Γενικά > Γενική συζήτηση

Το καινούργιο νομοσχέδιο για την υγεία

<< < (6/12) > >>

D-Michalis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μόλις κάψατε επίσημες κατευθυντήριες οδηγίες του υπουργείου υγείας.


--- Τέλος παράθεσης ---

Μου είναι αδιάφορο. Το τί είναι σωστό με ενδιαφέρει και μόνον.

Όσο για το ότι το ΠΔ αφορά εκπαιδευτικά αντικείμενα, ναι βεβαίως αφορά. Όμως σε λογικά συστήματα λειτουργουσών κοινωνιών και οργανωμένων επαγγελμάτων τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι ευθέως σχετιζόμενα με τα εκπαιδευτικά και μόνο. Εδώ έχουμε και "αυτοεκπαιδευθέντες" διά της πείρας Γ.Γ. και άλλους, έτσι για να μη μείνουμε πίσω σε πρωτοτυπίες !!!
Με αφήνουν όμως παγερά αδιάφορο ως πρός το ποίές θα είναι οι θέσεις που θα πάρω. Θα τις πάρω με βάση την επιστημονική τεκμηρίωση, την αλήθεια και τη λογική (όπως τα αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον εγώ).

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μόλις κάψατε επίσημες κατευθυντήριες οδηγίες του υπουργείου υγείας.


--- Τέλος παράθεσης ---

Μου είναι αδιάφορο. Το τί είναι σωστό με ενδιαφέρει και μόνον.

Όσο για το ότι το ΠΔ αφορά εκπαιδευτικά αντικείμενα, ναι βεβαίως αφορά. Όμως σε λογικά συστήματα λειτουργουσών κοινωνιών και οργανωμένων επαγγελμάτων τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι ευθέως σχετιζόμενα με τα εκπαιδευτικά και μόνο. Εδώ έχουμε και "αυτοεκπαιδευθέντες" διά της πείρας Γ.Γ. και άλλους, έτσι για να μη μείνουμε πίσω σε πρωτοτυπίες !!!
Με αφήνουν όμως παγερά αδιάφορο ως πρός το ποίές θα είναι οι θέσεις που θα πάρω. Θα τις πάρω με βάση την επιστημονική τεκμηρίωση, την αλήθεια και τη λογική (όπως τα αντιλαμβάνομαι τουλάχιστον εγώ).


--- Τέλος παράθεσης ---

Που μπορώ να βρω στο site της ΕΛΕΓΕΙΑ ή της Ένωσης, ας είναι και σε υποσημείωση, ποια είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα των ειδικευμένων στη γενική ιατρική; Ας είναι και μια θέση ότι "θεωρούμε ότι τα εκπαιδευτικά αντικείμενα είναι και τα επαγγελματικά δικαιώματα του γενικού ιατρού".
Επισύναψα το logbook για να μπορεί κανείς να δει πόσο προσεκτικά είναι γραμμένα τα πάντα ώστε να μην αφήνει πουθενά δεδομένο ότι τα εκπαιδευτικά αντικείμενα είναι και επαγγελματικά δικαιώματα ή η ελάχιστη γνώση που πρέπει να έχει ένας γενικός ιατρός.
Αλήθεια αν ο όποιος ιατρός άλλης ειδικότητας ρωτήσει τι πράξεις θεωρεί η επιστημονική σας εταιρία ότι πρέπει να γνωρίζετε και να κάνετε στην καθημερινή πράξη, τι θα του δείξετε;

Να χοντρύνω τη συζήτηση: Εκπαίδευση στην ουρολογία δεν προβλέπεται στην ειδικότητα. Άρα δεν έχουμε δικαίωμα να αντιμετωπίζουμε μια οξεία επίσχεση ούρων με τοποθέτηση καθετήρα tiemann εφόσον δεν προβλέπεται από την εκπαίδευση μας.... Άραγε μια καλλιέργεια μπορούμε να πάρουμε; Και γιατί συνταγογραφούμε τα γνωστά φαρμακευτικά βοηθήματα ανόρθωσης; Επίσης, δεν έχουμε δυνατότητα να παρακολουθούμε έναν ασθενή με γαστρικό δακτύλιο και να αυξομειώνουμε από τον κώδωνα το πόσο σφίγγει το στομάχι... Να μην πάω σε πιο μοντέρνες επεμβάσεις.....

D-Michalis:
Δημήτρη ελπίζω πως δεν κονταρομαχούμε, αλλά, αναδεικνύουμε πτυχές της «ατσαλοσύνης» που αφορούν το σύστημα εκπαίδευσης –υγείας, εστιάζοντας στα καθ’ ημάς. Έτσι το εκλαμβάνω εγώ και γι’ αυτό συνεχίζω.
Λοιπόν:
1. Εκπαιδευτικά αντικείμενα = επαγγελματικά δικαιώματα? Δεν νομίζω σήμερα να βρεις κάτι εκεί που αναφέρθηκες. Αν θές –και το γνωρίζεις νομίζω- μπορώ να σου δείξω επίσημα έγγραφα της Ένωσης (του χθες, επί ημερών μου) που με κρυστάλλινο τρόπο το αναφέρουν με παχιά γράμματα.
2. Ποιες πράξεις θεωρεί ως minimum η Επιστημονική μου Εταιρεία? Δεν απαντώ γιατί δεν με έχει ενημερώσει !!! (ποια εταιρεία όμως!!!). Θα του απαντήσω ποιες πράξεις με καλύπτει ο νόμος. Αλλά θα του ζητούσα να μου πεί και αυτός ποιες πράξεις και κυρίως, από ποιο νόμο / Π.Δ. καλύπτεται / προβλέπονται !!!
3. Πράξεις όπως ο καθετηριασμός που ανέφερες? Ευτυχώς δεν θα μου ζητήσουν εξηγήσεις για τον καθετηριασμό. Ξέρεις γιατί? Επειδή καμία ειδικότητα δεν «καβάντζωσε» την εν λόγω πράξη και μάλιστα με τίμημα δελεαστικό. Αν το είχε κάνει κάποια, θα είχα πρόβλημα (και αυτό αποκαλύπτει και τα κίνητρα του γιατί μας αμφισβητούν σε κάποιες άλλες πράξεις κάποιοι). Θεωρώ ότι τέτοια θέματα θα τα έλυνε η εκπαίδευση σε κορμούς. Ιδέα που κυκλοφορεί από παλιά με πατρότητα ΕΛΕΓΕΙΑ, αλλά προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο, με τη διαφορά ότι θα έπρεπε να συνδυαστεί με επιμήκυνση της διάρκειας εκπαίδευσης και επαναπροσδιορισμό εκπαιδευτικών αντικειμένων, καθιέρωση ουσιαστικού συντονισμού και περιοδική αξιολόγηση προόδου ειδικευομένου, ώστε να επανακαθορίζεται το εκπαιδευτικό του rotation με βάση τις πραγματικές του ανάγκες. Πράγματα δηλαδή για τον επόμενο αιώνα στην Ελ. Άρα για την ώρα, μάλλον δεν μπορώ να σε καλύψω με την απάντησή μου.
4. Όσο για τις μοντέρνες επεμβάσεις? Η δια βίου εκπαίδευση –αφορά όλες τις ειδικότητες- θα το έλυνε αυτό. Αλλά είπαμε, κλείσε το φως να κοιμηθούμε !!!

Δ. Κουναλάκης:
Το νοιώθω σαν συζήτηση και ίσως και σαν ψυχοθεραπεία..... Έχω κουραστεί λίγο....
Γνωρίζω τις προσπάθειες της Ένωσης και γνωρίζω και τι έχει γίνει. Όμως έχουμε γυρίσει πίσω δυστυχώς.
Δεν πιστεύω ότι οι θέσεις μιας επιστημονικής εταιρίας για το τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να πραγματοποιεί και με ποια εκπαίδευση/επιμόρφωση αρχική/συνεχιζόμενη πρέπει να υπάρχουν σε νόμο για να μπορούμε να πορευτούμε. Οι θέσεις μιας επιστημονικής εταιρίας όταν αυτές βγαίνουν αιτιολογημένα δημιουργούν το μονοπάτι, το οποίο γίνεται πρακτική (που έχει ισχύ στα δικαστήρια) και ίσως κάποια στιγμή να αποκτήσει και νομική υπόσταση. Την ανυπαρξία μιας επίσης θέσης από ένα επιστημονικό όργανο μπορεί να την κάνει και η καθ'ημέρα πράξη αλλά αυτό θα πάρει δεκαπλάσιο χρόνο, να μην πω παραπάνω. Είναι κρίμα να φτιάχνουμε τη μοίρα μας καθένας χωριστά, όταν σαν ένωση μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα και γρηγορότερα.

Τελειώνω με μια ευχή: Θα ήταν ευχής έργο εάν αυτό το logbook συμπληρωνόταν και δινόταν στις εξετάσεις της ειδικότητας και μετά το τέλος της εξέτασης ανοιγόταν να δει κανείς τι γράφει μέσα. Όσο κι αν συμπληρώνεται όπως συμπληρώνεται όπου συμπληρώνεται, τα στατιστικά και οι συσχετισμοί θα ήταν ανεκτίμητοι.

Βγήκαμε εκτός θέματος αλλά νομίζω ότι μεσα στον πανικό θα μπορούσαν να γίνουν και αλλαγές προς όφελος της ειδικότητας μας. Αλλά με αυτούς που έχουμε δεν ελπίζω τίποτα. Η μόνη τους αγωνία είναι ποιους yesman έχουν και ποιους δεν έχουν.
Λυπάμαι.

D-Michalis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος..... Έχω κουραστεί λίγο....
……
Δεν πιστεύω ότι οι θέσεις μιας επιστημονικής εταιρίας για το τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να πραγματοποιεί και με ποια εκπαίδευση/επιμόρφωση αρχική/συνεχιζόμενη πρέπει να υπάρχουν σε νόμο για να μπορούμε να πορευτούμε. Οι θέσεις μιας επιστημονικής εταιρίας όταν αυτές βγαίνουν αιτιολογημένα δημιουργούν το μονοπάτι, το οποίο γίνεται πρακτική (που έχει ισχύ στα δικαστήρια) και ίσως κάποια στιγμή να αποκτήσει και νομική υπόσταση.
… Λυπάμαι.

--- Τέλος παράθεσης ---

Έλα μου όμως που δεν τις έχουμε !!! Γι’ αυτό ακριβώς ταλανιζόμαστε και ακολουθούμε ατομικά μονοπάτια.

Όσο για το «έχω κουραστεί λίγο», εγώ σε καταλαβαίνω, γι’ αυτό είπα "σβήσε το φώς να κοιμηθούμε" !!! Εσύ όμως δεν ακούς. Εγώ πάντως θα το σβήσω.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση