Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα
Κόστη μεταπτυχιακών, νησιώτες, κλπ
(1/1)
Δ. Κουναλάκης:
Με αφορμή αυτό: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος ξεκίνησαν τα παρακάτω:
Γνωρίζω κάμποσα πανεπιστήμια που δίνουν εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά. Το παραπάνω το έβαλα για τους εξής λόγους:
Κάποια Σαββατοκύριακα απαιτείται η φυσική παρουσία και η διαφορά στο κόστος είναι τεράστια
Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος(το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων + δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο + φαγητό) Χ 6 = ;
--- Τέλος παράθεσης ---
(110+120+100) x 6 = 1980 euro (όχι λίρες) ανά εξάμηνο ή 4000 ευρώ το μεταπτυχιακό
Υπολογίζω (εγώ θα τα κατάφερνα με ακόμη λιγότερο κόστος)
α) εισιτήρια e-ticket καθώς το πρόγραμμα είναι γνωστό και εχω ανάλογη εμπειρία από το ΕΑΠ όπου οι Κρητικοί πηγαινόρχονται Αθήνα.
β) καλό σχετικά ξενοδοχείο για 2 διανυκτερεύσεις με χειμερινές τιμές από booking.com ή katrea.gr
γ) μαγειρευτό φαγητό 4 γεύματα και όχι fast-food.
Απέχει πολύ από τα 7983 euro (ή £6,330) νομίζω
Και υπάρχει και κάτι που δεν έχω καταλάβει: πως ταυτοποιούν ποιος είναι πίσω από το computer; μπορώ να πάρω το μεταπτυχιακό και να το δώσω σε έναν "αλβανό" να το κάνει για μένα; Άρα κάπου θα σε ταξιδέψουν και μέχρι την Αγγλία ή κάνω λάθος;; Να τα βάλουμε κι αυτά τα έξοδα;
Δεν έχω διάθεση να σας πείσω για το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, ούτε έχω κάτι προσωπικό μαζί σου αλλά βρήκα ευκαιρία να δείξω πόσο ταλαιπωρούνται οι νησιώτες σε κάθε επιστημονική ή εκπαιδευτική συνάντηση (ειδικά αυτές που δεν έχουν πλήρες πρόγραμμα τουλάχιστον 3 μήνες πριν) και δεν παραπονιούνται, σε αντίθεση με τους της ηπειρωτικής Ελλάδας που πάνε το αυτοκίνητο παντού και τα θέλουν όλα δίπλα στην πόρτα τους ή να πηγαίνει το αμάξι μέχρι την πόρτα.
Ευτυχώς, τα καύσιμα πήραν τα πάνω τους και χαίρομαι που αρχίζουν να υπολογίζουν τα μεταφορικά.
Γιατί είμαι ο γκρινιάρης της παρέας στο ΕΑΠ σχετικά με αυτό το θέμα.
Μόνο πέρσι, έκανα 7 ταξίδια (Ηράκλειο-Αθήνα-Ηράκλειο) για το ΕΑΠ με μέσο κόστος αεροπορικών εισιτηρίων 110 ευρώ, 45 ευρώ το βράδυ στο Mirage, Ομόνοια, 10 ευρώ συγκοινωνίες ανά ταξίδι, και 7 ευρώ ανά γεύμα. Τα τσιγάρα δεν τα υπολόγισα γιατί δεν καπνίζω.
Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσο φθηνά αεροπορικά εισιτήρια πήγαινε-έλα.Μπράβο.Τι κρίμα που δε μπαίνω ούτως ή άλλως σε αεροπλάνο.Είμαι "αεροφοβικός".
Μπράβο και στους νησιώτες που δεν παραπονιούνται και τώρα ήρθε η σειρά τους (που να το ξέρατε Ιράν, Η.Π.Α. και λοιποί τι καλό κάνετε με την αύξηση του πετρελαίου) να πάρουν το αίμα τους πίσω από τους κακομαθημένους έλληνες της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Πάντως ένα επιπλέον ενοίκιο το μήνα για μία οικογένεια δεν είναι και ότι καλύτερο.
--- Τέλος παράθεσης ---
Για τους αεροφοβικούς (είναι κι ο διευθυντής μου αεροφοβικός, αλλά την alfaromeo την τρέχει γιατί εκεί δεν είναι "φοβικός") υπάρχουν οι minoan-lines στην κρήτη με 50% έκπτωση για φοιτητές και εισιτήρια aller-retour στα 65 euro και λίγη ταλαιπωρία παραπάνω...
Δεν έχω τίποτα μαζί σου iGP αλλά η εμπειρία με έχει κάνει ρατσιστή, αν και προσπαθώ να το αποβάλλω....
Το κόστος είναι κάτι που πραγματικά δεν ξέρω εάν αξίζει να κάνει κανείς μεταπτυχιακό, έχω και προσωπικά πολλές επιφυλάξεις...
Δ. Κουναλάκης:
Αν δεν σε ενοχλεί στείλε ένα ξεχωριστό μήνυμα για το μεταπτυχιακό αυτό με κάποιο link που μπορεί να βρει κανείς πληροφορίες, να μετακινήσω τα μηνύματα με τα κόστη κάπου αλλού και να έχουμε ένα thread με μεταπτυχιακά που υπάρχουν..
Gatekeeper:
BMJ
Letters
MSc in general practice can be done over the Internet
EDITOR,--Mark Pallen calls on medical practitioners to realise the Internet's full potential.1 The medical world's first masters degree programme to be fully delivered by multimedia teaching and learning has just become available. This MSc in general practice from the University of Derby delivers many of its lessons by the Internet, and all interaction between students and tutors is by email.
Only 50 out of 30000 general practitioners in Britain are currently undertaking an MSc.2 The Royal College of General Practitioners has called for increased and innovative use of new technology to deliver learning based in the home and workplace3 4 and has criticised the lack of input by learners into the content and running of current courses.5 Smith has criticised the inflexibility and inappropriate content of those courses.2
The programme in Derby is unusual in being entirely produced by, and having as tutors, a group of working general practitioners, all but one of whom remain in full time general practice. Learners, who are in continuous contact with tutors via the Internet, are encouraged to contribute to the continuing development of the programme. The programme consists of 12 modules, including four for independent study. Subjects such as clinical reasoning, the consultation, and practice and self development are studied.
The programme's aim is to provide mastery over the job of general practice by developing the learners' thinking skills. The multimedia teaching and learning (the use of text, graphics, video, and audio in computer applications) have been developed to simulate the decision making and thinking environment of daily life in general practice. Students can play with the various theories and models that constitute the science of medicine through video and graphical interaction. Critical evaluation of these models and theories represents the hallmark of masters or postgraduate work. The opportunity to test these models in simulated situations is the great strength of multimedia teaching and learning. The programme uses electronic discussion in the exploration of some themes. Students are encouraged to develop their own assignments through the Internet.
The advantages of short periods of intense interactive study when and where the learner chooses remain to be proved. So too does whether such a programme can be run by full time practitioners for full time practitioners. We are confident that we are tapping a huge unmet need for professional development among today's general practitioners and hope to transform the culture of higher professional training in general practice.
Programme leader, University of Derby Alvaston Medical Centre, Derby DE72 2GR
John Sanfey
--------------------------------------------------------------------------------
Pallen M. Guide to the Internet. Logging in, fetching files, reading news. BMJ 1995;311:1626-30. (16 December.) [Free Full Text]
Smith LFP. Higher professional training in general practice: provision of master's degree courses in the United Kingdom in 1993. BMJ 1994;308:1679-82. [Free Full Text]
Royal College of General Practitioners. Portfolio-based learning in general practice. London: RCGP, 1993. (Occasional paper 63.)
Royal College of General Practitioners. Higher professional education courses in the United Kingdom. London: RCGP, 1991. (Occasional paper 51.)
Royal College of General Practitioners. A college plan--priorities for the future. London: RCGP, 1990. (Occasional paper 49.)
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση