Γενικά > Νομικά θέματα
Άγονο αγροτικό-υποχρέωση διαμονής εντός 25χμ ;
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚαι ορισμένα από τη νομολογία:
1. Μετά το πέρας του τακτικού ωραρίου του, ο ΙΥΥ υποχρεούται να κατοικεί στην έδρα του ΠΙ ή στην περιοχή ευθύνης του. Μόνον σε περιπτώσεις μη εξεύρεσης κατοικίας που να πλήρη τις συνθήκες υγιεινής διαβίωσης ή σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να μένει σε άλλη κοινότητα ή πόλη και μόνον μετά από άδεια που χορηγείται μετά από αίτησή του και εκτίμηση των δεδομένων από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου ή το ΠεΣΥ (Ν. 2071/ 1992. ΦΕΚ 123 Α΄, Έγγραφο ΠεΣΥ Στερεάς Ελλάδας 537/09-10-2001).
--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν μου υπέδειξες όμως το σημείο του 2071/1992 που λέει τα παραπάνω που επικαλείται το έγγραφο του ΠεΣΥ!
Δεν ξέρω αν είχες κι εσύ συμμετοχή στη σύνθεση του συγκεκριμένου εγγράφου που είχε τίτλο "Δικαιώματα και υποχρεώσεις αγροτικών γιατρών" (που όμως απαριθμούσε μόνο υποχρεώσεις....)
flagon:
Επί του πρακταίου περί ετοιμότητας αν κάποιος ασθενής τηλεφωνήσει στον αγροτικό και ο αγροτικός συμβουλέψει τον ασθενή να καλέσει ασθενοφόρο από το ΚΥ και ο ασθενής το πράξει και μετά κλείσει το κινητό του,τι ευθύνη έχει αφού τον παρέπεμψε??
flagon:
επίσης δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν ισχύει η κατάργηση της νομοθεσίας του 1955 σύμφωνα με το Ν.1983 άρθρο 16 που καταργεί όποια μονάδα πρωτοβάθμιας περίθαλψης ως τότε. Όπως και να έχει,γνωστός μου εισαγγελέας μου είπε πως όταν διευθυντής Κ.Υ έφερε σαν δικαιολογία το Ν.1955 ότι έπρεπε να είναι εκεί οι αγροτικοί γιατροί και γι'αυτό δεν έστειλε ασθενοφόρο το Κ.Υ σε μια υπόθεση, κανείς δεν πήρε στα σοβαρά την υπερασπιστική γραμμή(φυσικά οι αγροτικοί δεν κλήθηκαν σε απολογία).
ΥΓ . στο Ν 1955 ο αγροτικός ιατρός ψηφίζεται από την κοινότητα. Αυτό για όποιους θεωρούν πως αγροτικός γιατρός έχει την οποιαδήποτε σχέση με αυτό που ο Ν1955 αναφέρεται.
D-Michalis:
Στο άρθρο 14, $ 5, Ν.2071/1992 ορίζει ότι ο υπουργός, ύστερα από γνώμη του ΚΕΣΥ εκδίδει κανονισμό λειτουργίας στον οποίο ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με τη λειτουργία των Κ.Υ. και των αγροτικών ιατρειών.
Ομοίως, στο άρθρο 23, παρ.3 συνάγεται εμμέσως πλην σαφώς ότι οι γιατροί αυτοί μένουν στο χωριό τους
Αν και δεν έγιναν ποτέ αυτοί οι εσωτερικοί κανονισμοί, δυνάμει της διάταξης αυτής, πολύ συχνά οι υπουργοί εξέδωσαν αποφάσεις υπέχουσες θέση «κανονισμού» για επί μέρους θέματα όπως η διαμονή.
Υπάρχουν τέτοιες Υπ. αποφάσεις που ρητά αναφέρουν την διαμονή κατ’ εξουσιοδότηση αυτού του νόμου (υποθέτω ότι υπάρχουν και κατ΄εξουσιοδίτηση των παλαιοτέρων νόμων). Δεν μπορώ να τις αναζητήσω όλες.
Εξ΄ αλλού θεωρώ μίζερο το να αναζητώ τα φέρετρα των στοιχειών του παρελθόντος που θα έπρεπε να έχουν θαφτεί από καιρό πιά.
Σου παραθέτω όμως ενδεικτικά απόσπασμα για παράδειγμα από την
Υ4α/οικ.8972/6-8-1996 της Δ/σης Αναπτ. Μονάδων του Υπ. Υγείας –Πρόνοιας
«.. 2. Μετά το πέρας του ωραρίου διαμένουν είτε στην έδρα του ιατρείου είτε στην περιοχή ευθύνης τους εφόσον υπάρχει στέγη … Σε αντίθετη περίπτωση και μόνο με άδεια του εποπτεύοντος νοσοκομείου (Ν.2071/92, άρθρο 23) δύνανται να διαμένουν και εκτός της περιοχής ευθύνης τους…»
(Όπως βλέπεις εν έτη 1996 διατηρείται το εν λόγω σημείο του Ν.2071/1992)
Όπως βλέπετε λοιπόν, δεν είναι ανάγκη να ανατρέξει η "υπερασπιστική γραμμή" στο 1955
Τέλος, αν και είναι σαφές ότι η αναφορά στην συμμετοχή μου είναι «μπηχτή», σου λέω ότι στο έχω ξαναδιευκρινίσει ότι ο δικός μου ρόλος ήταν η συλλογή των αποφάσεων που υπήρχαν από το υπουργείο και το ΠεΣΥΠ και η γνωστοποίησή τους για διευκόλυνση των αγροτικών μου και τίποτε περισσότερο.
flagon:
Ἀλλο η διαμονή και άλλο η ετοιμότητα.
Αν ο νόμος του 1992 αναφέρει τη διαμονή,για την ετοιμότητα τι λέει??
Διότι τελικά ο Ν.1955 είναι τελείως διαφορετικό πλαίσιο και δε στέκεται σε αίθουσα δικαστηρίου.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση