Κ. Μιχαλη,
οχι, στοχος του κειμενου μου δεν ηταν να χαρακτηρισω κανεναν συγκεκριμενα, ουτε να δικαιολογησω τους γιατρους με συνορα μεσω σοφιστικισμων. Στοχος μου ηταν να καταδειξω αυτο που με ενοχλει στην ολη αντιμετωπιση του θεματος, την οποια θεωρω υποκριτικη, χωρις να λεω οτι οποιος την ενστερνιζεται ειναι υποκριτης. Αλλα η πηγη της ειναι υποκριτικη.
Αν η κινηση αυτη αφορουσε οποιοδηποτε κομματι του δημοσιου ΕΣΥ θα συμφωνουσα και γω οτι ειναι η εισοδος στην κολαση. Αλλα εδω, καποιοι γιατροι, επιλεγουν στον ελευθερο χρονο τους, χωρις αμοιβη, αντι να πινουν καφε ή να βλεπουν τηλεοραση, να βοηθησουν καποιους Ελληνες, οι οποιοι θα συμφωνειτε μαλλον, για να φτασουν στους γιατρους με συνορα για βοηθεια, μαλλον δε τη βρηκαν αλλου, ουτε ειναι και οι πιο δυνατοι.
Τον παραλληλισμο με τον ταξικο ρατσισμο δεν τον εκανα για να το παιξω αντιρατσιστης. Δεν ειμαι ακομα τόσο ανελευθερος. Αλλα ηθελα να δειξω οτι στην ουσια, περα απο ταμπελες και προφασεις, μιλαμε για το ιδιο πραγμα, για το οτι δηλ. η υγεια, απο τους ιδιωτες παροχους της, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων (γιατροι χωρις συνορα πχ) παρεχεται επιλεκτικα. Συνηθως με οικονομικα κριτηρια( στην προκειμενη περιπτωση ΚΑΙ φυλετικα). Και αυτο γιατι τελικα η ιατρικη ειναι και επαγγελμα, περα απο λειτουργημα!
Δεν εχω κανενα προβλημα καποιος να διαφωνει με αυτο, αλλα ειναι δείγμα ζουγκλας τελικα να μιλαμε για διαγραφες και αποπομπη απο το ιατρικο σωμα, ανθρωπων που επιλεγουν να διαθεσουν κατ αυτο τον τροπο τον ελευθερο χρονο τους, οπως εσεις θα επιλεγατε να τον διαθεσετε για αλλες κοινωνικες ή φυλετικες ομαδες.
Νομίζω ότι στην περίπτωση που συζητάμε , δεν πρόκειτε για την εισαγωγή κάποιου κριτηρίου αποκλεισμού (ρατσιστικού, φυλετικού, οικονομικού) εκ μέρους μεμονωμένων ιδωτών γιατρών οι οποίοι προφανώς και έχουν κάθε δικαίωμα να διαθέσουν το χρόνο τους και τις γνώσεις τους κατά πως κρίνουν.
Έχουμε να κάνουμε με την οργάνωση εκ μέρους της Χρυσής Αυγής μιας δομής υπηρεσιών , στην οποία προφανώς καλούνται να συμμετέχουν κάποιοι γιατροί όχι ως ιδιώτες , αλλά ως συνεργοί. Η κίνηση αυτή δεν εγγράφεται στην ιδωτική , αλλά στη δημόσια σφαίρα, παράγει πολιτική υπεραξία και έχει σαφή ιδεολογικά χαρακτηριστικά από τη μεριά της Χρυσής Αυγής. Με βάση αυτά κρίνονται. Όπως κρίνεται και κάθε άλλη κίνηση στο δημόσιο χώρο με βάση τα χαρακτηριστικά της.
Αν συμφωνήσουμε (συμφωνούμε άραγε?) ότι η κίνηση αυτή έχει ρατσιστικά χαρακτηριστικά , πιθανώς να μπορέσουμε να συζητήσουμε και για όσους συμμετέχουν σε αυτή.
Δεν είναι καθόλου " έλα μωρέ.. αδύναμους ανθρώπους θα βοηθήσουν ", ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό.
Όπως και αν τα "κοινωνικά ιατρεία" δεν είναι μόνο κοινωνικά ιατρεία , αλλά είναι και μέρος της δαδικασίας ανατροπής της εξουσίας, οφείλουν να κριθούν γι΄αυτό και όσοι συμμετεχουν να έχουν συνείδηση του γεγονότος.
Όπως και αν τα κοινωνικά ιατρεία στήνονταν από την ΕΕ και το κράτος ως δομές απόσβεσης της κοινωνικής δυσαρέσκειας, άμεσα διαχειρίσημες από τη μεριά της εξουσίας, όσοι συμμετέχουν οφείλουν να έχουν συνείδηση.
Σε όλες τις περιπτώσεις κάποιοι αδύναμοι άνθρωποιθ πιθανώς να ωφεληθούν. Είναι όλες ίδιες?
Υ.Γ Οι ταξικές διαφορές και ανισότητες δεν έχουν σχέση με το ρατσισμό και το φασισμό.