Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Αποσπάσματα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο
Με εθελοντές γιατρούς θα καλυφθούν τα κενά στα νοσοκομεία των νησιών
Δημήτρης Μακρέας:
Στην περιοχή μου οι φαρμακοποιοί τρώνε συχνά τάπες , σχεδόν πάντα σε γνώση τους.
Επίσης σχεδόν ποτέ δε μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα , ή να με φέρουν σε δύσκολη θέση.
Σεβονται πάντα τη γνώμη μου και δεν κάνουν του κεφαλιού τους.
Μπορεί να τυχαίνει...
Το μοτίβο πάντως καλοί πλην παρεξηγημένοι , μεροκαματιάρηδες γιατροί και απατεώνες φαρμακοποιοί, έχει καταντήσει απίστευτα κουραστικό.
Επίσης είμαι γιατρός του ΕΣΥ και είμαι ευτυχισμένος με τη δουλειά μου. Βλέπω τι τραβάνε οι φίλοι μου και είμαι χαρούμενος που έχω δουλειά.
Επίσης δε θυμάμαι καν πότε έφαγα μπινελίκια. Ισα ίσα...
Όσο γοα τον εθελοντισμό, η συζήτηση είναι τεράστια...
Συνήθως συνοδεύεται από δευτερογεννή οφέλη για τον εθελοντή, ή χρησιμοποιείται από το κράτος για να καλυφτούν οι ανεπάρκειές του.
Από την άλλη η αυτοοργάνωση των κοινωνικών αναγκών είναι πολύ ενδιαφέρουσα και κρίσιμη ,ειδικά στην περίοδο που έρχεται.
γιαννης παιδιατρος:
Ολοι μας δουλευουμε εθελοντικα αφου επιλεγουμε ελευθερα ,τουλαχιστον μεχρι τωρα ,το χωρο εργασιας μας και αμοιβομαστε για τις υπηρεσιες μας.Αλλιως ...η εργασια λεγεται καταναγκαστικη και οι εργαζομενοι δουλοι .Η διαφορα με το κινημα του εθελοντισμου ειναι οτι ο τελευταιος καλυπτει αναγκες που δεν καλυπτονται απο υπαρχουσες δομες και θεσμους .Οταν για την καλυψη αναγκων σε υπαρχουσες δομες υγειας απαιτουνται εθελοντες μαλλον τα πραγματα ειναι σοβαρα και επιεικως προβληματικα .Παντως η αναζητηση γιατρων ΕΣΥ σε βαση προσωπικης τους επιθυμιας μαλλον δεν ειναι και τοσο κακη ,διοτι θα μπορουσε για 6 μηνες να πανε υποχρεωτικα χωρις να λαμβανονται υποψιν ανατροπες στην προσωπικη και οικογενειακη τους ζωη.π.χ.να αποσπασθει για 6 μηνες κατοικος Αθηνων ,Ηρακλειου,κλπ,στη Κω,Λερο,και παει λεγοντας, χωρις αυτο να σημαινει οτι πρεπει να χειροκροτουμε την ανεπαρκεια που η κατασταση αυτη εκφραζει.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων