Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
8 Νοεμβρίου 2024, 08:05:50

Αποστολέας Θέμα: Ωφελέειν ή μη βλάπτειν  (Αναγνώστηκε 4312 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

12 Απριλίου 2009, 19:48:45
Αναγνώστηκε 4312 φορές
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

3 Ιουνίου 2009, 22:39:29
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Το συνταγογραφικό δαιμόνιο ενός συμπατριώτη μας και ο Έλβις:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

11 Απριλίου 2011, 22:36:18
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

kdiwavvou


πολύ ενδιαφέρον topic
πρόσφατα τελείωσα το τρίμηνο στην Εντατική Αναισθησιολογία και  είμαι απογοητευμένος αφού έφυγα με πολύ εκπαίδευση σε αερισμό και ελάχιστη εκπαίδευση στη διασωλήνωση. Διαβάζωντας αυτό το τόπικ αναθεώρησα, ομολογώ

ο λόγος που δημοσιεύω εδώ είναι το ότι ήθελα να  να κάμω μια άλλη δημοσίευση σχετικά με ένα ερώτημα πολλαπλών που μελέταγα το απογευματάκι και ήθελα να δώσω στο τόπικ τον τίτλο  :  ' Ωφελέειν ή μη βλάπτειν '

Έκαμα search in google for ' μη βλάπτειν ' και  η πρώτη καταχώρηση ήταν το pfy.gr. Εκπληκτικό !

Έτσι λοιπόν δημοσιεύω εδώ το αρχείο που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας

η αγάπη για τον κλάδο - συντεχνία δεν είναι η διασφάλιση της μη δυσφήμισης του κλάδου και μόνο [ όποιου κλάδου ] αλλά παράλληλα η συνεχής προσπάθεια να αποτελεί ο κλάδος κυρίως φορέα επιστημονικής σκέψης και δραστηριότητας και μετέπειτα φορέα τέχνης - επαγγέλματος

Λέξεις κλειδιά: