Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
19 Δεκεμβρίου 2024, 16:49:19

Ψηφοφορία

Πρέπει να έχει συμμετοχή ο ασφαλισμένος στις ιατρικές υπηρεσίες ΠΦΥ;

Όχι
Ναι, όταν εξετάζεται ιδιωτικά
Ναι, σε κάθε περίπτωση

Αποστολέας Θέμα: Ο ΕΟΠΥΥ σε αριθμούς.  (Αναγνώστηκε 455653 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

12 Νοεμβρίου 2013, 19:19:46
Απάντηση #15
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Health Daily, 12/11/2013.

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ:
«∆ΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΑ 2 ∆ΙΣ.
ΕΞΩΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗΣ ∆ΑΠΑΝΗΣ»

 ∆εσμέυσεις και δηλώσεις στο 2ο Παν. Συνέδριο Ασθενών
«Είμαστε πιεσμένοι να μειώσουμε την εξωνοσοκομειακή (φαρμακευτική) δαπάνη στα 2 δισ.
ευρώ, στο 1% του ΑΕΠ λόγω πίεσης της τρόικας.
Είναι επιταγή δεν μπορούμε
να κάνουμε αλλιώς. Ωστόσο, διαπραγματευόμαστε το ποσό των 2 δισ. και θα
δούμε που θα βγάλει. Κρίσιμη γι’αυτό είναι η πρώτη ανατιμολόγηση κατά την
οποία θα δούμε που θα φτάσουν οι τιμές off patent και αναλόγως θα δούμε
τι θα κάνουμε».


Βεβαίως, είναι πανεύκολο, αρκεί να μειώσουμε τις τιμές των γενοσήμων εκεί που βρίσκονται και στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ.
Το να αυξάνουμε τις τιμές των πρωτοτύπων για να στρέψουμε τον κόσμο στα γενόσημα είναι μία στρεβλή τακτική που έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμένο προϋπολογισμό να τον νέμονται δυσανάλογα φαρμακευτικές που στη χώρα τους δεν έχουν στον ήλιο μοίρα - για να δούμε πόσα Losec πουλάει η Astra στη Σουηδία;
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

14 Νοεμβρίου 2013, 12:07:18
Απάντηση #16
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Από πρόσφατο μήνυμα του drpetros σε άλλο σημείο του φόρουμ.
Οι προτάσεις του 2ου Μνημονίου σχετικά με τον τομέα της Υγείας στην Ελλάδα:



2.10 Modernising the health care system  Οι αποφάσεις για την Υγεία αλλού παίρνονται και σε άλλους δίνουμε αναφορά ....

GREECE
Memorandum of Understanding
on
Specific Economic Policy Conditionality

The Government continues to implement the comprehensive health sector reform with the objective of
stabilising public health expenditure at, or below, 6 percent of GDP, while maintaining universal
access and improving the quality of care delivery.
Policy measures include reducing the fragmented
governance structure, reinforcing and integrating the primary healthcare network, streamlining the
hospital network, strengthening central procurement and developing a strong monitoring and
assessment capability and e-health capacity.
 
The programme measures aim at achieving savings in the purchasing (accrual basis) of outpatient
medicines to reach spending of about EUR 2.440 billion and inpatient to reach spending of about EUR
0.66 billion in 2013 (accrual basis). The goal is to bring public spending on outpatient pharmaceuticals
to about 1 percent of GDP i.e. around EUR 2 billion euro (in line with the EU average) in 2014. Total
(outpatient plus inpatient) public expenditure on pharmaceuticals should be no more than 1.5 per cent
in 2013 and 1.3 per cent in 2014.

2.10.1 Governance
To strengthen health system governance, improve health policy coherence, reduce fragmentation in the
purchasing of health services and reduce administrative costs, the Government (i) ensures the effective
concentration of all health insurance funds, without exception, into EOPYY, monitoring the transfer of
staff and assets; (ii) ensures the effective transfer of all health-related decision making procedures and
responsibilities (including payroll expenditures) under the Ministry of Health.
1. From January 2014, hospital services will be purchased directly by EOPYY through
prospective budgets based on KEN-DRGs costing procedure (and payroll costs, should be at
least reported).
2. EOPYY ensures that the number of doctors is reduced in headcount by a further 10% in
2013.
2.10.2 Controlling pharmaceutical spending
In order to reach the 1 percent of GDP target in 2014, the Government steps up its efforts, and further
develops the set of incentives and obligations for all participants along the medicines supply chain
(including producers, wholesalers, pharmacies, doctors and patients) to promote the use of generic
medicines and the cost-effective use of medicines more generally.
2.10.2.1 Contingency measures to deliver the overall targets
1. The government applies an automatic claw-back mechanism (every six months) to
pharmaceutical producers which guarantees that the outpatient pharmaceutical expenditure
(EOPYY budget) does not exceed the above targets (Continuous). A note on the collection
of claw back for 2013 for the first half of 2013 is submitted by September 2013.
2. Activates contingency measures (including e.g. across-the-board cut in prices or entry fee
for the positive list), if, for any reason, the claw-back is not able to achieve the target. Such
measures produce an equivalent amount of savings. (October 2013).
3. In addition and if necessary, EOPYY introduces additional incentives and mechanisms,
including a prescription quota system for physicians, to ensure generic substitution
(September 2013).
 
 176
 
2.10.2.2 Pricing of medicines
The Government:
1. Revises downward the price of medicines, based on the three EU countries with the lowest
prices (quarterly update of price list in line with the provisions of Council Directive
89/105/EEC, next list to be published by June 2013).

2. On the basis of the report on the impact of the new profit margins of pharmacies, reduce the
profit margins down to 15% by June 2013.

3. Ensures that EOPYY negotiates a 5% discount through price-volume agreements on
expensive medicines (200 medicines) sold in EOPYY pharmacies (Continuous for 2013
and 2014).
2.10.2.3 Prescribing and monitoring
 
The Government will,
1. Update the positive list of reimbursed medicines and the list of OTC medicines. These lists
must be updated at least twice a year (next update June 2013).
2. Ensures full coverage of e-prescription to doctors, outpatient facilities and providers
contracted by EOPYY and to all NHS facilities (health centres and hospitals) by June 2013.
E-prescribing is made compulsory and must include at least 90 percent of all outpatient
medical acts covered by public funds (medicines, referrals, diagnostics).
3. Finalise the implementation of the system (API) whereby pharmacies electronically register
any residual manual prescriptions from doctors into the e-prescription application
established by IDIKA. (December 2012, New Deadline May 2013).
4. Continue publishing prescription guidelines/protocols for physicians, with priority for the
most expensive and/or mostly used medicines, and makes them compulsory (Continuous).
5. Enforce the application of prescription guidelines through the e-prescription system starting
with at least 5 therapeutic groups by June 2013.
6. Further develop the e-prescription system by introducing compulsory ICD-10 by May 2013
and SPC filters in the e-prescription system (October 2013).
7. Enhance monitoring and assessment through:
i. detailed monthly auditing reports on the use of e-prescription in NHS facilities and by
providers contracted by EOPYY. These reports are shared with the European
Commission, ECB and IMF staff teams. (Continuous);
ii. regular assessment of the information obtained through the e-prescribing system.
(Continuous);
iii. detailed quarterly reports on pharmaceutical prescription and expenditure which
include information on the volume and value of medicines, on the use of generics and
the use of off-patent medicines, and on the rebate received from pharmacies and from
pharmaceutical companies. These reports are shared with the European Commission,
ECB and IMF staff teams. (Continuous, Quarterly, new report July 2013);
iv. detailed reporting on individual prescription behaviour to each physician relative to
the average of comparable (specialty, patient workload) physicians (both in NHS
facilities and contracted by EOPYY and other social security funds until they merge)
and signals when they breach prescription guidelines. This feedback is provided at
least every month and a yearly report is published covering: 1) the volume and value
of the doctor's prescription in comparison to their peers and in comparison to
prescription guidelines; 2) the doctor's prescription of generic medicines vis-à-vis
branded and patent medicines and 3) the prescription of antibiotics. (Continuous); 177
 
8. Enforce sanctions and penalties as a follow-up to the assessment and reporting of
misconduct and conflict of interest in prescription behaviour and non-compliance with the
EOF prescription guidelines (Continuous);
9. Electronic monitoring and the introduction of cancelation mechanisms to barcodes of
pharmaceutical products should be finalized by collaboration of EOF and IDIKA
(September 2013).
2.10.2.4 Increasing use of generic medicines
Prior to the disbursement, the Government:
a. Ensures the application of compulsory prescription by international non- proprietary name
(INN) for an active substance notably by putting in place an automatic blockage
mechanism once prescription by branded name reaches 15% of the overall prescription
value of each doctor in real time.
b. Prices the large backlog of generic medicines waiting for a price in compliance with EU
Transparency Directive at a pace of 400 per month, with 400 medicines priced prior to
disbursement.
 
The Government also:
1. Increases the share of the generic medicines in total outpatient and reimbursed medicines to
reach 60 percent (in volume) by December 2013. This will be achieved by:
i. automatically reducing the maximum price of originator medicines when their
patent (exclusivity period) expires (off-patent branded medicines) to 50 percent
of its price at the time of the patent expiry. Further reduction will be achieved by
linking off-patent products to the average of the three lowest prices in the EU, to
be revised periodically with price list. Producers can offer lower prices, thus
allowing an increased competition in the market.
(September 2013);
ii. setting the maximum price of the generic to 40 percent of the price of the
originator patented medicine with same active substance at the time its patent
(exclusivity period) expired. After this first reduction, the price of the generic
medicine is set to 80% of the downward revised price of the off-patient products
(when the exclusivity period expires) which is to be set on the basis of the
average of the three lowest prices in the EU as defined in point i. Producers are
allowed to offer lower prices, thus allowing an increased competition in the
market. (September 2013);

iii. ensuring dynamic competition in the market for generic medicines through a)
speeding up administrative and legal procedures, in line with EU legal
frameworks; b) applying price reductions of at least 10 percent of the maximum
price of each three new generic producer entering the market, according to
existing regulation (May 2013)
iv. deciding about the reimbursement of newly patented medicines (i.e. new
molecules) on the basis of objective and strict medical and cost-effective criteria
and, until internal capacity is in place, by relying on best practice health
technology assessment of their cost-effectiveness carried out in other member
states, while complying with Council Directive 89/105/EEC. (Continuous);
v. excluding from the list of reimbursed medicines those which are not effective or
cost-effective on the basis of objective criteria. (Continuous);
vi. in the frame of the Administrative Reform process of EOF, set up scientific
capacity in order to include cost effectiveness criteria in the reimbursement and
licensing process. 178
 
2. Takes further measures to ensure that at least 50 percent of the volume of medicines used by
public hospitals for inpatients is made up of generics with a price below that of similar
branded products and off-patent medicines. (Continuous)
3. Ensures that all public hospitals to procure at least 2/3 of pharmaceutical products by active
substance, using the centralised tenders procedures developed by EPY and by enforcing
compliance with therapeutic protocols and prescription guidelines. (Continuous)
2.10.3 Reviewing the provision of medical services contracted by EOPYY
1. The government monitors the implementation of the various policies introduced in late 2012
to improve the current financial situation of EOPYY and ensure that the budgetary
execution is closer to a balanced budget in 2013. Measures to monitor include: changes in
OGA contributions, in the benefit package, in cost-sharing for private care and in the fees
for diagnostic and physiotherapy services, as well as the use of price-volume agreements
and case-mix agreements with private providers and the use of a reference price system for
reimbursement of medical devices. (Continuous)
2. The government publishes a quarterly report on the prescription and expenditure of
diagnostic tests. (Continuous, quarterly, next report July 2013)
2.10.4 National Health System (NHS) service provision
2.10.4.1 Reorganisation and management of the health care sector
The Government:
1. Implements the plan for the reorganisation and restructuring, as set in Law 4052 / March
2012, with a view to reducing existing inefficiencies, utilising economies of scale and
scope, and improving quality of care for patients, thus contributing to better aligning
working organisation with Directive 2003/88/EC. This implies reducing hospital operating
costs by an additional 5% in 2013 and reducing beds substantially, as legislated by MD
OG1681/B (28-7-2011). This is to be achieved through:
i. increasing the mobility of healthcare staff (including doctors) within and across
health facilities and health regions;
ii. adjusting public hospital provision within and between hospitals within the
same district and health region;
iii. revising the activity of small hospitals towards specialisation in areas such as
rehabilitation, cancer treatment or terminal care where relevant;
iv. revising emergency and on-call;
v. optimising and balancing the resource allocation of heavy medical equipment
(e.g. scanners, radiotherapy facilities, etc.) on the basis of need.
vi. reducing administrative costs notably by removing deputy managers posts;
vii. reducing cost with outsourcing services such as IT services, laboratory services
and hospital servicing costs (e.g. cleaning services).
2. Produces an annual report comparing hospitals performance on the basis of the defined set
of benchmarking indicators (Continuous; next report 1st
 June 2013)
3. Updates a report on human resources for the whole health care sector annually and uses it as
a human resource planning instrument. (Continuous; next report 1st
 June 2013)
2.10.4.2 Accounting, costing, control, IT and monitoring systems
 The Government ensures that: 179
 
1. The allocation of internal controllers to all hospitals is finalised and that all hospitals adopt
commitment registers. (December 2012, New deadline May 2013)
2. EOPYY publishes a monthly report with analysis and description of detailed data on
healthcare expenditure with a lag of three weeks after the end of the respective month. This
report will make possible the more detailed monitoring of budget execution, by including
both expenditure commitments/purchases (accrual basis) and actual payments (cash basis).
The report will also (1) describe performance on the execution of budget and accumulation
of arrears, and (2) recommend remedial actions to be taken. (Continuous)

3. Further measures are taken to improve the accounting, book-keeping of medical supplies
and billing systems, through:
i. the introduction of analytical cost accounting systems, with the implementation
of the respective action plan, due to be finalised, with complete hospital
coverage, by November 2013;
ii. the regular annual publication of balance sheets in all hospitals. (June 2013);
iii. the introduction of the uniform coding system for medical supplies developed
by the Health Procurement Commission (EPY) and the National Centre for
Medical Technology (EKEVYL) and the use of the observe.net system to
monitor the procurement and use of tenders for medical supplies.
(Continuous);
iv. the introduction of inbound hospital logistics and warehouse management
systems using barcode scanning systems for pharmaceuticals and medical
consumables. (December 2013);
v. implement necessary action to ensure timely invoicing of full treatment costs
(including staff payroll costs) - i.e. no later than 2 months to other EU countries
and private health insurers for the treatment of non-nationals/non-residents.
(Continuous);
vi. enforcing the collection of co-payments and implementing mechanisms that
fight corruption and eliminate informal payments in hospitals. (Continuous).
4. ELSTAT starts providing expenditure data in line with Eurostat, OECD and WHO
databases i.e. in line with the System of Health Accounts (joint questionnaire collection
exercise). (May 2013)
5. The programme of hospital computerisation allows for a measurement of financial and
activity data in hospital and health centres. Moreover, the Minister of Health defines a core
set of non-expenditure data (e.g. activity indicators) in line with Eurostat, OECD and WHO
health databases, which takes account of the future roll-out of DRG (diagnostic-related
groups) schemes in hospitals. (Continuous)
6. The government starts to develop a system of patient electronic medical records. (May
2013)
7. The Government, with technical assistance from experts across EU, continues to improve
the existing KEN/DRG system, with a view to developing a modern hospital costing system
for contracting (on the basis of prospective block contracts between EOPYY and NHS). The
existing set of KEN/DRGs is used in all hospitals The KEN/DRG Management Institute is
established by June 2013. DRGs will include a detailed item on costs of personnel.
(Continuous)
8. A follow up analysis of how hospital accounting schemes integrate DRGs at hospital level
in view of future activity-based cost reporting and prospective budgets payment for
hospitals will be submitted by September 2013 180
 
2.10.5 Centralised procurement
1. The Government increases substantially the number of expenditure items and therefore the
share of expenditure covered by centralised tender procedures through EPY up to 45% of all
the expenditure in medicines and medical devices by 2014. This share goes up to 60% in
2015. The Government ensures the use of such tender procedures. (Continuous)
2. EPY will undertake tender procedures for framework contracts for the most expensive
medicines sold in EOPYY pharmacies. (Continuous)
In compliance with EU procurement rules, the Government conducts the necessary tendering
procedures to implement a comprehensive and uniform health care information system (e-health
system) including the full and integrated system of hospitals' IT systems. (Continuous)

Πηγή
EUROPEAN ECONOMY
Occasional Papers 148 | May 2013
The Second Economic Adjustment Programme for Greece
Second Review – May 2013

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Νοεμβρίου 2013, 14:15:51 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

14 Νοεμβρίου 2013, 23:10:15
Απάντηση #17
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Από πρόσφατο μήνυμα του Gatekeeper Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος του φόρουμ:

«Νυστέρι» στους χειρουργούς του ΕΟΠΥΥ
13/11/13 - 08:54
      

Από τον ΕΟΠΥΥ προέρχεται η επόμενη δεξαμενή κινητικότητας του υπουργείου Υγείας. Οι περίπου 4.635 γιατροί που εργάζονται με σύμβαση αορίστου χρόνου στα πολυιατρεία και ιατρεία του ΙΚΑ –που αποτελούν πλέον μονάδες υγείας του ΕΟΠΥΥ-  καταγράφονται ανά Υγειονομική Περιφέρεια και αξιολογούνται ώστε να διαπιστωθεί ποιες ανάγκες καλύπτουν ή χρειάζεται να καλύψουν στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. Από τη μέχρι τώρα καταγραφή προκύπτει «πλεόνασμα» χειρουργικού δυναμικού, πχ αγγειοχειρουργοί, καρδιοχειρουργοί, νευροχειρουργοί, ΩΡΛ, χειρουργοί- ορθοπεδικοί.

Οι ειδικευμένοι χειρουργοί υπολογίζονται σε περίπου 1.400 και αναμένεται να αποτελέσουν το πρώτο κύμα των γιατρών που θα μπουν στην κινητικότητα. Αντίθετα, παθολόγοι, γενικοί γιατροί, παιδίατροι και γυναικολόγοι φαίνεται -σε πρώτη φάση τουλάχιστον- να παραμένουν στο «απυρόβλητο», δεδομένου ότι ο ρόλος τους είναι κομβικός σε κάθε σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.

Σημαντικό ποσοστό των χειρουργικών ειδικοτήτων που απαντώνται στον ΕΟΠΥΥ αφορούν την ορθοπεδική –σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου Υγείας υπάρχουν 400 χειρουργοί ορθοπεδικοί στα πρώην ιατρεία του ΙΚΑ. Την ίδια στιγμή, υπάρχουν ειδικότητες γιατρών, όπως πλαστικοί  χειρουργοί, καρδιοχειρουργοί, αγγειοχειρουργοί, νεροχειρουργοί, χειρουργοί  ΩΡΛ,  που, όπως παρατηρούν στελέχη του υπουργείου και του ΕΟΠΥΥ, δεν έχουν κανένα ρόλο και αντικείμενο στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

«Σε καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν νοείται η εξέταση του ασφαλισμένου απευθείας από τον καρδιοχειρουργό ή τον αγγειοχειρουργό, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα με τους ασφαλισμένους που κλείνουν μόνοι τους τα ραντεβού με τους πιο εξειδικευμένους γιατρούς. Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας σημαίνει εξέταση από τον γενικό γιατρό ή τον παθολόγο και παραπομπή μόνο από αυτόν στον εξειδικευμένο γιατρό» λέει στέλεχος του Οργανισμού, περιγράφοντας την… ανάποδη διαδρομή που ακολουθούν οι έλληνες ασφαλισμένοι στο υπάρχον πρωτόλειο σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας της χώρας.

Γιατροί δύο ταχυτήτων στον ΕΟΠΥΥ και στο ΕΣΥ

 Συνολικά, στον ΕΟΠΥΥ (εννοούν προφανώς το πρώην ΙΚΑ) υπηρετούν 6.086 γιατροί από τους οποίους 765 μόνιμοι, 4.594 αορίστου χρόνου, 686 συμβασιούχοι και 41 μερικής απασχόλησης. Στο «στόχαστρο» του υπουργείου Υγείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης ουσιαστικά έχουν μπει όλοι οι γιατροί που δεν είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, καθώς σε αυτούς τους γιατρούς παρέχεται η δυνατότητα άσκησης ιδιωτικού έργου. Στην πράξη όλοι οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ που εργάζονται σε καθεστώς πλήρους ή μερικής απασχόλησης –αλλά όχι αποκλειστικής-  διατηρούν ιατρεία στα οποία εργάζονται εκτός ωραρίου ΙΚΑ.

Το ιδιωτικό ιατρείο ανέκαθεν αποτελούσε σημείο τριβής μεταξύ των γιατρών του ΙΚΑ και του ΕΣΥ, με τους νοσοκομειακούς γιατρούς να καταλογίζουν στους γιατρούς του ΙΚΑ ότι χρησιμοποιούν τα καταστήματα του ΙΚΑ για την τροφοδοσία των ιδιωτικών ιατρείων τους με ασθενείς. Στελέχη του υπουργείου Υγείας παραδέχονται τις στρεβλώσεις που καταγράφονται στο δημόσιο σύστημα υγείας με τους γιατρούς –είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και μέσα στον ΕΟΠΥΥ οι γιατροί είναι πολλών ταχυτήτων καθώς άλλοι είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, άλλοι πλήρους αλλά όχι αποκλειστικής, άλλοι μερικής απασχόλησης κοκ.
 Γι αυτό και συσχετίζουν την κινητικότητα με αλλαγές στον ίδιο τον φορέα –σύμφωνα με πληροφορίες όσοι παραμείνουν στον ΕΟΠΥΥ δεν θα έχουν τη δυνατότητα άσκησης ιδιωτικού έργου, παράλληλα όμως στους γιατρούς θα δοθεί και η δυνατότητα μετακίνησης σε άλλες μονάδες υγείας, πχ νοσοκομεία, ώστε να καλυφθούν ιατρικά κενά. Πάντως, στελέχη του υπουργείου Υγείας εκτιμούν ότι με την επικείμενη κινητικότητα  σημαντικός αριθμός γιατρών του ΕΟΠΥΥ θα επιλέξει να βρεθεί εκτός δημόσιου συστήματος υγείας διατηρώντας το ιδιωτικό του ιατρείο, εφόσον δεν θα παρέχεται η δυνατότητα άσκησης ιδιωτικού έργου.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Νοεμβρίου 2013, 23:12:33 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

15 Νοεμβρίου 2013, 18:21:47
Απάντηση #18
Αποσυνδεδεμένος

ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΠΑΡΕΣΣΑ


Μπείτε γρήγορα στο υγεία 360

15 Νοεμβρίου 2013, 18:35:17
Απάντηση #19
Αποσυνδεδεμένος

Αναγνώστου Ι.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μπείτε γρήγορα στο υγεία 360
Εκτάκτως τώρα λαμβάνονται όλες οι αποφάσεις για τον ΕΟΠΥΥ! Σε υλοποίηση το σχέδιο μέσα στο σαββατοκύριακο!

Την αυστηρή όσο και αιφνιδιαστική εντολή του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά προς τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη να "τελειώνει" μέχρι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) έθεσε πράγματι την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου σε εφαρμογή ο υπουργός Υγείας!
Συγκεκριμένα, και ενώ ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε δηλώσει μόλις πριν από λίγες ημέρες ότι "σε τρεις εβδομάδες από σήμερα θα κατατεθεί το πόρισμα της επιτροπής αξιολόγησης για τις δομές και το προσωπικό του ΕΟΠΥΥ", η επιτροπή συνεκλήθη τελικά την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, στις 4 μ.μ., προκειμένου να αποφασίσει για όλα τα θέματα του ΕΟΠΥΥ, μεταξύ των οποίων τον αριθμό των γιατρών του Οργανισμού οι οποίοι θα απολυθούν, τον αριθμό των εργαζομένων και των γιατρών του ΕΟΠΥΥ οι οποίοι θα τεθούν σε διαθεσιμότητα - κινητικότητα, την μετακίνηση των μονάδων Υγείας του ΕΟΠΥΥ στην αρμοδιότητα των επτά Υγειονομικών Περιφερειών (ΥΠΕ) της χώρας και, τελικά, την κατάργηση του ΕΟΠΥΥ και την άμεση δημιουργία νέου φορέα - αγοραστή υπηρεσιών Υγείας από το δημόσιο σύστημα Υγείας και τον ιδιωτικό τομέα Υγείας...
Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr, το σχέδιο το οποίο θα θέσει σε άμεση εφαρμογή ο υπουργός Υγείας, ακόμη και μέσα στο σαββατοκύριακο, προβλέπει τα εξής:
* 1.100 - 1.200 γιατροί του ΕΟΠΥΥ, με ειδικότητες οι οποίες "δεν συνάδουν με την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας" απολύονται αμέσως
* 2.000 - 2.500 γιατροί και εργαζόμενοι του ΕΟΠΥΥ τίθενται άμεσα σε διαδικασία διαθεσιμότητας - κινητικότητας
* Όλες οι μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ "περνούν" στην αρμοδιότητα των επτά ΥΠΕ της χώρας και το ΕΣΥ και διασυνδέονται λειτουργικά και διοικητικά με τα Κέντρα Υγείας και τα νοσοκομεία του ΕΣΥ όλης της χώρας
* Καταργείται πάραυτα η σημερινή, διττή υπόσταση (πάροχος και αγοραστής υπηρεσιών Υγείας) του ΕΟΠΥΥ και δημιουργείται τάχιστα νέος φορέας - αποκλειστικά αγοραστής υπηρεσιών Υγείας από το δημόσιο σύστημα Υγείας και τον ιδιωτικό τομέα Υγείας.
Σύμφωνα πάντα με τις πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ygeia360.gr", η κυβέρνηση και το υπουργείο Υγείας θα προχωρήσουν επίσης τάχιστα στην προκήρυξη 1.100 - 1.200 θέσεων γιατρών του ΕΣΥ, με μοριοδότηση των υποψηφίων, προκειμένου να ευνοηθεί η ένταξη των απολυομένων γιατρών του ΕΟΠΥΥ στο ΕΣΥ.
Πάντως, άγνωστο παραμένει το ερώτημα τι θα γίνει,καθώς και εάν η κυβέρνηση και το υπουργείο Υγείας έχουν καταλήξει οριστικά στο καθεστώς των εργασιακών σχέσεων το οποίο θα ισχύσει για τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ οι οποίοι θα ενταχθούν τελικά στο ΕΣΥ, καθώς, μέχρι χθες ίσχυε ο προβληματισμός σύμφωνα με τον οποίον "εάν προχωρήσουμε στην επιλογή της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, τότε η συντριπτική πλειονότητα των απολυομένων γιατρών του ΕΟΠΥΥ θα επιλέξουν το ιδιωτικό τους ιατρείο και θα εγκαταλείψουν οριστικά το δημόσιο σύστημα Υγείας και, συνεπώς, το ΕΣΥ".

15 Νοεμβρίου 2013, 18:46:45
Απάντηση #20
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Ταυτόχρονα, ο ΕΟΠΥΥ Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος! Αγνό χάος

Ο μετασχηματισμός του ΕΟΠΥΥ αποκλειστικά σε αγοραστή και το κλείσιμο των ιατρείων του, θα σημάνει τεράστιες ανακατατάξεις στο χάρτη των φαρμακείων: Φαρμακεία δίπλα στις δομές του ΕΟΠΥΥ που μέχρι τώρα θεωρούνταν φιλέτα και άλλαζαν χέρια με αέρα πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, θα περιέλθουν πλέον σε μαρασμό. Χαρακτηριστικό είναι ότι έξω από το πολυιατρείο Τούμπας συνωστίζονται 7 φμφ, που τώρα θα μείνουν αντιμέτωποι με ένα κλειστό κτίριο-φάντασμα!

Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

15 Νοεμβρίου 2013, 18:47:15
Απάντηση #21
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μπείτε γρήγορα στο υγεία 360
Εκτάκτως τώρα λαμβάνονται όλες οι αποφάσεις για τον ΕΟΠΥΥ! Σε υλοποίηση το σχέδιο μέσα στο σαββατοκύριακο!
   Και η σχετική ανακοίνωση του ΠΙΣ απο σήμερα νωρίς το απόγευμα, όχι στην ιστοσελίδα του αλλά στο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος καταγγέλλει στον ελληνικό λαό και την ιατρική επιστημονική κοινότητα την αιφνιδιαστική συνεδρίαση της επιτροπής για την διάλυση του ΕΟΠΥΥ και καλεί τον υπουργό Υγείας να μην προχωρήσει σε καμία σχετική κίνηση μέσα στο σαββατοκύριακο και χωρίς να θέσει τις αποφάσεις της σημερινής συνεδρίασης σε δημόσιο διάλογο.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο υπουργός Υγείας ανοίγει πόλεμο με το σύνολο των ιατρών της χώρας, αλλά και τον δοκιμαζόμενο ελληνικό λαό.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Π.Ι.Σ.

ΥΓ: Δεύτε τελευταίον ασπασμόν; Θα γίνει ξαφνικός θάνατος με (δικτατορική) πράξη νομοθετικού περιεχομένου; Δεν υπερασίζομαι το ΙΚΑ αλλά υπάρχει και η Βουλή (δεν θέλω να μπω σε αυτή τη συζήτηση πάντως). Οψόμεθα λίαν συντόμως...

15 Νοεμβρίου 2013, 18:52:13
Απάντηση #22
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Ταυτόχρονα, ο ΕΟΠΥΥ Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος! Αγνό χάος Ο μετασχηματισμός του ΕΟΠΥΥ αποκλειστικά σε αγοραστή και το κλείσιμο των ιατρείων του, θα σημάνει τεράστιες ανακατατάξεις στο χάρτη των φαρμακείων: Φαρμακεία δίπλα στις δομές του ΕΟΠΥΥ που μέχρι τώρα θεωρούνταν φιλέτα και άλλαζαν χέρια με αέρα πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, θα περιέλθουν πλέον σε μαρασμό. Χαρακτηριστικό είναι ότι έξω από το πολυιατρείο Τούμπας συνωστίζονται 7 φμφ, που τώρα θα μείνουν αντιμέτωποι με ένα κλειστό κτίριο-φάντασμα!
   Τώρα εδώ γελάμε.... Αλλάζω το μύνημα του Gatekeeper αλλαχού:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Η τελευταία αρπαχτή !!!!
σε ΟΙ τελευταίες αρπαχτές...
   Πάντως αν έγινε δωρεά του κτιρίου δεν θα χαθεί. Μπορεί να στεγάσει ΚΥ αστικού τύπου, όπως και τα άλλα που αναφέρεις στην Τούμπα (αν είναι ιδιοκτητα του ΕΟΠΥΥΥ) οπότε κανείς δε θα μείνει παραπονεμένος...

15 Νοεμβρίου 2013, 20:02:34
Απάντηση #23
Αποσυνδεδεμένος

Αναγνώστου Ι.


Ο υπουργός μας ξανατιτίβισε για τον ΕΟΠΥΥ:
 
Άδωνις Γεωργιάδης
‏@AdonisGeorgiadi
Οι φήμες περί διαλύσεως του ΕΟΠΥΥ είναι παντελώς ανυπόστατες. Συνήλθε σήμερα η Επιτροπή Αξιολογήσεως και παραδίδει έως 6/12 πόρισμα.

Tα παλιόπαιδα πάλι θα του πάρουν τις απολύσεις....   εεεεε τη δόξα ήθελα να πω  :P

15 Νοεμβρίου 2013, 20:51:34
Απάντηση #24
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι
Εώς 6/12, σημαινει ότι θα παραδοθεί οποιαδήποτε μέρα ως τη 6/12. Ακόμα και την Δευτέρα!!
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

15 Νοεμβρίου 2013, 23:40:11
Απάντηση #25
Αποσυνδεδεμένος

drpetros


70% πίσω ζητά ο ΕΟΠΥΥ από αυτά που ΘΑ δώσει στους γιατρούς του
 
Δημοσιεύθηκε Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013 21:59
Πάνω από τα ως πρότινος δυσβάστακτα χαράτσια του rebate, κλήθηκαν απόψε από τον ΕΟΠΥΥ οι εργαστηριακοί και κλινικοεργαστηριακοί γιατροί του ΕΟΠΥΥ να αποδώσουν κι άλλο επιπλέον «χαράτσι», το clawback που μεσοσταθμικά ανέρχεται πλέον στο 35%.

Ο ΙΣΑ θα πρωτοστατήσει στον αγώνα αυτό επιβίωσης των γιατρών μελών του, θα σταθεί στη συνέχιση της επίσχεσης των εργαστηριακών γιατρών, και θα κορυφώσει την κινητοποίηση του με όλους τους Παρόχους και τους Χρήστες Υγείας για να αποτρέψουν τον αφανισμό και την τελειωτική σύνθλιψη γιατρών και αρρώστων.

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο ανθρωποκτόνο μέτρο είναι αυτό αν αναλογιστεί ότι το ποσό που καλείται τελικά να αποδώσει ο γιατρός στον ΕΟΠΥΥ για το 2013 είναι μεσοσταθμικά 20-30% για το rebate και 35% για το clawback, δηλαδή προσθετικά 60% των εσόδων του. Αν σε αυτό, προστεθεί και το 10% των ελεγκτικών εταιρειών που ανακοίνωσε ο ΕΟΠΥΥ ότι θα επιβαρύνει το γιατρό, τότε βλέπουμε την αλήθεια κατάματα: έναν Ασφαλιστικό οργανισμό που ζητάει πίσω το 70% των εσόδων του γιατρού…. φαινόμενο πρωτάκουστο σε όλη την οικουμένη…

Αυτό που δίνει στο φαινόμενο ιδιαίτερη παγκόσμια πρωτοτυπία, είναι ότι το κράτος ζητάει πίσω για το 2013, το 70% των εσόδων του γιατρού που δεν έχει αποπληρώσει, αφού η αποπληρωμή του 2013 έφτασε ως τον Απρίλιο, με απλήρωτους τους μήνες Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο, Αυγουστο, Σεπτέμβριο,Οκτώβριο,Νοέμβριο!!!!!

Και αυτά που δεν πληρώθηκε ο γιατρός καλείται σήμερα να τα αποδώσει πίσω!!

Επίσης πρέπει να τονίσουμε ότι σε αυτό, δε λαμβάνεται υπόψιν και το ανελαστικό κόστος λειτουργίας των εργαστηριών, το οποίο ξεπερνά και το 40% του κύκλου εργασιών τους.

Δηλαδή ο Εθνικός Οργανισμός Παροχών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) ζητά από το μικρό βιοπαλαιστή γιατρο να τον χρηματοδοτήσει!!!

Αλήθεια, ο ΕΟΠΥΥ τους θεωρεί σπόνσορες του Οργανισμού…ή μήπως εκδικείται τους γιατρούς επειδή ασκούν την ιατρική και τους ασθενείς επειδή χρειάζονται εξετάσεις;

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΙΣΑ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γ.ΠΑΤΟΥΛΗΣ                         ΣΤ.ΤΣΟΥΚΑΛΟΣ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

16 Νοεμβρίου 2013, 00:08:16
Απάντηση #26
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
70% πίσω ζητά ο ΕΟΠΥΥ από αυτά που ΘΑ δώσει στους γιατρούς του

Aντιθέτως, ομαλά βαίνουν οι πληρωμές του ΕΟΠΥΥ προς τους φμφ: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

25 Νοεμβρίου 2013, 19:02:25
Απάντηση #27
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
21-11-2013, iatronet

Του Δημήτρη Καραγιώργου.


Προϋπολογισμός 2014: Γενικό 'κούρεμα' στα κονδύλια της Υγείας
Μειώσεις παρατηρούνται στις δαπάνες των νοσοκομείων, του ΕΟΠΥΥ και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.



'Ψυχρολουσία' περιμένει το 2014 τους ασθενείς και τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ και των νοσοκομείων.

Τα κονδύλια του προϋπολογισμού είναι εμφανώς μειωμένα στο χώρο της περίθαλψης, δείχνοντας ότι ακολουθεί ένα έτος αυστηρής λιτότητας.

Ο προϋπολογισμός του υπουργείου Υγείας είναι μειωμένος, τόσο στο σκέλος των τακτικών δαπανών, όσο και στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Συγκεκριμένα, το κονδύλι του τακτικού προϋπολογισμού για το υπουργείο Υγείας διαμορφώνεται στα 4,38 δισ. ευρώ, από 5,37 δισ. το 2013.
Το κονδύλι του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων είναι στα 64 εκατομμύρια, από 105 εκατομμύρια ευρώ το 2013.
ΕΟΠΥΥ

Τα συνολικά έσοδα του ΕΟΠΥΥ προϋπολογίζονται το 2014 στα 5,25 δισ. ευρώ, έναντι 7,44 δισ. το 2013.

Οι ασφαλιστικές εισφορές παραμένουν σχεδόν στα ίδια επίπεδα και εκτιμώνται στα 3,8 δισ. (3,9 δισ. το 2013).

Δραστική μείωση έχει επέλθει στην επιχορήγηση από τον τακτικό προϋπολογισμό, η οποία περιορίζεται στα 774 εκατομμύρια, έναντι 1,1 δισ. ευρώ το 2013.

Μειωμένη είναι η φαρμακευτική δαπάνη, η οποία προϋπολογίζεται στα 2,02 δισ. ευρώ, έναντι 3,07 δισ. το 2013.

Οι λοιπές παροχές ασθένειας προϋπολογίζονται στα 1,64 δισ. ευρώ, έναντι 2,17 δισ. το 2013.
Νοσοκομεία

Ανάλογη είναι η εικόνα στα δημόσια νοσοκομεία, τα οποία θα έχουν έσοδα 2,27 δισ. ευρώ, έναντι 3,1 δισ. το 2013.

Η επιχορήγηση από τον τακτικό προϋπολογισμό θα είναι 1,11 δισ. έναντι 1,64 δισ. το 2013.


Στην εισηγητική έκθεση του προϋπολογισμού αναφέρεται ότι το 2014 αναμένεται θετικότερη εικόνα στο σκέλος των εσόδων των νοσοκομείων, η οποία αναμένεται λόγω της επιβάρυνσης που θα υπάρξει στους ασθενείς.

Προβλέπεται, δε, εξοικονόμηση δαπανών από τη συγχώνευση νοσοκομειακών μονάδων.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Νοεμβρίου 2013, 19:04:20 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

25 Νοεμβρίου 2013, 19:07:25
Απάντηση #28
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Καθημερινή, 24/11/2013
της Πέννυς Μπουλουτζα.


Τα πολλά παράδοξα του ΕΟΠΥΥ

Ανορθολογικός και πολυέξοδος ο τρόπος στέγασης των κλινικών

Σε τουριστική περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, Κέντρο Υγείας στο οποίο υπηρετούν δύο γιατροί βρίσκεται σε απόσταση 300 μέτρων από πολυϊατρείο του ΕΟΠΥΥ στο οποίο υπηρετούν 17 γιατροί. Το Κέντρο Υγείας στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο, ενώ το πολυϊατρείο σε ενοικιαζόμενο τριώροφο κτίριο, με αρκετές χιλιάδες ευρώ μίσθωμα τον χρόνο.

Στον Πειραιά, ο ΕΟΠΥΥ έχει τρεις μονάδες υγείας, -οι δύο μάλιστα σε ακατάλληλα κτίρια- με υψηλά μισθώματα που κυμαίνονται από 6 ευρώ ανά τ.μ. έως και 12,5 ευρώ ανά τ.μ. Την ίδια στιγμή ο Οίκος Ναύτου, παρότι έχει ενταχθεί στον Οργανισμό, δεν έχει παραχωρήσει κτίριο στον ΕΟΠΥΥ προκειμένου να στεγασθούν χωρίς ενοικιαστήριο ιατρικές υπηρεσίες.

Στην Τρίπολη πολυϊατρείο του ΕΟΠΥΥ βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το νοσοκομείο της πόλης. Με δεδομένο ότι οι ασφαλισμένοι απευθύνονται στο πολυϊατρείο, η κίνηση στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου είναι σχεδόν μηδαμινή...

Αυτά τα -μόνον ενδεικτικά- παραδείγματα, επικαλούνται στελέχη του υπουργείου Υγείας και του ΕΟΠΥΥ για να καταδείξουν τον τελείως ανορθολογικό τρόπο με τον οποίο είναι ανεπτυγμένες οι μονάδες υγείας της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) στη χώρα μας· αποτέλεσμα των διαφορετικών «υποσυστημάτων» ΠΦΥ -από τα ασφαλιστικά Ταμεία και το ΕΣΥ- που λειτουργούσαν επί σειρά ετών στη χώρα. Η επικείμενη ενοποίηση των μονάδων πρωτοβάθμιας του ΕΟΠΥΥ και του ΕΣΥ σε έναν ενιαίο φορέα, ανοίγει διάπλατα τον δρόμο για συστεγάσεις μονάδων και την καλύτερη αξιοποίηση δημόσιων κτιρίων για την εξοικονόμηση πόρων, πρόθεση που έχει εκφράσει και η ηγεσία του υπουργείου Υγείας.

Σήμερα ο ΕΟΠΥΥ διαθέτει 420 κτίρια σε όλη την Ελλάδα από τα οποία η πλειονότητα (329) είναι μισθωμένα με συνολική δαπάνη μηνιαίας μίσθωσης 1.102.324 ευρώ. Δέκα κτίρια είναι ιδιόκτητα ενώ 81 είναι κτίρια του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ το οποίο παραχώρησε τη χρήση τους στον ΕΟΠΥΥ. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα τα μισθώματα των κτιρίων δεν ακολουθούν τους... κανόνες της λογικής. Οπως αναφέρεται και στην πρόταση του ΕΟΠΥΥ για την ΠΦΥ, υπάρχει αυτή τη στιγμή μεγάλη απόκλιση στα μισθώματα με βάση την τιμή ανά τ.μ. μέσα στην ίδια περιοχή (η απόκλιση φτάνει και το 370%! ), η πλειονότητα των μισθωμάτων κτιρίων προέρχεται από παλιούς διαγωνισμούς και συνεχίζεται με παρατάσεις (στο 80% έχει λήξει το συμβόλαιο), υπάρχουν ακατάλληλα κτίρια ενώ δεν έχουν αξιοποιηθεί δημόσια κτίρια (π.χ. παλαιά κτίρια μονάδων οι οποίες μεταφέρθηκαν σε νέους χώρους, όπως το νοσοκομείο Αγρινίου). Μάλιστα ο ΕΟΠΥΥ πρότεινε ένα πρόγραμμα αξιοποίησης κτιρίων, εξορθολογισμού των μισθωμάτων και συστεγάσεων μονάδων διάρκειας έξι μηνών από το οποίο υπολογίζει ότι θα μπορούσε να προκύψει οικονομία της τάξης του 30% στα μισθώματα και τα λειτουργικά έξοδα των κτιρίων (συνολικά υπολογίζεται σε 20 εκατομμύρια ευρώ η δαπάνη για τον Οργανισμό).

Οπως ανέφερε στην «Κ» στέλεχος του ΕΟΠΥΥ ήδη ο Οργανισμός έχει προχωρήσει σε κινήσεις «διορθωτικές» με πιο χαρακτηριστική αυτή του Χαλανδρίου όπου «ξενοικιάζει» το κτίριο του ενός εκ των δύο πολυϊατρείων (αυτό που βρίσκεται στο Κάτω Χαλάνδρι και μάλιστα πολύ κοντά στη μονάδα του ΕΟΠΥΥ στον Χολαργό), μεταφέροντας σχεδόν το σύνολο των ιατρείων στην άλλη μονάδα. Για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων του Κάτω Χαλανδρίου που χρειάζονται απλώς συνταγογράφηση φαρμάκων, ο δήμος παραχώρησε χώρο του όπου θα απασχολούνται 2-3 γιατροί του ΕΟΠΥΥ. Προσπάθεια παράλληλα είχε ξεκινήσει για τη διαπραγμάτευση καλύτερων τιμών για τα μισθώματα των κτιρίων και η οποία προς το παρόν έχει μείνει στον αέρα με δεδομένο ότι όλα τα πολυϊατρεία του ΕΟΠΥΥ θα «περάσουν» στον νέο φορέα ΠΦΥ.

Για το υπουργείο Υγείας πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι «χώροι υπάρχουν», αφού και σε ό,τι αφορά τα περίπου 210 Κέντρα Υγείας της χώρας καταγράφεται ανορθόδοξη διάρθρωση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που ανέφερε στην «Κ» στέλεχος του υπουργείου Υγείας είναι στη Μεσσήνη, όπου τρία χωριά του ίδιου δήμου, σε μικρή απόσταση το ένα από το άλλο έχουν από ένα Κέντρο Υγείας έκαστο.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Νοεμβρίου 2013, 19:09:09 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

25 Νοεμβρίου 2013, 19:27:57
Απάντηση #29
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Καθημερινή, 24/11/2013
της Πέννυς Μπουλουτζα.
   -   Τα πολλά παράδοξα του ΕΟΠΥΥ
........
...Στην Τρίπολη πολυϊατρείο του ΕΟΠΥΥ βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το νοσοκομείο της πόλης. Με δεδομένο ότι οι ασφαλισμένοι απευθύνονται στο πολυϊατρείο, η κίνηση στα εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου είναι σχεδόν μηδαμινή...
.....
....Σήμερα ο ΕΟΠΥΥ διαθέτει 420 κτίρια σε όλη την Ελλάδα από τα οποία η πλειονότητα (329) είναι μισθωμένα με συνολική δαπάνη μηνιαίας μίσθωσης 1.102.324 ευρώ.....Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα τα μισθώματα των κτιρίων δεν ακολουθούν τους... κανόνες της λογικής
....
Οπως ανέφερε στην «Κ» στέλεχος του ΕΟΠΥΥ ήδη ο Οργανισμός έχει προχωρήσει σε κινήσεις «διορθωτικές» με πιο χαρακτηριστική αυτή του Χαλανδρίου όπου «ξενοικιάζει» το κτίριο του ενός εκ των δύο πολυϊατρείων (αυτό που βρίσκεται στο Κάτω Χαλάνδρι και μάλιστα πολύ κοντά στη μονάδα του ΕΟΠΥΥ στον Χολαργό),...
   Αυτό στη Τρίπολη, δεν είναι το ζητούμενο; - σωστή ΠΦΥ απο το πρώην ΙΚΑ και λίγη κίνηση (όση πραγματικά πρέπει) στο νοσοκομείο. Φαντάζομαι το αναφέρουν ως παράδειγμα προς μίμηση.
   Για τα ενοίκια, όπως έχω (και πολλοί άλλοι βέβαια) ξαναγράψει, είναι ενδιαφέρον να μάθουμε ποιος είναι ο επικαρπωτής. Πιστεύω μια λίστα θα έδινε χρήσιμα συμπεράσσματα.
   Για την περίπτωση του Χαλανδρίου μάλλον ο ιδιοκτήτης λάκισε απο τον κυβερνητικό συνασπισμό και έγινε ανεξάρτητος ή ΣΥΡΙΖΑιος. Και εκτός από τη διαγραφή απο το κόμμα έχει και διαγραφή συμβολαίου ενοικίασης. Αστειεύομαι  ή μήπως όχι;

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
29 Απαντήσεις
125678 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Σεπτεμβρίου 2022, 12:55:07
από glabu
3 Απαντήσεις
7780 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Απριλίου 2013, 12:58:01
από ΑΡΗΣ
308 Απαντήσεις
366917 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Απριλίου 2022, 09:32:24
από iceman
0 Απαντήσεις
3503 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Ιουλίου 2017, 11:09:46
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
4487 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Οκτωβρίου 2018, 00:04:38
από Argirios Argiriou