Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
8 Νοεμβρίου 2024, 03:34:25

Αποστολέας Θέμα: Ενημέρωση για την διαπραγμάτευση ιατρών/Υπουργείου Υγείας αναφορικά με τον ΕΟΠΥΥ  (Αναγνώστηκε 7885 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

9 Ιουνίου 2011, 20:01:02
Αναγνώστηκε 7885 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Ενημέρωση για την διαπραγμάτευση ιατρών και Υπουργείου Υγείας αναφορικά με τον ΕΟΠΥΥ (συνάντηση 1/6/2011) - Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Π.Ι.Σ., το ΣΕΥΠΙΚΑ και η ΟΕΝΓΕ.

(Κείμενο αναρτημένο στο site του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης - Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος)

Από τον κο Αθανάσιο Εξαδάκτυλο,
 
 

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
 
Προϋποθέσεις ομαλής μετάβασης στο νέο σύστημα οργάνωσης της παροχής εξωνοσοκομειακών ιατρικών υπηρεσιών
 
1. Εξασφάλιση ικανοποιητικού επιπέδου εισοδήματος των ιατρών.
2. Οι λιγότερες δυνατές αλλαγές σε επίπεδο καθεστώτος απασχόλησης των ιατρών.
3. Σύγκλιση των επιπέδων δραστηριότητας των διαφορετικών κατηγοριών ιατρών, με παράλληλη σύγκλιση του επιπέδου των αμοιβών τους.
 
Θετικά δεδομένα – Νέες προοπτικές
1. Διασφάλιση του εισοδήματος και του εργασιακού καθεστώτος των Ιατρών του ΙΚΑ.
2. Εξασφάλιση κατώτερου σταθερού εισοδήματος για τους ιατρούς ΟΠΑΔ-ΟΑΕΕ, με δεδομένη την αναβάθμιση των αμοιβών για τους γιατρούς του ΟΑΕΕ.
3. Ευκαιρίες αύξησης των εισοδημάτων για όλους τους ιατρούς μέσω παροχής οικονομικών κινήτρων για επίτευξη στόχων που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα του συστήματος (πχ μείωση των ποσοστών παραπομπών στα νοσοκομεία, άσκηση προληπτικής ιατρικής κλπ)/
 
Στόχοι του νέου συστήματος Ιατρικής Εξωνοσοκομειακής Περίθαλψης
1. Ποιοτική αναβάθμιση των παροχών με μείωση του χρόνου αναμονής και διερεύνηση του δικαιώματος επιλογής ιατρού για τους ασφαλισμένους.
2. Απεμπλοκή από το σύστημα της κατά πράξης αμοιβής και περιορισμός της προκλητής ζήτησης.
3. Διατήρηση του κόστους εντός των ορίων που καθορίζονται από τους προϋπολογισμούς ανά κατηγορία δαπάνης: δαπάνη ιατρικών επισκέψεων, δαπάνη εργαστηριακών εξετάσεων, δαπάνη νοσηλείας…

Βασικά χαρακτηριστικά του νέου συστήματος
1. Μικτό μοντέλο παροχής ιατρικών εξωνοσοκομειακών υπηρεσιών ΙΚΑ-ΟΑΕΕ: αμοιβή με πάγια αντιμισθία για τους στεγασμένους ιατρούς κα αμοιβή κατά κεφαλή για τους συνεργαζόμενους ιδιώτες.
2. Δικαίωμα επιλογής ιατρού από τους ασφαλισμένους με παράλληλη δυνατότητα χρησιμοποίησης των ιατρικών υπηρεσιών των πολυϊατρείων.
3. Σταδιακή εφαρμογή ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης της ζήτησης ιατρικών υπηρεσιών, μέσω εξειδικευμένου ιατρικού τηλεφωνικού κέντρου.

Μεσοπρόθεσμες παρεμβάσεις για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του συστήματος εξωνοσοκομειακής φροντίδας
1. Υπηρεσίες τηλεφωνικής ιατρικής βοήθειας των ασφαλισμένων και καθοδήγησης τους στις κατάλληλες υπηρεσίες υγείας.
2. Ειδικοί κανόνες και υπηρεσία συνταγογράφησης για χρόνια νοσήματα (εκτός του κανονικού συστήματος ιατρικών επισκέψεων).
3. Προκαθορισμένα προγράμματα προληπτικού ιατρικού ελέγχου, ανάλογα με ηλικία, φύλλο, υγειονομικό προφίλ κλπ.
4. Διαχείριση χρόνιων νοσημάτων.

Μετεξέλιξη του συστήματος αμοιβής των ιατρών του συστήματος
1. Διαφοροποίηση της κατά κεφαλήν αμοιβής βάσει ειδικών κριτηρίων: ηλικία, φύλλο, νοσολογικό προφίλ του ασφαλισμένου.
2. Κίνητρα για δημιουργία δικτύων ιατρών βασικών ειδικοτήτων αμειβομένων με κατά κεφαλή αμοιβή προσαρμοσμένη στο υγειονομικό προφίλ κάθε αφαλισμένου.
3. Δημιουργία Δικτύων Συντονισμένων Φροντίδων για ειδικές κατηγορίες ασθενών: π.χ. Καρκινοπαθείς, πάσχοντες από AIDS, κλπ. Αμειβομένων βάσει προϋπολογιζόμενου κόστους ασθενών.
4. Θεσμοθέτηση επί πλέον αμοιβής για μείωση παραπομπών στα νοσοκομεία, παροχή εξατομικευμένης φροντίδας, παρακολούθηση ασθενών στο σπίτι, μείωση κόστους εργαστηριακών εξετάσεων.

Παραδοχές – Παρατηρήσεις
1. Η γεωγραφική κατανομή των ειδικοτήτων των ιατρών θα επιτρέψει την συμπλήρωση του ανωτάτου ορίου για όλους σχεδόν τους ιατρούς.
2. Η επισκεψιμότητα ανά ειδικότητα θα ακολουθήσει τα ισχύοντα πρότυπα του ΟΑΕΕ.
3. Δεν θα υπάρξει απρόβλεπτη μείωση των επισκέψεων στα πολυϊατρεία του ΙΚΑ.
4. Τα προϋπολογιζόμενα ποσά θεωρούνται ανώτερα με την έννοια ότι έχουν ως δεδομένο ότι όλοι οι ιατροί θα βρίσκονται στα ανώτερα κλιμάκια αριθμού ασφαλισμένων (για το κατά κεφαλή σύστημα αμοιβής), και θα δέχονται τον ανώτατο αριθμό ασθενών (300 τον μήνα για δώδεκα μήνες).
5. Εάν δεν καλυφθεί όλο το προϋπολογιζόμενο ποσό για ιατρικές επισκέψεις μέσω των προκαθορισμένων αμοιβών, μπορούν να χρηματοδοτηθούν εφημερίες ανά περιοχή για τα Σαββατοκύριακα και επισκέψεις ιατρών κατ’ οίκον μετά από τηλεφωνική κλήση στο Συντονιστικό Κέντρο.


ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΙΣ
 
Μετά την πρόσκληση του υπουργού υγείας για διάλογο με βάση το νόμο 3918/2011, παρατίθεται το διεκδικητικό πλαίσιο όπως ψηφίστηκε από την Τακτική Γενική Συνέλευση του ΠΙΣ που πραγματοποιήθηκε την 15.01.2011 και επικαιροποιήθηκε από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της 12.03.2011, συμπληρωμένο με βασικά σημεία από το διεκδικητικό πλαίσιο που υιοθετήθηκε στη διάρκεια των αγωνιστικών κινητοποιήσεων για την αποτροπή ψήφισης του νόμου.
 
Εκφράζεται η απόλυτη αντίθεση του ΠΙΣ στον αποκλεισμό των μη συμβεβλημένων ιατρών από την συνταγογραφία-παραπεμπτικογραφία στους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ και στην γενικευμένη και χωρίς κανένα διάλογο ανάθεση καθηκόντων ιατρών ΙΚΑ στους ελευθεροεπαγγελματίες συμβεβλημένους με τον ΟΠΑΔ και τον ΟΑΕΕ Ιατρούς, ενώ αναμένεται η ενεργοποίηση του ΕΟΠΥΥ και εκκρεμούν οι κρίσεις των 1860 ιατρικών θέσεων και οι αναγγελθείσες ιατρικές προσλήψεις με σύμβαση έργου στο ΙΚΑ.
 
Σε κάθε περίπτωση δημοσιοποιούμε τις θέσεις μας και ζητάμε το ίδιο να πράξει και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
 
 
ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
 
Καθιέρωση ενός συστήματος προμηθειών στους χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας, που θα προσδιορίζεται από τη διαφάνεια και θα υπερασπίζεται το καλώς νοούμενο δημόσιο συμφέρον, χωρίς να υπονομεύει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες. Το σύστημα αυτό δεν πρέπει να υπακούει απλώς και μόνο σε στυγνούς λογιστικούς κανόνες, αλλά να λαμβάνει υπόψη ότι οι προμήθειες έχουν προπληρωθεί από το υστέρημα των ασφαλισμένων στους Δημόσιους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς.
 
Αποσαφήνιση των προθέσεων του Υπουργείου Υγείας εις ότι αφορά την ερμηνεία των διατυπώσεων «συμβάσεις προμηθειών», «συμβάσεις υπηρεσιών», «συμφωνία πλαίσιο», «αναθέτουσα αρχή» και «οικονομικός φορέας» που εμπλέκονται με πάγιους νομικούς όρους όπως «χρηματοδοτικές μισθώσεις» και «παρακαταθήκες», «ενοχικές συμβάσεις» και «επαχθής αιτία».
 
Επισημαίνεται ότι όλες αυτές οι έννοιες με τις επιδεχόμενες διάφορες ερμηνείες, ορισμούς, καθιστούν τις διατάξεις ασαφείς και επισφαλείς ως προς το κοινώς προσδοκώμενο αποτέλεσμα.

 
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ
 
Καθιέρωση ενός Ενιαίου Δημόσιου Εξωνοσοκομειακού Συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, το οποίο θα εξυπηρετεί ισότιμα όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες, με την αποκλειστική οικονομική κάλυψη των ασφαλιστικών τους Οργανισμών, και το οποίο θα αξιοποιεί το σύνολο του εξωνοσοκομειακού ιατρικού δυναμικού και της συνολικά υφιστάμενης ιατροτεχνολογικής υποδομής.
 
 
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΕΟΠΥΥ
 
Θεσμοθέτηση Γενικής Συλλογικής Σύμβασης του ΕΟΠΥΥ με τον ΠΙΣ, με ελεύθερη ένταξη των επιθυμούντων ιατρών, αμοιβές βάσει του ισχύοντος ιατρικού κοστολογίου για τις ιατρικές επισκέψεις και ιατρικές πράξεις, χωρίς αριθμητικό περιορισμό των προσερχόμενων ασθενών και με διατήρηση του δικαιώματος στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση και παραπεμπτικογραφία των μη συμβεβλημένων ιατρών.
 
 
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΑΤΡΩΝ ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
 
Άμεση ολοκλήρωση των κρίσεων και διορισμών των 1860 ιατρικών θέσεων οι οποίες εκκρεμούν.
 
Επαναπρόσληψη και μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου, όλων των Ιατρών που προσελήφθησαν στο ΙΚΑ μετά το 2004 για κάλυψη εκτάκτων αναγκών (βάσει των Ν.3232/2004, 3302/2004, 3518/2006).
 
Προκήρυξη ΟΛΩΝ των κενών οργανικών ιατρικών θέσεων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
 
Άμεση ενεργοποίηση του θεσμοθετηθέντος Επιστημονικού Βαθμολογίου.
 
Επαναχορήγηση του επιδόματος Βιβλιοθήκης.
 
Αναθεώρηση συστήματος τηλεφωνικού ραντεβού και εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών υγείας στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
 
 
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΙ ΙΑΤΡΟΙ
 
Διασφάλιση σύγχρονης ισότιμης και καθολικής δημόσιας νοσοκομειακής περίθαλψης με πλήρη ιατρική και νοσηλευτική στελέχωση κατ’ εξαίρεση του 5/1, και με επαρκή υποδομή σε κλίνες και τον απαραίτητο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό.
 
Διατήρηση και επέκταση του ιατρικού μισθολογίου, όπως εφαρμόστηκε από τον ιδρυτικό νόμο του ΕΣΥ και αναπροσαρμόστηκα από την κλαδική σύμβαση ΥΥ&ΚΑΟΕΝΓΕ.
 
Άμεση κατάργηση του νόμου 3868/10 και αντικατάσταση του «πακέτου εφημεριών» από αξιόπιστα και ασφαλή πρότυπα και προγράμματα εφημέρευσης, τα οποία θα χρηματοδοτούνται εξολοκλήρου από τον κρατικό προϋπολογισμό.
 
Επίσπευση των διαδικασιών για την πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού νέων ειδικευμένων και ειδικευομένων γιατρών που έπρεπε ήδη να στελεχώνουν τα Νοσοκομεία σύμφωνα με τον Νόμο 3754/09 και την αντικατάσταση των συνταξιοδοτούμενων και αποχωρούντων γιατρών του ΕΣΥ.
 
Σχεδιασμός προσλήψεων 2500 νέων γιατρών στα υποστελεχωμένα τμήματα των νοσοκομείων της περιφέρειας, όπως πρόβλεπε η Κλαδική Σύμβαση Εργασίας για την εφαρμογή του ανώτερου επιτρεπτού ορίου εβδομαδιαίας απασχόλησης.
 
Ολοκλήρωση των προσλήψεων ειδικευομένων, οι οποίες ήδη έπρεπε να είχαν πραγματοποιηθεί.
 
Προώθηση των προσλήψεων του αναγκαίου νοσηλευτικού προσωπικού.
 
Θεσμοθέτηση συστήματος δημόσιας εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης των γιατρών, και της απομάκρυνσης οριστικά των Φαρμακευτικών Εταιρειών από τον κρίσιμο αυτό τομέα.
 
Επίλυση των μειζόνων ασφαλιστικών ζητημάτων των νοσοκομειακών γιατρών και εκ νέου ένταξη τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα.
 
Αναβάθμιση του εξοπλισμού των Εργαστηρίων των Νοσοκομείων με τη σύγχρονη βιοϊατρική τεχνολογία.
 
Ακύρωση των μεθοδεύσεων αύξησης των ορίων συνταξιοδότησης των γιατρών.
 
 
ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΙΑΤΡΟΙ
 
Ισοτιμία ιατρικής υπογραφής με γενική ενεργοποίηση του Νόμου 3627/2007 (παράρτημα ΙΙ άρθρο 6,2).
 
Ανακοστολόγηση των Ιατρικών Πράξεων βάσει των εισηγήσεων του ΚΕΣΥ.
 
Άμεση εξόφληση ΟΛΩΝ των οφειλών του ΟΠΑΔ και των λοιπών Ταμείων προς τους συμβεβλημένους Ιατρούς.
 
 
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΟ.ΣΥ. – Ν.Ι.ΚΙ.
 
Προαπαιτούμενα διαλόγου
1.Από την εφαρμογή του πολυνομοσχεδίου θα πρέπει να προκύπτει η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος με κάθε θεμιτό τρόπο.
2.Η άσκηση της ιατρικής θα πρέπει να εξακολουθήσει να υπακούει στην πιστή τήρηση των κανόνων της ιατρικής δεοντολογίας.
3.Το επίπεδο παροχών υγείας που απολαμβάνουν οι ενταγμένοι σε διαφορετικά ταμεία σήμερα έλληνες πολίτες, θα πρέπει να διατηρηθεί ή  να βελτιωθεί.
4.Η άμεση εξόφληση των υποχρεώσεων των ασφαλιστικών ταμείων προς τους ιατρούς.
5.Η αποκλειστική εκπροσώπηση των ιατρών από τον ΠΙΣ και τους κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους και μόνο.
 
Στόχοι του διαλόγου
1. Στο νέο οργανισμό παροχής πρωτοβάθμιας υγείας θα πρέπει να συμμετέχουν στο ΔΣ οπωσδήποτε εκπρόσωποι του ΠΙΣ ή και των τοπικών συλλόγων.
2. Οι ιατρικές αμοιβές θα πρέπει να καθορίζονται από σύμβαση που θα υπογράφεται μεταξύ του νέου οργανισμού και του ΠΙΣ.
3. Οι παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες θα πρέπει να υπόκεινται σε αντικειμενικό σύστημα ποιοτικού ελέγχου, μη γραφειοκρατικού με την καθοριστική συμμετοχή των ιατρικών συλλόγων.
4. Η σύμβαση των ιατρών με το φορέα θα πρέπει να είναι εφικτή για όποιον το επιθυμεί κι έχει δικαίωμα νόμιμης άσκησης της ιατρικής.
5. Οι αμοιβές των ιατρών θα πρέπει να είναι κατά πράξη και περίπτωση. Ενώ οι ειδικές εξετάσεις θα πρέπει να τιμολογούνται ξεχωριστά, όπως και οι τιμές των εργαστηριακών.
6. Εάν το υπουργείο επιλέξει να υπάρχει βασική αντιμισθία τύπου ΟΑΕΕ η αντιμισθία αυτή θα πρέπει να κυμαίνεται στα επίπεδα του εκάστοτε μισθού του δ/του του ΕΣΥ και πέραν αυτής να καλύπτονται και οι ασφαλιστικές εισφορές του συμβεβλημένου ιατρού. Από την αντιμισθία θα πρέπει να εξαιρούνται οι εδικές εξετάσεις.
7. Οι ασθενείς θα πρέπει να εξετάζονται κατόπιν ραντεβού και θα πρέπει να υπάρχει κατώτατο όριο ασθενών που θα επιλέγουν τον γιατρό.
8. Κάθε γιατρός που θα συμβληθεί με το σύστημα θα πρέπει να έχει δικαίωμα εφόσον το επιλέξει, να λαμβάνει επιπλέον αμοιβή από τον ασθενή την οποία θα προκαθορίζει και θα δηλώνει στον φορέα παροχής υγείας.
9. Η συνταγογράφηση μη-συμβεβλημένων ιατρών θα πρέπει να είναι ελεύθερη, εφόσον ακολουθεί τους σχετικούς κανόνες που ενδεχομένως ο φορέας θα θέσει. Επίσης, παραπεμπτικά και κάθε είδους γνωματεύσεις-βεβαιώσεις που θα βρίσκονται εντός των παροχών του φορέα, θα πρέπει να γίνονται δεκτά και από μη-συμβεβλημένους ιατρούς. Δηλαδή, θα πρέπει ο φορέας να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα που θα κατοχυρώνουν την εφαρμογή της ισοτιμίας της υπογραφής των ιατρών και θα επιτρέπουν την ελεύθερη επιλογή ιατρού ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των ασθενών.
10. Οι αμοιβές θα πρέπει να καταβάλλονται σε μηνιαία βάση ή σε άλλο τακτό χρονικό διάστημα που θα συμφωνηθεί, και η καθυστέρηση εξόφλησης θα συνεπάγεται την καταβολή τόκων.
11. Οι συμβάσεις των γιατρών του ΙΚΑ θα πρέπει διατηρηθούν με τους ισχύοντες όρους.
12. Για τις υποδομές του φορέα που θα παραχωρηθούν ενδεχομένως στον ιδιωτικό τομέα θα πρέπει να έχουν δυνατότητα διαχείρισης ή και κτήσης τους κατά προτεραιότητα, οι υγειονομικοί.
13. Η πρόσβαση στη δευτεροβάθμια περίθαλψη των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ για μη-επείγοντα περιστατικά, θα πρέπει να γίνεται με παραπομπή συμβεβλημένου ιατρού.
14. Κατάργηση των απογευματινών επί πληρωμή ιατρείων στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.
15. Το σύστημα προμηθειών ιατροφαρμακευτικού υλικού θα πρέπει να απλοποιηθεί και να απαλλαγεί από τις σημερινές γραφειοκρατικές δομές αλλά και από αυτές που το νομοσχέδιο προβλέπει. Ο υπουργός θα πρέπει να ορίσει με ΦΕΚ ποσοστό επιθυμητού κέρδους επί της εργοστασιακής τιμής του ιατροφαρμακευτικού υλικού και το δημόσιο να προμηθεύεται με την τιμή που θα διαμορφώνεται έτσι τις απαιτούμενες παραγγελίες του. Ακόμη και σήμερα το ελληνικό δημόσιο αγοράζει ιατροφαρμακευτικό υλικό σε τιμές μεγαλύτερες της λιανικής και οι ρυθμίσεις του πρόσφατα ψηφισθέντος νομοσχεδίου επιτρέπουν τη διατήρηση αυτού του καθεστώτος. Δηλαδή, την ώρα που οι αποδοχές των εργαζομένων στο χώρο της υγείας αλλά και οι παροχές προς τους ασφαλισμένους μειώνονται, οι διαχειριστές του δημοσίου χρήματος στο υπουργείο υγείας (συμπεριλαμβανομένου και του Υπουργού) έχουν τη δυνατότητα να συνάπτουν συμφωνίες για ίδιον όφελος μέσα από δαιδαλώδεις διαδικασίες.


Ιατρικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

9 Ιουνίου 2011, 23:49:22
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΙ ΙΑΤΡΟΙ

Άμεση κατάργηση του νόμου 3868/10 και αντικατάσταση του «πακέτου εφημεριών» από αξιόπιστα και ασφαλή πρότυπα και προγράμματα εφημέρευσης, τα οποία θα χρηματοδοτούνται εξολοκλήρου από τον κρατικό προϋπολογισμό.

...προφανώς για να μπορούν κάποιοι να ξαναπιάνουν πλαφόν με εφημερίες από το σπίτι τους, ενώ κάποιοι άλλοι θα τραβούν το κουπί σαν σύγχρονοι σκλάβοι σε γαλέρα.  :-*
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
2762 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Νοεμβρίου 2008, 14:57:40
από vasiliki
1 Απαντήσεις
3647 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Απριλίου 2012, 19:38:57
από EzeΤΡΟΛ
2 Απαντήσεις
5168 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Δεκεμβρίου 2011, 12:14:03
από Περιθωριακός
39 Απαντήσεις
20924 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Δεκεμβρίου 2014, 21:08:45
από Ορθοπαιδικός
0 Απαντήσεις
11961 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Δεκεμβρίου 2021, 06:50:08
από Argirios Argiriou