Γενικά > Γενική συζήτηση

Παροχή ιατρικών υπηρεσιών χωρίς αμοιβή σε συγγενείς ιατρού

<< < (4/10) > >>

Μαρία Χόρτη:
Κι εγω πάντως την ίδια απορία έχω με τον κ.Κουναλάκη. Όταν πάω το γιο μου που τον έχω εγω ασφαλισμένο στο ΤΣΑΥ στον παιδίατρο κόβει πάντα το χαρτάκι της επίσκεψης. Πως μπορεί να ξέρει ο ελεγκτης αν εγώ είμαι γιατρός ή όχι ώστε να "κόψει" την επίσκεψη?  ??? Το ροζ βιβλιαράκι μου που θα το βρει ο ελεγκτής? Το έχω καταχωνιασμένο στο συρτάρι και το βγάζω μόνο όταν είναι να πάω στο ΤΣΑΥ.

Επίσης και σε μένα σαν την timex, τα όσα πάρε-δωσε δικά μου και συγγενών μου με γιατρούς τις περισσότερες φορές χρεωνόταν κανονικά (ή τεσπα σε περιπτώσεις χειρουργείων υπήρχε μια μικρή έκπτωση), πράγμα που έχει αρχίζει να αλλάζει ομολογώ τον τελευταίο καιρό και δεν ξέρω αν αυτό είναι επειδή "μεγάλωσα" κι έγινα ειδικός ή επειδή πλέον τα παρε-δωσε είναι σε μικρή επαρχιακή πόλη που λίγο-πολύ γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας. 

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΣυμφωνώ απόλυτα με τον fanisGP και αρκετά με τον Jack, με επιφύλαξη λίγο στην ιστορία του συναδέλφου με το fason. Ίσως υπάρχει ελαφρυντικό πχ, ότι το φάρμακο φάνηκε φασον χωρίς να ήταν.

--- Τέλος παράθεσης ---

Κττμγ1, το πιο σημαντικό ζήτημα στη χορήγηση μιας φαρμακευτικής αγωγής είναι το αν πραγματικά χρειάζεται να χορηγηθεί το φάρμακο. Αυτό σημαίνει ότι πριν αποφασίσουμε τη χορήγηση ενός φαρμάκου, πρέπει να είμαστε πεπεισμένοι με όσο το δυνατό πιο μικρή αβεβαιότητα  ότι ο ασθενής θα κερδίσει με το να το πάρει σε σχέση με το να μη το έπαιρνε.
Επομένως, ένα από τα μεγαλύτερα λάθη στην άσκηση της ιατρικής πρέπει να θεωρείται η περιττή χορήγηση φαρμάκων και αυτό ας αποτελέσει την πυξίδα μας.

Τώρα, το αν το φάρμακο θα είναι από αυτά που (ορθώς ή εσφαλμένως) θεωρούνται φασόν, έπεται -πάντα κττμγ- σε σπουδαιότητα, υπό μία όμως κεφαλαιώδους σημασίας προϋπόθεση: Να μην είναι καραφασόν!

1κττμγ=κατά την ταπεινή μου γνώμη

anastasios theodoridis: