Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
19 Νοεμβρίου 2024, 04:28:19

Αποστολέας Θέμα: Διόδια ...παντού!  (Αναγνώστηκε 16310 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

10 Δεκεμβρίου 2010, 18:31:55
Αναγνώστηκε 16310 φορές
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πηγή:www.capital.gr

Ζήτημα χρόνου είναι να μπει οριστικό τέλος στο «τσάμπα» της Εγνατίας Οδού που έχει στοιχίσει μέχρι σήμερα στο δημόσιο τουλάχιστον 90 εκατομμύρια ευρώ, όσο δηλαδή είναι το ετήσιο κόστος συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου μήκους 670 χιλιομέτρων που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους του Έβρου.

Η εταιρεία έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την επιλογή των εταιρειών που θα αναλάβουν όχι μόνο την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων αλλά και την προσωρινή λειτουργία και συντήρησή του. Η άμεση τοποθέτηση διοδίων στην Εγνατία αποτελούσε αίτημα της Κομισιόν που έχει χρηματοδοτήσει το έργο με περίπου τρία δισ. ευρώ. Αλλά και οι πιστώτριες τράπεζες είχαν ασκήσει εντονότατες πιέσεις για την εγκατάσταση διοδίων, καθώς η Εγνατία Οδός, ελλείψει εσόδων, δεν μπορεί να εκπληρώσει τις δανειακές υποχρεώσεις της.

Στο πλαίσιο αυτό, τους τελευταίους μήνες έχει τεθεί στον οδικό άξονα ο σταθμός του Πολύμυλου Κοζάνης (2,80 ευρώ + ΦΠΑ) που καλύπτει τη διαδρομή 80 χιλιομέτρων από το Δερβένι Θεσσαλονίκης μέχρι τη Βέροια, όπως και το τμήμα του αυτοκινητόδρομου μέχρι την Κατερίνη. Πάντως, όταν εγκατασταθεί το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων, η Εγνατία θα διαιρεθεί σε 30 ζώνες χρέωσης (ανά 22,3 χιλιόμετρα).

Προς ιδιωτικοποίηση η Εγνατία

Την ίδια στιγμή, όπως αναφέρεται στον κρατικό προϋπολογισμό, έχει δρομολογηθεί η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού Α.Ε. σε ιδιώτες για το τέταρτο τρίμηνο του 2011. Με τον τρόπο αυτό θα εξυπηρετηθούν οι δανειακές συμβάσεις που έχουν συναφθεί για την υλοποίηση του αυτοκινητοδρόμου και τις οποίες το ελληνικό δημόσιο δεν είναι σε θέση να αποπληρώσει.

«Στην Εγνατία οδό, που κατασκευάστηκε ως δημόσιο έργο με χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων και κοινοτικές χορηγίες, έπρεπε από χρόνια να λειτουργούν διόδια για να ξεχρεωθούν εκτός άλλων τα δάνεια που αναγκάστηκε να συνάψει λόγω της αδυναμίας του δημοσίου να χρηματοδοτήσει πλήρως το έργο. […] Εάν λοιπόν η πεντάχρονη σκόπιμη απραξία του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ, συνεχιστεί και άλλο με το νυν ΥΠΟΜΕΔΙ, δεν είναι περίεργο ότι η τρόικα και το αρμόδιο για τις ιδιωτικοποιήσεις υπουργείο θα προστρέξουν στην «βοήθεια» του πάντα πρόθυμου για φιλέτα ιδιωτικού τομέα. […] Πολιτικές επιλογές με πράξεις ή παραλείψεις θα οδηγήσουν στην εκποίηση του εθνικού πλούτου, με πρόσχημα τον υπερδανεισμό» αναφέρουν οι εργαζόμενοι στην Εγνατία, οι οποίοι αντιτίθενται στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

Που καταλήγουν τα έσοδα από διόδια;

Σήμερα τα έσοδα από διόδια κατευθύνονται στην υλοποίηση των υπό πέντε υπό κατασκευή οδικών αυτοκινητοδρόμων (Ολυμπία Οδός, Ιονία Οδός, Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και Μορέας). Το δημόσιο θα ξεκινήσει, σύμφωνα με τις συμβατικές ημερομηνίες των συμβάσεων παραχώρησης, να έχει σταδιακά έσοδα από το 2012 και μετά, τα οποία κλιμακωτά αντιστοιχούν μέχρι το 92% των εισπραττόμενων εσόδων. Στην τριακονταετή διάρκεια των παραχωρήσεων το δημόσιο υπολογίζεται ότι θα εισπράξει συνολικά περίπου 11 δισ. ευρώ, ήτοι το 60% των ακαθάριστων εσόδων.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

11 Δεκεμβρίου 2010, 01:44:16
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Στο πλαίσιο αυτό, τους τελευταίους μήνες έχει τεθεί στον οδικό άξονα ο σταθμός του Πολύμυλου Κοζάνης (2,80 ευρώ + ΦΠΑ) που καλύπτει τη διαδρομή 80 χιλιομέτρων από το Δερβένι Θεσσαλονίκης μέχρι τη Βέροια, όπως και το τμήμα του αυτοκινητόδρομου μέχρι την Κατερίνη. Πάντως, όταν εγκατασταθεί το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων, η Εγνατία θα διαιρεθεί σε 30 ζώνες χρέωσης (ανά 22,3 χιλιόμετρα).
Η τιμή είναι 2,80 ευρώ μαζί με το Φ.Π.Α.
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

12 Δεκεμβρίου 2010, 13:37:03
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

«Μόλις φτάσουμε στο σταθμό των διοδίων, χαιρετάμε ευγενικά και ενημερώνουμε τον/την ταμία ότι δεν θα πληρώσουμε. Στη συνέχεια, σταματάμε με το αυτοκίνητό μας μπροστά στην μπάρα. Κατεβαίνουμε και σπρώχνουμε την μπάρα προς τα εμπρός (δεν τη σηκώνουμε). Ακούγεται ένας ήχος σειρήνας που δεν του δίνουμε καμιά σημασία. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο μας και συνεχίζουμε τον δρόμο μας. Αυτό είναι όλο. Προσοχή: Δεν ανοίγουμε καμία συζήτηση με την/τον υπάλληλο.

Ο/η υπάλληλος των διοδίων δεν έχει κανένα δικαίωμα να παρακωλύσει το όχημά σας (κατ’ επέκταση την κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου), ακόμα κι αν επικαλεστεί την Τροχαία Εθνικών Οδών και την Αστυνομία.

Σε κάθε περίπτωση, η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε, δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα, ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τα όργανα της Τροχαίας δεν επεμβαίνουν» .


Extra: Ο Κωφίδης και τα διόδια (Στο 0:41 προσέξτε την υπάλληλο των διοδίων, που περιμένει να περάσει ο Κωφίδης, για να ξαναβάλει τη μπάρα πίσω.)
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Δεκεμβρίου 2010, 13:56:13 από Ο διακομιστής »
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

7 Ιανουαρίου 2011, 11:07:03
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

7 Ιανουαρίου 2011, 19:49:36
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 7 Ιανουαρίου 2011, 19:51:20 από alfie »

8 Ιανουαρίου 2011, 19:22:22
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
ΔΙΟΔΙΑ: ΟΛΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Νέες, ιδιαίτερα τσουχτερές αυξήσεις, της τάξης του 33%, έρχονται το αργότερο ώς τα μέσα Φεβρουαρίου στον αυτοκινητόδρομο Μαλιακός-Κλειδί, πέρα από την τιμαριθμική αναπροσαρμογή του 7% που θα πληρώνουν οι οδηγοί από τα ξημερώματα της Δευτέρας.

Θα αφορά όλους τους σταθμούς του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου και περιλαμβάνει γενική αύξηση της χρέωσης από 3 σε 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο.

Εκπρόσωπος της κοινοπραξίας μάς ενημέρωσε ότι έχουν ολοκληρωθεί και πιστοποιηθεί τα έργα που περιλαμβάνονται στην 4η δεσμευτική προθεσμία από τα τέλη του 2010, περίπου τρεις μήνες νωρίτερα από τον προβλεπόμενο χρόνο και πλέον, με βάση τη σύμβαση, είναι θέμα χρόνου να επιβληθεί η αύξηση στα διόδια.

Η επόμενη μεγάλη αναπροσαρμογή αναμένεται στα μέσα του 2012, όταν προβλέπεται να ολοκληρωθούν οι τρεις δίδυμες σήραγγες των Τεμπών, όπου ισχύει υψηλότερη τιμή διοδίου στα 6 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Τα έργα κατασκευής προχωρούν με κανονικούς ρυθμούς, με εξαίρεση την περίπτωση του Πλαταμώνα, όπου εκκρεμούν οι απαλλοτριώσεις τριών χωραφιών στην είσοδο και την έξοδο της σήραγγας. Το δικαστήριο για τον καθορισμό της τιμήματος έχει οριστεί για τον Μάιο.

Η ανώτερη τιμή των 4 λεπτών ανά χιλιόμετρο ισχύει από τον Νοέμβριο στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, με την ολοκλήρωση των έργων ως τη Μεγαλόπολη. Στα υπόλοιπα έργα προς το παρόν ο υπολογισμός των διοδίων γίνεται με τιμή βάσης τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Με βάση τις συμβάσεις κατασκευής των αυτοκινητόδρομων, οι ανάδοχοι προβλέπεται να κάνουν δύο αυξήσεις μέσα στο χρόνο, μία λόγω τιμαριθμικής αναπροσαρ μογής και μία λόγω προόδου των έργων.

Οι συνεχείς αυξήσεις, που ήδη μετράνε τρεις στο τελευταίο δεκάμηνο, έχουν πυροδοτήσει τις κινητοποιήσεις των φορέων κατά των διοδίων οι οποίοι την Κυριακή ετοιμάζουν την πρώτη πανελλαδική κινητοποίηση, ανοίγοντας τις μπάρες όλων των σταθμών από τις 3-5 μ.μ.

Από την κοινοπραξία που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Πάτρας επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι έχουν παραπεμφεί στις δικαστικές αρχές 25 οδηγοί που αρνήθηκαν να πληρώσουν διόδια. Ο εκπρόσωπός της παραδέχθηκε ότι τα έργα έχουν καθυστέρηση δύο χρόνων σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα και δεν τοποθετήθηκε σε σχέση με τις πληροφορίες για μαζικές απολύσεις εργαζομένων. Διέψευσε πάντως το ενδεχόμενο αποχώρησης εταιρειών που μετέχουν στην κοινοπραξία και επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν προβλήματα με τη χρηματοδότηση από τις τράπεζες.

...Και η κυβέρνηση ονειρεύεται μειώσεις

Μείωση της τιμής των διοδίων ώς τον Μάρτιο υπόσχεται η κυβέρνηση υπό την αυξανόμενη πίεση του κινήματος των οδηγών που αρνούνται να καταβάλλουν το αντίτιμο.

Μέχρι τον Μάρτιο θα ολοκληρωθεί η συζήτηση με τις πιστώτριες τράπεζες και τους παραχωρησιούχους που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων για την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης, μέσα στις οποίες περιλαμβάνονται και τα διόδια, δήλωσε χθες ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης. Οι συμβάσεις αυτές θα έχουν ισχύ για τα επόμενα 30 χρόνια.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να λύσει τα προβλήματα με τους παραχωρησιούχους, να προασπίσει τα δικαιώματα του Ελληνα φορολογούμενου και να μειώσει τη τιμή των διοδίων. Η μείωση θα προκύψει από τη μείωση του φόρου που αποδίδεται στο κράτος μέσω του ΦΠΑ, δήλωσε. Ο υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ παραδέχτηκε ότι τα διόδια είναι άδικα, καθώς οι σταθμοί είναι πολύ συχνοί, και κάλεσε τους παραχωρησιούχους να αναλάβουν και τις δικές τους ευθύνες.

Κατηγορεί Ν.Δ.

Διευκρίνισε ότι το Δημόσιο πρέπει παράλληλα να τηρεί και τις συμβατικές υποχρεώσεις που υπάρχουν από τις συμβάσεις, για τις οποίες κατηγόρησε την κυβέρνηση της Ν.Δ., που είχε υπογράψει τις συμβάσεις παραχώρησης.

Ανακοίνωσε επίσης ότι προγραμματίζεται η εγκατάσταση και λειτουργία 5 ακόμη συμβατικών σταθμών διοδίων στην Εγνατία οδό, μέχρι να γίνει η εγκατάσταση των ηλεκτρονικών διοδίων. Οι σταθμοί διοδίων θα εγκατασταθούν στην Τύρια, στο Μαλακάσι, στο Κλειδί Ημαθίας στο ρεύμα από Αθήνα, στη Νυμφόπετρα και στον Ιασμο Ροδόπης. Οπως είπε, το αντίτιμο δεν θα είναι μεγαλύτερο από το αντίτιμο των διοδίων των Μαλγάρων, που για τα Ι.Χ. είναι 2,80 ευρώ.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

9 Ιανουαρίου 2011, 02:33:53
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

"Οι Έλληνες πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο", γράφει σήμερα η έγκυρη γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel!

«Πολλοί Έλληνες επαναστατούν κατά των διοδίων», είναι ο τίτλος του ρεπορτάζ στην Tagesspiegel:
«Η λαϊκή οργή δεν είναι αδικαιολόγητη, διότι σε πολλές περιπτώσεις οι...οδηγοί πληρώνουν διόδια για δρόμους που δεν υπάρχουν. Οι Έλληνες πρέπει να πληρώνουν αδρά και βασανίζονται οδηγώντας μέσα από ατέλειωτα εργοτάξια οδοποιίας.

Πουθενά στην Ευρώπη δεν κατασκευάζονται τόσο πολλές εθνικές οδοί, όσο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το ύψος των επενδύσεων αγγίζει τα 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ περίπου. Ποσόν που η υπερχρεωμένη χώρα δεν μπορεί να καλύψει μόνη της και γι’ αυτό στην κατασκευή τους συμμετέχουν και ιδιώτες επενδυτές. Οι ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρείες προσφέρουν τα κεφάλαιά τους, φροντίζουν για την παροχή πιστώσεων και εισπράττουν σαν ανάδοχοι των έργων διόδια για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές μάλιστα εισπράττουν διόδια και πριν από την έναρξη των έργων.

Και αυτό δεν μπορεί να το χωρέσει το κεφάλι των Ελλήνων. Πληρώνουν για τα 500 χλμ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη γύρω στα 50 ευρώ. Πολλά λεφτά, αν σκεφθεί κανείς ότι 30 ευρώ κοστίζουν τα διόδια για όλες τις εθνικές οδούς της Αυστρίας επί ένα χρόνο. Επίσης πρέπει να τονιστεί ότι η εθνική οδός Αθήνας – Θεσσαλονίκης, που κατασκευάζεται από μία κοινοπραξία υπό την Hochtief, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Χειρότερη είναι η κατάσταση στην εθνική οδό Κορίνθου – Πάτρας, όπου είναι έτοιμη μόνο μια λωρίδα σε κάθε κατεύθυνση και στην άλλη υπάρχει ακόμη εργοτάξιο.

Έτσι στην εθνικό οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης το 15% των οδηγών αρνείται να πληρώσει διόδια.»


Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

21 Ιανουαρίου 2011, 15:37:23
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

3 Φεβρουαρίου 2011, 00:00:47
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Κυρώσεις για όσους δεν πληρώνουν διόδια και εισιτήρια

Νομοθετική πρωτοβουλία για την επιβολή κυρώσεων σε όσους δεν πληρώνουν διόδια ή δεν καταβάλλουν το αντίτιμο για τα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών, προκειμένου να αντιμετωπίσει το διογκωμένο κίνημα του «Δεν Πληρώνω». Σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Ρέππα, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να πάρει πρωτοβουλίες για να αντιμετωπίσει το κατ' ευφημισμόν, όπως είπε χαρακτηριστικά, κίνημα των «τζαμπατζήδων», ενώ προανήγγειλε μείωση διοδίων στους οδικούς άξονες που είναι υπό κατασκευή.

Ο υπουργός Υποδομών χαρακτήρισε δίκαιες τις αντιδράσεις πολιτών να μην πληρώνουν διόδια σε δρόμους που δεν έχουν ολοκληρωθεί, τόνισε όμως ότι υπάρχουν και περιπτώσεις έτοιμων αυτοκινητόδρομων, όπως η Εγνατία, η οποία, ενώ έχει κατασκευαστεί και εδώ και χρόνια λειτουργούσε χωρίς διόδια, σήμερα οι πολίτες αντιδρούν στην εγκατάσταση των σταθμών.

«Οι πολίτες πρέπει να πληρώνουν για τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν» ανέφερε ο κ. Ρέππας και προσέθεσε ότι για τους υπό κατασκευή δρόμους δεν πρέπει να επιβαρύνεται ο χρήστης, γι' αυτό και θα υπάρξει πρωτοβουλία στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης με τις κατασκευαστικές εταιρείες, ώστε να μειωθούν τα διόδια. «Χρειάζεται συνέπεια και υπεύθυνο τρόπο για να γίνει αυτό, γιατί έτσι μπαίνουμε στην ουσία των συμβάσεων, που λόγο έχει και ο αντισυμβαλλόμενος».


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

5 Φεβρουαρίου 2011, 09:55:17
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Άρχισαν να στέλνουν "ραβασάκια" στους οδηγούς

Στην αντεπίθεση περνούν οι κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους αυτοκινητόδρομους, ετοιμάζοντας την αποστολή διαταγών πληρωμών, σε οδηγούς που σήκωσαν τις μπάρες.

Μετά την απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες -με τη φωτογραφία του οχήματος θα μπορούν να αποκτούν και τα στοιχεία του ιδιοκτήτη από το κράτος- αποφάσισαν να διώξουν τους παραβάτες είτε με τη έκδοση διαταγής πληρωμής είτε -σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του οδηγού- δια της νομικής οδού.

«Ραβασάκι» από την κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου" θα λάβουν σύντομα περίπου 600 οδηγοί- "τζαμπατζήδες". Θα τους δοθεί προθεσμία 15 ημερών και σε περίπτωση που δεν πληρώσουν και πάλι, η εταιρεία νομιμοποιείται να ζητήσει το 20πλάσιο ποσό, εκδίδοντας διαταγή πληρωμής από το Πρωτοδικείο.

Ανάλογες πρωτοβουλίες έχει πάρει και η κοινοπραξία "Νέα Οδός", που εκμεταλλεύεται και τα διόδια των Αφιδνών, όπου και παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα καθώς, από τους 60.000 οδηγούς που περνούν καθημερινά, το 14% σηκώνει τις μπάρες.

Σύννομη χαρακτήρισε την παροχή των στοιχείων των παραβατών στις εταιρίες που τα ζητούν, ο υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης.

Το κίνημα "Δεν πληρώνω" εξήγγειλε νέο πανελλαδικό άνοιγμα των διοδίων για την Κυριακή, 6 Φεβρουαρίου, στις 3 το μεσημέρι.
 



Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

5 Φεβρουαρίου 2011, 11:52:58
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
«Ραβασάκι» από την κοινοπραξία "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου" θα λάβουν σύντομα περίπου 600 οδηγοί- "τζαμπατζήδες". Θα τους δοθεί προθεσμία 15 ημερών και σε περίπτωση που δεν πληρώσουν και πάλι, η εταιρεία νομιμοποιείται να ζητήσει το 20πλάσιο ποσό, εκδίδοντας διαταγή πληρωμής από το Πρωτοδικείο.
Αν είναι να μου στείλουν φωτογραφία του αυτοκινήτου μου για να τους πληρώσω τα 2,80, τότε θα περνάω καθημερινά χωρίς να πληρώνω διόδια ;D
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

6 Φεβρουαρίου 2011, 01:21:33
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Σηκώνουν τις μπάρες...

Ραντεβού στις 3 μ.μ. σε όλους τους σταθμούς διοδίων δίνουν αύριο οι επιτροπές «Δεν πληρώνω».

Οι μπάρες θα ανοίξουν σε όλες τις εθνικές οδούς και στην Αττική οδό, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συνεχείς αυξήσεις στις τιμές ακόμη και σε δρόμους-καρμανιόλες, καθώς και για τις προθέσεις του υπουργείου Υποδομών και των εργολάβων να στραφούν κατά των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.

... Και το υπουργείο «καρφώνει»
Στις εταιρείες που έχουν την εκμετάλλευση των διοδίων θα «καρφώνει» το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων όσους δεν πληρώνουν το τέλος διέλευσης.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, θα διαβιβάζει στις εταιρείες όνομα, επώνυμο και διεύθυνση ιδιοκτήτη του οχήματος, που ο ίδιος ή ο οδηγός του αρνήθηκαν να πληρώσουν τα διόδια. Το πράσινο φως είχε δοθεί από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, που απάντησε σε σχετική ερώτηση του υπουργείου ότι δεν υπάρχει κώλυμα από το νόμο, «αν δίδονται μόνο τα στοιχεία που είναι αναγκαία για τη συγκεκριμένη επεξεργασία».

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


6 Φεβρουαρίου 2011, 01:24:19
Απάντηση #12
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Νo comment...:

Ελλάδα, ο παράδεισος του εργολάβου

Δρόμοι στρωμένοι με ευρώ, βεβαίως για τους εργολάβους, αποδεικνύονται οι αυτοκινητόδρομοι, είτε κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης είτε ως κλασικά δημόσια έργα.

Διόδια για την πρώτη κατηγορία, υπερβάσεις και συμπληρωματικές συμβάσεις για τη δεύτερη, αποδεικνύουν απλώς ότι «μονά-ζυγά» είναι οι κερδισμένοι, αλλά και... διαμαρτυρόμενοι. Την Τρίτη οι ανάδοχοι και των πέντε αυτοκινητόδρομων έχουν προαναγγείλει συνέντευξη Τύπου για να πουν και επίσημα ότι τα έργα δεν βγαίνουν!

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Αθηνών-Πατρών-Πύργου-Τσακώνας. Με «ζεστό» χρήμα 153 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει μόλις το 7% του προϋπολογισμού των έργων, η κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» θα έχει την εκμετάλλευση των διοδίων ώς το 2037. Στο μεγάλο έργο των 2,2 δισ. ευρώ, οι κατασκευαστές έχουν επίσης αναλάβει να καλύψουν και το 41% του κόστους με δάνεια, που πρέπει να αποπληρώσουν. Ωστόσο, η ίδια η σύμβαση του 2007 ομολογεί ότι ο αυτοκινητόδρομος θα έχει ουσιαστικά αποσβεστεί ώς το 2022 και επί 15 χρόνια το Δημόσιο εν γνώσει του τον παραχωρεί στους ιδιώτες, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη της συντήρησης και θα καταθέτουν στα κρατικά ταμεία έως και το 93% των εσόδων από τα διόδια.

Η «συνταγή», βεβαίως με παραλλαγές, είναι δοκιμασμένη στη χώρα μας τη δεκαετία του '90, όταν επανήλθε το σύστημα μελέτη-κατασκευή-χρηματοδότηση-παραχώρηση και ξεκίνησαν τα λεγόμενα συγχρηματοδοτούμενα μεγάλα έργα. Το πρώτο πακέτο περιλάμβανε την Αττική οδό, τη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου και το νέο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Στους αρχικούς σχεδιασμούς είχε περιληφθεί και το μετρό Θεσσαλονίκης, όμως στην πορεία αποδείχθηκε ότι το έργο δεν ήταν ανταποδοτικό και οι τράπεζες δεν ήταν διατεθειμένες να το χρηματοδοτήσουν. Δεν ήταν δύσκολο να βρεθούν αφορμές για να ακυρωθεί ο διαγωνισμός, ευτυχώς χωρίς επιβάρυνση για το Δημόσιο.

Ανάλογη διαδικασία ακολουθήθηκε και το 2009, αυτή τη φορά με την υποθαλάσσια αρτηρία της Θεσσαλονίκης, που είχε περιληφθεί στο δεύτερο πακέτο μαζί με τους πέντε αυτοκινητόδρομους. Το έργο αποδείχθηκε ασύμφορο και ακυρώθηκε μετά τη γνωμοδότηση της αρχαιολογικής υπηρεσίας, που όμως εκδόθηκε μετά την υπογραφή της σύμβασης. Βεβαίως δεν έχασε ο ανάδοχος του έργου των 480 εκατ. ευρώ, που ζήτησε λύση της σύμβασης με υπαιτιότητα του Δημοσίου και διεκδίκησε αποζημίωση ύψους 400 εκατ. ευρώ. Προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και εξασφάλισε αποζημίωση ύψους 68 εκατ. ευρώ για προετοιμασίες που είχε κάνει. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του συγκεκριμένου έργου η δημόσια συμμετοχή θα ήταν 90 εκατ. ευρώ. Με άλλα λόγια, οι Ελληνες φορολογούμενοι πλήρωσαν πανάκριβα για ένα έργο που δεν έγινε. Μάλιστα οι εργολάβοι έχουν προσφύγει στη διαιτησία γιατί θεωρούν ότι το ποσό που τους επιδικάστηκε είναι μικρό!

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Αττικής οδού. Τα έργα ξεκίνησαν το 1994 με προϋπολογισμό 426 δισ. δραχμές (σ.σ. εκείνη την εποχή δεν υπήρχε στον ορίζοντα ευρώ και βεβαίως δεν είχε οριστεί η ισοτιμία του με τη δραχμή), αλλά στην πορεία ανέκυψαν και τα... απρόβλεπτα που στοίχισαν στους φορολογουμένους επιπλέον 549 δισ. δραχμές, δηλαδή άλλη μία Αττική οδό! Ιδιαίτερα στην Περιφερειακή Υμηττού, έπειτα από προσφυγές στο ΣτΕ, που αποδείχθηκαν η «χαρά του εργολάβου», διατέθηκαν για έργα προστασίας του περιβάλλοντος 195 δισ. δραχμές, έναντι 19 που προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός. Το 2004, που παραδόθηκε το τελευταίο κομμάτι του μεγαλύτερου αυτοκινητόδρομου της πρωτεύουσας, το κόστος έφτασε στο 1,23 δισ. ευρώ.

Ο χρόνος παραχώρησης της Αττικής οδού, με βάση τη σύμβαση, λήγει τον Σεπτέμβριο του 2024. Υπάρχει ωστόσο πρόβλεψη ότι θα περιέλθει στο Δημόσιο νωρίτερα όταν οι κατασκευαστές πετύχουν απόδοση 11,6% των ιδίων κεφαλαίων, που ανέρχονται σε 174 εκατ. ευρώ. Οι μέσοι κυκλοφοριακοί φόρτοι, ακόμα και το 2010 με την οικονομική κρίση στο φόρτε της, διαμορφώθηκαν στις 281.329 διελεύσεις την ημέρα, έναντι 243.714 που είχαν προβλεφθεί από τη μελέτη. Ο ετήσιος τζίρος, με στοιχεία που μας έδωσε η κοινοπραξία, ξεπερνά τα 226 εκατ. ευρώ, ενώ τα έξοδα συντήρησης και λειτουργίας υπολογίζονται σε 89,3 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι ο αυτοκινητόδρομος παραμένει ιδιαίτερα κερδοφόρος και ενισχύει την εκτίμηση ορισμένων ότι έχει μειωθεί ο χρόνος παραχώρησης κατά 2 έως και 3 χρόνια. Γι' αυτόν τον λόγο οι εργολάβοι προσφέρουν από χρόνια εκπτωτικά προγράμματα για τους κατόχους ηλεκτρονικών συσκευών, του λεγόμενου e-pass, που χρησιμοποιούν 395.000 οδηγοί. Επιπλέον δεν τηρούνται οι αυξήσεις που προβλέπονται στη σύμβαση για τις τιμές των διοδίων. Είναι ενδεικτικό ότι στα Ι.Χ. η τιμή χωρίς έκπτωση διατηρείται στα 2,8 ευρώ, ενώ θα έπρεπε να διαμορφωθεί γύρω στα 3,7 ευρώ.

ΖΕΥΞΗ ΡΙΟΥ-ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ Η πρώτη -στα νεότερα χρονικά, γιατί έχουν προηγηθεί συμβάσεις με την Ούλεν για το δίκτυο ύδρευσης, την Πάουερ για τον φωτισμό κ.λπ.- σύμβαση παραχώρησης αφορά τη ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου, που υλοποιήθηκε από κοινοπραξία ελληνικών και κυρίως γαλλικών συμφερόντων. Το κόστος της επένδυσης έφτασε τα 740 εκατ. ευρώ, όπως προέβλεπε η σύμβαση, από τα οποία τα ίδια κεφάλαια της κοινοπραξίας ήταν 10% και το 50% τραπεζικά δάνεια με κρατική εγγύηση. Η παραχώρηση διαρκεί ώς το 2039, προβλέπεται όμως ότι το έργο θα περιέλθει νωρίτερα στο Δημόσιο αν οι εργολάβοι εξασφαλίσουν απόδοση 11,5% επί των ιδίων κεφαλαίων τους. Οι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας στους οποίους απευθύνθηκε η «Ε» ήταν ιδιαίτερα φειδωλοί σε στοιχεία. Μας είπαν ότι από την αρχή η κίνηση ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη και γι' αυτό οδηγήθηκαν σε εκπτωτικά πακέτα για τους συχνούς χρήστες της γέφυρας. Μας ανέφεραν ότι η ημερήσια κυκλοφορία διαμορφώνεται στις 12 με 13 χιλιάδες διελεύσεις και ο μέσος ετήσιος τζίρος ανέρχεται σε 48 εκατ. ευρώ. Δεν μας έδωσαν πληροφορίες για τα καθαρά έσοδα, απλώς μας ενημέρωσαν ότι είναι σημαντικό το κόστος συντήρησης της γέφυρας.

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ Πιο σύνθετη είναι η περίπτωση του αεροδρομίου στα Σπάτα, που λειτούργησε τον Μάρτιο του 2001 και υλοποιήθηκε με σύμβαση παραχώρησης συνολικού ύψους 685 δισ. δραχμών. Από το ποσό αυτό τα 78 δισ. δραχμές προήλθαν από το λεγόμενο «σπατόσημο», ενώ το Δημόσιο κατέβαλε από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και κοινοτικά προγράμματα επιπλέον 44 δισ. δραχμές. Σε 370 δισ. δραχμές ανήλθε το δάνειο-μαμούθ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Στην εταιρεία λειτουργίας του αεροδρομίου το Δημόσιο μετέχει με 55%, ενώ το υπόλοιπο ανήκει στο επενδυτικό σχήμα στο οποίο κυριαρχούν γερμανικές εταιρείες. Ανάλογη είναι και η κατανομή στα κέρδη, που παρά τη διεθνή κρίση καταγράφουν άνοδο και το 2009 διαμορφώθηκαν στα 264 εκατ. ευρώ, έναντι 149 εκατ. την προηγούμενη χρονιά.

ΜΕΤΡΟ Αλλά και στα κλασικά δημόσια έργα οι εργολάβοι δεν χάνουν. Ενδεικτική είναι η περίπτωση του βασικού έργου του Μετρό, των γραμμών Εθνική Αμυνα-Σύνταγμα και Σύνταγμα-Δάφνη, που εγκαινιάστηκαν τον Ιανουάριο του 2000. Το αρχικό κόστος ήταν 185 δισ. δραχμές που το 1994 με τις συμπληρωματικές συμβάσεις... εκτροχιάστηκαν στα 506,5 δισ. για να καλυφθούν τα κενά της σύμβασης-κουρελού, όπως έλεγε η τότε κυβέρνηση, ενώ η Ν.Δ. έκανε λόγο για «καύσιμα στον μετροπόντικα». Στη συνέχεια ήρθαν τα... απρόβλεπτα που διαμόρφωσαν το κόστος στα 711 δισ. δραχμές.

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Οι συμπληρωματικές συμβάσεις και οι υπερβάσεις των αρχικών κοστολογίων ήταν κανόνας για τον βασικό άξονα της Εγνατίας. Ο αυτοκινητόδρομος των 670 χλμ., που ενώνει την Αλεξανδρούπολη με την Ηγουμενίτσα, ξεκίνησε να κατασκευάζεται από το 1995 και με το ελληνικότατο «βλέποντας και δίνοντας». Οι μελέτες αποδείχθηκαν ελλιπείς και χρειάστηκε να γίνουν αλλαγές επί αλλαγών. Το έργο ολοκληρώθηκε το 2009 με κόστος 6 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 2,24 δισ. εξασφαλίστηκαν μέσω δανεισμού του Δημοσίου. Εξαίρεση αποτέλεσαν ορισμένα τμήματα στην Ηπειρο που δόθηκαν στην κυκλοφορία τον περασμένο χρόνο. Ακόμη και σήμερα κατασκευάζεται ένα μικρό κομμάτι όπου παρουσιάστηκαν έντονα γεωλογικά φαινόμενα.

Κοινός παρονομαστής το θεσμικό πλαίσιο, που κατοχυρώνει στην ουσία τους εργολάβους και χάρη στη νομική υποστήριξη που διαθέτουν «στριμώχνουν» το Δημόσιο. Με τη διατησία και το μπαράζ προσφυγών έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν σοβαρές αποζημιώσεις, ενώ ακόμα και να κηρυχθούν έκπτωτοι χαμένοι είναι οι φορολογούμενοι και τα έργα. *

12 ΦΟΡΕΣ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟΙ

Πληρώνουμε μέχρι 65 εκατ. € το χιλιόμετρο όταν η Ισπανία με ίδιο γεωγραφικό ανάγλυφο πληρώνει 12 φορές λιγότερο

ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ
Είτε κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης είτε ως κλασικά δημόσια έργα οι σίγουρα κερδισμένοι είναι οι εργολάβοι

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 6 Φεβρουαρίου 2011, 01:27:21 από alfie »

6 Φεβρουαρίου 2011, 18:31:25
Απάντηση #13
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Τις μπάρες των διοδίων σε όλες τις εθνικές οδούς της χώρας άνοιξαν την Κυριακή τα μέλη του κινήματος για τη μη πληρωμή τους.
Το άνοιγμα των διοδίων ξεκίνησε σε κάποιες περιοχές από τις 12 το μεσημέρι και κορυφώθηκε στις 3 το απόγευμα.

Η απόφαση είχε ληφθεί τον προηγούμενο μήνα, κατά τη συνεδρίαση του πανελλαδικού συντονιστικού επιτροπών αγώνα κατά των διοδίων.

Στόχος των διοργανωτών ήταν να ανοίξουν όλοι οι σταθμοί των διοδίων της χώρας και για το λόγο αυτό σε πολλές περιοχές πραγματοποιήθηκαν προσυγκεντρώσεις.

Πολίτες και εκπρόσωποι φορέων της Πελοποννήσου συγκεντρώθηκαν σε όλους τους σταθμούς διοδίων, από το Μάναρι Ασέας ως και τον Ισθμό, σηκώνοντας τις μπάρες ώστε να περνούν ελεύθερα τα αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα μοίρασαν ενημερωτικό φυλλάδιο του κινήματος «Δεν πληρώνω».

Αυτή τη φορά το ρεύμα των πολιτών ήταν ακόμη πιο σφοδρό, ως αντίδραση απέναντι στην απόφαση της πολιτείας να χορηγήσει τα στοιχεία όσων οδηγών δεν πληρώνουν αλλά και των ποινικών διώξεων που ασκήθηκαν σε εννέα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, μετά από μηνύσεις της κοινοπραξίας Νέα Οδός.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

6 Φεβρουαρίου 2011, 18:58:59
Απάντηση #14
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
H Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, εξέδωσε απόφαση, σύμφωνα με την οποία οι εταιρίες εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων θα μπορούν να φωτογραφίζουν τα οχήματα και στη συνέχεια το κράτος να τους δίνει τα πλήρη στοιχεία των κατόχων των αυτοκινήτων που είναι στις φωτογραφίες.

Με τη διαταγή πληρωμής θα μπορεί, σύμφωνα με το νόμο,  αυτός που εξέδωσε τη διαταγή πληρωμής να κατάσχει την περιουσία εκείνου εναντίον του οποίου στρέφεται η διαταγή πληρωμής.

Ερωτήματα:

1. Αν ζητούσε άραγε ένας  απλός πολίτης από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα την άδεια να λάβει στοιχεία από το κράτος (π.χ. από την Εφορία), για την περιουσιακή κατάσταση κάποιου οφειλέτη που τον κοροϊδεύει και δεν τον εξοφλεί, θα του έδινε την άδεια η Αρχή; Όχι βέβαια. Τώρα γιατί δίνει την άδεια στις εταιρίες;; Ποιος είναι τελικά ο ρόλος αυτής της Αρχής;

2. Πως είναι δυνατόν να εκδοθεί από τα δικαστήρια διαταγή πληρωμής, αφού οι διαταγές πληρωμής εκδίδονται για συγκεκριμένους λόγους που προβλέπει ο νόμος;
« Τελευταία τροποποίηση: 6 Φεβρουαρίου 2011, 19:05:30 από anastasios theodoridis »
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

Λέξεις κλειδιά: διόδια 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
4529 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Μαρτίου 2009, 21:00:13
από Ν.ΔΗΜΟΥ
0 Απαντήσεις
13473 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Σεπτεμβρίου 2009, 18:13:49
από anastasios theodoridis
0 Απαντήσεις
81880 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Μαΐου 2010, 19:07:06
από Argirios Argiriou
9 Απαντήσεις
13348 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Σεπτεμβρίου 2011, 15:09:24
από Γ.Κτιστάκης
0 Απαντήσεις
2183 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Ιανουαρίου 2012, 15:53:13
από Gatekeeper