Γενικά > Νομικά θέματα

Άγονο αγροτικό-υποχρέωση διαμονής εντός 25χμ ;

<< < (5/8) > >>

D-Michalis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤο επίδομα αγόνου των 550 ευρώ (πάει κι αυτό) ήταν κι αυτό κίνητρο επάνδρωσης αγόνων ιατρείων και κακώς συνδεόταν με υποχρέωση ετοιμότητας
.. .. ..

1. Οι ιατροί των κοινοτικών και αγροτικών ιατρείων υποχρεούνται όπως παρέχωσι καθ' όλας τας εργασίμους ώρας και εις περιπτώσεις κατεπειγούσης ανάγκης ή ατυχήματος εις πάσαν ώραν ημέρας ή νυκτός τας ιατρικάς αυτών υπηρεσίας προς άπαντας τους ησφαλισμένους αγρότας και τα μέλη της οικογενείας αυτών εις τα ιατρεία ή κατ' οίκον."

Βάσει αυτού υποχρεούνται οι αγροτικοί σε 24ωρη ετοιμότητα;
Γιατί θεωρούμε ότι με μεταγενέστερους νόμους οι ιατρικές υπηρεσίες παρέχονται σε όλους τους κατοίκους κι όχι μόνο στους "ησφαλισμένους αγρότας";


--- Τέλος παράθεσης ---

 Μα "άγονο" Αδαμάντιε θα πεί "μακριά και συνέχεια". Ακριβώς γι' αυτό.

Ακριβώς αυτό Αδαμάντιε. Το εντόπισες.
Τι είναι δηλαδή η παροχή ιατρικής υπηρεσίας σε οξέα εκτός ωραρίου, αν δεν είναι «ετοιμότητα»? Γιατί δυσκολευόμαστε να το κατανοήσουμε? Ετοιμότητα θα πεί είμαι εκεί για τυχόν σοβαρό περιστατικό.

Όσο για το «όλους τους πολίτες» αυτό απορρέει από τους νόμους του ΕΣΥ όπου πιά προβλέφτηκε η εξυπηρέτηση οιουδήποτε πολίτη.

Και στην επισήμανση του Άρη να υπερθεματίσω. Δεν πρέπει να συγχέουμε τα «άγονα του Π.Δ. 131/1987» με τα άγονα Π.Ι. της συζήτησής μας.
Όσο για το ποιος ορίζει ένα ιατρείο ως «άγονο» έχω την εντύπωση -χωρίς να έχω διαθέσιμη τη σχετική νομολογία- ότι γι' αυτό είναι εξουσιοδοτημένος ο υπουργός με διάταξη νόμου.


Υ.Γ. Οι μισθοί που αναφέρονται είναι καταπληκτικά αξιοπρεπείς για την εποχή εκείνη και καλώς. Βλέπεις τότε δεν υπήρχε πληθώρα γιατρών για να αντιμετωπίζονται ως «πακιστανοί».


Και ορισμένα από τη νομολογία:

1. Μετά  το  πέρας  του  τακτικού  ωραρίου  του, ο  ΙΥΥ υποχρεούται να  κατοικεί  στην  έδρα  του  ΠΙ  ή  στην περιοχή  ευθύνης  του. Μόνον  σε  περιπτώσεις  μη  εξεύρεσης  κατοικίας  που  να  πλήρη  τις  συνθήκες  υγιεινής  διαβίωσης  ή  σε  ειδικές  περιπτώσεις  μπορεί να  μένει  σε  άλλη  κοινότητα  ή  πόλη  και μόνον μετά  από  άδεια  που  χορηγείται  μετά  από αίτησή  του  και εκτίμηση των  δεδομένων  από τη  Διοίκηση  του  Νοσοκομείου  ή  το  ΠεΣΥ (Ν. 2071/ 1992. ΦΕΚ 123 Α΄, Έγγραφο  ΠεΣΥ  Στερεάς  Ελλάδας 537/09-10-2001).


2.Τις  ώρες εκτός  τακτικού ωραρίου οι  ΙΥΥ υποχρεούνται  να  ευρίσκονται  στην  περιοχή  ευθύνης  τους  και  να  προσφέρουν  τις  υπηρεσίες  τους  σε  τυχόν  επείγουσες  ανάγκες  υγείας στο  Ιατρείο  ή  κατ΄ οίκον  σε  οποιαδήποτε  ώρα  της  ημέρας  ή  της  νύχτας  κληθούν χωρίς  καμία  επιπλέον  αμοιβή ( Έγγραφο  Α3α/ οικ. 1165/23-01-1990, Ν. 3487 /55 ΦΕΚ 354 Α΄  και  Υπ. ΑΠ.  Α3α/ οικ. 11681/1984, ΦΕΚ 602 Β΄). Επίσης, υποχρεούνται  να  προσφέρουν  τις  υπηρεσίες  τους  σε  ασθενείς  του  ΚΥ  σε  έκτακτη  ανάγκη, εφόσον κληθούν  από  τον  εφημερεύοντα  ιατρό  του  ΚΥ (Ν. 1397/ 1983 ΦΕΚ 143 Α’, άρθρο  18).

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Δημήτρη,
απ' ό,τι φαίνεται θεωρείς ότι ιατρείο 24ωρης ετοιμότητας αντιστοιχεί στα άγονα Π.Ι.
Από που το συμπεραίνεις αυτό;
Αν θες να κρατήσουμε ό,τι αναφέρει ο νόμος του 1955, ετοιμότητα πρέπει να υπάρχει σε ΟΛΑ τα αγροτικά ιατρεία άγονα και μη. Δεν βλέπω καμιά διάκριση.

Από το νόμο του 1955 κρατάμε μόνο την διαρκή ετοιμότητα και σβήνουμε όλα τα άλλα;
Το άρθρο που αναφέρει την απαλλαγή για τα τέλη κυκλοφορίας μπορώ να το χρησιμοποιήσω; Ή θα γελάνε όλοι σε όσους το αναφέρω;
Είναι ντροπή να επικαλούμαστε νόμο του 1955 και μάλιστα μόνο στο σημείο που μας συμφέρει.

Οι αγροτικοί γιατροί έχουν μπει στο ενιαίο μισθολόγιο με όλους του δημόσιους υπαλλήλους, συμφωνούμε;
Στο απόφοιτο ΑΕΙ υπάλληλο της εφορίας, δάσκαλο, καθηγητή κλπ δίνει το κράτος π.χ. 700€ για να δουλεύει το πρωινό του ωράριο και τέρμα.
Στο απόφοιτο ΑΕΙ αγροτικό γιατρό δίνει 700€ για να δουλεύει το πρωινό ωράριο, να είναι και σε συνεχή ετοιμότητα, να μένει υποχρεωτικά στη ζώνη ευθύνης και να δουλεύει επιπλέον όποτε κληθεί;
Είναι αυτό ενιαίο μισθολόγιο; Η αρχή της ισότητας μέσω Συντάγματος ισχύει;
Ενιαίο μισθολόγιο θεωρώ μέχρι τώρα ότι σημαίνει, ίδια προσόντα, ίδιος μισθός, ίδιο ωράριο ανεξαρτήτου θέσης.

Νόμος 1955 λοιπόν:
1. Οι ιατροί των κοινοτικών και αγροτικών ιατρείων υποχρεούνται όπως παρέχωσι καθ' όλας τας εργασίμους ώρας και εις περιπτώσεις κατεπειγούσης ανάγκης ή ατυχήματος εις πάσαν ώραν ημέρας ή νυκτός τας ιατρικάς αυτών υπηρεσίας προς άπαντας τους ησφαλισμένους αγρότας και τα μέλη της οικογενείας αυτών εις τα ιατρεία ή κατ' οίκον."


--- Παράθεση ---Ακριβώς αυτό Αδαμάντιε. Το εντόπισες.
Τι είναι δηλαδή η παροχή ιατρικής υπηρεσίας σε οξέα εκτός ωραρίου, αν δεν είναι «ετοιμότητα»? Γιατί δυσκολευόμαστε να το κατανοήσουμε? Ετοιμότητα θα πεί είμαι εκεί για τυχόν σοβαρό περιστατικό.
--- Τέλος παράθεσης ---

Επειδή το 1955 ήξεραν καλά ελληνικά σαφώς και ήξεραν να διακρίνουν τις έννοιες έκτακτο, επείγον και κατεπείγον. Και επέλεξαν τα χρησιμοποιήσουν τον όρο "κατεπειγούσης ανάγκης"
Αν κρατήσουμε λοιπόν το νόμο του 1955 περί συνεχούς ετοιμότητας μπορούμε να κρατήσουμε και την "κατεπείγουσα ανάγκη" ως κανόνα για την παροχή υπηρεσιών στη διάρκεια της ετοιμότητας;


--- Παράθεση ---Και ορισμένα από τη νομολογία:

1. Μετά  το  πέρας  του  τακτικού  ωραρίου  του, ο  ΙΥΥ υποχρεούται να  κατοικεί  στην  έδρα  του  ΠΙ  ή  στην περιοχή  ευθύνης  του. Μόνον  σε  περιπτώσεις  μη  εξεύρεσης  κατοικίας  που  να  πλήρη  τις  συνθήκες  υγιεινής  διαβίωσης  ή  σε  ειδικές  περιπτώσεις  μπορεί να  μένει  σε  άλλη  κοινότητα  ή  πόλη  και μόνον μετά  από  άδεια  που  χορηγείται  μετά  από αίτησή  του  και εκτίμηση των  δεδομένων  από τη  Διοίκηση  του  Νοσοκομείου  ή  το  ΠεΣΥ (Ν. 2071/ 1992. ΦΕΚ 123 Α΄, Έγγραφο  ΠεΣΥ  Στερεάς  Ελλάδας 537/09-10-2001).
--- Τέλος παράθεσης ---

Παραθέτω λοιπόν το νόμο 2071/1992 που αναφέρεις και σε παρακαλώ να μου αναφέρεις που περιγράφεται η συγκεκριμένη υποχρέωση του αγροτικού γιατρού. Εγώ όσο και αν έψαξα δεν τη βρήκα.
Σημειωτέον, θεωρώ ότι η επίκληση σήμερα του νόμου 2071/1992 είναι λανθασμένη. Αν θυμούνται οι παλαιότεροι ήταν νόμος επί Μητσοτάκη που είχε αλλάξει αρκετά στα Κ.Υ. και τα Π.Ι. τα οποία στη συνέχεια οι επόμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ κατήργησαν κι επανέφεραν τα παλιά. (δεν έχω υπόψη μου τους σχετικούς νόμους)

Τελειώνοντας θα προσπαθήσω να συνοψίσω:
- Ο νόμος 3487 του 1955 αναφέρει συνεχή ετοιμότητα σε ΟΛΑ τα αγροτικά ιατρεία.
- Ο νόμος 1397 του 1983, και πολλοί άλλοι στη συνέχεια όπως ο 2071/1992 που επισυνάπτεται, κάνει διάκριση σε αγροτικά ιατρεία 24ωρης ετοιμότητας και μη (στα οποία, 24ωρης ετοιμότητας, εφημερεύουν οι γιατροί μετά το πέρας του πρωινού ωραρίου με εφημερία ετοιμότητας)
- Οι αγροτικοί γιατροί δεν προβλέπεται να πραγματοποιούν εφημερίες ετοιμότητας.
- Πουθενά δεν βρήκα τη διαδικασία χαρακτηρισμού κάποιου αγροτικού ιατρείου ως 24ωρης ετοιμότητας ούτε βρήκα κάποιο ΦΕΚ που να χαρακτηρίζει επίσημα κάποια απ' αυτά έτσι. Στο διαδίκτυο αναφέρονται πολλά ιατρεία ως 24ωρης ετοιμότητας αλλά πουθενά δεν βρήκα κάποιο στοιχείο (Υπουργική Απόφαση κλπ) για το συγκεκριμένο χαρακτηρισμό
- Κάποιοι θεωρούν ότι τα χαρακτηρισμένα ως άγονα αγροτικά ιατρεία είναι τα ιατρεία 24ωρης ετοιμότητας. Από που προκύπτει αυτό; Έχει κάποιος τα ΦΕΚ και τις υπουργικές αποφάσεις με τα ιατρεία που χαρακτηρίζονται ως άγονα, να δούμε τι γράφει εκεί; (όχι τις άγονες περιοχές του Π.Δ. 131/1987. Τα άγονα αγροτικά ιατρεία). Παλαιότερα αναφέρονταν στις προκηρύξεις των αγροτικών τα σχετικά ΦΕΚ με τα άγονα, τώρα όχι πλέον.
- Οι αγροτικοί γιατροί δεν παίρνουν πλέον επίδομα ετοιμότητας, λαμβάνουν ίδιο μισθό (λόγω ενιαίου μισθολογίου) με δημόσιους υπαλλήλους που δουλεύουν μόνο 8ωρο αλλά εκείνοι (οι αγροτικοί γιατροί) καλούνται σε υποχρεωτική διαμονή σε συγκεκριμένη περιοχή και συνεχή ετοιμότητα. Ιδιαίτερα όσοι υπηρετούν σε άγονα ιατρεία.

ΑΡΗΣ:
Κάποιοι θεωρούν ότι τα χαρακτηρισμένα ως άγονα αγροτικά ιατρεία είναι τα ιατρεία 24ωρης ετοιμότητας. Από που προκύπτει αυτό;


O ίδιος ο 2071/92 αναφέρει ότι οι υγειονομικοί σταθμοί (τα μετονομαζόμενα σε περιφερειακά ιατρεία με το νόμο 2194/1994, άρθρο 5, παρ.1), διακρίνονται σε υγειονομικούς σταθμούς και σε υγειονομικούς σταθμούς 24ωρης ετοιμότητας.
Αν τα άγονα ήταν μια τρίτη κατηγορία, θα αναφερόταν ως τρίτη κατηγορία. (Παρεπιπτόντως η επόμενη παράγραφος αναφέρει ότι η μετατροή ενός υγειονομικού σταθμού γίνεται με κοινή υπουργική απόφαση, για να απαντήσω σε ερώτηση του κ. Σκούφαλου). Καμιά νομοθεσία μετά το 1992 δεν αναφέρεται σε μια τρίτη κατηγορία περιφερειακών ιατρείων που θα μπορούσαν να ήταν τα άγονα.


Με το άρθρο 12 του νόμου 2194/1994 καταργείται το άρθρο 15 του 2071/1992 που όριζε τη διάκριση των υγειονομικών σταθμών σε 24ωρης ετοιμότητας και μη.

Μήπως τελικά δεν υπάρχουν περιφερειακά ιατρεία 24ωρης ετοιμότητας?

Η επόμενη διάκριση που γίνεται που να αφορά περιφερειακά ιατρεία, είναι του άρθρου 27 του νόμου 2519/1997, η οποία όμως αναφέρεται α) σε περιφερειακά ιατρεία νησιών που δεν έχουν κέντρο υγείας και μπορούν να μετατραπούν σε πολυδύναμα και β) στα κέντρα εφημερίας

Στις δύο αυτές περιπτώσεις είναι που γίνεται αναφορά στις υπουργικές αποφάσεις που εκδίδονταν μετά το 1998 και αφορούσαν την κατανομή των κονδυλίων για εφημερίες, όπως το ΦΕΚ 92Β/2006.

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΜε το άρθρο 12 του νόμου 2194/1994 καταργείται το άρθρο 15 του 2071/1992 που όριζε τη διάκριση των υγειονομικών σταθμών σε 24ωρης ετοιμότητας και μη.

Μήπως τελικά δεν υπάρχουν περιφερειακά ιατρεία 24ωρης ετοιμότητας?

--- Τέλος παράθεσης ---
Πολύ ενδιαφέρον αυτό που παρέθεσε ο ΑΡΗΣ. Με το άρθρο 12 του νόμου 2194/1994 καταργείται όχι μόνο το άρθρο 15 του 2071/1992 αλλά σχεδόν όλα τα άρθρα του! Γι' αυτό και ανέφερα παραπάνω ότι η επίκληση του νόμου 2071/1992 δεν έχει νόημα αφού σχεδόν όλα τα άρθρα του έχουν καταργηθεί. Το (νομικό) ερώτημα είναι: Τα άρθρα του 2071/1992 αντικαθιστούσαν άρθρα του νόμου 1397/1983. Αφού καταργούνται τα άρθρα του πρώτου επανέρχονται σε ισχύ τα άρθρα του δεύτερου; Διαφορετικά μάλλον ισχύει το ερώτημα του ΑΡΗ: "Μήπως τελικά δεν υπάρχουν Π.Ι. 24ωρης ετοιμότητας;"

Να και τα ΦΕΚ με τα χαρακτηρισμένα άγονα ιατρεία
Ξεκινάμε με την υπουργική απόφαση (βαριέμαι να γράψω τον αριθμό) που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ 732/Β/89 που κυρώνεται με νόμο 1881 ΦΕΚ 42/Α/90 (άρθρο 34)
Στη συνέχεια συμπληρώνεται η λίστα με άλλα ιατρεία ΦΕΚ 771/Β/92, 703/Β/93, 1793/Β/01

Σε όλα αναφέρει:
Στους γιατρούς που υπηρετούν στα παρακάτω ιατρεία χορηγούνται :
α. Προσαύξηση επί των βασικών αποδοχών τους (βασικός μισθός επιδ. εξομάλυνσης, ΑΤΑ ) κατά 75%. "
β. Ποσό μέχρι 40.000 δρχ. εφ' άπαξ για κάλυψη των δαπανών μετάβασης των ιδίων και της οικογένειάς τους στον τόπο μόνιμης κατοικίας τους, βάσει αρχικής δήλωσης, ως εξής: 20.000 δρχ. για τους άγαμους γιατρούς. 30.000 δρχ. για τους έγγαμους γιατρούς. 40.000 δρχ. για τους έγγαμους γιατρούς με παιδιά."
γ. Ποσό 10.000 δρχ. τον μήνα για κάλυψη μέρους του ενοικίου τους, εφ' όσον το ιατρείο δεν διαθέτει κατοικία ιατρού.
δ. Στον χρόνο που μεσολαβεί στα διάφορα στάδια για την απόκτηση ειδικότητας να επιτρέπεται η κατάληψη θέσης στα παραπάνω ιατρεία τουλάχιστον για τέσσερις (4) μήνες. "
ε. Οι διοριζόμενοι και οι ήδη υπηρετούντες στους παραπάνω Υ.Σ. δύνανται να υποβάλλουν αίτηση για ειδίκευση, οι μεν πρώτοι αμέσως με την ανάληψη υπηρεσίας σε αυτούς, οι δε δεύτεροι από την ισχύ της παρούσας απόφασης

Στη συνέχεια νομίζω το επίδομα αγόνου ορίστηκε σε 550€ κι όχι ως ποσοστό επί του μισθού.
Πουθενά δεν αναφέρεται η υποχρέωση συνεχούς ετοιμότητας ως υποχρέωση έναντι των πλεονεκτημάτων που αποκτούν οι οι υπηρετούντες σ' αυτά.

Σήμερα έχει καταργηθεί τα επιδόματα αγόνου (στα άγονα ιατρεία), μετακίνησης και ετοιμότητας (σε όλα τα ιατρεία άγονα και μη).
Αίτηση για ειδικότητα υποβάλλεται από τη λήψη του πτυχίου κι όχι μετά το πέρας του αγροτικού οπότε χάθηκε κι αυτό το πλεονέκτημα των αγόνων.
Και καλούνται/υποχρεώνονται/απειλούνται οι αγροτικοί στα άγονα να διαμένουν συνεχώς στην περιοχή και να βρίσκονται σε συνεχή ετοιμότητα με την επίκληση του νόμου του 1955!!! (που ουσιαστικά ισχύει για όλα τα ιατρεία αλλά στα μη άγονα κανένας δεν μιλάει) λαμβάνοντας 700-800€, δηλαδή με όσα αμείβεται ένας νεοδιορισμένος δημόσιος υπάλληλος ΠΕ που όμως εργάζεται μόνο 8ωρο καθημερινά!

Σε λίγο καιρό που θα μένουν τα άγονα ακάλυπτα (ίδιος μισθός με τα μη άγονα, χωρίς ουσιαστικά πλεονεκτήματα) να δούμε τι θα κάνει η πολιτεία. Κάποια "εντέλλεσθε" (για να είμαστε και στη γλώσσα του 1955) στους υπόλοιπους για να καλύπτουν;

D-Michalis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑπό το νόμο του 1955 κρατάμε μόνο την διαρκή ετοιμότητα και σβήνουμε όλα τα άλλα;

Το άρθρο που αναφέρει την απαλλαγή για τα τέλη κυκλοφορίας μπορώ να το χρησιμοποιήσω; Ή θα γελάνε όλοι σε όσους το αναφέρω;


Στο απόφοιτο ΑΕΙ υπάλληλο της εφορίας, δάσκαλο, καθηγητή κλπ δίνει το κράτος π.χ. 700€ για να δουλεύει το πρωινό του ωράριο και τέρμα.

Επειδή το 1955 ήξεραν καλά ελληνικά σαφώς και ήξεραν να διακρίνουν τις έννοιες έκτακτο, επείγον και κατεπείγον. Και επέλεξαν τα χρησιμοποιήσουν τον όρο "κατεπειγούσης ανάγκης"

Παραθέτω λοιπόν το νόμο 2071/1992 που αναφέρεις και σε παρακαλώ να μου αναφέρεις που περιγράφεται η συγκεκριμένη υποχρέωση του αγροτικού γιατρού. Εγώ όσο και αν έψαξα δεν τη βρήκα.
Σημειωτέον, θεωρώ ότι η επίκληση σήμερα του νόμου 2071/1992 είναι λανθασμένη. Αν θυμούνται οι παλαιότεροι ήταν νόμος επί Μητσοτάκη που είχε αλλάξει αρκετά στα Κ.Υ. και τα Π.Ι. τα οποία στη συνέχεια οι επόμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ κατήργησαν κι επανέφεραν τα παλιά. (δεν έχω υπόψη μου τους σχετικούς νόμους)

--- Τέλος παράθεσης ---

Το ξαναείπα ότι δεν είμαι κάν σίγουρος ότι ισχύουν τα 24ωρου ετοιμότητας ούτε το τι εννοούν άγονα. Πιστεύω όμως ότι στη συνείδηση των εκδιδόντων τις σχετικές αποφάσεις είναι ταυτόσημα.
Όπως και να έχει το ξανάλεω: Είναι νομοθετήματα και μοντέλα μιάς άλλης εποχής που έμειναν και στοίχειωσαν στη ζωή μας και πρέπει κάποιος ως Ηρακλής να κόψη τα κεφάλια αυτού του τέρατος και να κάνει ένα άρθρο όπου να μπαίνουν όλα και νοικοκυρεμένα.

Βρίσκω πολύ φθοροποιό το να προσπαθούμε να βρούμε τη λογική σε μια νομοθεσία που σκόπιμα –για να δημιουργεί ασάφειες και σύγχυση- διαχέεται σε τόσα νομοθετήματα και χρησιμοποιεί τόσες διατυπώσεις ετερόκλιτες.

Ως τόσο μπαίνω στον πειρασμό να σχολιάσω ορισμένα σημεία των σχολίων του «πειραχτηρίου» που ονο0μάζεται Αδαμάντιος.

1.   Νομίζω ναι. Έτσι πρέπει να ειδωθεί ο νόμος του 1955
2.   Για τα τέλη κυκλοφορίας έχω την πεποίθηση ότι αυτό δεν το εντόπισαν να το καταργήσουν και συνεπώς ναι, μπορείς να το απαιτείς. Εξυπακούεται ότι θα γελάνε μαζί σου. Έτσι είναι σε αυτή τη χώρα. Όταν ένας νόμος υπάρχει αλλά είναι ανενεργός, δεν είσαι τίποτε άλλο από ufo όταν εσύ τον θυμάσαι !!!
3.   Ο νόμος δυστυχώς έβαλε τους αγροτικούς στο ενιαίο μισθολόγιο. Το λογικό συνακόλουθο της εργασίας σε τακτικά ωράρια «ΞΕΧΑΣΑΝ» να το διευθετήσουν.
4.   Ναι το 1955 ήξεραν καλά ελληνικά. Και όχι μόνο αυτό.
Έχω γράψει πρόσφατα πάλι ότι στις παλιές αποφάσεις της η πολιτική νομοθετική εξουσία προσπαθούσε ότι ανέκυπτε να το διευθετεί με σαφήνεια. Αυτό σε αντίθεση με την σημερινή τακτική της σκόπιμης πολυδιάσπασης και της ασάφειας των διατάξεων που σκοπίμως προσπαθούν να δημιουργούν θολά νερά, αντί να απαντούν σε ερωτήματα.
5.   Το ΠΑΣΟΚ κατήργησε όντως το νόμο του 1992 αλλά όσα βόλευαν τα άφησε.
Το ουσιαστικότερο που κατήργησε ήταν εκείνο που μάλλον έπρεπε να είχε μείνει. Δηλαδή την υπαγωγή των Κ.Υ. στις Νομαρχίες.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση