Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
26 Δεκεμβρίου 2024, 19:50:04

Αποστολέας Θέμα: Ποδήλατο.  (Αναγνώστηκε 7716 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

4 Απριλίου 2008, 14:19:40
Αναγνώστηκε 7716 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 4 Απριλίου 2008, 14:56:41 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

11 Απριλίου 2008, 13:47:22
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Ένας από τους βασικότερους τρόπους για να κάνουμε πιο ανθρώπινες τις πόλεις μας είναι να αυξήσουμε τις μετακινήσεις μας με ποδήλατο.
Το ποδήλατο βέβαια εκτός από την μείωση των καυσαερίων στην ατμόσφαιρα και το κέρδος στο πορτοφόλι έχει ευεργετικότατες επιδράσεις και στην υγεία των ανθρώπων μέσω της άσκησης.

Σε αρκετές πόλεις της Ελλάδας πήραν κονδύλια και φτιάξαν ποδηλατόδρομους ως εξής:
Πήραν μπογιά και ζωγραφίσανε μια άκρη της ασφάλτου με άλλο χρώμα και αυτό το ονομάσανε ποδηλατόδρομο.

Το αποτέλεσμα: Οι οδηγοί αυτοκινήτου να οδηγούν εκεί πάνω (όταν μπορούν) αλλά συνήθως δεν μπορούν γιατί έχουν προλάβει να παρκάρουν εκεί πέρα τα αυτοκίνητά τους άλλοι.
Πάντως όπως και να έχει το πράγμα αυτές οι ζωγραφισμένες άκρες του δρόμου (οι οποίες μετά από λίγο χάνουν ακόμη και το χρώμα τους), σπάνια χρησιμοποιούνται από ποδηλατιστές και όταν αυτό συμβαίνει οι ποδηλατιστές το κάνουν με κίνδυνο της ζωής τους όπως και στους υπόλοιπους ελληνικούς δρόμους.

Αν θέλουμε να έχουμε ποδηλατόδρομους άξιους λόγου υπάρχουν για μένα μόνο δύο λύσεις:

Η πρώτη είναι να χωριστεί η άκρη του δρόμου που προορίζεται για ποδηλατόδρομος από τον υπόλοιπο δρόμο που είναι για αυτοκίνητα, με πασαλάκια ή με τοιχάκι. Αλλιώς, στην Ελλάδα είμαστε,
να είστε βέβαιοι ότι θα παρκάρουν ή θα κινούνται εκεί αυτοκίνητα.

Η άλλη λύση (σε περίπτωση που θέλουμε να σχεδιάσουμε ένα ποδηλατόδρομο εκτός της πόλης), είναι να κάνουμε ένα στενό δρόμο μόνο για ποδήλατα, παράλληλο ίσως αλλά εντελώς ξεχωριστό από τον αυτοκινητόδρομο, όπως έβλεπα να έχουν στη Σουηδία.

Βέβαια για να τολμήσει κανείς να κάνει ποδήλατο με ηρεμία στην Ελλάδα χρειάζεται και κάτι άλλο: Να μη φοβάται κανείς τα διάφορα αδέσποτα σκυλιά που τριγυρνούν στις Ελληνικές πόλεις ή τα διάφορα τσομπανόσκυλα στα οποία μπορεί κανείς εύκολα να πέσει όταν ποδηλατεί εκτός πόλης. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία..
« Τελευταία τροποποίηση: 11 Απριλίου 2008, 15:02:23 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

5 Οκτωβρίου 2008, 09:57:33
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Λέτε να υλοποιηθεί το σχέδιο και ν'αποκτήσει η "Συμπρωτεύουσα" ποδηλατόδρομους;

ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ποδηλατόδρομους αποκτά η πόλη 4/10/2008
 
Την κατασκευή ποδηλατοδρόμων, αρχικά σε ακτίνα 12 χλμ. στην παραλιακή και σε κάθετες οδούς, καθώς και τη δωρεάν χρήση ποδηλάτων προωθεί στην τελική της φάση ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Σε πρόσφατη σύσκεψη των αρμόδιων φορέων (υπουργείο Μεταφορών, νομαρχία, δήμος, ΟΑΣΘ, ΣΑΣΘ κ.ά.) αποφασίστηκε η κατασκευή ποδηλατοδρόμων, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί με γοργούς ρυθμούς, δεδομένου ότι έχει ήδη εκπονηθεί σχετική μελέτη από το δήμο Θεσσαλονίκης, ενώ η αγορά ποδηλάτων θα γίνει με πόρους του δήμου. Η πρόταση αναμένεται να περάσει από το δημοτικό συμβούλιο μέσα στον Οκτώβριο, ενώ κατά το ίδιο περίπου χρονικό διάστημα υπολογίζεται ότι θα υποβληθεί στο υπουργείο η μελέτη, ώστε να δρομολογηθεί το έργο, όπως αναφέρει ο αντιδήμαρχος κυκλοφορίας και δημοτικών έργων Βαγγέλης Δημητρίου.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ
Η πρωτοβουλία αυτή θα καταστήσει δυνατή τη χρήση του ποδηλάτου στο κέντρο της πόλης κατά το πρότυπο πολλών ευρωπαϊκών πόλεων, όπου όποιος θέλει χρησιμοποιεί κοινόχρηστα ποδήλατα που τοποθετούνται σε ειδικά σταντ σε διάφορα σημεία και τα αφήνει σε σταντ στην περιοχή του προορισμού του. Η διαδικασία απαιτεί απλώς και μόνο τη χρήση ειδικής κάρτας χρήστη που θα εκδίδει ο δήμος Θεσσαλονίκης, ώστε να αποφευχθούν ενδεχόμενα κλοπών και φθορών. Για τον ίδιο λόγο τα ποδήλατα θα είναι εφοδιασμένα με GPS, ώστε να μπορούν να εντοπιστούν ανά πάσα στιγμή. Σύμφωνα με τον κ. Δημητρίου, η δημοπράτηση για την αγορά των ποδηλάτων εκ μέρους του δήμου θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Οκτώβριο και μέχρι το τέλος του έτους τα ποδήλατα θα βρίσκονται στη διάθεση των δημοτών. Οι δράσεις κατασκευής ποδηλατοδρόμων και διάθεσης ποδηλάτων στο κοινό προωθούνται ξεχωριστά, προκειμένου να επισπευσθεί η διαδικασία. “Ο δήμος Θεσσαλονίκης είναι έτοιμος και προχωρά βάσει ρεαλιστικού πλάνου”, τόνισε ο αντιδήμαρχος και διευκρίνισε ότι, πέρα από την αρχική πρόβλεψη των 12 χλμ., το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, για το οποίο απαιτείται ειδική κατασκευή, ειδικός τάπητας και κατάλληλη σήμανση, σταδιακά θα επεκταθεί. Σε εξέλιξη βρίσκεται, τέλος, η μελέτη για την κατασκευή ποδηλατοδρόμων και σε άλλους δήμους του πολεοδομικού συγκροτήματος, την οποία εκπονεί ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης.  

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 5 Οκτωβρίου 2008, 10:00:00 από Ο διακομιστής »
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

20 Δεκεμβρίου 2009, 08:51:35
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

24 Φεβρουαρίου 2010, 10:47:49
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

13 Μαρτίου 2010, 15:08:46
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

14 Φεβρουαρίου 2011, 08:04:27
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Το ΒΗΜΑ,
ΕΛΛΗ ΙΣΜΑΗΛΙΔΟΥ,  Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

    
  
Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια από τη στιγμή που η Θεσσαλονίκη απέκτησε τους δικούς της ποδηλατοδρόμους. Σε αυτό το διάστημα, ωστόσο, ελάχιστα άλλαξαν για τους ποδηλάτες της συμπρωτεύουσας.

Σβησμένες διαγραμμίσεις, μηχανάκια, που κινούνται με ιλιγγιώδεις ταχύτητες μέσα στους ποδηλατοδρόμους (συχνά μάλιστα… αντίθετα προς το ρεύμα των ποδηλάτων) και αυτοκίνητα, που τους έχουν μετατρέψει σε ιδανικό πάρκινγκ συνθέτουν την διόλου θετική εικόνα ενός δικτύου, που εκμεταλλεύονται οι πάντες… εκτός από τους ποδηλάτες.

Αυτή την εικόνα αποφάσισαν να αλλάξουν εχθές, Τετάρτη, με τον πιο δραστικό τρόπο οι «Thessalonistas», μία πρωτοβουλία κατοίκων της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι επιθυμούν να μεταμορφώσουν την «παραμελημένη και ακαλαίσθητη πόλη» τους, όπως τη χαρακτηρίζουν στην ιστοσελίδα τους, σε μια πόλη ανθρώπινη, χρωματιστή και βιώσιμη.

Μετά από διαδικτυακό κάλεσμα των «Thessalonistas» περίπου 60 ποδηλάτες συγκεντρώθηκαν εχθές το απόγευμα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και ξεκίνησαν μία ιδιότυπη περιπολία στους ποδηλατοδρόμους της πόλης. Με λευκή μπογιά ενίσχυσαν τη διαγράμμιση στις περιοχές, που αυτή είχε σβηστεί ενώ χρησιμοποιώντας χρωματιστά σπρέι και ειδικά χαρτόνια κομμένα σε σχήματα ποδηλάτων ζωγράφισαν πολύχρωμα δίκυκλα στην άσφαλτο, σε μία ύστατη προσπάθεια να υπενθυμίσουν στους οδηγούς ότι οι ποδηλατόδρομοι προορίζονται για τα ποδήλατα.

Για τους οδηγούς, άλλωστε, που είχαν παρκάρει τα αυτοκίνητά τους μέσα στον ποδηλατόδρομο οι «Thessalonistas» επεφύλασσαν μια έκπληξη: χρησιμοποιώντας ροζ χαρτιά, που μοιάζουν με αυτά που της Τροχαίας άφησαν εικονικές κλήσεις στα παρμπρίζ όλων των παρανόμως παρκαρισμένων αυτοκινήτων, κάνοντας τους οδηγούς να θορυβηθούν, μέχρι φυσικά να αντιληφθούν ότι δεν επρόκειτο περί αληθινής κλήσης.

«Σκεφτείτε ότι η παρανομία εκτείνεται σε τέτοιο βαθμό, που εξαντλήσαμε όλα τα ροζ χαρτιά μας! Προφανώς η κίνησή μας ήταν συμβολική και είχε ως στόχο να δώσει ένα μήνυμα στους ασυνείδητους οδηγούς, να τους κάνει να τρομάξουν έστω και στιγμιαία από την εικόνα ενός ροζ χαρτιού στο τζάμι τους. Δυστυχώς δεν έχουμε ούτε τα μέσα ούτε βεβαίως την εξουσία να κάνουμε τη δουλειά της δημοτικής αστυνομίας. Ο Δήμος είναι ο μόνος αρμόδιος και εδώ και δύο χρόνια έχει… παρατήσει τον ποδηλατόδρομο», τόνισε μιλώντας στο «Βήμα» ο κ. Δημήτρης Κ., μέλος των «Thessalonistas» και εκ των διοργανωτών της χθεσινής πρωτοβουλίας.

Όπως επεσήμανε, πέρα από τις ακτιβιστικές δράσεις οι «Thessalonistas» έχουν ως στόχο να έρθουν σε επαφή με ειδικούς συγκοινωνιολόγους ώστε να καταρτίσουν μία εμπεριστατωμένη μελέτη για τον επανασχεδιασμό και την επέκταση των ποδηλατοδρόμων της Θεσσαλονίκης σε άλλες γειτονιές. Οι ίδιοι άλλωστε δηλώνουν αποφασισμένοι να δίνουν συστηματικά το «παρών» σε θέματα που αφορούν τα αιτήματα των πολιτών για τη ζωή και τη μετακίνηση στην πόλη.



Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Φεβρουαρίου 2011, 08:08:45 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

5 Μαΐου 2011, 22:12:11
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

5 Μαΐου 2011, 23:27:02
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος   ;D

Πρόκειται για την 4η Διεθνή Γυμνή Ποδηλατοδρομία που θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο της πόλης.
Πάνω από 2.000 γυμνοί ποδηλάτες θα κατακλύσουν τους δρόμους της πόλης θέλοντας να προωθήσουν τη χρήση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης.
Επίσης, μαζί θα συμμετάσχουν και ομάδες με rollers, skateboards και πατίνια, παρουσιάζοντας μία άλλη πλευρά εναλλακτικής μετακίνησης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 3 Ιουνίου. Η ώρα και η τοποθεσία της συγκέντρωσης θα ανακοινωθούν μία εβδομάδα νωρίτερα μέσα από την σελίδα της Διεθνής Γυμνής Ποδηλατοδρομίας (worldnakedbikeride.gr).
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

19 Ιουνίου 2011, 16:53:22
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
ΤΑ ΝΕΑ   18/06/2011

Οι Γερµανοί σχεδιάζουν ποδηλατόδροµο 60 χλµ. που θα συνδέσει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΕΡΙΚΛΗΣ ∆ΗΜΗΤΡΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

