Θέματα Εργασίας > Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση)

Οργάνωση - Εξοπλισμός ιδιωτικού ιατρείου

<< < (26/50) > >>

schumifer:
Με καποιες απο τις τιμες που ειδα παντως, αισθανθηκα τα ST διαστηματα μου να βουτανε, σε ολο το προκαρδιο. Ισως και μερικες υπερκοιλιακες

Κατα τα αλλα χρησιμο να υπαρχουν ολα αυτα τα λινκ σε ενα θεμα

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚαλησπέρα,

Μας λυπεί το γεγονός να διαπιστώνουμε ότι στις συστάσεις σας στο συγκεκριμένο θέμα (Οργάνωση - Εξοπλισμός Ιδιωτικού ιατρείου) αναφέρονται περισσότερες ιστοσελίδες αλλοδαπών εταιριών, πολλές μάλιστα όπως αυτές της amazon & ebay καμιά σχέση έχουσες με το αντικείμενο, απ' ότι αντίστοιχες ελληνικές εταιρείες, αρκετές από τις οποίες λειτουργούν επί σειρά ετών στην αγορά και με αξιοπιστία εξυπηρετούν τόσο τα δημόσια ιδρύματα όσο και τις ανάγκες των Ελλήνων ιατρών.
Δεν είναι τυχαίο, μιλώντας για την εταιρεία μας, κατασκευαστικοί οίκοι του εξωτερικού όπως η Heine Optotechnik, η Seca, η Carefusion, η Kanmed, η Nonin, η Huntleigh και πολλές άλλες να μας έχουν εμπιστευτεί εδώ και 20 χρόνια και να μην μας εμπιστεύεται η ιατρική κοινότητα την οποία εξυπηρετούμε με επαγγελματικότητα και συνέπεια από την ίδρυσή μας.

Με εκτίμηση
Σπύρος Χάσκος
Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Sigma Medical & του ιστότοπου Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

--- Τέλος παράθεσης ---
Αγαπητέ κ. Χάσκο,
Κατ'αρχήν να σας καλωσορίσουμε στην συζήτηση μας. Το forum όπως βλέπεται ειναι ανοικτό σε όλους και δεν ειναι περιοχη διαφήμισης αλλά χώρος ανταλλαγής εμπειριών μεταξύ επαγγελματιών υγείας. Αν η εταιρία σας απουσιάζει από αυτό το διάλογο, αυτό είναι είτε πολύ καλό είτε πολύ κακό για την εταιρία σας.
Ένα μεγάλο φιλοσοφικό ερώτημα είναι τι ξεχωρίζει σήμερα μια εταιρία από μια άλλη:
Αν δηλαδή πχ η amazon είχε μια θυγατρική που ονομαζόταν amazonmed και μεταπωλούσε από τους ίδιους οίκους και έπαιζε και το ρόλο του φιλτρου στο τι πάει στο service του κατασκευαστή θα ήσασταν ευχαριστημένος; Εγώ όχι.
Ένα μεγάλο κενό σήμερα στον ιατρικό χώρο, και ανεπάρκεια των ιατρικών σχολών, είναι η έλλειψη γνώσης αξιολόγησης του ιατρικού εξοπλισμού από τους γιατρούς. Οφείλω να ομολογήσω ότι σπανίζει η όποια δημόσια παροχή γνώσης σε αυτό το θέμα από τις εταιρίες ιατρικού εξοπλισμού. Δεν ξέρουν; Δεν επιθυμούν την διασπορά της γνώσης; Την προσφέρουν μόνο στους πιστούς πελάτες;
Προσωπικά έχω αγοράσει εξαιρετικό εξοπλισμό από το εξωτερικό προς όφελος των ασθενών μου, που αν περίμενα να τον αγοράσω από την Ελλάδα, απλά δεν θα τον είχα αγοράσει. Και δεν αγοράζω τίποτα από το εξωτερικό που στην Ελλάδα κοστίζει έως και 35% ακριβότερα.

medical.gr:
Καλημέρα,

Αρχικά ευχαριστώ τους διαχειριστές της σελίδας για τη δυνατότητα επικοινωνίας, την οποία υπόσχομαι ότι δεν θα καταχραστώ.
Θεωρούμε ότι δεν αποτελεί φιλοσοφικό πρόβλημα το τι ξεχωρίζει μιαν εταιρεία από την άλλη. Για μας είναι μετρημένο και αξιολογημένο. Γνωρίζουμε πολύ καλά το αντικείμενό μας και λειτουργούμε με εντιμότητα. Φροντίζουμε μάλιστα να το μετράμε και να το αξιολογούμε συνεχώς. Ο τελικός αξιολογητής βέβαια, είναι πάντα ο τελικός αποδέκτης, είτε του εμπορεύματος είτε της υπηρεσίας. Τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας και της σχετικής αξιολόγησης μας επιτρέπει να θεωρούμε ότι η εταιρεία μας ξεχωρίζει με ιδιαίτερα θετικό πρόσημο.
Θεωρώ σημαντικό το ζήτημα που έθεσε ο κος Κουναλάκης (γνώση αξιολόγησης ιατρικού εξοπλισμού) και ενδεχομένως μια πιο προσεκτική περιήγηση στα θέματα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα απαντούσε στο αν τη συγκεκριμένη γνώση την κοινωνούμε ή όχι.
Δεν θα αναφερθώ στα σχόλια περί των τιμών, καθώς στην εταιρεία μας δεν πουλάμε τιμές. Διακινούμε επιστημονικό εξοπλισμό ο οποίος απαιτεί γνώση, υποστήριξη και επαγγελματική προσέγγιση καθώς σχετίζεται άμεσα με την υγεία των ανθρώπων. Θεωρώ άδικο να χαρακτηριζόμαστε ως μεταπωλητές (χωρίς να το λοιδορώ), όταν το μεγαλύτερο κομμάτι του κύκλου εργασιών μας αφορά σε αντιπροσώπευση κατασκευαστικών οίκων. Ούτε ως "τροχονόμοι" στη διαδικασία υποστήριξης (service) λειτουργούμε. Υποστηρίζουμε με δικό μας επιστημονικό προσωπικό και εξοπλισμό, το σύνολο των συσκευών που αντιπροσωπεύουμε. Καθώς στην εταιρεία μας ο πελάτης είναι το επίκεντρο όλων των αποφάσεων, προσπαθούμε ο λόγος του κλάσματος «Αξία» προς «Κόστος» να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή τιμή. Είναι λογικό, θεωρούμε, ότι η αξία για τον πελάτη ισούται με τις ωφέλειες που αυτός απολαμβάνει από το προϊόν ή και τις υπηρεσίες , μείον το κόστος που καλείται να αναλάβει. Αντιλαμβανόμαστε ότι τα διάφορα τμήματα των πελατών, έχουν διαφορετικές αντιλήψεις ως προς το τι συνιστά αξία (αντιληπτή αξία) γι’ αυτούς.
Ευχαριστώ και πάλι για τη δυνατότητα επικοινωνίας.

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΘεωρώ σημαντικό το ζήτημα που έθεσε ο κος Κουναλάκης (γνώση αξιολόγησης ιατρικού εξοπλισμού) και ενδεχομένως μια πιο προσεκτική περιήγηση στα θέματα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος θα απαντούσε στο αν τη συγκεκριμένη γνώση την κοινωνούμε ή όχι.

--- Τέλος παράθεσης ---

Κατά την ταπεινή μου άποψη: Όχι δεν την κοινωνείτε. Εκτός κι αν έχετε μπερδέψει την γκρίζα διαφήμιση με την κοινοποίηση της γνώσης.
Όταν στο blog σας θα υπάρχει μια δημοσίευση που δεν παραπέμπει μόνο σε συγκεκριμένη εταιρία που αντιπροσωπεύετε, τότε το ξανασυζητάμε.

Εγώ μιλάω για περιγραφή της φυσικής μεθόδου, τις υλοποιήσεις (συσκευές) που χρησιμοποιούνται (ναι και αυτές που δεν αντιπροσωπεύουμε), την σύγκριση μεταξύ τους, τα όρια της τεχνικής και της υλοποίησης της κάθε συσκευής.
Προσωπικά δεν γνωρίζω εταιρία ιατρικών ειδών που να έχει άποψη για τα παραπάνω. Σαφώς και δεν μπορώ να έχω άποψη για το εάν έχετε ή όχι. Πάντως, το σίγουρο είναι ότι αν έχετε, δεν τα κοινοποιείτε.

medical.gr:
Έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια,  μέσα από το Blog, που φιλοδοξεί να προσφέρει  στη διάδοση της γνώσης των ιατροτεχνολογικών προϊόντων αλλά και περιληπτικά στην κάθε κατηγορία εξοπλισμού.
Δεν προσποιούμαστε ότι λειτουργούμε ως Μ.Κ.Ο. Είμαστε περήφανοι για την ποιότητα των εταιρειών που αντιπροσωπεύουμε και δεν προσδιοριζόμαστε έναντι τρίτων. Βεβαίως και γνωρίζουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα (και μειονεκτήματα βεβαίως) έναντι του ανταγωνισμού, αλλά θα συμφωνήσετε ότι δεν είναι ο ενδεδειγμένος χώρος για να υλοποιηθεί το εγχείρημα που ξεκινήσαμε.
Παρότι έχουμε συμπεριλάβει αρκετά θέματα που δεν παραπέμπουν σε συγκεκριμένες εταιρείες (που «τυχαίνει» να αντιπροσωπεύουμε), όπως το θέμα της «Κεντρικής Πίεσης» ή αυτό της επιλογής «Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή», δεν θεωρούμε ότι η αναφορά της εταιρείας ή του μοντέλου ακυρώνει ή περιορίζει τη γνώση που προσπαθούμε να κοινοποιήσουμε μέσω του κάθε άρθρου.
Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και είμαστε ανοιχτοί σε όποια συνεργασία/δημοσίευση θεωρείτε ότι μπορεί να προάγει το επιθυμητό.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση