Καλημέρα,
Αρχικά ευχαριστώ τους διαχειριστές της σελίδας για τη δυνατότητα επικοινωνίας, την οποία υπόσχομαι ότι δεν θα καταχραστώ.
Θεωρούμε ότι δεν αποτελεί φιλοσοφικό πρόβλημα το τι ξεχωρίζει μιαν εταιρεία από την άλλη. Για μας είναι μετρημένο και αξιολογημένο. Γνωρίζουμε πολύ καλά το αντικείμενό μας και λειτουργούμε με εντιμότητα. Φροντίζουμε μάλιστα να το μετράμε και να το αξιολογούμε συνεχώς. Ο τελικός αξιολογητής βέβαια, είναι πάντα ο τελικός αποδέκτης, είτε του εμπορεύματος είτε της υπηρεσίας. Τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας και της σχετικής αξιολόγησης μας επιτρέπει να θεωρούμε ότι η εταιρεία μας ξεχωρίζει με ιδιαίτερα θετικό πρόσημο.
Θεωρώ σημαντικό το ζήτημα που έθεσε ο κος Κουναλάκης (γνώση αξιολόγησης ιατρικού εξοπλισμού) και ενδεχομένως μια πιο προσεκτική περιήγηση στα θέματα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα απαντούσε στο αν τη συγκεκριμένη γνώση την κοινωνούμε ή όχι.
Δεν θα αναφερθώ στα σχόλια περί των τιμών, καθώς στην εταιρεία μας δεν πουλάμε τιμές. Διακινούμε επιστημονικό εξοπλισμό ο οποίος απαιτεί γνώση, υποστήριξη και επαγγελματική προσέγγιση καθώς σχετίζεται άμεσα με την υγεία των ανθρώπων. Θεωρώ άδικο να χαρακτηριζόμαστε ως μεταπωλητές (χωρίς να το λοιδορώ), όταν το μεγαλύτερο κομμάτι του κύκλου εργασιών μας αφορά σε αντιπροσώπευση κατασκευαστικών οίκων. Ούτε ως "τροχονόμοι" στη διαδικασία υποστήριξης (service) λειτουργούμε. Υποστηρίζουμε με δικό μας επιστημονικό προσωπικό και εξοπλισμό, το σύνολο των συσκευών που αντιπροσωπεύουμε. Καθώς στην εταιρεία μας ο πελάτης είναι το επίκεντρο όλων των αποφάσεων, προσπαθούμε ο λόγος του κλάσματος «Αξία» προς «Κόστος» να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή τιμή. Είναι λογικό, θεωρούμε, ότι η αξία για τον πελάτη ισούται με τις ωφέλειες που αυτός απολαμβάνει από το προϊόν ή και τις υπηρεσίες , μείον το κόστος που καλείται να αναλάβει. Αντιλαμβανόμαστε ότι τα διάφορα τμήματα των πελατών, έχουν διαφορετικές αντιλήψεις ως προς το τι συνιστά αξία (αντιληπτή αξία) γι’ αυτούς.
Ευχαριστώ και πάλι για τη δυνατότητα επικοινωνίας.