Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
25 Νοεμβρίου 2024, 11:57:37

Αποστολέας Θέμα: ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ  (Αναγνώστηκε 123839 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

7 Φεβρουαρίου 2012, 19:19:48
Απάντηση #120
Αποσυνδεδεμένος

Βέρρας Οδυσσέας

Επώνυμοι
Μία απορία της στιγμής.Τα "ιατρικά" θαύματα του Χριστού υπήρξαν;Αν κάποιος πιστεύει πως υπήρξαν, μπορεί να μου εξηγήσει με ποια "κλασσική" ιατρική μέθοδο έγιναν;Η αριθμητική πάνω απ' όλα!Παρακαλώ πολύ, θα ήθελα τεκμηρίωση.Επειδή είμαι κι εγώ οπαδός της απόλυτης αλήθειας των μαθηματικών, χωρίς εξαιρέσεις, παραθέσεις φιλοσοφικών αναλύσεων γύρω από θρησκευτικά ζητήματα, σε περιπτώσεις που τυφλοί αρχίζουν να βλέπουν και ανάπηροι να περπατούν, δε με αφορούν.Είναι περιπτώσεις καθαρά μαθηματικής φύσης και χρειάζομαι τεκμηρίωση.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ!

7 Φεβρουαρίου 2012, 19:26:36
Απάντηση #121
Αποσυνδεδεμένος

medicus


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
...
Στην όλη συζήτηση αυτό που με ενοχλεί είναι η άνεση με την οποία χλευάζουμε την καμπούρα της rose και των "ενναλακτικών" θεραπευτικών μεθόδων, την ίδια στιγμή που η δική μας καμπούρα μας έχει φέρει με τη μύτη στο πάτωμα.
...

Δημήτρη, το ξέρεις ότι διαφωνώ και εγώ με τα χλευαστικά σχόλια απ'όπου και να προέρχονται και που απευθύνονται σε άτομα επί προσωπικού. Τις εναλλακτικές μεθόδους δεν τις χλευάζω αλλά τις προσπερνάω όταν δεν με πείθουν. Αυτό ζητάω και από την Rose, πειστήρια. Να μην μπερδεύουμε όμως δύο ανόμοια πράγματα. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε από την μία πλευρά μία μέθοδο(π.χ. ομοιοπαθητική) και από την άλλη πλευρά άτομα(π.χ. ιατρούς κλασικής ιατρικής). Είναι επιστημονικά άτοπο. Μπορούμε να συγκρίνουμε ομοοιπαθητική με κλασική ιατρική, ως προς την αποτελεσματικότητα, ή ομοιοπαθητικούς με κλασικούς ιατρούς, ως προς την επαγγελματικότητα. Αλλιώς συγκρίνουμε πορτοκάλια με κάδρα.   
Medicus curat,
Deus sanat

7 Φεβρουαρίου 2012, 19:38:43
Απάντηση #122
Αποσυνδεδεμένος

medicus


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μία απορία της στιγμής.Τα "ιατρικά" θαύματα του Χριστού υπήρξαν;Αν κάποιος πιστεύει πως υπήρξαν, μπορεί να μου εξηγήσει με ποια "κλασσική" ιατρική μέθοδο έγιναν;Η αριθμητική πάνω απ' όλα!Παρακαλώ πολύ, θα ήθελα τεκμηρίωση.Επειδή είμαι κι εγώ οπαδός της απόλυτης αλήθειας των μαθηματικών, χωρίς εξαιρέσεις, παραθέσεις φιλοσοφικών αναλύσεων γύρω από θρησκευτικά ζητήματα, σε περιπτώσεις που τυφλοί αρχίζουν να βλέπουν και ανάπηροι να περπατούν, δε με αφορούν.Είναι περιπτώσεις καθαρά μαθηματικής φύσης και χρειάζομαι τεκμηρίωση.

Τα ιατρικά θαύματα του Χριστού, όπως και όλων των κατηγοριών τα θαύματα του Χριστού, ανήκουν στην σφαίρα της ΠΙΣΤΗΣ σε εξωσυμπαντική και εξωχρονική "διάσταση". Άρα η πίστη δεν μπορεί να εξηγηθεί με ενδοσυμπαντικά μοντέλα και μέσα στο πλαίσιο των κοσμικών διαστάσεων. Η όποια πίστη ανήκει στην καρδιά και στη διάνοια ενός ανθρώπου και δεν πρέπει ούτε να επιβάλλεται ούτε να διώκεται.

Το γεγονός ότι πιστεύω στα θαύματα δεν σημαίνει ότι θα τα εφαρμόσω ως ιατρική μέθοδο. Πρώτον, διότι, η ίδια τους η ονομασία καθορίζει την σπανιότητα(θαύμα από το θαυμάσιο, το μοναδικό, το σπάνιο), άρα ανήκει στο p<0,00....(μαθηματική ερμηνεία) και δεύτερον διότι, κατ'εμέ, είναι δουλειά του Θεού και όχι δική μου, έχει δηλαδή εξειδικευμένη συνιστώσα ως ερμηνευτικός αιτιολογικός παράγοντας(μαθηματική ερμηνεία).
Medicus curat,
Deus sanat

7 Φεβρουαρίου 2012, 19:59:16
Απάντηση #123
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Χαίρομαι που δεν το πήρες προσωπικά. Ειλικρινά.
Δεν είμαι καθόλου βέβαιος στο ότι η ιατρογεννής νοσηρότητα, οφείλεται μόνο σε κακή πρακτική.
Βεβαίως, το ίδιο το γεγονός της κακής πρακτικής, αποτελεί από μόνο του επιστημολογικό πρόβλημα.
Για τα χάλια της εκπαίδευσης στη γενική ιατρική και την ουσιαστική ανυπαρξία ΠΦΥ, φαντάζομαι θα με ακούσει να γκρινιάζω, μέχρι βαρεμάρας.
Στην όλη συζήτηση αυτό που με ενοχλεί είναι η άνεση με την οποία χλευάζουμε την καμπούρα της rose και των "ενναλακτικών" θεραπευτικών μεθόδων, την ίδια στιγμή που η δική μας καμπούρα μας έχει φέρει με τη μύτη στο πάτωμα.
Τουλάχιστον εγώ νιώθω καμπούρης και άσχημος...
Βεβαίιως, ίσως είναι λάθος να μετατρέπω το προσωπικό μου αδιέξοδο και τις ανησυχίες μου σε γενικό κανόνα.
Επειδή δεν έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση τον εαυτό μου ως θεραπευτή και την ιατρική που ασκώ συχνά αδιέξοδη, δε σημαίνει ότι το σύνολο των "κλασσικών" θεραπευτών, πρέπει να νιώθουν το ίδιο..
Από την άλλη δε μπορώ να κλείνω τα μάτια μου και να αγνοώ την εμπειρία μου...
Eίναι πάρα πολύ ωραία αυτή η τοποθέτηση και με εκφράζει σχεδόν απόλυτα. Κι εγώ δεν έχω σε καμία εκτίμηση τον ευατό μου ως ολοκληρωμένο "θεραπευτή". Από τις πολλές σφαλιάρες που έφαγα, οι περισσότερες οφείλονταν στην έπαρσή μου. Όταν μπορέσω να βρω, μέσα από την ταπείνωση, το δρόμο της απροϋπόθετης αγάπης, μπορεί να έχω βελτιωθεί λιγάκι και ως "θεραπευτής". Για το λόγο αυτό είμαι λικάγι σκεπτικιστής όταν βλέπω πολυπραγμοσύνη και περιτυλίγματα.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

7 Φεβρουαρίου 2012, 20:03:45
Απάντηση #124
Αποσυνδεδεμένος

medicus


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
...
Δεν είμαι καθόλου βέβαιος στο ότι η ιατρογεννής νοσηρότητα, οφείλεται μόνο σε κακή πρακτική.
...

Γι'αυτό έγραψα "συνήθως"*. Σίγουρα δεν οφείλεται μόνο σε κακή πρακτική, αλλά έχει και αυτή μεγάλο έως και τεράστιο μερίδιο.


*Η ιατρογενής νοσηρότητα οφείλεται στο γεγονός ότι το πλείστον των ιατρικών αποφάσεων δεν στηρίζεται σε επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία για την αποτελεσματικότητά τους, αλλά συνήθως σε εμπειρικούς "κανόνες" και περισσότερο ακόμη σε διεφθαρμένη, οικονομικά, άσκηση και εξάρτηση του ιατρικού κόσμου.
« Τελευταία τροποποίηση: 7 Φεβρουαρίου 2012, 20:06:25 από medicus »
Medicus curat,
Deus sanat

7 Φεβρουαρίου 2012, 20:26:00
Απάντηση #125
Αποσυνδεδεμένος

Βέρρας Οδυσσέας

Επώνυμοι
Αγαπητέ medicus,

δηλαδή καλή η αριθμητική αλλά έχει κι αυτή τις εξαιρέσεις της;Είναι μόνο για ενδοσυμπαντικά μοντέλα και στο πλαίσιο κοσμικών διαστάσεων; Την εξήγηση που δίνεις για τα θαύματα, μπορεί εγώ να την καταλαβαίνω ή να την ενστερνίζομαι κιόλας, αλλά θα σε σοκάρει πολύ το γεγονός (για να χρησιμοποιήσω και "κλασικές" ατάκες του forum) αν σου πω ότι μπορεί να υπάρχουν και κάποιοι που θα σκεφτούν πως έχεις φτιάξει μέσα σου ένα ωραίο "παραμυθάκι" για να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα, όταν η "αριθμητική" σου ζορίζεται;Την πίστη να την αφήσουμε ήσυχη, έτσι; Γιατί;Τίποτα να μην αφήσουμε ήσυχο!Εξωσυμπαντική και εξωχρονική διάσταση, μάλιστα.Κάτι για μάντολες (κι άλλη κλασική ατάκα του forum) θα πρόσθεταν κάποιοι και τους ξέρεις.Κακώς όμως, κατά την άποψή μου.Εγώ δεν ρώτησα αν πιστεύει κάποιος στα θαύματα και αν τα εφαρμόζει ως ιατρική μέθοδο.Δεν ρώτησα αν είσαι Χριστός.Είσαι πολύ έξυπνος για να καταλάβεις το ερώτημα και που το πήγαινα :)
Μου αρέσει πολύ το γεγονός πως όλοι κρύβουμε μία Rose μέσα μας τελικά.

Θα σου θυμίσω τι έγραψες σε ένα άλλο νήμα:


"ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΒΙΑ

Έχουμε εξακριβώσει πως το παλαιό έθιμο του "σταυρώματος" του φαγητού και του ποτού προ του γεύματος περιέχει ένα βαθύτατο μυστικό νόημα. Πίσω του βρίσκεται και το πρακτικό αποτέλεσμα: το φαγητό κυριολεκτικά εξαγνίζεται, εν ριπή οφθαλμού. Πρόκειται για ένα μέγα θαύμα, το οποίο συμβαίνει καθημερινά", δήλωσε η φυσικός Αγγελική Μαλαχόφσκαγια.
Η Μαλαχόφσκαγια μελετά αυτή την δύναμη του Σταυρού επί δέκα περίπου έτη. Είχε ήδη πραγματοποιήσει μεγάλο αριθμό πειραμάτων, τα οποία επιβεβαιώνονταν κατ' επανάληψη, πριν προβεί στην δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων τους.
Αποκάλυψε ειδικότερα τις μοναδικές ιδιότητες που αποκτούσε το νερό μετά απόP την ευλογία του από την Ορθόδοξη Προσευχή και τον Τύπο του Σταυρού. Η μελέτη επίσης αποκάλυψε μια νέα και μέχρι πρότινος άγνωστη ιδιότητα του Λόγου του Θεού να μεταβάλει την ίδια την δομή του νερού, καθιστώντας την οπτική του πυκνότητα μεγαλύτερη, στην περιοχή του υπεριώδους φάσματος.
Οι επιστήμονες έχουν επαληθεύσει την επίδραση του "Πάτερ Ημών" και του Ορθοδόξου Σημείου του Σταυρού επάνω σε παθογόνα βακτηρίδια. Χρησιμοποιήθηκαν δείγματα νερού από διάφορους αποταμιευτήρες - πηγάδια, ποτάμια, λίμνες - για την έρευνα αυτή. Όλα τα δείγματα είχαν κάποια μορφή σταφυλόκοκκου - ένα κολοβακτηρίδιο. Απεδείχθη όμως, πως όταν προφέρθηκε το "Πάτερ Ημών" και τυπώθηκε το Σημείο του Σταυρού επάνω από τα δείγματα αυτά, ο αριθμός των επικίνδυνων βακτηριδίων μειωνόταν, κατά επτά, δέκα, εκατό, ακόμα και περισσότερο από χίλιες φορές.
Τα πειράματα αυτά πραγματοποιήθηκαν με τέτοιον τρόπο, ώστε να αποκλείεται κάθε πιθανότητα αυθεπιβολής. Η προσευχή προφερόταν και από πιστούς και μη-πιστούς, όμως ο αριθμός των παθογόνων βακτηριδίων σε ποικίλα περιβάλλοντα με διαφορετικές ομάδες βακτηριδίων πάλι μειωνόταν, σε σχέση με τα δεδομένα αναφοράς.
Οι επιστήμονες επίσης απέδειξαν την ωφέλιμη επίδραση της Προσευχής και του Σημείου του Σταυρού επί των ανθρώπων. Όλοι οι συμμετέχοντες στα πειράματα διαπίστωσαν μια εξισορρόπηση στην πίεση του αίματος και τους δείκτες του αίματος να βελτιώνονται. Η δε εκπληκτική διαπίστωση ήταν πως όλοι δείκτες άλλαζαν, ανάλογα με το είδος θεραπείας που ήταν αναγκαία - οι υποτασικοί παρατήρησαν άνοδο στην δική τους πίεση, ενώ στους υπερτασικούς μειωνόταν η πίεση.
Επίσης παρατηρήθηκε πως αν το Σημείο του Σταυρού γινόταν πρόχειρα, με τα τρία δάχτυλα ενωμένα ατάκτως ή να τοποθετούνται έξω από τα απαραίτητα σημεία - το κέντρο του μετώπου, το κέντρο του ηλιακού πλέγματος και στις κοιλότητες του δεξιού και του αριστερού ώμου - το θετικό αποτέλεσμα ήταν σημαντικά πιό αδύναμο, ή απουσίαζε τελείως."

"Όλες, οι σχετικές με το θέμα, αναφορές βρίσκονται σε διάφορα ιστολόγια σε ποικίλες γλώσσες(π.χ. Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος). Ανεξάρτητα, πάντως, από την αξιοπιστία τους οι συγκεκριμένες μελέτες μου υπενθύμισαν μία απλή,πραγματική και καθημερινή απόδειξη των όσων ισχυρίζονται, τον Αγιασμό. Και δε μιλάω για τα μπουκαλάκια Αγιασμού που διατηρεί ένας ιερέας σε μία εκκλησία επί δεκαετίες, αλλά για Αγιασμούς που έχω εγώ(και αρκετοί από εσάς) στο σπίτι μου από παρελθόντα έτη(το παλαιότερο δείγμα είναι του 1988). Κανένα από αυτά τα δείγματα δεν έχει, μέχρι σήμερα, μουχλιάσει ή υποστεί οποιαδήποτε αλλοίωση. Το νερό της βρύσης μπορούμε να το βάλουμε σε ένα μπουκαλάκι πλαστικό και να δούμε εαν και σε πόσο χρονικό διάστημα θα αλλοιωθεί η γεύση του και τα γενικότερα χαρακτηριστικά του. Μία απλή και, κατά χιλιάδες φορές επαναλαμβανόμενη, παρατήρηση που βρίσκεται εμπρός των οφθαλμών μας. "

"Όπως δήλωσα και στην αρχή, δεν ενδιαφέρομαι να προσηλυτίσω κανέναν ούτε και να κρίνω. Θέλω απλώς να θέσω στο τραπέζι του διαλόγου, θέματα που αφορούν στην σχέση της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θρησκείας με την Ιατρική. Δεν διαφωνώ ότι η άποψη μου, ή και άλλων μελών, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις αρχές κάποιων άλλων. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν δυνάμεθα και δεν δικαιούμεθα να έχουμε άποψη και να την ανταλλάσσουμε ή να την αναθεωρούμε, μέσα σε ένα διάλογο. Συμφωνώ απόλυτα να δημιουργηθούν και άλλα αντίστοιχα "νήματα", όπου άτομα με ίδιες πεποιθήσεις να ανταλλάσσουν απόψεις. Ο καθένας μπορεί να επιλέξει την "ομάδα" που του ταιριάζει καλύτερα.
Όσον αφορά το θέμα της ομοιοπαθητικής και της γιόγκα(και άλλων πολλών), δεν είναι "ξένα" με την ιατρική. Αν όχι σε όλα, τουλάχιστον, στην συντριπτική πλειοψηφία των βιβλίων της Γενικής Ιατρικής, οι ανωτέρω μεθοδολογίες παρουσιάζονται ως εναλλακτικές ή επικουρικές θεραπείες. Σε αυτό νομίζω ότι κανένας μας δεν διαφωνεί. Γιατί λοιπόν απαγορεύεται να υπάρχει μία ενημέρωση σχετικά με τις όποιες ενστάσεις μπορεί ο καθένας από εμάς να έχει; Μήπως η Ιατρική είναι ξεχωριστή θρησκεία ή δόγμα και δεν χωράει μέσα της καμία αντίρρηση ή αμφισβήτηση; Μήπως πρέπει ένας ιατρός να μην έχει θρησκευτικά πιστεύω;
Είμαι της άποψης ότι ένας ιατρός πρέπει να έχει πλήρη ελευθερία των πιστεύων του. Και με τη συζήτηση που άνοιξα, μέσω αυτού του "νήματος", θέλω ακριβώς αυτό να τονίσω. Δεν προσφέρω στους ασθενείς μου ούτε "αγιασμό" ούτε "ξεμάτιασμα", ως θεραπευτική μέθοδο. Και φυσικά ούτε απαιτώ να διδάσκονται οι παραπάνω μέθοδοι("αγιασμός", "ξεμάτιασμα") σε κανένα ιατρικό κείμενο.
Είναι κακό λοιπόν που επιθυμώ να μην με προσηλυτίζουν και οι όποιοι μη χριστιανικοί ορθόδοξοι κύκλοι στις δικές τους, μη επιστημονικά αποδεδειγμένες, μεθόδους τους;
Γνωρίζω ορισμένα λιγοστά πράγματα σε κάποια, θρησκευτικού περιεχομένου, θέματα και αγνοώ την πλειοψηφία τους. Είναι έγκλημα να θέλω να μοιραστώ αυτά που γνωρίζω και συγχρόνως να μάθω πολλά περισσότερα, από άλλα μέλη;
Επειδή αισθάνομαι ότι θίγονται τα θρησκευτικά μου πιστεύω, θέλω να εκθέσω την άποψή μου. Τίποτα παραπάνω!

Ευχαριστώ."

Τα πειράματα της Μαλαχόφσκαγια έχουν την τεκμηρίωση που επιζητείς;Τα μπουκαλάκια του αγιασμού;Σε τι διαφέρουν από τις παραθέσεις της Rose;
Αυτό που με ξενίζει εμένα, είναι τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά (δεν εννοώ από την πλευρά σου).
Δε θέλω να μπω σε διαλογική συζήτηση μαζί σου για την ουσία κάποιων θεμάτων, γιατί πολύ απλά καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις και μπορεί να συμφωνούμε και να πιστεύω τα ίδια με σένα.Απλά, θέλω να μπορεί ο καθένας να εκφράζει αυτά που πιστεύει, χωρίς να τον εξευτελίζουν και να του κολλούν ταμπέλες κάποιοι που νομίζουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια.Όσοι διαβάζουμε το forum τι είμαστε;Πρόβατα και έχουμε ανάγκη από καθοδήγηση και τσοπάνηδες;Δεν έχουμε δική μας κρίση;Θα μας παρασύρει η κάθε Rose και ο κάθε medicus και οι αυτόκλητοι σωτήρες και φωστήρες θα μας σώσουν;
Ευτυχώς, η Rose δεν έχει ανάγκη από "πατερούληδες" για να την προστατέψουν.Είναι απτόητη και με πολύ ωραίο τρόπο συνεχίζει και σπάει τα νεύρα ορισμένων.Δεν καταλαβαίνει τίποτα.Και μόνο γι΄αυτό, η συνεισφορά της είναι ανεκτίμητη  ;D  Γι' αυτό όμως, το τέλος της (στο forum εννοώ) είναι προδιαγεγραμμένο και το γνωρίζουμε όλοι ... Ευτυχώς που υπάρχουν και οι νέοι "βάρβαροι" σε αυτό το forum ... ;) Οι παλιοί μας τελείωσαν ή μάλλον τους τελείωσαν οι δυνάμεις της απόλυτης αλήθειας, τρομάρα τους... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: 7 Φεβρουαρίου 2012, 21:25:14 από Βέρρας Οδυσσέας »
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ!

7 Φεβρουαρίου 2012, 20:38:02
Απάντηση #126
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δε θέλω να μπω σε διαλογική συζήτηση μαζί σου για την ουσία κάποιων θεμάτων, γιατί πολύ απλά καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις και μπορεί να συμφωνούμε και να πιστεύω τα ίδια με σένα.Απλά, θέλω να μπορεί ο καθένας να εκφράζει αυτά που πιστεύει, χωρίς να τον εξευτελίζουν και να του κολλούν ταμπέλες κάποιοι που νομίζουν πως κατέχουν την απόλυτη αλήθεια.Όσοι διαβάζουμε το forum τι είμαστε;Πρόβατα και έχουμε ανάγκη από καθοδήγηση και τσοπάνηδες;Δεν έχουμε δική μας κρίση;Θα μας παρασύρει η κάθε Rose και ο κάθε medicus και οι αυτόκλητοι σωτήρες και φωστήρες θα μας σώσουν;
Ευτυχώς, η Rose δεν έχει ανάγκη από "πατερούληδες" για να την προστατέψουν.Είναι απτόητη και με πολύ ωραίο τρόπο συνεχίζει και σπάει τα νεύρα ορισμένων.Δεν καταλαβαίνει τίποτα.Και μόνο γι΄αυτό, η συνεισφορά της είναι ανεκτίμητη  ;D  Γι' αυτό όμως, το τέλος της (στο forum εννοώ) είναι προδιαγεγραμμένο και το γνωρίζουμε όλοι ... Ευτυχώς που υπάρχουν και οι νέοι "βάρβαροι" σε αυτό το forum ... ;) Οι παλιοί μας τελείωσαν ή μάλλον τους τελείωσαν οι δυνάμεις της απόλυτης αλήθειας, τρομάρα τους... ;)
Επειδή εγώ δε διαφήμησα ποτέ ότι θεραπεύω με ξεμάτιασμα ή άλλη τελετουργία επιτρέψτε μου να πω τα εξής:
1) Η Rose καλά κάνει και λέει αυτά που λέει.
2) Κάποιος άλλος, εκτός της Rose, θα μπορούσε να μου απαντήσει αν υπάρχει evidence-based εναλλακτική ιατρική και γιατί δεν καλύπτονται οι εναλλακτικοί για αστική ευθύνη; Αυτά μου φτάνουν.
3) Το ότι λέμε όλοι μας τη γνώμη μας δε σημαίνει αναγκαστικά ότι σπάμε τα νεύρα μας ή ότι έχουμε εμπαθείς λογισμούς.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

7 Φεβρουαρίου 2012, 21:00:35
Απάντηση #127
Αποσυνδεδεμένος

Βέρρας Οδυσσέας

Επώνυμοι
Αναφέρθηκα σε σας κύριε Παπαδόπουλε;  Δε νομίζω.
Ούτε κι εγώ θεραπεύω με ξεμάτιασμα ή άλλη τελετουργία.Επίσης δε χρησιμοποιώ αγιασμούς και "σταυρώματα".Ε, και;
Στο 1 συμφωνούμε.
Στο 2 έχω τα ίδια ερωτήματα και περιμένω κι εγώ απάντηση.
Στο 3 επίσης συμφωνούμε.Δεν έγραψα ότι λέγοντας τη γνώμη μας σπάμε τα νεύρα μας ή έχουμε εμπαθείς λογισμούς.Έγραψα πως η Rose λέγοντας τη γνώμη της και απαντώντας με τον τρόπο που απαντά, όπως έχει το δικαίωμα, σπάει τα νεύρα κάποιων, επειδή δεν μπαίνει στο καλούπι των απαντήσεων που θέλουν να δίνει.Και όσο επιμένουν αυτοί, τόσο πιο πολύ συνεχίζει το "χαβά" της η Rose.Η κοπέλα είναι τέρας ψυχραιμίας, σε αντίθεση με μένα για παράδειγμα, κι έχει πιάσει το νόημα, για το πως "επιβιώνεις" εδώ μέσα.Προσωρινά βέβαια και περιμένω να δω πόσο θα αντέξει.
« Τελευταία τροποποίηση: 7 Φεβρουαρίου 2012, 21:34:39 από Βέρρας Οδυσσέας »
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ!

7 Φεβρουαρίου 2012, 22:13:49
Απάντηση #128
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αναφέρθηκα σε σας κύριε Παπαδόπουλε;  Δε νομίζω.
Ούτε κι εγώ θεραπεύω με ξεμάτιασμα ή άλλη τελετουργία.Επίσης δε χρησιμοποιώ αγιασμούς και "σταυρώματα".Ε, και;
Στο 1 συμφωνούμε.
Στο 2 έχω τα ίδια ερωτήματα και περιμένω κι εγώ απάντηση.
Στο 3 επίσης συμφωνούμε.Δεν έγραψα ότι λέγοντας τη γνώμη μας σπάμε τα νεύρα μας ή έχουμε εμπαθείς λογισμούς.Έγραψα πως η Rose λέγοντας τη γνώμη της και απαντώντας με τον τρόπο που απαντά, όπως έχει το δικαίωμα, σπάει τα νεύρα κάποιων, επειδή δεν μπαίνει στο καλούπι των απαντήσεων που θέλουν να δίνει.Και όσο επιμένουν αυτοί, τόσο πιο πολύ συνεχίζει το "χαβά" της η Rose.Η κοπέλα είναι τέρας ψυχραιμίας, σε αντίθεση με μένα για παράδειγμα, κι έχει πιάσει το νόημα, για το πως "επιβιώνεις" εδώ μέσα.Προσωρινά βέβαια και περιμένω να δω πόσο θα αντέξει.
Εγώ αναφέρθηκα σε σας, όχι εσείς σε μένα - ακριβώς γιατί θεωρώ ότι έχουμε κοινές απορίες. Για τη Rose, δυστυχώς δε μου έδωσε απαντήσεις στα δύο συγκεκριμένα θέματα και γι' αυτό απευθύνθηκα σε όποιον άλλον μπορεί να το κάνει. Οι ερωτήσεις είναι ακόμη στο τραπέζι και χαίρομαι που τις συμμερίζεστε.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

7 Φεβρουαρίου 2012, 22:20:50
Απάντηση #129
Αποσυνδεδεμένος

Βέρρας Οδυσσέας

Επώνυμοι
Ααα, οκ.Παρεξήγησα.Όπως ανέφερα, δεν έχω την ψυχραιμία της Rose  :D
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ!

7 Φεβρουαρίου 2012, 22:37:54
Απάντηση #130
Αποσυνδεδεμένος

Zachariadis


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Ο καθένας μας μπορεί και δικαιούται να πιστεύει και να ενστερνίζεται διάφορες απόψεις και σκέψεις, με όλον τον πρέπον σεβασμό. Άλλο όμως η σκέψη και άλλο η απόδειξη. Άλλο η υπόθεση και άλλο η τεκμηρίωση. Άλλο η μέθοδος και άλλο η εικασία. Άλλο η ποίηση και άλλο τα μαθηματικά.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αγαπητέ medicus,

δηλαδή καλή η αριθμητική αλλά έχει κι αυτή τις εξαιρέσεις της;Είναι μόνο για ενδοσυμπαντικά μοντέλα και στο πλαίσιο κοσμικών διαστάσεων; Την εξήγηση που δίνεις για τα θαύματα, μπορεί εγώ να την καταλαβαίνω ή να την ενστερνίζομαι κιόλας, αλλά θα σε σοκάρει πολύ το γεγονός (για να χρησιμοποιήσω και "κλασικές" ατάκες του forum) αν σου πω ότι μπορεί να υπάρχουν και κάποιοι που θα σκεφτούν πως έχεις φτιάξει μέσα σου ένα ωραίο "παραμυθάκι" για να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα, όταν η "αριθμητική" σου ζορίζεται;Την πίστη να την αφήσουμε ήσυχη, έτσι; Γιατί;Τίποτα να μην αφήσουμε ήσυχο!Εξωσυμπαντική και εξωχρονική διάσταση, μάλιστα.Κάτι για μάντολες (κι άλλη κλασική ατάκα του forum) θα πρόσθεταν κάποιοι και τους ξέρεις.Κακώς όμως, κατά την άποψή μου.Εγώ δεν ρώτησα αν πιστεύει κάποιος στα θαύματα και αν τα εφαρμόζει ως ιατρική μέθοδο.Δεν ρώτησα αν είσαι Χριστός.Είσαι πολύ έξυπνος για να καταλάβεις το ερώτημα και που το πήγαινα :)
Μου αρέσει πολύ το γεγονός πως όλοι κρύβουμε μία Rose μέσα μας τελικά.

Παρακολουθώ την συζήτηση σε αυτό το thread και παρά το ότι η "επιστημονική" μου ως  τώρα συνεισφορά δεν ήταν παρα ενα "κατάπτυστο"  (όπως αναφέρει η Rose) ::) Video του
You Tube,εκπλήσσομαι με το ότι για το παραπάνω οφείλω να ταχθώ απο την πλευρά του Οδυσσέα.Έχει δικιο.Medicus ,δεν ξέρω αν το αντιλαμβάνεσαι αλλά στα γραφόμενα σου υπάρχει όντος
σαφή αντίφαση.Δεν γίνεται να χρησιμοποιούμε την επιστημονική μέθοδο εκλεκτικά.Άν θέλουμε να είμαστε συνεπής σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο με την επιστημονική σκέψη,δεν υπάρχει
οντότητα που να μην υπόκειται στην ίδια αναλυτική -μαθηματική σκέψη ακόμα και αν αυτή είναι....ο Θεός !
Αντιλαμβάνομαι πως η μικρή μου αυτή παρέμβαση μπορεί να "αποπροσανατολίσει" το Θεμα που φαίνεται να διαπραγματεύεται αυτό το ενδιαφέρον ( τελικά  ;) thread.
Δεν έχω τέτοιο σκοπό,γι'αυτό απλά προσπεράστε το.Είναι που δεν άντεξα να μήν επισημάνω κάτι που μου έκανε εντύπωση.
Προσωπικά,είμαι σχεδόν απόλυτα προσυλωμενος στην ιατρική  βάση ενδείξεων (evidenced based medicine).Μπορεί εσφαλμένα να μοιάζει μερικές φορές ότι υποτιμά ή και ακυρώνει
την εμπειρία του Ιατρού,την "εμπειρική" Ιατρική,αλλα δεν είναι έτσι.Η εμπειρία απλά τίθεται στην αυλαία της επιστημονικής έρευνας.Κάνει την προσωπική εμπειρία
κομμάτι αντικειμενικής και απαλλαγμένης απο σκοπιμότητες γνώση προσβάσιμη σε όλους τους Ιατρούς.
Την επόμενη φορά που θα μπεις στον πειρασμό να κομπάσεις,
βάλε τη γροθιά σου μέσα σε έναν κουβά με νερό
και η τρύπα που θα μείνει όταν τη βγάλεις,
θα σου δείξει το μέτρο της σπουδαιότητάς σου.

7 Φεβρουαρίου 2012, 22:41:54
Απάντηση #131
Αποσυνδεδεμένος

Βέρρας Οδυσσέας

Επώνυμοι
Τελικά δεν κρατήθηκες συνάδελφε!Πάνε και τα νύχια και τα δόντια!
Τελικά, μεγάλη πλανεύτρα αυτή η Rose  :D :D :D (να κάνουμε και λίγο χιούμορ, έτσι;)
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ!

7 Φεβρουαρίου 2012, 22:48:49
Απάντηση #132
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Μ΄ αρέσει πολύ το θρεντ!
Γιατί μπερδεύουμε την evidence-based medicine με τα υπερκόσμια;
Ότι και να ανάγει ο άνθρωπος στο εγώ του και μόνο, το κάνει ελλιπές και μίζερο.
Αν κάποιος πιστεύει σε πνευματικές δυνάμεις, ας πάψει να παριστάνεται ως πρεσβευτής και δοχείο αυτών, και μάλιστα ως απολυτότητα.  Αφήστε τους πνευματικούς νόμους να ενεργήσουν σε όσους τους πιστεύουν.
Αλλά προς Θεού, ρε παιδιά, μη ζητάτε λεφτά γι' αυτό.
Δεν είναι δικές σας (μας) οι δυνάμεις.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

7 Φεβρουαρίου 2012, 23:03:49
Απάντηση #133
Αποσυνδεδεμένος

Rose


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Υπάρχει υλικό για την ομοιοπαθητική και την εμφανίζει ως placebo:
Kleijnen et al.[43] (1991)Όλοι/placebo, κλασική ιατρική 107 CCTsΤα ευρήματα είναι θετικά αλλά ανεπαρκή για την εξαγωγή οριστικών συμπερασμάτων.
Linde et al.[44] (1997)Όλοι/placebo89 RCTsΤα αποτελέσματα δεν είναι συμβατά με την υπόθεση πως η ομοιοπαθητική είναι στο σύνολό της φαινόμενο placebo, ωστόσο προέκυψαν ανεπαρκείς ενδείξεις από τη μελέτη σχετικά με το αν η ομοιοπαθητική είναι αποτελεσματική για οποιαδήποτε μεμονωμένη κλινική περίπτωση. Περαιτέρω μελέτη είναι αναγκαία.
Walach[45] (1997)Όλοι/placebo, κλασική ιατρική41 RCTsΤα αποτελέσματα της ομοιοπαθητικής δεν είναι σημαντικά διαφορετικά από το φαινόμενο placebo.
Linde and Melchart[46] (1998)Κλασική/placebo, κλασική ιατρική32 RCTsΤα αποτελέσματα τυχαίων ελέγχων υποδεικνύουν πως η εξατομικευμένη ομοιοπαθητική υπερβαίνει τη δράση των εικονικών φαρμάκων. Η ένδειξη ωστόσο δεν είναι πειστική εξαιτίας μεθοδολογικής ανεπάρκειας και ασυνεπειών.
Cucherat et al.[47] (2000)Όλοι/placebo17 RCTsΥπάρχει ένδειξη πως οι ομοιοπαθητικές θεραπείες είναι περισσότερο αποτελεσματικές από τα placebo, ωστόσο η αξία της ένδειξης είναι μικρή εξαιτίας της κακής ποιότητας στη μεθοδολογία των δοκιμών. Οι μελέτες υψηλότερης μεθοδολογικής ποιότητας ήταν πιθανότερο να είναι αρνητικές.
Shang A et al.[35] (2005)Όλοι/placebo110 RCTsΠόλωση είναι εμφανής σε placebo-ελεγχόμενες δοκιμές τόσο στην ομοιοπαθητική όσο και στη συμβατική ιατρική. Όταν αυτή λήφθηκε υπόψη στην ανάλυση, υπήρχε ασθενής ένδειξη για συγκεκριμένη επενέργεια των ομοιοπαθητικών φαρμάκων, αλλά ισχυρή ένδειξη για την επενέργεια των συμβατικών παρεμβάσεων. Το αποτέλεσμα αυτό είναι συνεπές με την υπόθεση πως τα κλινικά αποτελέσματα της ομοιοπαθητικής είναι φαινόμενα placebo.

Έχεις κάτι άλλο που να περιλαμβάνει και να εμπεριέχει τα βασικά στοιχεία ενός επιστημονικού άρθρου (Υλικό, μέθοδος, κλπ) ώστε να μπορεί να το αξιολογήσει ή εάν θέλει να το επαναλάβει κάποιος;
Οποιοδήποτε άλλου είδους περιεχόμενο πλην των επικεντρωμένων στα ερωτήματα απαντήσεων που τόσοι σου έχουν θέσει θα διαγράφεται.
Τέλος.

Research in Homoeopathy

Author: Robert Medhurst

The author presents a formidable list of homeopathy research studies (abstracts) to counter any lingering claim that homeopathy is not proven.

I’m constantly amazed at the ease with which critics of homeopathy confidently declare that there’s no evidence for homeopathy, and even more amazed at the lack of scrutiny that’s given to this statement by the media. Whether this declaration is made through simple ignorance, stupidity or with the deliberate intent to deceive, would make an excellent topic for investigation. Either way, the assertion that there’s no evidence for homeopathy is plainly and clearly wrong. Shown below are abstracts from human, animal, plant and in-vitro scientific studies that attest the reality that there is indeed evidence for homeopathy, and lots of it.


[spoiler]Human studies

1. Albertini H, Goldberg W, Sanguy B, Toulza CL. Homeopathic treatment of dental neuralgia by Arnica and Hypericum. Journal of the American Institute of Homeopathy, 1985, 3, 126-129. Carried out at the Faculty of Medicine of Marseilles, this placebo controlled study was designed to determine the effectiveness of Arnica 7C and Hypericum 15C for people suffering from dental neuralgia. 60 people received either 4 pilules of Arnica alternated with 4 pilules of Hypericum every 4 hours or placebo administered in the same way. Pain levels were assessed over 3 days from the beginning of the trial. From this assessment it was found that 12 of the 30 people who received the placebo had a positive response to this intervention, and 23 of the 30 people given the homeopathic medicines responded positively to these.

2. Alibeu JP, Jobert J. Aconite in Post-Operative Pain and Agitation in Children, Pediatrie, 1990, 45, 7-8, 465-6. In this double blind placebo controlled trial, 50 children suffering from post-operative pain and agitation were given either Aconite or placebo. The effects of Aconite were significantly better than placebo

3. Ammerschlager H., Klein P., Weiser M., Oberbaum M. Treatment of inflammatory diseases of the upper respiratory tract – comparison of a homeopathic complex remedy with xylometazoline. Forsch Komplementarmed Klass Naturheilkd. 2005, Feb, 12, 1,:24-31. In a multi-centre, controlled, cohort study, 739 people suffering from rhinitis or sinusitis were given either xylometazoline (a drug commonly used for nasal congestion, sinusitis and hay fever) or a homeopathic combination. Both forms of therapy provided similarly effective results.

4. Baars EW, De Bruin A. The effect of Gencydo injections on hayfever symptoms: a therapeutic causality report. J Altern Complement Med. 2005 Oct, 11, 5, 863-9. In this study, 13 Dutch medical practitioners submitted patients (who between them had a mean history of hayfever of 9 years), for therapy involving injections of a combination homeopathic product. All but 1 patient were given the medication before the onset of the hayfever season and all were given it during the hayfever season. Of these 13, during the course of the trial 9 people found no increase in nasal and non-nasal hayfever symptoms when the hayfever season began or during it and only 1 of the 13 felt compelled to use conventional hayfever medication.

5. Baduluci S, Chirulescu Z, Chirila P, Rosca A.  Zinc: Immunoglobin Relationship in Patients with Cirrhosis of the Liver Before and After treatment with Zincum metallicum 5C. International Research Group on Very Low Dose and High Dilution Effects, 1993 Giri Meeting, British Homoeopathic Journal, April, 1994, 83, 84-100. 10 people suffering from Zinc deficiency as determined by atomic absorption spectrophotometry were treated with Zincum metallicum 5C. Analysis following this treatment showed a substantial improvement in zinc levels.

6. Banerjee A, Chakrabarty SB, Karmakar SR, Chakrabarty A, Biswas SJ, Haque S, Das D, Paul S, Mandal B, Naoual B, Belon P, Khuda-Bukhsh AR. Can Homeopathy bring additional benefits to Thalassemic Patients on Hydroxyurea Therapy? Encouraging Results of a Preliminary Study. Evidence Based Complementary and Alternative Medicine. 2010 March; 7(1): 129-136. In this observational study, 38 people suffering from thalassaemia who were taking hydroxyurea, were allowed to continue their use of hydroxyurea but were given one of several homeopathic medicines. The effects of this additional treatment were compared to the outcomes of another 38 people suffering from thalassaemia who used hydroxyurea alone, assessed immediately before and at 3 months after starting the homeopathic treatment. Of a range of haematological and clinical parameters, those people using the combined treatment showed an increase in levels of foetal haemoglobin over those on hydroxyurea alone, along with a reduction in serum ferritin. Where splenomegaly was present, a significant reduction in this was noted in those on the combined therapy and this group also noted an improvement in general health with a longer period allowed between blood transfusions.

7. Barnes J., Resch K-L., Ernst E. Homoeopathy for Post-Operative Ileus: A Meta-Analysis. Journal of Clinical Gastroenterology, 1997, Dec, 25, 4, 628- 633. 7 separate trials examining the effects of homoeopathic treatment for post-operative ileus after abdominal or gynaecological surgery when compared with placebo, specifically, for the time to first flatus after surgery. Subsequent analysis showed that homoeopathy provided superior results to placebo.

8. Bell IR, Lewis DA, Brooks AJ, Schwartz GE, Lewis SE, Walsh BT, Baldwin CM. Improved clinical status in fibromyalgia patients treated with individualized homeopathic remedies versus placebo. Rheumatology (Oxford). 2004 May;43(5):577-82. 53 people suffering from fibromyalgia took part in this trial, comparing individualised homoeopathic treatment to placebo. The levels of tender points and tender point pain as well as quality of life, mood and general health were assessed by the practitioners and subjects involved in the trial. 3 months after commencing treatment, all parameters were found to be improved by the use of homoeopathy when compared to placebo.

9. Belon P, Banerjee P, Choudhury SC, Banerjee A, Biswas SJ, et al. Can administration of potentized homeopathic remedy, Arsenicum album, alter antinuclear antibody (ANA) titre in people living in high-risk arsenic contaminated areas? I. A correlation with certain hematological parameters. Evid Based Complement Alternat Med. 2006 Mar; 3 (1):99-107. To investigate whether or not potentised Arsenicum album has an effect on arsenic-induced elevations of antinuclear antibody (ANA), selected inhabitants of arsenic affected villages in India’s West Bengal were randomly assigned to receive either Arsenicum album or placebo. After 2 months of administration, it was found that not only did the remedy provide superior results in reducing the ANA titre, it also caused a correction of arsenic-induced haematological changes such as total count of red blood cells and white blood cells, packed cell volume, haemoglobin content, erythrocyte sedimentation rate and blood sugar level.

10. Belon P, Banerjee A, Karmakar SR, et al. Homeopathic remedy for arsenic toxicity? Evidence-based findings from a randomized placebo-controlled double blind human trial. Sci Total Environ. 2007 Jul 10. This was a pilot study carried out on 25 people from an Indian village where arsenic contamination was endemic and 18 people from another Indian village without arsenic contamination. These people were randomly assigned to receive either Arsenicum album 30C or a succussed placebo control. After 2 months on either active medicine or placebo, these people had their blood and urine assessed for arsenic as well as several widely accepted toxicity biomarkers and pathological parameters related to arsenic toxicity. The use of Arsenicum album 30C had a beneficial effect on these biomarkers. It was also found to improve the appetite and general health of those people who previously exhibited signs and symptoms of arsenic toxicity.

11. Berrebi A, Parant O, Ferval F, Thene M, Ayoubi JM, Connan L, Belon P. Treatment of Pain due to Unwanted Lactation with a Homeopathic Preparation given in the Immediate Post-Partum Period. Gynecology, Obstetrics and Biological Reproduction, 2001, June, 30, 4, 353-7. 71 post- parturient women who were unwilling or unable to breast feed were divided into 2 groups, one being given a placebo and the other group being given a mixture of Apis 9C and Bryonia 9C, to determine the effects of either on lactation pain. A significant improvement was noted in the group using the mixture, when compared to those in the placebo group.

12. Bignamini M, Saruggia M, Sansonetti G. Homeopathic Treatment of Anal Fissures using Nitricum acidum Berlin Journal on Research in Homoeopathy, 1, 4/5, 286-287, December 1991. Patients using Nitricum acidum 9C once daily in a double blind placebo controlled trial found subjective relief with the medicine over the placebo.

13. Bornhoft G, Wolf U, Ammon K, et al. Effectiveness, safety and cost-effectiveness of homeopathy in general practice – summarized health technology assessment. Forsch Komplementarmed. 2006;13 Suppl 2:19-29. This was an effectiveness and safety study on homeopathy carried out for the Swiss Federal Office for Public Health. Using Internet-based resources, manual search and contact with experts, and assessed according to internal and external validity criteria, investigators found that the trend was in favour of a therapeutic benefit from homeopathic intervention. In addition, it was stated by the authors of the study that, “…effectiveness of homeopathy can be supported by clinical evidence and professional and adequate application be regarded as safe. ”

14. Brigo B, Serpelloni G, Homoeopathic Treatment of Migraine Berlin Journal on Research in Homoeopathy, 1, 2, March, 1991, 98-106. In this randomised, placebo controlled double blind study, 60 people suffering from migraine were treated using constitutional homoeopathy over a period of 4 months. Those patients in the control group experienced a reduction in migraine frequency from 9.9 attacks per month to 7.9 per month, while those in the treatment group reduced their monthly attack rate from 10 to between 1.8 and 3 per month.

15. Cairo J, Elliot BE, Barnouin J, Fleites P, Araoz A, Morales M, Verdura T, Sanchez M, Serrano C, Alvarez JL, Veillard JJ. Homeopathy in Cuban Epidemic Neuropathy: An Open Clinical Trial. British Homoeopathic Journal, 2001, 90, 150-157. In this uncontrolled trial, 15 people suffering from optic endemic neuropathy (group 1) and 16 people suffering from peripheral epidemic neuropathy (group 2) were given homeopathic Carbon sulph and homeopathic Tabacum for 30 days. The subjects were assessed for improvement in neurologic and ophthalmologic tests on commencement and again at 90 days after commencement of the trial. Those in group 1 experienced an averaged improvement of 73% and group 2 of 12.5%.

16. Campistranous- Lavout JL., et al. Hypertension Trial. Boletin Mexicano, 1999, 32, 42- 47. 68 people suffering from mild to moderate hypertension were enrolled in a double-blind randomised clinical trial comparing individualised homoeopathic therapy with placebo. Successful results were obtained with 82% of those using homoeopathy compared with 57% of those using placebo.

17. Castellsague API, Sturza CM. Retrospective Study in Asthma, Revista Homeopatica AMBH, 1998, 37, 5-21. In this multi-centre retrospective (uncontrolled) analysis, 196 people were treated for asthma with homoeopathy. Of the 196, 54 were claimed to have been cured and improvement was seen in a further 117.

18. Cavalcanti AM, Rocha LM, Carillo R Jr, Lima LU, Lugon JR. Effects of homeopathic treatment on pruritus of haemodialysis patients: a randomised placebo-controlled double-blind trial. Homeopathy. 2003 Oct;92(4):177-81. Pruritis, commonly experienced by those undergoing haemodialysis, was treated in 20 subjects under double-blind placebo-controlled randomised trial conditions comparing individualised homoeopathic treatment to placebo. Assessments were made at 15, 30, 45 and 60 days treatment, and after collating the results, researchers found that homoeopathic management reduced pruritis by 49%. The majority of the reduction in pruritis had occurred by day 30.

19. Chapman EH, Weintraub RJ, Milburn MA, Pirozzo TO, Woo E. Homoeopathic Treatment of Mild Traumatic Brain Injury. Journal of Head Trauma and Rehabilitation, 14, 6, December 1999, 521-42. In a randomised, double blind, placebo controlled trial involving 60 subjects and a 4 month follow-up period, homoeopathy provided significant improvement in parameters using measures such as “Difficulty with Situations”, “Symptoms Rating Scale” and a “Participation in Daily Activities” scale.

20. Chapman EH. Homeopathic treatment of patients with persistent mild traumatic brain injury. British Homeopathic Journal, 2000, 89, Suppl 1,S60. In a randomised, placebo-controlled trial, 50 people with persistent mild traumatic brain injury were treated either with their constitutional homeopathic remedy or placebo. The homeopathic treatment provided superior results to those from the placebo control.
[/spoiler]
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Φεβρουαρίου 2012, 15:04:53 από Rose »

7 Φεβρουαρίου 2012, 23:05:02
Απάντηση #134
Αποσυνδεδεμένος

Rose


Συνέχεια του προηγούμενου...

[spoiler]21. Clark J, Percivall AA. Preliminary Investigation into the Effectiveness of the Homoeopathic Remedy, Ruta graveolens, in the Treatment of Pain in Plantar Fasciitis. British Journal of Podiatry, 2000, 3, 3, 81- 85. In a randomised double-blind trial, 14 people suffering from plantar fasciitis were given Ruta graveleons 30C or placebo. Those using the Ruta reported a greater level of pain relief than those using placebo.

22. Clover A, Ratsey D. Homeopathic Treatment of Hot Flushes. British Homoeopathic Journal, 2002, 91, 75-79. Researchers at the Tunbridge Wells Homeopathic Hospital in the UK enrolled 31 female outpatients who had complained of menopausal flushes in this trial. They were treated using individualised homeopathic management and after their initial consultation and at least one follow-up, patients completed their own self-assessment rating of the treatment. 79% of the women enrolled in the study reported a reduction in both the severity and frequency of hot flushes as a result of the treatment.

23. Colin P. Homeopathy and respiratory allergies: a series of 147 cases. Homeopathy. 2006 Apr;95 (2):68-72. In this case series, 147 consecutive patients suffering from respiratory allergy who attended a private homeopathic clinic were assessed for their response to constitutional homeopathic treatment. Of these patients, 105 were sufferers of ear, nose and throat allergies. Only 2 of these patients failed to respond to treatment and none experienced an exacerbation of symptoms. The other 42 patients were sufferers of pulmonary allergies, all except 5 of whom experienced relief, with 2 of these experiencing an exacerbation of symptoms.

24. Davidson JRT, Morrison RM, Shore J, Davidson RT, Bedayn G. Homeopathic Treatment of Depression and Anxiety. Alternative Therapies, 3, 1, January 1997, 46-49. In this trial, 12 subjects suffering from major depression, social phobia or panic disorder, were treated for 7 to 80 weeks with individually prescribed homoeopathic remedies and assessed on a clinical global improvement scale (CGIS) or self-rated SCL-90 scale and the Social Phobia Scale (SPS). Subjects were given homoeopathic treatment either because they asked for it directly or because conventional treatment had been unsuccessful. The overall response rates for homoeopathy were 58% on the CGIS and 50% on the SCL-90 and SPS.

25. Derasse M, Klein P, Weiser M. The effects of a complex homeopathic medicine compared with acetaminophen in the symptomatic treatment of acute febrile infections in children: an observational study. Explore (NY). 2005 Jan;1(1):33-9. In this non-randomised observational study carried out in 38 Belgian clinics, 198 children suffering from acute febrile infections were assessed for their response to either acetaminophen or a combination of homeopathic medicines. The children had their infection symptoms, which included fever, cramps, disturbed sleep, crying, and difficulties eating or drinking, assessed and graded for a response to their respective medicines. After taking the results from all variables into account, it was found that the homeopathic combination was as effective as acetaminophen. The tolerance to medicines was also assessed as part of this trial and in this respect it was found that the homeopathic combination was superior to the acetaminophen.

26. Dorfman P, Lassere NM, Tetau M, Homoeopathic Medicines in Pregnancy and Labor, Cahiers de Biotherapie, 94, April 1987, 77-81. In this randomised double blind trial involving 93 women,  a combination of homeopathic Caulophyllum, Actea racemosa, Arnica, Pulsatilla and Gelsemium, all in 5C potency, was used to determine its effect on the length of labor and complication rates. The medicine was used from the beginning of the ninth month of pregnancy, and reduced the average time of labor to 5.1 hours, in comparison to the placebo, the use of which was associated with an average labor time of 8.5 hours. The rate of complications for those using the homoeopathic combination was 11.3% while the complication rate under placebo was 40%.
27. Eid P, Felisi E, Sideri M; Applicability of Homoeopathic Caulophyllum thalictroides during labour. British Homoeopathic Journal, October, 1993, 82, 245-248. 22 women experiencing their first pregnancies were given homoeopathic Caulophyllum and their post-treatment deliveries compared to 34 labours retrospectively selected on the criteria used to select the test subjects. On analysis it was found that the women who were given the homoeopathic remedy had a reduction of the duration of labour by an average of 90 minutes.

28. Ernst E, Saradeth T, Resch KL, Complementary Treatment of Varicose Veins.. Phebology, 1990, 5, 157-163. Over a period of 24 days, the effects of a homoeopathic complex preparation and placebo on varicose veins were tested in a double-blind trial of 61 people suffering from this condition. The homoeopathic complex produced an averaged 44% improvement in the condition while those given the placebo experienced an averaged worsening of the disorder.

29. Ferley JP, Zmirou D, D’Adhemar D, Balducci F. A Controlled Evaluation of a Homoeopathic Preparation in the Treatment of Influenza-like Syndrome..Br J Clin Pharmacol, 1989, Mar, 27, 3, 329-335. 487 people suffering from influenza were assigned to either Oscillococcinum (Anas barb.) 200CK or placebo, twice daily for 5 days. Significant results were achieved with the medicine over the placebo in all areas measured. This trial was repeated in 1998 (Papp R, Schuback G, Beck E, Burkard G, Bengel J, Lehrl S, Belon P. Oscillococcinum in Patients with Influenza-like Syndromes. British Homeopathic Journal, April 1998, 87, pp69-76) with 372 people with the same results.

30. Fisher P., Greenwood A, Huskisson EC, Turner P and Belon P.  Effect of Homoeopathic Treatment on Fibrositis. British Medical Journal, 5 August, 1989, 299, 365-366. Patients using Rhus tox 6C three times daily in a double blind placebo controlled crossover trial found significant relief with the medicine over the placebo.

31. Fisher P. An Experimental Double-blind Clinical Trial method in Homoeopathy- Use of a Limited Range of Remedies to Treat Fibrositis. British Homoeopathic Journal, 1986, July, 75, 3, 142-7. 24 subjects suffering from fibrositis were treated for the condition for 3 months with Arnica, Bryonia or Rhus tox, depending upon the similarity between the individuals’ symptoms and the clinical picture for the remedy. Using scores for pain, number of tender spots, and sleep quality to determine the response to the therapy, these remedies produced a statistically significant improvement, but only when the remedy was well indicated.

32. Frass M, Linkesch M, Banyai S, et al. Adjunctive homeopathic treatment in patients with severe sepsis: a randomized, double-blind, placebo-controlled trial in an intensive care unit. Homeopathy. 2005 Apr; 94, 2, 75-80. In this study, 70 people admitted to an intensive care unit suffering from severe sepsis were treated either with individualised homeopathic treatment or placebo. On reviewing the signs of sepsis, organ failures, need for mechanical ventilation and other parameters at 180 days after beginning treatment, 76% of the patients using homeopathy met survival criteria versus 50% of those on placebo.

33. Frass M, Dielacher C, Linkesch M, et al. Influence of potassium dichromate on tracheal secretions in critically ill patients. Chest. 2005 Mar;127(3):936-41. Stringy tracheal secretions often complicate or even prevent extubation of people breathing with continuous positive airway pressure. This issue provoked the development of a study involving 50 people breathing spontaneously with continuous positive airway pressure who were randomly assigned to receive either 5 globules twice daily of Kali bic 30C or the same dose and frequency of placebo globules. The study results were assessed using the amount of tracheal secretions from day 2 of the study, the amount of time spent by the subjects in the ICU in which they were staying and the time until successful extubation. After the results were assessed, it was found that those who’d been given the Kali bic produced less tracheal secretions than those on placebo, their stay in the ICU was shorter than those on placebo as was their time to successful extubation.

34. Frei H, Thurneysen A. Treatment for Hyperactive Children: Homeopathy and Methylphenidate Compared in a Family Setting. British Homoeopathic Journal, 2001, 90, 183-188. 114 children attending a paediatric practice where conventional and homeopathic medicines were used, and who were previously diagnosed with ADHD, were given individualised homoeopathic medicines (increasing potencies of the most similar LM remedy).  On a parent assessed basis (confirmed by the clinician), if a minimum 50% improvement was not noted within a certain period of time they were placed on Methylphenidate. 75% of the children responded to homoeopathy and 22% required Methylphenidate. 3% of patients did not respond to either regime.

35. Frei H, Thurneysen A. Homeopathy in Acute Otitis Media in Children: Treatment Effect or Spontaneous Resolution? British Homeopathic Journal, 2001, Oct, 90, 4, 180-2. In a study involving 230 children with acute otitis media, homoeopathic treatment was compared with placebo to determine whether homoeopathic treatment provided a faster resolution of symptoms than placebo. After 12 hours, 72% of those using homoeopathy experienced significant relief of symptoms, which was 2.4 times faster than the response to placebo.

36. Frei H, Everts R, von Ammon K, et al. Homeopathic treatment of children with attention deficit hyperactivity disorder: a randomised, double blind, placebo controlled crossover trial. Eur J Pediatr. 2005 Dec, 164, 12, 758-67. 83 children diagnosed as suffering from ADHD using DSMIV criteria were treated with individually prescribed homeopathic medicines. Using the Connor’s Global Index scale it was determined that 63 of these children responded to treatment. These children were then randomised to receive either placebo or homeopathic medicines for 6 weeks and at this point were crossed over to receive placebo if they’d been using the homeopathics or visa versa. At the end of this period it was found that homeopathic therapy provided significantly better results than placebo.

37. Frenkel M, Hermoni D. Effects of Homeopathic Intervention on Medication Consumption in Atopic and Allergic Disorders. Alternative Therapies in Health and Medicine, 2002, Jan-Feb, 8, 1, 76-9. In a study carried out at the Technicon-Israel Institute in Haifa, Israel, 48 patients were treated for allergic disorders with both homoeopathic and conventional medicines, and monitored for their level of use of the conventional medicines. Over the 3 month monitoring period, 56% of patients reduced their conventional medication use by an average of 60%.

38. Friese KH, Kruse S, Ludtke R, Moeller H. The Homoeopathic Treatment of Otitis Media in Children. International Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, 35, 7, 1997, 96-301. In this trial, 131 children suffering from medically diagnosed otitis media were split into two groups. 28 were treated by a team of four ear, nose and throat practitioners using singly or in combination, nasal drops, antibiotics, secretolytics or antipyretics (Group B). 103 children were treated by one homoeopath using single homoeopathic remedies (Group A). The average duration of pain for Group A was 2 days, as opposed to 3 days for Group B. 70.7% of the Group A children were free of recurrences within the first year of treatment and 29% had a maximum of 3 recurrences while in Group B, 56.5% were free of recurrences within the first year of treatment and 43.5% had a maximum of 6 recurrences.

39. Friese KH, Zabalotnyi DI. Homeopathy in acute rhinosinusitis : A double-blind, placebo controlled study shows the efficiency and tolerability of a homeopathic combination remedy. HNO (Organ of the Deutsche Gesellschaft der Hals-, Nasen- und Ohrenärzte) 2006 December, 19. Using a randomized, double-blind study method, 144 people with acute rhinosinusitis were treated with a either a combination of homeopathic remedies (Group A) or placebo (Group B) and assessed at days 0, 7, 14 and 21 of treatment using a 5 point sinusitis symptom score (the worst score being 20). After analysing the results it was found that those in Group A experienced a drop in symptom scores from 12.1+/-1.6 to 5.9+/-2.0 points after 7 days. Those in Group B found a decrease from 11.7+/-1.6 to 11.0+/-2.9 points (p<0.0001). The final results showed that the homeopathic combination resulted in freedom from complaints in 90.3% of the patients and improvement in a further 8.3%, whereas in the placebo group, the complaints remained unchanged or became worse in 88.9% of the patients.

40. Gasssinger CA, Wunstel G, Netter PA Controlled Clinical Trial for Testing the Efficacy of the Homoeopathic Drug, Eupatorium perfoliatum, D2 in the Treatment of Common Cold. Arznei Forsch, 1981, 31, 4, 732-736. Patients were randomly assigned to receive either Aspirin or Eupatorium perfoliatum 2X. The latter was found to be as effective as Aspirin in reducing the duration and severity of symptoms.

[/spoiler]
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Φεβρουαρίου 2012, 15:35:12 από Rose »

Λέξεις κλειδιά: ομοιοπαθητική 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
2 Απαντήσεις
3393 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Φεβρουαρίου 2016, 21:42:36
από Αδαμάντιος Σκούφαλος
1 Απαντήσεις
22971 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Δεκεμβρίου 2017, 23:44:09
από Αρχίατρος
0 Απαντήσεις
12170 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Ιουνίου 2019, 10:10:41
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3803 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29 Νοεμβρίου 2019, 19:36:50
από Argirios Argiriou
2 Απαντήσεις
48165 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Ιανουαρίου 2022, 22:04:24
από Argirios Argiriou