Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
14 Νοεμβρίου 2024, 08:31:08

Αποστολέας Θέμα: Τυποποίηση διαδικασιών στις Μονάδες ΠΦΥ  (Αναγνώστηκε 4150 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

29 Αυγούστου 2011, 11:23:35
Αναγνώστηκε 4150 φορές
Αποσυνδεδεμένος

D-Michalis

Administrator
Τυποποίηση διαδικασιών στις Μονάδες ΠΦΥ και διαδικασίες –πρότυπα ποιότητας: Μπορούν να αναπτυχθούν στο ΕΣΥ? Υπάρχουν εμπειρίες?
Θέλω γνώμες –απόψεις από κάθε προαιρούμενο.
Αν και επιθυμώ διακαώς να τραγουδώ το «μην κλαις, δεν πειράζει, θα ’ρθει άσπρη μέρα και για μας», με τα γεγονότα που ζούμε (σε κοινωνία και υγεία) νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα το «γέρασα μ’ ένα κοντό παντελονάκι και ο ήλιος (πού είχε μισοφανεί, όχι μόνο) δεν φάνηκε ακόμη (αλλά έχει ολότελα κρυφτεί)».

29 Αυγούστου 2011, 11:53:56
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Προσπαθώντας να ασχοληθώ επί εξάμηνο με την τυποποίηση διαδικασιών στην (ιδιωτική) ΠΦΥ έχω να πω τα εξής:
1) Η τυποποίηση διαδικασιών αναφέρεται σε πολλές λειτουργίες ενός παρόχου ΠΦΥ (υποδοχή ασθενούς, λήψη νοσηλευτικού ιστορικού, λήψη ιατρικού ιστορικού, νοσηλευτικά πρωτόκολλα, ιατρικά πρωτόκολλα, παρακολούθηση ασθενούς, αξιολόγηση υπηρεσιών από τους ασθενείς αλλά και καταγραφή υλικού, αντικατάσταση υλικού που τελειώνει/λήγει, συντήρηση μηχανημάτων, διατήρηση τρόλλει επειγόντων σε ετοιμότητα κ.λ.π.).
2) Συνήθως για κάθε διαδικασία ορίζεται ένας υπεύθυνος από το συντονιστή (διευθυντή) του παρόχου ΠΦΥ.
3) Υπάρχουν βιβλία στα οποία καταγράφεται η πορεία κάθε διαδικασίας.
4) Υπολογίζονται δείκτες ποιότητας (π.χ. μέσος χρόνος αναμονής ασθενούς) και προγραμματίζονται διορθωτικές κινήσεις με βάση αυτούς.
5) Δεν είναι απαραίτητο να γίνονται όλες οι διαδικασίες ηλεκτρονικά, αρκεί να τηρούνται σωστά και κάποιος τρίτος να μπορεί να το διαπιστώσει.
6) Απαραίτητη είναι η περιοδική πιστοποίηση από εξωτερικό φορέα ανά έτος.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
1 Απαντήσεις
4587 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 2 Μαρτίου 2011, 13:44:04
από anastasios theodoridis
1 Απαντήσεις
4983 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Ιουνίου 2013, 16:07:28
από kdiwavvou
0 Απαντήσεις
5507 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Νοεμβρίου 2013, 10:58:36
από Denominator
17 Απαντήσεις
8444 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Απριλίου 2017, 12:13:25
από Αρχίατρος
0 Απαντήσεις
33009 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Ιουνίου 2021, 07:35:10
από Argirios Argiriou