραιά.
Κάποιες επιλογές μου από αυτά:
Στον Νικήτα στου Ψυρρή
Δεν έχουν μείνει πια και πολλά μέρη στου Ψυρρή που να μην απευθύνονται αποκλειστικά σε τουρίστες αλλά, ευτυχώς για όσους ζουν και κινούνται στο κέντρο, υπάρχει ο Νικήτας με τα ωραία μπφτεκάκια και το κοντοσούβλι-γλύκισμα. Στον πεζόδρομο απέναντι από την εκκλησία των Αγίων Αναργύρων, η ίδια οικογένεια κρατάει από το 1967 το μαγαζί που προσφέρει κάθε μέρα ψητά και μερικά μαγειρευτά, απλά και με αίσθηση σπιτική. Μοσχαρίσια μπιφτεκάκια και χόρτα, κοντοσούβλι και ντοματοσαλάτα, ρεβύθια φούρνου και παντζάρια είναι μερικοί μόνο από τους συνδυασμούς που μου αρέσουν και κανείς τους δεν ξεπερνά το δεκάευρο. Γ.Π.
Αγίων Αναργύρων 19, Πλ. Ψυρρή, Τ/ 210- 32.52.59
Στη Μικρά Ασία για μερακλίδικη ανατολίτικη κουζίνα
Από τα «μυστικά» των καλοφαγάδων στην Αθήνα, η Μικρά Ασία τα κάνει όλα με μια έξτρα φροντίδα – αυτό που λέμε «μερακλίδικα». Η ατμόσφαιρα είναι εντελώς οικογενειακή και όσα βγαίνουν από την κουζίνα ένα και ένα. Το μπεϊτί κεμπάπ, δηλαδή ζουμερό κεμπάπ ρολαρισμένο σε λεπτή, χειροποίητη πίτα και σερβιρισμένο με ελαφρώς πικάντικη σάλτσα ντομάτας, μπόλικο μαϊντανό, γιαούρτι με σουμάκι και βουτυράτο ρεβυθοπίλαφο, δεν χάνεται με τίποτα. Εξίσου λαχταριστή είναι η λεπτή και τραγανή παστουρμαδόπιτα και το χειροποίητο ντονέρ από μοσχάρι γάλακτος (σκέτο με ρύζι, γιαουρτλού ή ισκεντέρ). Για κλείσιμο, αν αντέχετε, πάρτε και κιουνεφέ (σιροπιαστό με κανταΐφι και λιωμένο τυρί στο εσωτερικό). Αλλιώς πακετάκι για το σπίτι! Γ.Π.
Πλατεία Μεσολογγίου 2-4, Παγκράτι, Τ/210-33.00.733
Ραμόνα: Στο κουτούκι της Καλλιθέας που όλοι γίνονται μια παρέα
Λίγο τα χαμηλά φώτα, λίγο η ιδιαίτερη ατμόσφαιρα του υπογείου με τα παλιά βαρέλια, λίγο το κρυφό στέκι της γειτονιάς, όλο αυτό βγάζει μια γοητεία, γι’ αυτό και είναι από τις πιο δημοφιλείς ταβέρνες στην Καλλιθέα εδώ και δεκαετίες. Ήταν καλοκαίρι του 1968 όταν ο Χρήστος Κασκαβέλης άνοιξε στη γωνία Αγίων Πάντων και Εσπερίδων την ταβέρνα Ραμόνα, σε ένα μικρό υπόγειο. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1974, η ταβέρνα μεταφέρθηκε λίγο πιο κάτω. Απαραίτητη συνθήκη ήταν η ταβέρνα να βρίσκεται κρυμμένη, γι’ αυτό και η Ραμόνα παρέμεινε στο υπόγειο της πολυκατοικίας και στη νέα διεύθυνση. Σήμερα συνεχίζουν τα παιδιά του αρχικού ιδιοκτήτη, η Μαρία και ο Δημήτρης, και τα τελευταία χρόνια έχουν έρθει και τα δικά τους παιδιά. Με το που καθίσεις στο τραπέζι, σε ρωτάνε τι θα πιεις και μαζί με το κρασί (χύμα από τη Νεμέα) σου φέρνουν και το μενού. Με ένα στυλό σημειώνεις τι θέλεις να φας. Όλα περνάνε από τα χέρια της Μαρίας, που μαγειρεύει με εποχικά υλικά παραδοσιακές συνταγές: φάβα, χόρτα εποχής,, τηγανητά κεφτεδάκια, κεφαλοτύρι σχάρας, μπεκρή μεζέ, σαλιγκάρια στιφάδο και κοκκινιστό με μοσχάρι, αλλά και μεζέδες για μερακλήδες, όπως ορτύκια ψητά και γλυκάδια αρνίσια στα κάρβουνα. Ένα κουτούκι βγαλμένο από άλλη εποχή, που συνεχίζει και προσελκύει κόσμο από τη γειτονιά αλλά και από όλη την Αθήνα. M.Π.
Μίνωος 11-13, Καλλιθέα, Τ/210-95.15.952
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση