Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
27 Δεκεμβρίου 2024, 09:00:47

Αποστολέας Θέμα: Ειδικός φόρος διαμονής για τους τουρίστες στην Βενετία  (Αναγνώστηκε 3958 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

29 Αυγούστου 2011, 13:10:32
Αναγνώστηκε 3958 φορές
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Έξυπνοι φόροι, όχι όπως εδώ που φορολογούν το ένα γύρο απ'όλα χωρίς κρεμμύδι και τις γκαζόζες, για να καλύψουν τρύπα ~400 δις...

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Μετά την ιταλική πρωτεύουσα, ισχύει και στην Βενετία ο "ειδικός φόρος διαμονής για τους τουρίστες". Πρόκειται για μια υποχρεωτική συμβολή όσων την επισκέπτονται.Ποσό, που κυμαίνεται από ένα μέχρι πέντε ευρώ ανά διανυκτέρευση, ανάλογα με το πόσο πολυτελές είναι το ξενοδοχείο που επιλέγετε, ενώ σε περίπτωση διαμονής σε κάμπινγκ το ποσό είναι πολύ χαμηλότερο, είναι ο ειδικός φόρος διαμονής για τους τουρίστες στην Βενετία.



Σύμφωνα με προβλέψεις, ο "φόρος διαμονής" στους τουρίστες στη Βενετία θα αποφέρει, συνολικά, οκτώ εκατομμύρια ευρώ ως το τέλος του 2011 και είκοσι τρία εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, από το 2012 και μετά.

Μια σταθερή πηγή εσόδων για την τοπική αυτοδιοίκηση της Βενετίας, η οποία θα πρέπει σύντομα να αντιμετωπίσει, όπως όλες οι υπόλοιπες ιταλικές πόλεις, τις περικοπές που προβλέπονται από τα μέτρα λιτότητας της κυβέρνησης του Σίλβιο Μπερλουσκόνι.



Πολλά γνωστά ξενοδοχεία, ετοίμασαν ειδικά φέιγ βολάν, σε εννέα γλώσσες, με τα οποία πληροφορούν τους επισκέπτες τους για την νέα αυτή, συμβολή, χάρη στην οποία θα μπορέσουν να συντηρηθούν και τόσα, μοναδικά, αρχιτεκτονικά αριστουργήματα.



Ο αντιδήμαρχος της πόλης, Σάντρο Σιμιονάτο, δήλωσε σχετικά ότι "όλοι ξέρουν ότι η Βενετία αποτελεί ένα μοναδικό αγαθό της ανθρωπότητας. Πρέπει, κατά συνέπεια, να εγγυηθούμε υψηλά επίπεδα υπηρεσιών τόσο στους τουρίστες όσο και στους μονίμους κατοίκους. Και ο φόρος διαμονής, ακολουθεί, ακριβώς, την λογική αυτή".

« Τελευταία τροποποίηση: 29 Αυγούστου 2011, 13:19:12 από alfie »

29 Αυγούστου 2011, 13:33:38
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Έξυπνοι φόροι, όχι όπως εδώ που φορολογούν το ένα γύρο απ'όλα χωρίς κρεμμύδι και τις γκαζόζες, για να καλύψουν τρύπα ~400 δις...

Για δείτε κι αυτό: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος από ΑΙΧΜΗ.gr

29 Αυγούστου 2011, 19:50:38
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

D-Michalis

Administrator
Με αφορμή αυτό τον ειδικό φόρο θα ήθελα να εξομολογηθώ μία παλαιά μου απορία που τελευταία μου έχει γίνει εμμονή.

Τέτοιοι φόροι υπάρχουν και αλλού από παλαιότερα.
Π.χ. για να μπείς στην Ελβετία οδικώς (δεν ξέρω με άλλα μέσα) πληρώνεις στα σημεία εισόδου ένα ποσόν επειδή θα χρησιμοποιήσεις τους δρόμους τους (βέβαια έτσι που το έχουν το βρίσκω άδικο, αφού πληρώνεις ένα τέλος περίπου 50 Ε που σου δίνει το δικαίωμα να μπαινοβγαίνεις όλο το χρόνο, αν και εσύ –εκ του ασφαλούς- δεν θα μπείς με το όχημα αυτό πάλι).

Στην Ελλάδα όλοι μας πληρώνουμε ένα ανάλογο τέτοιο ποσόν (τα γνωστά τέλη κυκλοφορίας). Όμως, ένα ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν εδώ (συστηματικά και όχι για 20 -30 μέρες) δεν έχουν ελληνικές πινακίδες, αλλά άλλες (κυρίως αλβανικές και βουλγαρικές). Αυτό το ποσοστό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο (δεν το ξέρω, ούτε νομίζω να συζητήθηκε δημοσίως. Βλέπετε οι δημοσιογράφοι δεν ευκαιρούν για τέτοιου είδους θέματα !! Επειδή όμως είμαι συχνά στις εθνικές οδούς, σας διαβεβαιώνω ότι το εκτιμώ σε οριακό διψήφιο νούμερο). Και όμως, κανείς έως σήμερα δεν ενδιαφέρθηκε να κατανείμει τα βάρη της κυκλοφορίας και σε αυτές τις πλάτες. Μόνον σε όσων επέλεξαν να έχουν «ελληνικά» οχήματα. Είναι δίκαιο?
Δεν θα μπορούσε να υπάρχει όπως στην Ελβετία ένα κόστος αντίστοιχο του χρόνου παραμονής του οχήματος στους ελληνικούς δρόμους? Ή μήπως, μόνο τα «ελληνικά» οχήματα δημιουργούν κόστη στους δρόμους μας?
Αν και επιθυμώ διακαώς να τραγουδώ το «μην κλαις, δεν πειράζει, θα ’ρθει άσπρη μέρα και για μας», με τα γεγονότα που ζούμε (σε κοινωνία και υγεία) νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα το «γέρασα μ’ ένα κοντό παντελονάκι και ο ήλιος (πού είχε μισοφανεί, όχι μόνο) δεν φάνηκε ακόμη (αλλά έχει ολότελα κρυφτεί)».

29 Αυγούστου 2011, 21:13:55
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Με αφορμή αυτό τον ειδικό φόρο θα ήθελα να εξομολογηθώ μία παλαιά μου απορία που τελευταία μου έχει γίνει εμμονή.

Τέτοιοι φόροι υπάρχουν και αλλού από παλαιότερα.
Π.χ. για να μπείς στην Ελβετία οδικώς (δεν ξέρω με άλλα μέσα) πληρώνεις στα σημεία εισόδου ένα ποσόν επειδή θα χρησιμοποιήσεις τους δρόμους τους (βέβαια έτσι που το έχουν το βρίσκω άδικο, αφού πληρώνεις ένα τέλος περίπου 50 Ε που σου δίνει το δικαίωμα να μπαινοβγαίνεις όλο το χρόνο, αν και εσύ –εκ του ασφαλούς- δεν θα μπείς με το όχημα αυτό πάλι).

Στην Ελλάδα όλοι μας πληρώνουμε ένα ανάλογο τέτοιο ποσόν (τα γνωστά τέλη κυκλοφορίας). Όμως, ένα ποσοστό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν εδώ (συστηματικά και όχι για 20 -30 μέρες) δεν έχουν ελληνικές πινακίδες, αλλά άλλες (κυρίως αλβανικές και βουλγαρικές). Αυτό το ποσοστό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο (δεν το ξέρω, ούτε νομίζω να συζητήθηκε δημοσίως. Βλέπετε οι δημοσιογράφοι δεν ευκαιρούν για τέτοιου είδους θέματα !! Επειδή όμως είμαι συχνά στις εθνικές οδούς, σας διαβεβαιώνω ότι το εκτιμώ σε οριακό διψήφιο νούμερο). Και όμως, κανείς έως σήμερα δεν ενδιαφέρθηκε να κατανείμει τα βάρη της κυκλοφορίας και σε αυτές τις πλάτες. Μόνον σε όσων επέλεξαν να έχουν «ελληνικά» οχήματα. Είναι δίκαιο?
Δεν θα μπορούσε να υπάρχει όπως στην Ελβετία ένα κόστος αντίστοιχο του χρόνου παραμονής του οχήματος στους ελληνικούς δρόμους? Ή μήπως, μόνο τα «ελληνικά» οχήματα δημιουργούν κόστη στους δρόμους μας?


Οι λύσεις σαν κι αυτές που περιγράφετε ή σαν κι αυτές του ρεπορτάζ για τη Βενετία , είναι τόσο απτές και εξώφθαλμες κύριε Μιχάλη , που πραγματικά είναι να απορεί κανείς με τη βλακεία κάποιων φωστήρων του υπ.οικονομικών  που φορολογούν τον Αμίτα Μόσιον...
« Τελευταία τροποποίηση: 29 Αυγούστου 2011, 21:17:16 από alfie »

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
13 Απαντήσεις
62937 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Φεβρουαρίου 2021, 10:02:08
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3061 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Νοεμβρίου 2012, 22:42:07
από timex
0 Απαντήσεις
72050 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Νοεμβρίου 2019, 10:21:01
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
2900 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Νοεμβρίου 2021, 06:46:27
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
24011 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Δεκεμβρίου 2021, 20:59:05
από Argirios Argiriou