Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
27 Δεκεμβρίου 2024, 20:57:58

Αποστολέας Θέμα: ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ  (Αναγνώστηκε 125309 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

9 Σεπτεμβρίου 2011, 00:06:47
Αναγνώστηκε 125309 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Loumakis

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
...
...

   Είμαι, εκτος από γενικός γιατρός , και ομοιοπαθητικός, εχω εργασθεί επι τριετία (1992-1995) στο Κέντρο Ομοιοπαθητικης Ιατρικής στην Αθήνα (Μαρούσι) και από τότε συνεχίζω να εξασκώ και να εφαρμόζω την Ομοιοπαθητική σε συγγενείς, φίλους, γνωστούς και σε μένα τον ίδιο. Είμαι επίσης Χριστιανός Ορθόδοξος, με τακτική συμμετοχή στη λατρευτική και μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. Το λέω αυτό, όχι για να διεκδικήσω παράσημα χριστιανικής ευσέβειας, ούτε για να "πουλήσω μούρη" χριστιανικής οσιότητας, αλλά για να προλάβω ενδεχόμενες κατηγορίες ή και υπόνοιες ότι ανήκω σε πνευματιστικούς ή αποκρυφιστικούς κύκλους, κατά τη γνώριμη συκοφαντία εις βάρος όσων ασχολούνται με την Ομοιοπαθητική, που εκφράσθηκε και σε αυτό το φόρουμ.
   Οι παραπάνω ιδιότητες μου,  νομίζω ότι αποδεικνύουν, κατά τεκμήριο,  μια πιο αξιόπιστη γνώση του θέματος και της υποτιθέμενης σχέσης Ομοιοπαθητικης και πνευματισμού, αποκρυφισμού, μαγείας, δαιμονισμού,  κλπ, κλπ. εκ μέρους μου. Μπορώ, λοιπόν, να βεβαιώσω, ότι η παραπάνω  σχέση βρίσκεται μόνο στα ευφάνταστα μυαλά των συκοφαντών της Ομοιοπαθητικής. Πολύ συνοπτικά να πώ ότι ουδέποτε διδαχθήκαμε στο θεωρητικό μέρος  περί πανθεϊστικού μονισμού ή άλλου –ισμού και ποτέ δεν προσφύγαμε, ο υπογράφων και οι πάμπολλοι ομοιοπαθητικοί γιατροί που γνωρίζω, σε υπερφυσική "βοήθεια" κατά τη διάρκεια της  θεραπευτικής διαδικασίας. Το ότι ορισμένοι ομοιοπαθητικοί γιατροί επικαλούνται, σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο, την ανάμειξη υπερβατικών δυνάμεων για να εξηγήσουν το ομοιοπαθητικό φαινόμενο, δεν σημαίνει ότι τις χρησιμοποιούν σε πρακτικό, εμπειρικό επίπεδο.
   Για την ιστορία και την ενημέρωση των επισκεπτών του φόρουμ να πώ ότι η κριτική κατά της Ομοιοπαθητικής γενικά και για υποτιθέμενη αντίθεση με την Ορθόδοξη πίστη χρονολογείται από τη δεκαετία του 1990 και ήταν ο καθηγητής Αβραμίδης που σήκωσε το λάβαρο του πολέμου εναντίον της με αρθρογραφία σε εκκλησιαστικά και παραεκκλησιαστικά περιοδικά. Η κοινότητα της ομοιοπαθητικής (ανάμεσα τους και ο υπογράφων) απάντησε με τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία [μπορείτε να τη βρείτε στα links στο τέλος αυτης της ανάρτησης], όμως σύντομα φάνηκε ότι ο αγώνας ήταν μάταιος. Η στάση της άλλης πλευράς ηταν αδιάλλακτη, του τύπου "οὔ με πείσεις κἂν με πείσεις", οπότε η δική μας προσπάθεια, που τη βλέπαμε ως γόνιμη αντιπαράθεση και ανταλλαγή ιδεών, αποδείχθηκε δραστηριότητα του τύπου "στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα". Παρατήσαμε, λοιπόν, μετα απο κάποιο διάστημα, αυτό που ηταν, τύποις μεν, διάλογος, κατ΄ουσίαν δε παράλληλοι μονόλογοι. Όμως ο "αντίπαλος" μας δεν τα παράτησε και δεν αποσύρθηκε. Συνέχισε ακάθεκτος την αντι-ομοιοπαθητική σταυροφορία του, στρατολογώντας και άλλους ομοιοπαθητικομάχους από τους εκκλησιαστικούς κύκλους και επηρεάζοντας, δυστυχώς, με τις πλανημένες αντιλήψεις του πολλούς ανθρώπους. Γνωρίζω προσωπικά άτομα του εκκλησιαστικού χώρου, που ταλαιπωρούνται από χρόνια νοσήματα και αναποτελεσματικες ή και επιζήμιες αγωγες της κλασικης ιατρικης, αλλά φοβούνται να υποβληθούν σε ομοιοπαθητική αγωγή, επηρεασμένοι από τις απόψεις του Αβραμίδη και των συν αυτώ περί δαιμονικου ή αποκρυφιστικού υποστρώματος της ομοιοπαθητικης. Στερούνται, δηλαδή, οικειοθελώς μιας ενδεχομενως αποτελεσματικης και σωτήριας θεραπείας, γιατί εχουν παγιδευθεί στο ψευδοδίλημμα "καλύτερα να υποφέρω μαζί με τον Χριστό, παρα να θεραπευτώ από τους συνεργάτες του διαβόλου". Ας όψονται για το κατόρθωμα τους αυτό οι συκοφάντες της Ομοιοπαθητικης.
   Από την άλλη πλευρά όμως να προσθεσω ότι πάμπολλοι Χριστιανοί, λαϊκοί και κληρικοί, ιερείς, επίσκοποι και μοναχοί, που δεν έπεσαν στην παγίδα των αντι-ομοιοπαθητικών σταυροφόρων, υποβάλλονται σε ομοιοπαθητικη θεραπεία για ποικίλα προβλήματα υγείας τους. Μαντεύω, βέβαια, την ένσταση της αντι-ομοιοπαθητικης πλευρας. "Αυτοί είναι πλανημένοι από άγνοια και έλλειψη ενημέρωσης. Φωτισμένοι μοναχοί, όπως ο π. Παΐσιος, ηταν αντίθετοι στην ομοιοπαθητική. Ας δούμε, λοιπόν, τη θέση του π. Παϊσίου.
   Όπως μου ανέφερε γνωστός μου ομοιοπαθητικός φαρμακοποιός (σέβομαι την επιθυμία του να μην κοινοποιήσω το όνομα του), από τα αγαπητά πνευματικά παιδιά του π. Παϊσίου, βασανιζόταν και αυτος από την σκέψη μήπως υπάρχει πνευματιστική ανάμειξη στην Ομοιοπαθητική και ζήτησε τη γνώμη, την "ευλογία" του π. Παϊσίου, πριν βάλει στο φαρμακείο του ομοιοπαθητικά φάρμακα. Η απάντηση του ήταν καταφατική και καθησυχαστική.
   Νομίζω ότι η μακρόχρονη (15ετής) και συχνή επαφή του συγκεκριμένου φαρμακοποιού με τον π. Παΐσιο καθιστούν τη μαρτυρία του ιδιαίτερα βαρύνουσα. Αλλωστε πολλές πληροφορίες στα βιβλία των βιογράφων του π. Παϊσίου βασίζονται σε μαρτυρίες του ιδίου.
   Μία άλλη πληροφορία για τον  π. Παΐσιο, που επιβεβαιώνει και ο ίδιος, είναι ότι δεν έπαιρνε ποτέ φάρμακα (το μόνο "φάρμακο" που δέχθηκε να πάρει ήταν το Cal-C-Vita). Επομένως, το περιστατικό που παρατίθεται παραπάνω (απο τον Βασίλη Παπαδόπουλο) ότι αρνήθηκε προτεινόμενη ομοιοπαθητική αγωγή ως απόδειξη της απόρριψης της ομοιοπαθητικης από τον π. Παΐσιο, αποτελεί παρερμηνεία της στάσης του. Ο π. Παΐσιος απέρριπτε (για τους δικούς του, προσωπικούς λόγους) κάθε φαρμακευτική αγωγή, τόσο της κλασικής, όσο και της ομοιοπαθητικης ιατρικής, πράγμα που αποσιωπούν οι πολέμιοι της ομοιοπαθητικης.
   Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο. Οσοι επιθυμούν εκτενέστερη επιχειρηματολογία, μπορούν να τη βρούν στα παρακάτω άρθρα (το τελευταίο στη σειρά είναι του υπογράφοντος), που ανασκευάζουν την αβάσιμη αντίληψη περι σύγκρουσης Ορθοδοξίας και ομοιοπαθητικης.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


« Τελευταία τροποποίηση: 12 Σεπτεμβρίου 2011, 22:01:22 από D-Michalis »
"Οσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας άς έχωσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία" (Ανδρέας Κάλβος, ωδή εις Σάμον)
   Συμπέρασμα: η πατρίδα δεν μπορεί να περιμένει σωτηρία απο ενάρετους δειλούς, θα πρέπει να το λέει και η καρδιά τους.

9 Σεπτεμβρίου 2011, 02:02:21
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
διαδοχικές αραιώσεις και κρούσεις της φαρμακευτικής ουσίας

Κρούσεις ...κρούσεις... που τη συνάντησα για τελευταία φορά αυτή τη λέξη;

Ήταν στο "Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος", μια συλλογή ιερών κανόνων της Ορθόδοξης Εκκλησίας, με αναφερόμενους ως συγγραφείς του τους μοναχούς Νικόδημο Αγιορείτη και Αγάπιο. Γραμμένο στα τέλη του 18ου αι., το κείμενο είναι σε δημώδη γλώσσα και υποτίθεται πως περιέχει μια συνοπτική συλλογή των Κανόνων των Αποστόλων, των Πατέρων, των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων, προς χρήση για όλους τους, κληρικούς και λαϊκούς, χριστιανούς ορθόδοξους.

Ιδού το σχετικό χωρίο: «Αυνανισμός γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι το ίδιον του ανθρώπου, ή με το χέρι άλλου, ή με το κοπάνισμα και κρούσεις εις τα μηρία.»
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Σεπτεμβρίου 2011, 22:01:48 από D-Michalis »
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

10 Σεπτεμβρίου 2011, 14:26:05
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Σχετικά με τη σχέση Ομοιοπαθητικής και Ορθόδοξης πίστης δεν έχω ακούσει ποτέ την Εκκλησία της Ελλάδος να έχει πάρει κάποια θέση υπέρ η κατά.
Μη ανήκοντας στους πολέμιους ή στους υπερθεματίζοντες, παρέθεσα απλά δύο κείμενα που εκφράζουν ένα δίπολο, χωρίς να πάρω θέση.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι αν κάποιος πιστεύει και ζει ορθόδοξα και ταλανίζεται από ένα ερώτημα (εν προκειμένω την Ομοιοπαθητική), θα μπορούσε να εμπιστευθεί το θέμα στον πνευματικό του (όπως πολύ ορθά αναφέρει ο συνάδελφος Loumakis). Για τους υπόλοιπους, δεν έχω κάποια λύση.

Υ.Γ. Θα με ενδιέφερε να γίνει μία διαλεκτική επάνω στην Ομοιοπαθητική (καλοπροαίρετη και με επιχειρήματα) προς ωφέλεια όλων, αλλά θα περιμένω κι εγώ να μεταφερθεί το θέμα από τους συντονιστές.
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Σεπτεμβρίου 2011, 22:02:01 από D-Michalis »
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

25 Ιανουαρίου 2012, 01:31:14
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Rose


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
  Είμαι, εκτος από γενικός γιατρός , και ομοιοπαθητικός, εχω εργασθεί επι τριετία (1992-1995) στο Κέντρο Ομοιοπαθητικης Ιατρικής στην Αθήνα (Μαρούσι) και από τότε συνεχίζω να εξασκώ και να εφαρμόζω την Ομοιοπαθητική σε συγγενείς, φίλους, γνωστούς και σε μένα τον ίδιο. Είμαι επίσης Χριστιανός Ορθόδοξος, με τακτική συμμετοχή στη λατρευτική και μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. Το λέω αυτό, όχι για να διεκδικήσω παράσημα χριστιανικής ευσέβειας, ούτε για να "πουλήσω μούρη" χριστιανικής οσιότητας, αλλά για να προλάβω ενδεχόμενες κατηγορίες ή και υπόνοιες ότι ανήκω σε πνευματιστικούς ή αποκρυφιστικούς κύκλους, κατά τη γνώριμη συκοφαντία εις βάρος όσων ασχολούνται με την Ομοιοπαθητική, που εκφράσθηκε και σε αυτό το φόρουμ.

Είναι αλήθεια πως ο χριστιανισμός κατατάσσει την ομοιοπαθητική στις απόκρυφες επιστήμες, και καταφέρεται ενάντια1...

Επίσης είναι γεγονός πως όλες οι γνωστικές, και απόκρυφες επιστήμες κυνηγήθηκαν, από τον χριστιανισμό, πλήθος επιστημονικές έρευνες καταστράφηκαν, η Ελληνική επιστήμη κυνηγήθηκε, η ιατρική κυνηγήθηκε από έναν θρησκευτικό φασισμό2.

'Ομως ας λύσουμε την απορία, αν η ομοιοπαθητική είναι απόκρυφη επιστήμη. Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, χρειάζεται να κατανοήσουμε πως λειτουργεί η ομοιοπαθητική, την οποία χρησιμοποίησε πρώτος ιστορικά ο Ιπποκράτης.  Ο Ιπποκράτης λοιπόν ήταν ένας αποκρυφιστής, όπως και ο Παράκελσος?  Τι ακριβώς είναι ο αποκρυφισμός, ή ακόμα τι είναι η Αλχημεία?

Δυστυχώς υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι που λείπει σήμερα, από τον επιστημονικό χώρο, και είναι η κατανόηση της Αρχαίας Ελληνικής μας Παράδοσης. Μαθαίνουμε για τα έργα σύγχρονων ερευνητών, και δεν εξετάζουμε σε βάθος τα έργα των πρώτων Ελλήνων γιατρών και επιστημόνων.

Η ομοιοπαθητική λειτουργεί όχι στο σώμα μας, αλλά στο αιθερικό μας.  Αυτή η μέθοδος, δυστυχώς από τον χριστιανισμό, στιγματίζεται αρνητικά, διότι ακόμα κυνηγιέται η αυθεντική Ελληνική γνώση που συμβάλλει στην ολιστική απελευθέρωση του ανθρώπου.

Παίρνοντας μία ουσία, και αραιώνοντας την με νερό, ξανά και ξανά 20 φορές, ας πούμε, η ουσία, σχεδόν δεν υπάρχει πλέον στο νερό, αλλά καταγράφεται η δυναμική της ουσίας, στο αιθερικό του νερού, δημιουργώντας μοριακές δομές, που επηρεάζουν μετέπειτα το αιθερικό του πάσχοντα.

Η ομοιοπαθητική λειτουργεί ενεργειακά, ανάλογα με το πλασέμπο.

Το πλασέμπο στηρίζεται στην θεραπευτική ενεργειακή δύναμη που έχει η αυθυποβολή, η εσωτερική πίστη, πως γινόμαστε καλά, ανεξαρτήτως αν το άτομο είναι θρησκευόμενο ή όχι.

Η ομοιοπαθητική επηρεάζει πάλι το ενεργειακό του πάσχοντα, από μία ουσία, όμοιο-συχνότητας με την πάθηση η οποία έχει αποκρυσταλλωθεί ή αποτυπωθεί πάνω σε νερό, πάνω στο οποίο οι ειδικοί της τέχνης επίσης διαλογίζονται, αποτυπώνοντας επιπλέον εντολές, (σκέψεις και συναισθήματα)3.

'Οπως βλέπουμε, έχουμε καταντήσει σήμερα ως 'Ελληνες, να μας τα αποδεικνύει κάποιος Γιαπωνέζος ερευνητής, αυτά που οι πρόγονοί μας ήδη γνώριζαν.

Χωρίς τις κατάλληλες γνώσεις απόκρυφης Αρχαίας Ελληνικής Επιστήμης και Αλχημείας, αυτά τα ζητήματα δεν γίνονται κατανοητά, και θεωρούνται από θρησκευόμενους δυστυχώς ως θαύματα, ή μαύρη μαγεία, και από υλιστές επιστήμονες, τσαρλατανισμοί.  'Ομως η Αρχαία Ελληνική μας Σοφία και Φιλοσοφία, αποτελεί μία απαραίτητη γνώση, στον χώρο της ίασης.

Το να θεωρείται ταμπού να ερευνούμε και να κατανοούμε, την μεταφυσική4 διάσταση των πραγμάτων, ή των ασθενειών στο χώρο της ιατρικής σήμερα, δεν μας βοηθάει έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε την 'Ιαση ολιστικά.

Η Αλχημεία, είναι μία Αρχαία Ελληνική Επιστήμη, και αναφέρεται στην μετάλλαξη μιας ουσίας σε μία άλλη.  Η ομοιοπαθητική είναι Αλχημεία, είναι απόκρυφη επιστήμη, διότι μετά από την αραίωση 20 φορές μιας ουσίας σε νερό, η ουσία καθαυτή σχεδόν δεν υπάρχει, αλλά το νερό έχει μεταλλαχθεί, ήδη, σε μία άλλη ουσία που φέρει ενεργειακά, πολλαπλάσια τη δυναμική της αρχικής ουσίας.
___________________________________________________________________________________________

1 Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
2
,
3
4 Ας μην ξεχνούμε πως ο ίδιος ο Ιπποκράτης ασχολήθηκε και με την μεταφυσική διάσταση των φαρμάκων.[/color]
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Ιανουαρίου 2012, 23:57:38 από Rose »

25 Ιανουαρίου 2012, 08:36:14
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Η ομοιοπαθητική λειτουργεί ενεργειακά, ανάλογα με το πλασέμπο.
Aυτό έχει αποδειχθεί για την ομοιοπαθητική (χωρίς αναφορά στη λέξη "ενεργειακά").
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

25 Ιανουαρίου 2012, 09:16:43
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Η ομοιοπαθητική λειτουργεί ενεργειακά, ανάλογα με το πλασέμπο.
Aυτό έχει αποδειχθεί για την ομοιοπαθητική (χωρίς αναφορά στη λέξη "ενεργειακά").

μμμ Κάνε και το "ανάλογα" να γίνει "όπως" και νομίζω ότι είμαστε ΟΚ

Προσωπικά, είμαι της άποψης πως ο στόχος είναι να θεραπευτεί ο ασθενής. Ότι τον θεραπεύει, όπως τον θεραπεύει είναι αποδεκτό. Και η αυθυποβολή έχει επίσης τεκμηριωθεί επιστημονικά ειδικά σε σχέση με την αντίληψη του πόνου και τις πρωτεϊνες του "stress"
Το εάν θα είναι πλασέμπο ενεργειακό (δηλαδή φραγκάτο) ή μη ενεργειακό (δηλαδή αλευράκι) καθόλου δεν αλλάζει το αποτέλεσμα.
ΑΛΛΑ:
Φεύγοντας από την θεραπεία με το πλασέμπο και συζητώντας την διαδικασία έχουμε το δικαίωμα του "ψέματος" στον ασθενή ή η ομοιοπαθητική έχει φτιάξει ένα τέλειο ενεργειακό παραμύθι που το πιστεύουμε και οι ίδιοι για να μη νιώθουμε (κάποιοι από μας τουλαχιστον) τύψεις ότι κοροϊδεύουμε τον ασθενή με ένα (ενεργειακό) placebo ;
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

25 Ιανουαρίου 2012, 10:26:03
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Ως ιατρός το placebo πάντα το χορηγώ δωρεάν κατόπιν ενημέρωσης του ασθενή...  ;D
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

25 Ιανουαρίου 2012, 21:54:22
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Rose


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Ως ιατρός το placebo πάντα το χορηγώ δωρεάν κατόπιν ενημέρωσης του ασθενή...  ;D

Είναι σημαντικό να μην ξεγελάμε ανθρώπους, αλλά να ενεργοποιούμε την ψυχική τους διάθεση για αυτοθεραπεία.  Σε αυτή τη περίπτωση, αν ενημερώσουμε κάποιον πως του δίνουμε ένα placebo, χάνεται όλη η θεραπευτική δυναμική του placebo, διότι ο ασθενής χάνει την πίστη του, πως το φάρμακο θα τον θεραπεύσει.  Θεωρώ όμως, πως υπάρχουν πολύ καλύτερες τεχνικές ψυχολογικής ενεργοποίησης προς αυτοθεραπεία, από τη χρήση ενός placebo.

Η λύση του placebo δοκιμάστηκε, ως κλινική έρευνα, για να αποδείξει πως ο κάθε άνθρωπος κατέχει ψυχικές δυνάμεις, που μπορούν να δράσουν θετικά, στην αυτοθεραπεία του.

Σε αυτό το σημείο, χρειάζεται να ξεκαθαριστεί πως η Ομοιοπαθητική δεν είναι placebo, αλλά λειτουργεί ανάλογα με το placebo.  
Με άλλα λόγια δεν είναι ούτε ψέμα, ούτε απάτη, αλλά εναλλακτική θεραπευτική, που επιδρά ως ψυχοτρόπα ουσία, χωρίς παρενέργειες.  

Θα επανέλθω σύντομα, με κατάθεση περισσότερων στοιχείων, έτσι ώστε να εμβαθύνουμε επιστημονικά, στην μεταφυσική διάσταση της ομοιοπαθητικής, ή της εναλλακτικής θεραπευτικής, μια και είναι σημαντικό να αποδεχτούμε πως όλες οι ασθένειες είναι ψυχοβιολογικά φαινόμενα, αλλιώς δεν θα είχε έννοια, η ανάπτυξη της ψυχιατρικής ή της κλινικής ψυχολογίας, ως επιστήμες, άσχετα από το πόσο αποτελεσματικές είναι, στην σημερινή τους "μοντέρνα" έκφραση, βάση αμερικάνικων προτύπων (DSM)1.

Χαίρομαι όμως που υπάρχει διάθεση εντρύφησης, μια και είναι σημαντικό ειδικά σήμερα, που υπάρχει μία έντονη επιστροφή σε εναλλακτικές παραδοσιακές λύσεις, να ανοίξει ένας διάλογος, και να δρομολογηθεί μία συνεργασία, ανάμεσα στην κλασσική ιατρική, και στην εναλλακτική θεραπευτική.

Για να κατανοήσουμε όμως, γιατί η Ομοιοπαθητική λειτουργεί ενεργειακά, ή ψυχικά, ή αιθερικά, ή ψυχολογικά (όχι ως αυθυποβολή, αλλά ως ψυχοτρόπα ουσία), είναι σημαντικό να ανοίξουμε ένα παράθυρο γνωριμίας, για το τι ακριβώς σημαίνει ενεργειακή θεραπευτική.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προχωρήσω, και να καταθέσω, κάποια φαινόμενα2, ενεργειακής θεραπείας, στο χώρο της εναλλακτικής θεραπευτικής, όπου βρίθουν επίσης πολλές παγίδες, και τσαρλατανισμοί, και χρειάζεται κριτική επιστημονική σκέψη, για να ξεκαθαριστεί η αλήθεια από το ψέμα, αλλά ίσως βοηθήσει ασχολούμενους με την κλασσική ιατρική, να γνωρίσουν έναν ίσως άγνωστο χώρο, που επίσης ασχολείται με την θεραπευτική, σε μία παράλληλη διάσταση, που αποκαλείται ενεργειακή θεραπευτική.

1. Qigong3
2. Μυστικιστική ενεργειακή θεραπευτική4
3. Σαμανιστική εναλλακτική θεραπευτική5

Προσωπικά, θα ήθελα να δω, μία ολιστική προσέγγιση στην θεραπευτική, παντρεύοντας τα θετικά της κλασσικής ιατρικής και τα θετικά της εναλλακτικής θεραπευτικής, και αφήνοντας στην άκρη, όλες τις απάτες και τα ψέματα και από τις δύο πλευρές.  Νομίζω πως έτσι θα έχουμε ένα πολύ πιο ισχυρό και αγνό μείγμα, που πραγματικά θα θεραπεύει τον άνθρωπο, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του, ή να τον ταλαιπωρεί, συστηματικά, και διαχρονικά.  

Για να προσεγγίσουμε όμως αυτή τη μέση λύση, αλλά ταυτόχρονα, να κάνουμε μία υπέρβαση στον χώρο της υγείας, χρειάζονται επαναστατικοί, καινοτομικοί, και ταυτόχρονα άκρως επιστημονικοί νόες, που θα πρωτοστατήσουν, σε ένα νέο επαναστατικό κίνημα, στο χώρο της υγείας, επιστρέφοντας πίσω στα αγνά Ιπποκράτεια ιδεώδη, αναγνωρίζοντας και την φυσική αλλά και την μεταφυσική αξία των φυσικών φαρμάκων, αναγνωρίζοντας την αξία της ολιστικής προσέγγισης στη θεραπευτική.
_____________________________________________________________________________________________

1
, Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
2 Η παράθεση των παραπάνω εναλλακτικών μεθόδων αποσκοπεί στην παρουσίαση του φαινομένου, που παραθέτει η Κβαντική Φυσική, σήμερα, πως "Ο Παρατηρητής επηρεάζει το παρατηρούμενο", με άλλα λόγια, όσον αφορά την θεραπευτική, όταν η ψυχική συνείδηση του κάθε ανθρώπου, ενεργοποιηθεί κατάλληλα, τότε μπορεί να συντελέσει δραστικά, στην αυτοθεραπεία του, ή στην θεραπευτική επίδρασή του σε άλλους.
3
,
feature=related
4
feature=related,
feature=related,
,
feature=related
5
feature=results_video&playnext=1&list=PL43C3FCD5A5EADE08
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Ιανουαρίου 2012, 22:51:40 από Rose »

26 Ιανουαρίου 2012, 00:15:02
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Καλό θα ήταν με τη θεραπεία να ασχολούνται όσοι έχουν το εκ του νόμου δικαίωμα.
Όσο για το placebo, μάλλον δεν καταλάβατε: Όταν δεν κάνω ιατρική, δεν χρεώνω. Όταν δεν μπορώ να βοηθήσω με βάση την επιστήμη μου, μπορεί να εφαρμόζω μεθόδους που ενέχουν θέση placebo, μπορεί να κάνω κουβεντούλα με τον άρρωστο, μπορώ να του συμπαρασταθώ, αλλά τον ενημερώνω ότι αυτό είναι κοινωνική προσφορά που βασίζεται στην αγάπη προς αυτόν ως συνάανθρωπο και δεν μπορεί να αμοιφθεί.
Μερικοί βέβαια πουλάνε ανάλογες υπηρεσίες. Αυτό το αφήνω στην κρίση των ασθενών μου.

Υ.Γ. Πριν από δύο μήνες μου επέστρεψε ένας διαβητικός ασθενής από ένα "συνάδελφο" (σε παρένθεση διότι δεν ήταν γιατρός) που ασχολούνταν με εμβρίθεια με την ομοιοπαθητική. Ο ασθενής αυτός, ενώ είχε διαγνωστεί με σακχαρώδη διαβήτη, θεώρησε καλό να απευθυνθεί σε "εναλλακτικές" πρακτικές, πράγμα για το οποίο του διατύπωσα τις επιφυλάξεις μου αλλά του τόνισα παράλληλα το ελεύθερον της βούλησης. Μετά από 6 μήνες, αφού είδε και απόειδε, και αφού άρχισαν τα συμπτώματα της πολυουρίας και της ξηροστομίας, ήρθε με μία απολογητική διάθεση, νομίζοντας ότι θα τον επιπλήξω. Αφού είδαμε έναν πρώτο έλεγχο (που δεν είχε γίνει γιατί ο "θεράπων" έκρινε ότι δεν ήταν απαραίτητο να πετάμε λεφτά σε εξετάσεις) του εξήγησα ότι με 350 σάκχαρο και 13 γλυκοζυλιωμένη θα πρέπει επιτέλους να πάρει φαρμακευτική αγωγή. Οι γιατροί δεν τα ξέρουν όλα, αλλά είναι πιθανότερο να βοηθήσουν κάποια σοβαρή πάθηση και, επιπλέον, έχουν και τη νομική κάλυψη να το κάνουν.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

26 Ιανουαρίου 2012, 01:40:12
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

Rose


Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,

για να διευκολύνω λίγο την συζήτηση, και προς αποφυγή κάποιων παρεξηγήσεων, δεν είμαι ομοιοπαθητικός, ούτε εξασκώ το επάγγελμα της θεραπευτικής επί πληρωμή.  Επίσης δεν υποστηρίζω την εναλλακτική θεραπευτική, υπέρ της κλασσικής ιατρικής, αλλά μίλησα για ένα πάντρεμα των δύο κλάδων έτσι ώστε να μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην θεραπεία.

Υπάρχουν παράπονα και για την κλασσική ιατρική, και για την εναλλακτική θεραπευτική.  Ο κάθε ασθενής έχει και μια ιστορία να πει, αλλά κυρίως τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει εναντιωθεί με την κλασσική ιατρική, και όχι με την εναλλακτική θεραπευτική, με το σύστημα υγείας, τα δημόσια νοσοκομεία, τις ιδιωτικές κλινικές, τις επικίνδυνες παρενέργειες των χημικών φαρμάκων, και όλα τα διαπλεκόμενα συμφέροντα.

Σε κάποιο σημείο του φόρουμ διάβασα, ένα σχολιασμό συναδέλφου σας, "νιώθω έκπτωτος", και είδα πως αρκετοί άλλοι συνάδελφοι σας, προβληματίζονται σήμερα, για την υπάρχουσα κατάσταση στον χώρο της υγείας, καθώς όλα καταρρέουν μπροστά στα μάτια μας.

Τι δημιούργησε αυτή την κατάρρευση? Η κατάρρευση μήπως της ηθικής, των αξιών, της ολιστικής Ελληνικής μόρφωσης και παιδείας?

Βρισκόμαστε σε ένα σημείο που κάνουμε τον απολογισμό μας, καθώς ο παλιός κόσμος γκρεμίζεται και ένας νέος κόσμος γεννιέται.

Πολύ ορθά θέσατε, "Είναι ηθικό κάποιος να πληρώνεται για μία απλή ανθρώπινη συμπαράσταση?"

Συμφωνώ μαζί σας, πως το ανθρώπινο νοιάξιμο δεν μπορεί να αμειφθεί, αλλά δυστυχώς κάποιοι το κάνουν επάγγελμα.

Σίγουρα όταν κάποιος αφιερώνει τον χρόνο του, κάπως, και είναι ο μοναδικός πόρος ζωής, διεκδικεί και το ανάλογο αντίτιμο, αλλά προσωπικά, δεν θα μπορούσα ποτέ να πληρωθώ για συμβουλευτική, ή ψυχολογική συμπαράσταση.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Καλό θα ήταν με τη θεραπεία να ασχολούνται όσοι έχουν το εκ του νόμου δικαίωμα.

Θεωρώ πως η νομοθεσία μας, ή η ψήφιση των νόμων μας, δεν έχει ως μέλημα να προστατέψει τον άνθρωπο, αλλά και πάλι να διαφυλάξει διαπλεκόμενα συμφέροντα, κερδοσκοπίας και αισχροκέρδειας, ενάντια στον άνθρωπο.

Πολλά χρειάζεται να αλλάξουν, σε πολλούς τομείς, και πρώτα από όλα σε συστήματα όπως το σύστημα παιδείας και υγείας.

Όσον αφορά το διαβήτη, έχω και εγώ μία παρόμοια ιστορία, όταν κατά την εγκυμοσύνη μου, μου χορήγησε κάποιος νοσοκομειακός γιατρός ινσουλίνη, επειδή είχα 100, και όχι 90.  Μάλιστα ασκούμενος συνάδελφός του, μου ευχήθηκε να μην κάνω άλλο παιδί (για να μην κινδυνέψει από διαβήτη κύησης).  Αυτό πραγματικά θα μου μείνει αξέχαστο, καθώς και το ότι μου προώθησε το τηλέφωνο συγκεκριμένου ντήλερ ινσουλίνης.  

Επίσης έχω και μία παρόμοια ιστορία με την ομοιοπαθητική, όπου θεωρώ, πως η ομοιοπαθητική χρειάζεται να είναι μία προέκταση της κλασσικής ιατρικής, και δεν μπορεί να ασκείται από μόνη της.  Ο ομοιοπαθητικός λοιπόν που είχα επισκεφτεί δεν ήταν γιατρός, δεν γνώριζε να κάνει σωστά διάγνωση και τελικά αυτό που μου σύστησε ήταν μία αποτυχία.  Αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα πως κάποιος κλασσικός γιατρός που είναι και ομοιοπαθητικός δεν μπορεί να κάνει λάθος διάγνωση.  

Για αυτό το λόγο η δική μου θέση είναι πως χρειάζεται πάντα η διάγνωση να γίνεται από ένα συμβούλιο ειδικών και κλασσικών και εναλλακτικών, και όχι από ένα γιατρό και μόνο.  'Ετσι ελαχιστοποιούνται όχι εκμηδενίζονται οι πιθανότητες λάθους, ή μη αποτελεσματικότητας.  Σίγουρα επίσης όσες περισσότερες γνώσεις και εμπειρίες, κατέχουμε τόσο και πιο αποτελεσματικοί θεραπευτές γινόμαστε.

Υπάρχουν λοιπόν παράπονα και για τις δύο πλευρές με μόνο μία σημαντική διαφορά.  Τα ομοιοπαθητικά ή γενικά τα εναλλακτικά είναι αβλαβή, ως φάρμακα, όμως τα χημικά των φαρμακοβιομηχανιών, επιφέρουν πλήθος παρενέργειες ακόμα και θανάτους.  

Τα χημικά φάρμακα αποτελούν την 4η αιτία θανάτου.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Και γι΄αυτό το λόγο, και για πολλούς άλλους, όπως λανθασμένος τρόπος λειτουργίας του συστήματος της δημόσιας υγείας, κτλ, έχουμε καθήκον όλοι οι άνθρωποι να ασχοληθούμε με το θέμα της θεραπείας, και να εκφέρουμε την άποψή μας, μια και ο λαός χρειάζεται να αποφασίσει και να επιλέξει τελικά πως θέλει να θεραπεύεται, αλλά για να επιλέξει χρειάζεται να ενημερωθεί και να μορφωθεί.

Ο τρόπος λοιπόν, που καταλήξαμε να θεραπευόμαστε χρειάζεται να μεταμορφωθεί, διότι είναι καθημερινά τα δράματα στον τομέα της υγείας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκόσμια.

Δεν είμαστε περήφανοι για το σύστημα υγείας, αλλά είμαστε περήφανοι, όταν μεμονωμένοι γιατροί ήρωες είναι καλοί γνώστες του αντικειμένου, και βοηθάνε αποτελεσματικά.  Από αυτούς όμως τους μεμονωμένους ανθρώπινους, ενάρετους και ηθικούς γιατρούς, που αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα, αναμένουμε το επόμενο βήμα, που είναι η Μεταμόρφωση του δημόσιου και ιδιωτικού ιατρικού τομέα σε ένα λαϊκό τομέα ολιστικής ίασης.
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Ιανουαρίου 2012, 23:55:28 από Rose »

26 Ιανουαρίου 2012, 01:47:21
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,
Αγαπητή Κα Rose,
Έκανα μία βόλτα στο Ροδόκηπο και, εκτός από κάποια αξιοπρόσεκτα γραφόμενα που παραπέμπουν μάλλον σε κερδοσκοπική εταιρεία (το αφήνω στην κρίση του καθενός), διανθισμένα με μπόλικες νύξεις θρησκευτικού συγκρητισμού, δεν είδα κάποιο όνομα. Θα μπορούσα να συνεχίσω την ευχάριστη κουβέντα επί επωνύμου βάσεως.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

26 Ιανουαρίου 2012, 02:29:52
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

Rose


Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,

είναι κανονισμός του φόρουμ, να επιτρέπει την επώνυμη ή ανώνυμη συζήτηση, και ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέγει.  Η ανώνυμη συζήτηση δεν σημαίνει απαραίτητα πως κάποιος κρύβεται αλλά ίσως δεν κατευθύνεται από προσωπικές φιλοδοξίες.  'Αλλωστε αν θέλετε να συζητήσετε επώνυμα μαζί μου, γνωρίζετε τον τρόπο να επικοινωνήσετε, και θα είναι χαρά μου να συζητήσουμε περαιτέρω, και κατ' ιδίαν, αν το επιθυμείτε.

'Οσον αφορά τα σχόλια σας για τον Ροδόκηπο, (που είναι εκτός θέματος συζήτησης) αναμένω να μου εξηγήσετε πως αντλήσατε αυτά τα συμπεράσματα, πως δεν πρόκειται για Μη Κερδοσκοπικό οργανισμό, ειδάλλως χρειάζεται να αναιρέσετε τις συκοφαντίες σας.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
διανθισμένα με μπόλικες νύξεις θρησκευτικού συγκρητισμού

Μάλλον είδατε το όλο ζήτημα πολύ επιφανειακά.  Σίγουρα δεν είναι εύκολο να κάνει κανείς μία σωστή διάγνωση αν δεν μελετήσει πιο βαθιά κάποια πράγματα, και αν πραγματικά, ενδιαφέρεστε να κατανοήσετε, τι διαπραγματεύεται ο Ροδόκηπος, θα χρειαστεί να αφιερώσετε κάποιο διάστημα για μελέτη.
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Ιανουαρίου 2012, 03:48:14 από Rose »

26 Ιανουαρίου 2012, 08:23:27
Απάντηση #12
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Καλό θα ήταν με τη θεραπεία να ασχολούνται όσοι έχουν το εκ του νόμου δικαίωμα.

Να το υπενθυμίσω για άλλη μια φορά και εγώ. Ο δε νόμος ισχύει ανάλογα και για κάθε προϊόν (φυτικό ή συνθετικό) που πωλείται με διαφημιζόμενη θεραπευτική ιδιότητα.
Τέλος, όταν ακούω να ξεχωρίζουν τα φυτικά από τα χημικά δύο πράγματα συμβαίνουν: Ή πρόκειται για απατεώνα ή πρόκειται για άνθρωπο που δεν διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις χημείας. Τόσο τα φυτικής προέλευσης ή φυτικά όσο και τα συνθετικά στο εργαστήριο ή στο εργοστάσιο είναι και τα δύο χημικά. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, δεν νομίζω πλέον ότι είναι μόνο πρόβλημα εκπαίδευσης.
Και δεν ξεχνάμε κάτι: Για την δράση του Placebo έχουμε πλέον έμμεσα πολλές αποδείξεις σε μοριακό επίπεδο για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί χημικά αλλά δεν έχουμε καμιά απόδειξη ακόμη για όλα τα υπόλοιπα που ανάγονται στο "πνευματικό τομέα" Οι δε επώνυμοι και πρωτοπόροι αλχημιστές ποτέ δεν μπλέξαν την επιστήμη με τα θρησκευτικά και τα πνευματικά.

Τέλος, η γνώμη του καθενός είναι κάτι το σχετικό και όχι απόδειξη. Και εγώ πιστεύω ότι η κύηση ενέχει και μια παροδική ψύχωση αλλά δεν έχω καταφέρει να το αποδείξω ακόμη.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

26 Ιανουαρίου 2012, 08:57:00
Απάντηση #13
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Κατάστημα

Στην έδρα της μη κερδοσκοπικής εταιρείας, λειτουργεί κατάστημα λιανικής, όπου θα βρείτε αιθέρια έλαια και φυτικά έλαια - βάσεις,  έλαια μασσάζ όπως και ειδικά έλαια αρωματοθεραπείας,  άλατα και "βόμβες" μπάνιου,  κηραλοιφές θεραπευτικές και αρωματικές, αρωματικά χώρου με βιολογικά και φυσικά αιθέρια έλαια, λιβάνια - θυμιάματα και μείγματα ελαίων τελετουργίας και αρωματοθεραπείας, διακοσμητικά όπως και αρωματικά κεριά  από φυτικά έλαια εμπλουτισμένα με αγνά αιθέ-ρια έλαια,  βιολογικά καλυντικά και  προϊόντα περιποίησης σώματος,  λοιπά συναφή προϊόντα,  είδη δώρων - διακοσμητικά κλπ, καθώς και βιβλιοπωλείο. Σύντομα θα λειτουργήσει και ηλεκτρονικό κατάστημα με τα παραπάνω είδη και όχι μόνον με αυτά.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Φαντάζομαι ότι αυτά χορηγούνται στο κόστος, ως κοινωνική προσφορά.

Αλήθεια, για ποιες τελετουργίες μιλάμε;
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

26 Ιανουαρίου 2012, 09:34:47
Απάντηση #14
Αποσυνδεδεμένος

medicus


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

...
Υπάρχουν παράπονα και για την κλασσική ιατρική...

Μάλλον εδώ υπάρχει παρεξήγηση των εννοιών, που οδηγεί αναπόφευκτα την "εξίσωση" του συγκεκριμένου διαλόγου σε λάθος αποτελέσματα και πιθανές λύσεις.

Το μαθηματικό, φιλολογικό και φιλοσοφικό αξίωμα της συγκεκριμένης "εξίσωσης" είναι ότι "υπάρχουν παράπονα για τους ιατρούς που ασκούν την κλασική ιατρική" και όχι "υπάρχουν παράπονα για την κλασική ιατρική". Είναι δύο έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες και ανεξάρτητες μεταξύ τους.

Αν αναζητήσουμε την "επίλυση" ή τη "διόρθωση" της διαγνωστικής-θεραπευτικής "εξίσωσης" τότε πρέπει να σεβαστούμε τα αντίστοιχα "αξιώματα". Θέτοντας λανθασμένα ένα συμπερασματικό ερώτημα τύπου "υπάρχουν παράπονα και για την κλασσική ιατρική", οδηγούμε το διάλογο σε μονοπάτια απομακρυσμένα από την ορθή συμπερασματολογία με αποτέλεσμα την παραπληροφόρηση και την μη αξιοπιστία της συγκεκριμένης έρευνας.

Ευχαριστώ.   
Medicus curat,
Deus sanat

Λέξεις κλειδιά: ομοιοπαθητική 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
2 Απαντήσεις
3510 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Φεβρουαρίου 2016, 21:42:36
από Αδαμάντιος Σκούφαλος
1 Απαντήσεις
23069 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Δεκεμβρίου 2017, 23:44:09
από Αρχίατρος
0 Απαντήσεις
12242 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Ιουνίου 2019, 10:10:41
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3890 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29 Νοεμβρίου 2019, 19:36:50
από Argirios Argiriou
2 Απαντήσεις
49867 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Ιανουαρίου 2022, 22:04:24
από Argirios Argiriou