Θέματα Εργασίας > Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση)
Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΣτις διευθύνσεις αυτές υπάρχουν τεράστιες μαφιες που βγάζουν τρελα λεφτα . Ο μόνος τρόπος να τις τσακισεις ειναι να τους πάρεις το δικαίωμα συμβάσεων .
Με τον οικογενειακο ιατρό αυτο μπορει να γίνει και επιπλέον όλοι οι υπόλοιποι εξειδικευμένοι ιατροι της χώρας θα θεωρούνται αυτοδίκαια "συμβεβλημενοι" ώστε να μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικα για δίπλωμα οδήγησης .
Μόνο τότε θα εξορθολογιστει το σύστημα .
--- Τέλος παράθεσης ---
Οι μαφίες των διπλωμάτων είναι μία πολύ πονεμένη ιστορία.
Και να φανταστεί κανείς ότι η κατευθυνόμενη ροή προς συγκεκριμένα ιατρεία δεν είναι και το χειρότερο από όσα συμβαίνουν.
Το κυριώτερο πρόβλημα είναι η χορήγηση πιστοποιητικών χωρίς καν να εξεταστεί ο υποψήφιος ή ο οδηγός.
Βέβαια από τη στιγμή που το εικοσάρικο έγινε δεκάρικο το φαινόμενο ατόνησε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει εξαλειφθεί.
Argirios Argiriou:
Καθημερινή, 17/02/2019.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Gatekeeper:
Η ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών μειώνει την Ιατρική αμοιβή αλλά όχι τα παράβολα
Γράφει ο Ηλίας Τσέρκης, Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου
Η ύφεση που προηγήθηκε τα προηγούμενα χρόνια άφησε το αποτύπωμά της σε όλους τους κοινωνικούς τομείς της πολιτείας. Εμείς ως κλάδος πρέπει να διασφαλίσουμε υψηλού επιπέδου Ιατρικές παροχές και υπηρεσίες σε όλο το φάσμα της Ελληνικής κοινωνίας, με όρους τέτοιους που να ασκούμε με αξιοπρέπεια τα καθήκοντα μας.
Ακριβώς αυτήν την περίοδο πρέπει να σταματήσει επιτέλους η υποβάθμιση του Έλληνα Ιατρού από πλευράς της Πολιτείας. Εδώ και χρόνια Υπουργοί νομοθετούν ελαφρά τη καρδία, θεωρώντας πως με τον τρόπο αυτό ασκούν κοινωνική πολιτική.
Διαβάζουμε δια του τύπου ότι στο νέο νομοσχέδιο για τις άδειες οδήγησης δεν θα μειωθεί το ύψος των παραβόλων από τα 15 στα 10 ευρώ για τους υποψήφιους νέους οδηγούς καθώς η σχετική πρόταση του υπουργείου δεν έγινε αποδεκτή από το υπουργείο Οικονομικών.
Η ίδια ρύθμιση όμως, προβλέπει κατάργηση της επανεξέτασης στην πορεία και μείωση του κόστους των ιατρικών εξετάσεων σε παθολόγο, οφθαλμίατρο, ΩΡΛ και ορθοπεδικό από τα 40 σε 30 ευρώ για τους ηλικιωμένους οδηγούς άνω των 74 ετών που θέλουν να ανανεώσουν το δίπλωμα οδήγησης.
Η διασύνδεση της ιατρικής αμοιβής με το κρατικό τιμολόγιο και το Υπουργείο Μεταφορών ήταν πολυετής με την έκδοση μεικτών παραβόλων που τώρα πλέον δεν υφίστανται.
Η αμοιβή για την πρωτοβάθμια ιατρική εξέταση καταβάλλεται από τους πολίτες απευθείας στους γιατρούς και όχι μέσω των Υπηρεσιών Μεταφορών & Συγκοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, όπως γινόταν μέχρι 31 Μαΐου 2013.
Υπενθυμίζω πως η αμοιβή των ιατρών πριν το 2013 μέσω παράβολου αξίας 90 ευρώ από τα οποία τα 40 αντιστοιχούσαν στους ιατρούς (20 για τον Παθολόγο + 20 για οφθαλμίατρο) και η απόδοση τους γινόταν μετά από μήνες ή και χρόνια, ενώ τα υπόλοιπα 50 ευρώ τα εισέπραττε άμεσα το κράτος.
Από την 1/6/2013 με το Ν. 4155/2013 (μεσοπρόθεσμο μνημόνιο) οι υποψήφιοι οδηγοί πληρώνουν απευθείας την αμοιβή στον ιδιώτη ιατρό όπου στο άρθρο 52, παράγρ. 3 ορίζεται ως αμοιβή η ίδια με αυτή των συμβεβλημένων ιατρών του ΕΟΠΥΥ.
Με αυτό τον τρόπο καταστρατηγήθηκε η αμοιβή της ιατρικής επίσκεψης που οριζόταν στα 20 € σε εφαρμογή του Π.Δ.127/2005 (κατώτατο όριο αμοιβής των συμβεβλημένων με το Δημόσιο ιατρών για επίσκεψη στο ιατρείο).
Όπως αντιλαμβάνεστε με τα ανωτέρω υποβαθμίζεται η ιατρική αξιοπρέπεια η οποία ομολογουμένως δεν περιορίζεται απλά σε μια υπογραφή, αλλά περιλαμβάνει μια πλήρη κλινική εξέταση και προπάντων την ανάληψη μεγάλης ευθύνης από όλους τους ιατρούς, που πιστοποιούν την ικανότητα των οδηγών για τα επόμενα έτη, που φτάνουν έως και τα 15 χρόνια !
Το κόστος για μία άδεια
Για να λάβει άδεια οδήγησης ένας συμπολίτης μας, πληρώνει διάφορα παράβολα αξίας από 98 έως 118 €.
Συγκεκριμένα:
Ανανέωση άδειας οδήγησης 50 € (κωδικός e-παραβόλου «23»)
Εκτύπωση εντύπου άδειας οδήγησης 30 € (κωδικός e-παραβόλου «28»)
Χαρτοσήμου ανανέωσης άδειας οδήγησης 18 € (κωδικός e-παραβόλου «65»)
Έφτασε η ώρα επαναπροσδιορισμού της αμοιβής των ιατρών, αρχής γενομένης από κάτι που δε θεωρείται ζήτημα ζωής ή θανάτου, αλλά είδος πολυτελείας κατά κάποιο τρόπο.
• Η αμοιβή του ιατρού δεν μπορεί να ορίζεται με ένα συγκεκριμένο ποσό, διότι η κατάσταση κάθε υποψήφιου οδηγού και η εφαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας δεν είναι τυπική διαδικασία και σε ορισμένες περιπτώσεις χρονοβόρα, πολύπλοκη και απαιτεί σειρά ιατρικών πράξεων προκειμένου να εκδώσουμε την ιατρική μας γνωμάτευση.
• Η κλινική εξέταση και η λήψη ιατρικού ιστορικού είναι μια διαδικασία που προκύπτουν διαφόρων ειδών ευθύνες (αστικές, ποινικές, κα).
• Σε περίοδο ελεύθερης οικονομίας το Υπουργείο Μεταφορών συντηρεί την υποχρεωτική αμοιβή των δέκα (10) € στον ιδιώτη ιατρό στη λογική της δημοσιονομικής προσαρμογής. Προτείνω η περιστολή δαπανών να ξεκινήσει από την μείωση της αξίας των παραβόλων.
• Πρέπει να καταλάβουν οι πολιτικοί μας ηγέτες, πως η σύμβαση με το Υπουργείο Μεταφορών δεν είναι σύμβαση με τον ΕΟΠΥΥ να στοχεύει ο κάθε ιατρός σε μηνιαίες απολαβές επιπέδου 10ευρω αλλά η υπογραφή μας έχει πολυετή ισχύ.
Σύντομα πάντως, θα λάβουμε γενναίες αποφάσεις όλοι οι Ιατροί της χώρας. Εν αναμονή των εξελίξεων.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
pzogr:
Τα πράγματα είναι απλά... Αν δώσουν αμοιβή 1 ευρώ μεικτά και βρουν γιατρούς να δώσουν γνωματεύσεις τότε αυτομάτως η αποζημίωση για τη γνωμάτευση θα είναι 1 ευρώ όσο και να χτυπιόμαστε.
Συναφής διήγηση: Σήμερα ήρθε στο ιατρείο 67+ χρονος για ανανέωση επαγγελματικού διπλώματος (από το υπουργείο είπαν ότι δίνουν ανανέωση και μετά τα 67). Δεν είχε βιβλιάριο υγείας ή ορατό ιστορικό στην ΗΔΙΚΑ και του είπα ότι πρέπει βάσει του νόμου να κάνει κάποιες εξετάσεις. Μου είπε ότι δεν μπορεί να περιμένει να γίνουν οι εξετάσεις κι έφυγε... Μισή ώρα αργότερα ήρθε ξανά (δεν βρήκε άλλο γιατρό; Έφαγε πόρτα; Δεν ξέρω) και είπε να κάνουμε τις εξετάσεις. Τότε από προσωπική μου περιέργεια τον παρέπεμψα σε σχολή οδηγών που είναι σχεδόν απέναντι από το ιατρείο μου, λέγοντας ότι "ίσως μπορούν να σας βοηθήσουν". Βγαίνοντας από το γραφείο μου είπε ότι αν δεν βρει κάποια άκρη θα έρθει να κάνουμε τις εξετάσεις και να προχωρήσουμε. Δεν τον ξαναείδα... Οι ανυπόστατες φήμες λένε ότι με ένα 50αράκι (+τα νόμιμα έξοδα παραβόλων κτλ) στα κάνουν όλα και συμφέρουν. Θα πρέπει να υποθέσω ότι για τους οδηγούς που χρήζουν και ΩΡΛ και ΝΛ εξέτασης μάλλον το ποσό θα γίνεται 70, σ'αυτό το υποθετικό σενάριο.
Argirios Argiriou:
Ενδιαφέρουσα συζήτηση στην ομάδα "ΓΕΝΙΚΟΙ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ - Ελεύθερο Βήμα" στο facebook στις 08/09/2019:
- Καλημέρα,
Μπορούμε ως Ιατροί Κέντρων Υγείας να χορηγήσουμε πιστοποιητικό ικανότητας άδειας οδήγησης ε.ι.χ;
( Δε γνωρίζω εάν έχει απαντηθεί ήδη το θέμα)
Ευχαριστώ!
- Οχι,δεν μπορειτε οι ιατροι των κεντρων υγειας. Μονο οι συμβεμβλημενοι με το υπουργειο μεταφορων,ιδιωτες ιατροι.
- ολοι οι ιδιωτες συμβεμβλημενοι ,μη συμβεμβλημενοι με τον εοπυυ. Η επισκεψη δεν ειναι ,ομως,του Εοπυυ. Κοβεις και δινεις κανονικα υην αποδειξη των 10 ευρω
- Το έντυπο αναφέρει και τις επιλογές "γιατρός του ΚΥ" κλπ αλλά μη σας μπερδεύει. Έχει προσαρμοστεί το έντυπο για την περίπτωση που αναφέρει ο νόμος ότι χορηγούνται από ΚΥ κλπ ΜΟΝΟ όταν ΔΕΝ υπάρχουν συμβεβλημένοι ιδιώτες στο ίδιο ή σε όμορους νομούς.
- υπαρχουν συγκεκριμενοι γιατροι που εχουν συμβασεις.
Πρέπει να πας μόνο σε αυτόν τον παθολόγο, οφθαλμίατρο κ.λ.π.
Δεν μπορεί να σε εξετάσει οποιοσδήποτε γιατρός ΕΟΠΥ , ΕΣΥ,ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Κ.Λ.Π.
Ψάχνεις κάποιον συγκεκριμένο γιατρό.
Αυτό μου φαίνεται παράλογο!
- Δεν ξέρω αν σου έχουν απαντήσει. Μπορεί και κάθε γιατρός του ΕΣΥ αρκεί να συμβληθεί με το υπουργείο μεταφορών. Τότε αναρτάται και τ όνομά του στη λίστα. Φυσικά δεν θα πληρώνεται. Κάθε χρόνο υποβάλλονται οι αιτήσεις στη Νομαρχία (μέσω του τμήματος Συγκοινωνιών =εκεί όπου εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί).Τους δέχονται όλους.
- Από το ΦΕΚ.
«1.4. ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΙΑΤΡΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ Ιατρός, που λειτουργεί νόμιμα ιατρείο ως φυσικό πρόσωπο, για να έχει δικαίωμα να διενεργεί ιατρική εξέταση υποψηφίων οδηγών και οδηγών, θα πρέπει να συμβληθεί με την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών του τόπου λειτουργίας του ιατρείου. Τόσο για την αρχική σύμβαση όσο και για την ανανέωση, υποβάλλει στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών τη βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας του ιατρείου του από τον οικείο ιατρικό σύλλογο.
Σε περίπτωση που σε Περιφερειακή Ενότητα δεν υφίστανται συμβεβλημένοι ιατροί με τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών, η ιατρική εξέταση των υποψηφίων οδηγών και οδηγών, διενεργείται από συμβεβλημένους ιατρούς όμορων/γειτονικών Περιφερειακών Ενοτήτων.».
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση