Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
19 Νοεμβρίου 2024, 04:26:12

Αποστολέας Θέμα: Διόδια ...παντού!  (Αναγνώστηκε 16309 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

6 Φεβρουαρίου 2011, 19:02:09
Απάντηση #15
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
2. Πως είναι δυνατόν να εκδοθεί από τα δικαστήρια διαταγή πληρωμής, αφού οι διαταγές πληρωμής εκδίδονται για συγκεκριμένους λόγους που προβλέπει ο νόμος;;

Το νομικό πλαίσιο

Στελέχη του κινήματος «Stop στα διόδια», λένε στη zougla.gr ότι οι διώξεις είναι νομικά έωλες, αφού η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (1992/62) είναι σαφής: τα διόδια επιβάλλονται μόνο σε όσους αυτοκινητόδρομους πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και φωτισμού.

Ως αυτοκινητόδρομος, δε, ορίζεται αυτός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, που χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα είτε κατ' εξαίρεση με άλλα μέσα. Επίσης, αυτός που δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς, όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα του κινήματος Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Σχετικά με τις νομικές διαστάσεις της άρνησης ο δικηγόρος και στέλεχος του κινήματος, Χρήστος Σταμόπουλος, αναφέρει:

«Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν τα έχουν οι περισσότερες εθνικές οδοί, αφού συχνά μοιάζουν με εργοτάξια γιατί οι εργασίες κατασκευής δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί», αναφέρει ο Β. Παπαδόπουλος μέλος του Πανελλαδικού Συντονιστικού Ενάντια στα Διόδια, ο οποίος τονίζει ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν ακόμη και αν ασκηθούν διώξεις γιατί οι συμβάσεις των εταιρειών είναι νομικά έωλες και παράνομες και διευκρινίζει ότι η γνωμοδότηση του προέδρου της Αρχής για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων δεν επιτρέπει να χρησιμοποιούνται φωτογραφίες των οδηγών που διέρχονται χωρίς να πληρώσουν διόδια.

«Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της Π.Α.Θ.Ε. ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας.

Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).

Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε..

Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).

Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει. Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια.

Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

6 Φεβρουαρίου 2011, 22:51:46
Απάντηση #16
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Αν το δούμε κι αυτο, θα τα έχουμε δει σχεδόν όλα...:

"Σύμφωνα με δημοσιεύματα του κυριακάτικου τύπου, το σχέδιο της κυβέρνησης θα ξεκινήσει, σε πρώτη φάση,από τα διόδια, όπου θα κάνουν την εμφάνιση τους εισαγγελείς προκειμένου να δίνουν το «πράσινο φως» στην αστυνομία να συλλαμβάνει όσους οδηγούς αρνούνται να καταβάλουν το αντίτιμο των διοδίων. "

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

6 Φεβρουαρίου 2011, 23:01:53
Απάντηση #17
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Οι εισαγγελείς καλύτερα να ξεκινήσουν, σε πρώτη φάση, από τα υπουργικά γραφεία, προκειμένου να δίνουν το «πράσινο φως» στην αστυνομία να συλλαμβάνει όσους υπουργούς διαπράττουν λαμογιές.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

7 Φεβρουαρίου 2011, 09:23:31
Απάντηση #18
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Γιατί οι εργολάβοι δεν θέλουν ηλεκτρονικά διόδια

Περίπου 30 εκατ. ευρώ λιγότερα θα βάλει στα ταμείο της η Νέα Οδός ΑΕ, εφόσον εγκαταστήσει τα ηλεκτρονικά διόδια που προωθεί το υπουργείο Υποδομών προκειμένου να εφαρμόσει ένα δικαιότερο σύστημα που θα υπολογίζει το κόμιστρο με βάση την διανυόμενη χιλιομετρική απόσταση.

Όπως αποκαλύπτεται από τους πίνακες των συμβάσεων παραχώρησης που υπολογίζουν τα έσοδα του κάθε αυτοκινητόδρομου έως το 2032 με το υφιστάμενο ανοικτό σύστημα πληρωμής, για το τμήμα Αθήνα-Θήβα τα προβλεπόμενα έσοδα για το 2013 θα ανέλθουν στα 78,1 εκ. ευρώ.

Εάν εφαρμοστούν ηλεκτρονικά διόδια (κλειστό σύστημα) τα έσοδα εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 49,6 εκ. ευρώ, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία θα εισπράξει 28,3 εκ. ευρώ λιγότερα!

Όπως εξηγούν μέλη του κινήματος της Βορειοανατολικής Αττικής που αντιδρά σθεναρά στην πληρωμή των τσουχτερών διοδίων και έγινε η αφορμή για να γενικευτεί η αντίδραση «Διόδια stop» σε όλη τη χώρα, η διαφορά αυτή αποκαλύπτει τα άδικα τέλη διέλευσης που καταβάλλουν οι κάτοικοι της περιοχής για τις τοπικές μετακινήσεις τους καθώς η Νέα Οδός (έχει αναλάβει την ανακατασκευή και συντήρηση του ΠΑΘΕ από Μεταμόρφωση ως Σκάρφεια Φθιώτιδας) εφαρμόζει σύστημα ζωνών για την πληρωμή των διοδίων.

Για το επίμαχο τμήμα Αθήνας-Θήβας που εντάσσεται στη Α’ ζώνη από την Μεταμόρφωση έως το Σχηματάρι μήκους 51 χιλιόμετρα, οι οδηγοί υποχρεώνονται να καταβάλλουν στα μετωπικά διόδια των Αφιδνών αντίτιμο αντίστοιχο των 51 χλμ ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που διένυσαν.

Σύμφωνα μάλιστα με τον κ. Τάκη Κουρή, μηχανικό και μέλος της Επιτροπής κατά των διοδίων της ΒΑ Αττικής, η κοινοπραξία όφειλε να είχε υιοθετήσει σύστημα ηλεκτρονικών διοδίων από τον Αύγουστο του 2009, με την παράδοση κάποιων τμημάτων των έργων του ΠΑΘΕ. Ωστόσο αυτό δεν έγινε.

Το θέμα των ηλεκτρονικών διοδίων αποτελεί τμήμα της διαπραγμάτευσης μεταξύ της κυβέρνησης και των παραχωρησιούχων αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, αποτελεί ένα μέτρο με το οποίο οι κοινοπραξίες των έργων αντιδρούν. Ενδεικτική είναι η στιχομυθία που μας μεταφέρει κυβερνητικός αξιωματούχος, σύμφωνα με τον οποίο εκπρόσωπος μεγάλης ευρωπαϊκής τεχνικής εταιρείας διαφώνησε σε πρόσφατη συζήτηση με το υπουργείο για τα ηλεκτρονικά διόδια, υποστηρίζοντας ότι δεν θα λύσουν το πρόβλημα καθώς «οι Έλληνες δεν έχουν την κουλτούρα να πληρώνουν διόδια»! Σύμφωνα με την κ. Ιωάννα Γερμανού, κάτοικο Ωρωπού εκπρόσωπος της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. η οποία κατασκευάζει το Μαλιακός –Κλειδί στην οποία περιλαμβάνεται και η φονική διέλευση των Τεμπών, δήλωσε πρόσφατα ότι η κύρια χρηματοδότηση των έργων είναι η είσπραξη των διοδίων.

«Άθελά του δηλαδή, παραδέχτηκε ότι η εταιρία του, με μηδενικό κίνδυνο επένδυσης, ζητάει από τον χρήστη του δρόμου να χρηματοδοτήσει το έργο του και αυτός μετά να συνεχίσει να εισπράττει καθαρό έσοδο για τα επόμενα 30 περίπου χρόνια, χωρίς κανένα ρίσκο. Ο χρήστης δηλαδή είναι συνέταιρος χωρίς όμως να έχει καμία αξίωση στα κέρδη, ούτε μετέπειτα όφελος με μείωση του τέλους των διοδίων» αναφέρει.

Οι κινήσεις πολιτών της Πιερίας υποστηρίζουν ότι το τελευταίο χρόνο έχουν περάσει από τα διόδια χωρίς να πληρώσουν περίπου 600.000 αυτοκίνητα. Με το μέσο όρο ανά οδηγό να είναι γύρω στα 5 ευρώ οι απώλειες εσόδων από τα διόδια εκτιμάται ότι αγγίζουν τα 3 εκ. ευρώ.

Το υπουργείο Υποδομών πάντως με πληρωμένη ανακοίνωσή του στον τύπο αναφέρει ότι μετά την γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων θα χορηγεί στους ιδιώτες που κατασκευάζουν και εκμεταλλεύονται τους εθνικούς αυτοκινητοδρόμους τα προσωπικά στοιχεία των οδηγών που δεν πληρώνουν στους σταθμούς διοδίων. Στα στοιχεία αυτά είναι όνομα, επώνυμο, διεύθυνση ιδιοκτήτη όπως περιέχονται στο αρχείο αδειών κυκλοφορίας που διατηρεί το υπουργείο. Σημειώνεται ότι η Αρχή έχει δώσει την έγκριση για χορήγηση των στοιχείων από τις 20 Δεκεμβρίου του 2010 αλλά πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι τώρα το υπουργείο λόγω νομικών κενών δεν την είχε εφαρμόσει.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

7 Φεβρουαρίου 2011, 20:21:19
Απάντηση #19
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Μειώσεις διοδίων προσεχώς προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών

Περισσότερο από 50% θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα αυτοκινητοδρόμων δήλωσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης

Σύμφωνα με τον ίδιο, μέχρι την προσεχή Παρασκευή, θα έχει ολοκληρωθεί και η δεύτερη φάση του διαλόγου μεταξύ των κατασκευαστριών κοινοπραξιών και των τραπεζών. Θέμα των συζητήσεων των δύο μερών, η εκπτωτική πολιτική τους για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις από τα διόδια. Επίσης όπως δήλωσε ο ίδιος, θα προχωρήσει η εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων και η πληρωμή ανάλογα με τη χρήση. Θα υπάρξει επίσης διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, το κόστος των οποίων θα αναλάβει το κράτος μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής του παράπλευρου δικτύου.

Όπως υποστήριξε ο Γιάννης Μαγκριώτης, η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών για όσους περνάνε τα διόδια χωρίς να καταβάλουν το αντίτιμο, θα έχει μη ποινικό χαρακτήρα αλλά θα λειτουργεί αποτρεπτικά για όσους δεν θέλουν να πληρώσουν.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

7 Φεβρουαρίου 2011, 20:35:22
Απάντηση #20
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Περισσότερο από 50% θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα αυτοκινητοδρόμων δήλωσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης
Θέμα των συζητήσεων των δύο μερών, η εκπτωτική πολιτική τους για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις από τα διόδια.

Τελικά, επειδή είμαι και λίγο χαζός και δεν καταλαβαίνω, η μείωση κάτω του 50% θα είναι μόνο για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις από τα διόδια?
Και ποιος κρίνει και ορίζει το "συχνές"? 20, 30, 40, 100, 200, 365 φορές το χρόνο? Για εμένα πχ. με 2 παιδιά και 1 μηνιάτικο, ακόμα και 30 διελευσεις το χρόνο (τόσες κάνω) απο τις εθνικές οδούς είναι πολλές και κοστόζες με βαση τις σημερινές τιμές διοδίων (για να μην αναφερθώ στο κόστος της βενζίνης - "καθε γκαζιά και καημός, κάθε φρενάρισμα και δάκρυ")
Άραγε θα αποφανθούν έχοντας στην ακρη του μυαλου τους κοινωνικοοικονομικά κριτήρια ή απλά θα μας πετάξουν ένα 'ξερό νούμερο' που κάποιος εργολάβος αυθαίρετα και ετσιθελικά θα ορίσει?
« Τελευταία τροποποίηση: 7 Φεβρουαρίου 2011, 20:54:18 από alfie »

7 Φεβρουαρίου 2011, 23:20:11
Απάντηση #21
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Ελληνική πατέντα οι μπάρες σε άφτιαχτους δρόμους!

Φωτιές στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα των διοδίων ανάβουν οι συγκοινωνιολόγοι, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι ευρέως διαδεδομένη πρακτική η είσπραξη των διοδίων κατά την διάρκεια κατασκευής ενός δρόμου.

Ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κάνει ένα βήμα μπροστά και θεωρεί σημαντική την υιοθέτηση χρέωσης ανά χιλιόμετρο (ηλεκτρονικά διόδια), προκειμένου να εφαρμοστεί ένα δικαιότερο σύστημα πληρωμής για τις τοπικές μετακινήσεις, θεωρώντας ταυτόχρονα αναγκαία την δημιουργία παράπλευρου οδικού δικτύου που σήμερα απουσιάζει από το εθνικό δίκτυο.
 
Όπως τονίζουν οι συγκοινωνιολόγοι το μοντέλο χρηματοδότησης με το οποίο κατασκευάζονται διεθνώς οι συμβάσεις παραχώρησης προβλέπει ότι τα διόδια καταβάλλονται συνήθως μετά την ολοκλήρωση των έργων, τόσο για την αποπληρωμή των δανείων, όσο και για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης.

«Τα διόδια τα οποία συλλέγονται στην περίοδο της κατασκευής χρησιμοποιούνται πέραν της κάλυψης του κόστους λειτουργίας και συντήρησης και για την κάλυψη μέρους του κόστους κατασκευής, μέθοδος όχι ευρέως διαδεδομένη, ωστόσο εφαρμόσιμη κατά περίσταση και αλλού» σημειώνει ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

Τονίζουν πάντως ότι τα έργα παραχώρησης αποτελούν μία διέξοδο, ειδικά στη σημερινή αρνητική οικονομική συγκυρία, για φθηνό κόστος δανεισμού χωρίς κρατική εγγύηση και κατασκευή έργων με περιορισμένη χρηματοδοτική συνεισφορά του ελληνικού δημοσίου που ανέρχεται στο 25% του συνολικού κόστους. Από το συνολικό κόστος των 8,5 δις ευρώ που είναι ο προϋπολογισμός τους, υπολογίζεται ότι τα 4,3 δις ευρώ αποτελούν επένδυση του ιδιωτικού τομέα.

Οι συγκοινωνιολόγοι, υπογραμμίζουν τέλος την σημασία της κατασκευής παράπλευρου οδικού δικτύου για την εξυπηρέτηση των τοπικών μετακινήσεων. «Είναι απαραίτητο να υπάρχουν οι κατάλληλες προβλέψεις για την εξυπηρέτηση των τοπικών μετακινήσεων, με την εξασφάλιση ειδικής προνομιακής διευκόλυνσης. Δηλαδή, για διελεύσεις από τους σταθμούς με πολύ μικρό μήκος χρήσης του δικτύου, πρέπει να προβλέπονται είτε ρυθμίσεις για χρέωση ανά χιλιόμετρο, είτε ειδικές άδειες με πολύ χαμηλό και ανταποδοτικό αντίτιμο, μέχρι να δημιουργηθεί και το σχετικό επαρκές εναλλακτικό παράπλευρο δίκτυο».

Για να υπάρξει μια δικαιότερη χρέωση διοδίων θα πρέπει σε πρώτη φάση να εξετασθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες των συστημάτων και οι απαραίτητες νομοθετικές ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν την εφαρμογή της χιλιομετρικής χρέωσης, μέσω των ηλεκτρονικών διοδίων. Πάντως ο Σύλλογος θεωρεί ότι είναι ευθύνη της πολιτείας να εφαρμόσει την πληρωμή διοδίων και να αποτρέψει παραβατικές συμπεριφορές


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

8 Φεβρουαρίου 2011, 21:57:16
Απάντηση #22
Αποσυνδεδεμένος

tasath


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν πληρώνω
Tου Στεφανου Mανου*

Σ ε πανελλαδικό άνοιγμα των διοδίων προχώρησαν την περασμένη Κυριακή τα μέλη του κινήματος για τη μη πληρωμή τους. Αυτόπτης μου περιέγραψε ότι σε κάποια διόδια της Κορίνθου - Τρίπολης έφθασε μια μεγάλη μαύρη πεντακοσάρα Μερσεντές, κατέβηκε κοστουμαρισμένος ο ιδιοκτήτης, ανέβασε την μπάρα και πέρασε χωρίς να πληρώσει. Δεν πληρώνουμε τα διόδια, δεν πληρώνουμε τα λεωφορεία και το μετρό, δεν πληρώνουμε φόρους, δεν πληρώνουμε τις τράπεζες και πάει λέγοντας. Νομίζουμε ότι κάνουμε αντίσταση! Εναντίον τίνος, όμως;

Απέναντι σε αυτήν την επιδημία ανευθυνότητας θα φανταζόμουν ότι η κυβέρνηση θα αισθανόταν την ανάγκη να εξηγήσει γιατί πρέπει να πληρώνουμε, να νουθετήσει και τελικώς να τιμωρήσει εκείνους που δεν πληρώνουν. Αλλά η υπουργός Εργασίας αναλίσκεται στο να κατασκευάζει νόμους που διευκολύνουν τη μη πληρωμή των τραπεζών, ο υπουργός Δικαιοσύνης ανακαλύπτει κοινωνικούς λόγους που εξηγούν τις παρανομίες και ο υπουργός Υποδομών κ. λπ. αρμοδιοτήτων περιορίζεται σε ηθικοπλαστικές νουθεσίες.

Ο κ. Στρατής Λουπάτατζης, της επιτροπής αγώνα εναντίον των διοδίων, ζητάει να καταργηθούν οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί και έχουν τη λογική της προπληρωμής. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Κυριάκος Μητσοτάκης έγραφε στην «Καθημερινή» της Κυριακής: «Οι συμβάσεις παραχώρησης για την κατασκευή των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων συμπεριλαμβάνουν μια παγκόσμια πρωτοτυπία: οι πολίτες πληρώνουν ήδη αυξημένα διόδια πριν ολοκληρωθεί η κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου». Μα καλά, όταν έχτιζε το σπίτι του ο κ. Μητσοτάκης δεν πλήρωνε για την κατασκευή του πριν ολοκληρωθεί το σπίτι; Για το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος άρχισαν να πληρώνουν οι πολίτες το τέλος αναχώρησης επιβατών το 1992, εννέα χρόνια πριν αρχίσει η λειτουργία του. Η πληρωμή διοδίων πριν από την ολοκλήρωση του έργου δεν αποτελεί διεθνή πρωτοτυπία, αλλά σωστή επιλογή, επειδή διευκολύνει τη χρηματοδότηση και συνεπώς την πραγματοποίηση μεγάλων έργων. Στη σημερινή Ελλάδα του Μνημονίου και της αποκοπής από τις αγορές, η πληρωμή διοδίων από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης είναι ίσως ο μόνος τρόπος για να γίνει κάποιο μεγάλο έργο.

Η ανοχή της κυβέρνησης απέναντι στο φαινόμενο «δεν πληρώνω» ισοδυναμεί με δολιοφθορά σε βάρος της Ελλάδας. Διότι δεν κινδυνεύουν μόνο τα συγκεκριμένα έργα οδοποιίας, αλλά και τα μελλοντικά έργα παραχώρησης. Αν για παράδειγμα ματαιωθούν τα συγκεκριμένα έργα θα υπάρξει κατακόρυφη αύξηση του κόστους των έργων, δεδομένου ότι σήμερα δανειζόμαστε με επιτόκιο τετραπλάσιο εκείνου που ίσχυε όταν συνάφθηκαν οι συμβάσεις. Αλλά και η αναθεώρηση των συμβάσεων (για την οποία κακώς, κάκιστα ομιλεί το υπουργείο Υποδομών) για να αντιμετωπιστούν οι καθυστερήσεις του Δημοσίου και οι αντιδράσεις μερικών χρηστών θα οδηγήσει σε κατακόρυφη αύξηση του κόστους. Το υπουργείο Υποδομών έχει μόνο μια υπεύθυνη επιλογή: Να επιβάλει την απαρέγκλιτη εφαρμογή των συμβάσεων που έχουν κυρωθεί και έχουν ισχύ νόμου. Να φροντίσει να ολοκληρωθούν όλες οι απαλλοτριώσεις με ταχύτατους ρυθμούς. Να φροντίσει ώστε να σταματήσει αμέσως το παραμύθι «δεν πληρώνω». Ας υπάρχουν δυνάμεις της αστυνομίας που να επιβάλλουν την πληρωμή μέχρις ότου αποβάλουμε το συνήθειο «δεν πληρώνω».

Οι συμβάσεις παραχώρησης, που υποστηρίζω ότι πρέπει οπωσδήποτε να τηρηθούν, μπορούσαν να είναι καλύτερες. Πρέπει όμως, καλές ή κακές, να τηρηθούν, διότι οι επόμενες θα είναι χειρότερες (λόγω επιτοκίου) και διότι η αναθεώρησή τους θα αυξήσει το κόστος των έργων και θα πλήξει βάναυσα τη συναλλακτική αξιοπιστία της Ελλάδας. Μπορεί το υπουργείο Υποδομών να μην το συνειδητοποιεί, αλλά το κυριότερο εργαλείο προσέλκυσης επενδύσεων στο σημερινό κλίμα είναι οι επενδύσεις με παραχώρηση. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι να δώσουμε την εντύπωση ότι σπεύδουμε να αλλάξουμε συμβάσεις (κυρωμένες μάλιστα με νόμο) στην πρώτη διαμαρτυρία κάθε κ. Στρατή Λουπάτατζη και των ομοίων του.

Η επιδημία «δεν πληρώνω» έχει προσβάλει και το Δημόσιο. Και αυτό δεν πληρώνει: Τα φαρμακεία, τα νοσοκομεία, τους εργολάβους, τους προμηθευτές, τις επιχειρήσεις, τους εξαγωγείς και πολλούς άλλους. Και αυτή η κρατική συμπεριφορά ισοδυναμεί με δολιοφθορά σε βάρος της Ελλάδας. Πρώτον, εδραιώνει την πεποίθηση ότι η Ελλάδα έχει ήδη κάνει στάση πληρωμών με συνέπεια να καθιστά δυσχερέστερη τη χρηματοδότησή της. Δεύτερον, επιβεβαιώνει την εντύπωση ότι τα ελλείμματα είναι πολύ μεγαλύτερα από τα ομολογούμενα. Τρίτον, προσθέτει ένα ακόμη στοιχείο αβεβαιότητας που στρεβλώνει την αγορά και διώχνει τις επενδύσεις.

Εχω γράψει και ξαναγράψει για τα μεγάλα περιθώρια κέρδους που απολαμβάνουν οι φαρμακοποιοί. Οπως όμως μου έλεγε πριν από λίγες μέρες ένας φαρμακοποιός που διακινεί ακριβά φάρμακα των 2.000 ευρώ, ο Οργανισμός Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (ΟΠΑΔ) καθυστερεί τις πληρωμές από τον περασμένο Μάιο. Ο μικρός φαρμακοποιός χρηματοδοτεί δηλαδή τα ελλείμματα του κράτους! Αυτή η κατάσταση δεν πρέπει να συνεχιστεί.

Αν συνεχιστεί η τακτική του «δεν πληρώνω» από το Δημόσιο, δεν θα εκπλαγώ αν οι ξένοι (Γερμανοί, Γάλλοι κ. ά.) που χρηματοδοτούν το πακέτο διάσωσης αρχίσουν να παρακρατούν ποσά για να εξοφληθούν οι επιχειρήσεις τους που περιμένουν επί μήνες στην ουρά πότε θα δεήσει το Δημόσιο να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του.

* Ο Στέφανος Μάνος είναι πρόεδρος της ΔΡΑΣΗΣ.
Μπουμπούκος γιοκ. Τσεκούρι τώρα.

9 Φεβρουαρίου 2011, 00:22:16
Απάντηση #23
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Μείωση διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα
Γράφει ο Δημήτρης Μπαλής

Αρκετά έως πολύ κατατοπιστικός ήταν ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, αναφερόμενος στις προθέσεις των νομοσχεδίων του υπουργείου για τα θέματα των αστικών συγκοινωνιών και για το θέμα των διοδίων. «Αυτό που επιδιώκουμε να κάνουμε εμείς είναι, στο πλαίσιο μιας προσέγγισης του θέματος αυτού στη συνολική διάστασή του, να αντιμετωπίσουμε και το θέμα των διοδίων στην κατεύθυνση που έχουμε εξαγγείλει, της μείωσης των διοδίων, εκεί που ο δρόμος δεν είναι έτοιμος», επισήμανε ο υπουργός και πλέον, κατά τη γνώμη μου, δεν τίθεται ζήτημα παρερμηνείας.

Αυτό που γνωρίζαμε εδώ και καιρό, αυτό που έλεγε και προ ημερών ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης, ότι μέχρι τον Μάρτιο θα υπάρχει κατάληξη στις συζητήσεις με τους ομίλους εταιρειών των αυτοκινητοδρόμων και με τις τράπεζες (ξένες και ελληνικές) που χρηματοδοτούν τα έργα, αφορά τη μείωση των διοδίων στα τμήματα των δρόμων που είναι υπό ανακατασκευή. Τώρα ξεκαθαρίζεται η κατάσταση, με τα λεγόμενα του υπουργού, ο οποίος κατέστησε σαφές ότι διόδια θα υπάρχουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. «Ο,τι γίνεται σήμερα σε σχέση με τα διόδια προκύπτει από τις συμβάσεις που υπογράφηκαν και κυρώθηκαν με νόμο στη Βουλή το 2007. Δεν αποφασίζεται τώρα. Ο,τι ισχύει στην πράξη για τα διόδια ρυθμίστηκε το 2007, δεν το αποφασίζουμε εμείς και δεν ρυθμίζεται τώρα», τόνισε χαρακτηριστικά. Ο υπουργός κατέστησε σαφές ότι το «δεν πληρώνω» που κάποιοι το βαφτίζουν κίνημα τόσο για τα διόδια όσο και για τα εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα αντιμετωπιστεί με μέτρα νομοθετικού χαρακτήρα. Ισως όλα αυτά να είχαν αποφευχθεί αν, για παράδειγμα, υπήρχε ένα δεύτερο σχέδιο για την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων, που θα αφορούσε τη χρηματοδότηση σε μια περίοδο κρίσης με χαμηλότερα διόδια. Αυτό δεν προβλέφθηκε το 2007 και τώρα, υπό κάποια πίεση, καλείται να γίνει. Προσωπικά, πριν από τις εκλογές είχα γράψει ότι με την οικονομική κατάσταση να δυσκολεύει, τις τιμές των υγρών καυσίμων να παίρνουν τα ύψη και τις μετακινήσεις να περιορίζονται, ακόμα και πιο ακριβά διόδια να βάλεις, πάλι δεν καλύπτουν το κόστος των έργων, τη λειτουργία και τη συντήρηση εντός των 30 ετών που είναι οι συμβάσεις.

Αυτό που μάλλον θα γίνει και που φαίνεται λογικό είναι να δοθεί τουλάχιστον μια 5ετία ακόμα, ώστε να μειωθούν τα διόδια αρκετά εκεί που γίνονται έργα, μια και ο υπουργός είπε ότι στα λοιπά σημεία δεν θα γίνουν αλλαγές. Και δεν είναι τυχαία αυτή η εξαγγελία πρόθεσης. Ο υπουργός γνωρίζει καλά ότι από τον Σεπτέμβριο του 2012 και σε όλους τους αυτοκινητόδρομους από τις αρχές του 2013, το δημόσιο θα λαμβάνει το 60%-70% (ανάλογα με τον δρόμο) των διοδίων, πέραν του ΦΠΑ, και προφανώς σκέφτεται τα έσοδα του Δημοσίου. Οι πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν την αλήθεια. Η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου αντιλαμβάνεται ότι αν δεν υπάρχουν διόδια έργα δεν θα γίνουν, όμως τα βάρη που δεχόμαστε όλοι καθημερινά οδηγούν σε αγανάκτηση. Σε αυτό μόνο η πολιτεία θα δώσει λύση.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

 


9 Φεβρουαρίου 2011, 00:31:14
Απάντηση #24
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Ελιγμοί εργολάβων για τα διόδια

Δύο χρόνια αναμένεται να καθυστερήσουν οι δρόμοι "Κόρινθος- Πύργος-Τσακώνα", "Αντίρριο- Ιωάννινα" και "Λαμία-Εγνατία (Ε65)". Ένα χρόνο θα καθυστερήσει το τμήμα "Μαλιακός-Κλειδί" της εθνικής οδού, ενώ ανάλογη θα είναι η καθυστέρηση για το τμήμα του ανατολικού άξονα Πελοποννήσου προς τη Σπάρτη. Κανονικά αναμένεται να παραδοθεί δρόμος "Κόρινθος-Καλαμάτα".

Οι κοινοπραξίες υποστηρίζουν ότι οι καθυστερήσεις οφείλονται στον αργό ρυθμό των απαλλοτριώσεων.

Αναφορικά με τα διόδια, οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών δήλωσαν θετικοί απέναντι στην πρόταση της κυβέρνησης για μείωσή τους στα υπό κατασκευή τμήματα των οδών. Δεν δεσμεύτηκαν, ωστόσο για το ποσοστό. Όπως σημείωσαν, "Είναι θέμα της συνολικής διαπραγμάτευσης". Χθες, ο υφυπουργός υποδομών, Γ. Μαγκριώτης προεξόφλησε μειώσεις που θα φτάνουν και στο 50%.

Οι κατασκευαστές θέτουν ζήτημα παράτασης του χρόνου εκμετάλλευσης των διοδίων, αν υπάρξουν μειώσεις.  Υποστηρίζουν ότι τα έσοδα από τα διόδια δεν έχουν καλύψει τις επενδύσεις που έχουν κάνει, ενώ λόγω κρίσης οι τράπεζες έχουν παγώσει τη χρηματοδότηση των έργων, την ίδια στιγμή που έχει μειωθεί και η ροή αυτοκινήτων.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσίασαν στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία στις Αφίδνες δεν πληρώνει διόδια ένα στα δέκα Ι.Χ. και πάνω από το 30% των φορτηγών. Υπσοτήριξαν ότι πίσω από την "ανυπακοή" των οδηγών φορτηγών κρύβονται εταιρείες που κερδοσκοπούν.

Οι εκπρόσωποι των κοινοπραξιών γνωστοποίησαν ότι ζήτησαν από την κυβέρνηση να προωθήσει ρύθμιση η οποία δεν θα θεωρεί απλώς παράβαση του ΚΟΚ τη διέλευση από τα διόδια χωρίς την καταβολή αντιτίμου, αλλά πλημμέλημα.
Ωστόσο, απέσυραν την απειλή ότι θα αποχωρήσουν από τα έργα. Αρκέστηκαν στις παραινέσεις προς τους ταξιδιώτες να πληρώνουν διόδια, επειδή είναι το "οξυγόνο" για την ολοκλήρωση των έργων αυτών που τα έχει ανάγκη η χώρα.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

9 Φεβρουαρίου 2011, 19:06:32
Απάντηση #25
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Φυλακή για διόδια - Συνεχίζουν το ''αντάρτικο'' όσοι δεν πληρώνουν

Ως πλημμέλημα θα προσδιορίζεται η μη πληρωμή εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης μέχρι και τρεις μήνες. Παράλληλα, ως παράβαση του ΚΟΚ, θα καθιερώνεται η μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων. Τα μέλη του κινήματος ''δεν πληρώνω'', όμως, είναι αποφασισμένα να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, καθώς ο αγώνας τους είναι ''δίκαιος'', όπως υποστήριξαν.

Οι αλλαγές στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες προβλέπονται από τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή, από το Υπουργείο Υποδομών.
Οι παραβάτες που θα εντοπίζονται, θα καλούνται να πληρώσουν το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται ήδη κι αν αρνηθούν, θα διώκονται ποινικά για πλημμέλημα, που επισύρει ποινές φυλάκισης  μέχρι και τρεις μήνες.

Η ίδια τροπολογία θα καθιερώνει ως παράβαση του ΚΟΚ και την άρνηση πληρωμής διοδίων.

Η απάντηση του κινήματος ''Δεν πληρώνω''

Από την πλευρά τους, τα μέλη της κίνησης ''Δεν πληρώνω διόδια'', χαρακτήρισαν τη δίωξή τους, ως ''πολιτική και φρονηματική'', κατά τη συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησαν την Τετάρτη (09/02).
Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πως δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.
Ειδικότερα, ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για ''κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου'', ενώ έκανε λόγο και για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα.
''Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο'',ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ταυτόχρονα, η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού, Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.
''Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο'' τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.
''Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών'', ανέφερε με τη σειρά του, ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής, το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, σε αντίθεση με τα  2,5 ευρώ που πληρώνουν τώρα.   


''Δεν είμαστε τζαμπατζήδες. Τζαμπατζήδες είναι όσοι κρύβονται πίσω από αυτές τις συμβάσεις, πίσω από αυτή τη διαπλοκή που σήμερα πληρώνουμε όλοι''είπε ο Στράτος Λουπάτατζης και υπογράμμισε ότι ''τα μέλη του κινήματος είναι άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους, ενεργοί πολίτες στον τόπο τους''.
Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα ''Δεν πληρώνω'' για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

11 Φεβρουαρίου 2011, 00:51:09
Απάντηση #26
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Με ποινές - φωτιά απαντά η κυβέρνηση στο «δεν πληρώνω»

Με πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση άδειας, διπλώματος και πινακίδων θα τιμωρούνται όσοι δεν πληρώνουν διόδια σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή από τον υπουργό Υποδομών. Επίσης ποινικοποιείται η άρνηση καταβολής του προβλεπόμενου προστίμου από πολίτες που εντοπίζονται να μην έχουν ακυρώσει εισιτήριο.

Σύμφωνα με τη διάταξη απαγορεύεται η κυκλοφορία σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες χωρίς την πληρωμή διοδίων, "όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή".
Σημειώνεται πως όπως προβλέπεται για όλες τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, εάν το πρόστιμο πληρωθεί εντός δεκαημέρου, το αντίστοιχο ποσό μειώνεται κατά 50%.

Υπενθυμίζεται ότι η παράβαση της μη πληρωμής διοδίων, από την στιγμή που συμπεριλήφθηκε στο άρθρο 29, επισείει και τις προβλεπόμενες σε αυτό διοικητικές κυρώσεις οι οποίες είναι αφαίρεση της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και τις πινακίδες για 20 ημέρες.

Ολόκληρη η διάταξη του άρθρου 29 του ΚΟΚ που προβλέπει το πρόστιμο των 200 ευρώ, αναφέρει:

Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις της παραγράφου 7 του άρθρου αυτού τιμωρείται με φυλάκιση ενός (1) μέχρι δώδεκα (12) μηνών και με χρηματική ποινή διακοσίων (200,00) ευρώ τουλάχιστον. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις της παραγράφου 2 και της παραγράφου 8 περίπτωση α΄ και β΄ του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ, τις δε λοιπές διατάξεις του άρθρου αυτού, με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200,00) ευρώ.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

13 Φεβρουαρίου 2011, 20:01:14
Απάντηση #27
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Κλιμακώνονται οι διαμαρτυρίες του κινήματος «Δεν πληρώνω»

Σε ανακοίνωση του, το πανελλαδικό συντονιστικό όργανο των επιτροπών αγώνα κατά των διοδίων δηλώνει μεταξύ άλλων ότι θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο, από την μαζική ειρηνική διαμαρτυρία έως την προσφυγή στην ελληνική και ευρωπαϊκή δικαιοσύνη προκειμένου να καταργηθούν οριστικά «οι ληστρικές συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών στους μεγαλοεργολάβους».

Λίγο πριν τις τρεις το μεσημέρι της Κυριακής έληξε η συγκέντρωση και το μπλόκο στον σταθμό διοδίων στις Αφίδνες από μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω». Σε νέα διαμαρτυρία προχώρησε σήμερα και ομάδα πολιτών που κατέλαβε τα διόδια της Λεπτοκαρυάς Πιερίας στις 2 το μεσημέρι.

Τα μέλη του κινήματος «Δεν πληρώνω» δηλώνουν αποφασισμένα να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους ενόψει της ψήφισης της τροπολογίας που μετατρέπει την άρνηση πληρωμής του αντιτίμου των διοδίων σε παράβαση του ΚΟΚ, με διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ σε κάθε παραβάτη.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

15 Φεβρουαρίου 2011, 20:20:32
Απάντηση #28
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Διατηρεί το άρθρο για τους εργολάβους - Παίρνει πίσω την φυλάκιση για τους τζαμπατζήδες

Σε τροποποίηση του άρθρου σύμφωνα με το οποίο όποιος χρησιμοποιεί μέσο δημόσιας συγκοινωνίας και δεν πληρώνει εισιτήριο θα τιμωρείται με φυλάκιση προχώρησε ο υπουργός Μεταφορών κ. Δημήτρης Ρέππας μετά την γενική κατακραυγή επιβατικού κοινού και συνδικαλιστών.

Με την τροπολογία το αδίκημα από πλημμέλημα γίνεται πταίσμα με αποτέλεσμα οι παραβάτες να τιμωρούνται με πρόστιμο. Επιμένει όμως στο ότι όποιος δεν πληρώνει διόδια θα του αφαιρείται δίπλωμα.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

15 Φεβρουαρίου 2011, 20:21:47
Απάντηση #29
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Ντροπή και αίσχος:

Σπάνε τις παρακαμπτηρίους για χάρη των διοδίων

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Λέξεις κλειδιά: διόδια 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
4529 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Μαρτίου 2009, 21:00:13
από Ν.ΔΗΜΟΥ
0 Απαντήσεις
13473 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Σεπτεμβρίου 2009, 18:13:49
από anastasios theodoridis
0 Απαντήσεις
81880 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Μαΐου 2010, 19:07:06
από Argirios Argiriou
9 Απαντήσεις
13348 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Σεπτεμβρίου 2011, 15:09:24
από Γ.Κτιστάκης
0 Απαντήσεις
2183 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Ιανουαρίου 2012, 15:53:13
από Gatekeeper