   
Πριν από µερικά χρόνια δεν θα τολµούσαν να το φανταστούν ούτε οι πιο φανατικοί φίλοι του. Την ώρα όµως που όλο και περισσότερες πόλεις σχεδιάζουν ποδηλατόδροµους, τίποτε δεν σηµατοδοτεί εντονότερα την ολική επα ναφορά του ποδηλάτου από την κατασκευή της πρώτης οδού ταχείας κυκλοφορίας αποκλειστικά για ποδηλάτες. Το µήκος της θα φτάνει τα εξήντα χιλιόµετρα και θα ενώνει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ, τα δυο πολυπληθή αστικά κέντρα της κοιλάδας του Ρουρ. Η επιλογή δεν έγινε τυχαία από τις γερµανικές αρχές και δεν υπακούει σε καµιά µόδα, αλλά στην ανάγκη να λυθεί ένα κυκλοφοριακό πρόβληµα. Η Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία είναι το πολυπληθέστερο γερµανικό κρατίδιο και το πιο ευάλωτο στα µποτιλιαρίσµατα. Η οδός ταχείας κυκλοφορίας για ποδήλατα θα έχει πλάτος πέντε µέτρα, θα είναι διπλής κατεύθυνσης και θα εκτείνεται ως επί το πλείστον παράλληλα µε την άουτοµπαν Α40 που συνδέει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ και αποκαλείται «η άουτοµπαν των σαλιγκαριών» λόγω των συχνών µποτιλιαρισµάτων. Η Radler B-1, όπως αναµένεται να ονοµαστεί, ελπίζεται ότι θα αποσυµφορήσει την άουτοµπαν και τις ουρές χιλιοµέτρων που σχηµατίζονται από τους γερµανούς οδηγούς. Οπως µπορεί να υποθέσει κανείς, σηµαντικά θα είναι τα οφέλη και για το περιβάλλον – ειδικά σε µια περιοχή που επιβαρύνεται από τη βαριά γερµανική βιοµηχανία. ΤΟ ΣΧΕ∆ΙΟ δεν θα µείνει για πολύ στα χαρτιά. Ο τοπικός υπουργός Μεταφορών, ο σοσιαλδηµοκράτης Χάρι Βοϊγκτσµπέργκερ, ζήτησε από την αρµόδια υπηρεσία του κρατιδίου να προχωρήσει στη σύνταξη µελέτης µε το προβλεπόµενο κόστος και τα πιθανά τεχνικά προβλήµατα που θα προκύψουν κατά την κατασκευή. Η RadlerB-1 θαστρωθεί όλη µε άσφαλτο, δεν θα έχει κλίση σε κανένα σηµείο της, ούτε κλειστές στροφές. Οι διασταυρώσεις θα περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες, ενώ θα καθ’ όλο το µήκος θα υπάρχει φωτισµός. «Είναι µοναδικό σχέδιο στο είδος του», δηλώνει στην εφηµερίδα «Λα Ρεπούµπλικα» ο Γιενς Χάπκε, επικεφαλής της οµάδας που έχει αναλάβει την εκπόνηση της µελέτης. «Κατά µήκος του δρόµου που ενώ νει τις δυο πόλεις ζουν τουλάχιστον δυο εκατοµµύρια άνθρωποι, πολλοί από τους οποίους προτιµούν να χρησιµοποιούν το ποδήλατό τους παρά το αυτοκίνητο για να µετακινηθούν», προσθέτει. Μήπως πρόκειται για ένα ουτοπικό σχέδιο; «Καθόλου», απαντά ο ίδιος. Το κυκλοφοριακό πρόβληµα στην κοιλάδα έχει λάβει τέτοιες διαστάσεις που πρέπει να βρεθεί οπωσδήποτε ένας τρόπος να αποσυµφορηθεί η κίνηση στα 340 χλµ. που καταλαµβάνουν συνολικά οι αυτοκινητόδροµοι. Σύµφωνα µε εκτιµήσεις του υπουργείου Μεταφορών του κρατιδίου, η µέση ωριαία ταχύτητα στην άουτοµπαν έχει κατεβεί στα 31 χιλιόµετρα την ώρα, όταν ο πανεθνικός µέσος όρος είναι τα 51,3 χιλιόµετρα. Το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας - Βεστφαλίας έχει επενδύσει ήδη 1,4 δισ. ευρώ στους ποδηλατόδροµους, το συνολικό µήκος των οποίων φτάνει πλέον τα 7.700 χιλιόµετρα.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
4 Απαντήσεις
5706 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24 Ιουνίου 2010, 17:08:40
από Αγωνιστική Παρέμβαση
0 Απαντήσεις
4301 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Μαΐου 2011, 21:13:46
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3960 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18 Σεπτεμβρίου 2019, 15:01:26
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
14677 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 31 Αυγούστου 2020, 18:09:38
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
16221 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Νοεμβρίου 2021, 23:23:41
από Argirios Argiriou