Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Αποσπάσματα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο

Γιατροι με Συνορα

<< < (10/15) > >>

Δ. Κουναλάκης:
προσωπικά νομίζω ότι εξακολουθούμε να κάνουμε διαφήμιση και δεν βλέπω το λόγο.

Θα ήθελα να μάθω εάν υπάρχουν στην Ελλάδα ιατρεία που δέχονται μόνο συγκεκριμένης κάστας πχ πομάκους, κλπ ή το ανάποδο: Υπάρχουν απαγορεύσεις για προσέλευση σε ιατρείο για οποιουδήποτε μη οικονομικό λόγο πχ σε γυναίκα επειδή ο ιατρός είναι άνδρας. Και φυσικά ποια ήταν η στάση των ιατρικών συλλόγων σε αυτά.
Προσωπικά νομίζω ότι σε μια δημοκρατία και με την ισότητα στο Σύνταγμα δεν μπορούν να υπάρξουν διαφορετικές αντιμετωπίσεις από θεσμικά όργανα.

Επίσης νομίζω ότι αργά ή γρήγορα (και πρέπει να προετοιμαστούμε για αυτό) θα δούμε και στην ΧΑ οι αποφάσεις για κάθε πράξη της να Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος και εκεί δεν ξέρω επίσης πως θα κινηθούμε.

Προφανώς η οικονομική κρίση είναι μηδέν μπρος στην κρίση της δημοκρατίας και της ευνομίας που υπάρχει σήμερα. Και προσωπικά, νιώθω πλέον ξένος σε αυτή τη χώρα.

Για τους χαρακτηρισμούς κάποιων απλά θα ήθελα να πω ότι η μάσκες πέφτουν εύκολα όταν βγαίνεις σε πεδία που δεν υπήρχε πρόβλεψη από την προπαγάνδα που έχεις δεχτεί.

Περιθωριακός:
Οταν εγραψα την αποψη μου, προσπαθησα να μην προσβαλω κανεναν, αλλα να δειξω την αντιθεση μου σε μια αποψη που θεωρω υποκριτικη, τονιζοντας οτι δεν θεωρω υποκριτες αυτους που την ενστερνιζονται, αλλα την πηγη προελευσης της. Και το εκανα γνωριζοντας οτι θα θεωρηθω ρατσιστης, μη σωστος ανθρωπος κτλ. Η αντιπαραθεση αποψεων κατα την αποψη μου αφορα επιχειρηματα και βοηθα ισως ολους να τα δουμε τα πραγματα και απο αλλες οπτικες. Τους χαρακτηρισμους τους αφηνω σε αυτους που τους εχουν ισως αναγκη, σε μια πολιτικη τελικα συζητηση.

Harper:
Ο σεβασμος στη διαφορετικοτητα αποψεων ειναι πρωταρχικο στοιχειο της Δημοκρατιας.Αυτο ομως δε σημαινει πως η διαφορετικοτητα αποψεων δεν πρεπει να σχολιαζεται.Ουτε πως στη Δημοκρτια μας δεν υπηρχε υποκρισια και ολα ηταν ιδανικα.Οταν ομως ο σεβασμος στη διαφορετικοτητα παει να ισχυει με το "ετσι θελω¨και συχνα με τη χρηση βιας αληθεια ποση Δημοκρατια πιστευετε πως απομενει?

Χθες ηταν το επιδεικτικα τζαμπα φαγητο με δελτιο ταυτοτητας και η φασαρια για τα παιδια των αλλοδαπων στο σχολειο.Σημερα ειναι η υγεια.Αυριο πιθανα θα μπουνε και στην Εκκλησια και θα απαγορευεθει η εισοδος  των μη Ελλήνων(και ας ειναι ορθοδοξοι).Αλήθεια μεθαυριο τι θα επακολουθησει?Και πόση βια θα χρειασθει για να το πετυχουν?

Κοιταμε το δεντρο καθε φορα,την μεμονωμενη κινηση επικοινωνιας και χανουμε το δασος.

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑυριο πιθανα θα μπουνε και στην Εκκλησια και θα απαγορευεθει η εισοδος  των μη Ελλήνων(και ας ειναι ορθοδοξοι).

--- Τέλος παράθεσης ---

Eδώ υπάρχει λίγο ένα θεματάκι, καθώς ο θρησκευτικός προσδιορισμός της οργάνωσης δεν είναι απόλυτα καθορισμένος.

Όπως όλοι μπορούμε να διαπιστώσουμε, κατ΄αρχήν στον εσωτερικό πυρήνα του Συνδέσμου υπάρχει μια παλαιοσυντηρητική/παλαιοσωβινιστική, εθνολαϊκή, αντινεωτεριστική, απομονωτιστική-εθνοβιετκόνγκ, "μεθύστε-με-το-αθάνατο-κρασί-του-'21", θεοκρατική κατεύθυνση που εκφράζεται από βουλευτές όπως ο Παππάς, ο Μπαρμπαρούσης και ο Γερμενής/Καιάδας αλλά και άλλων κωμμάτων όπως η κ. Γαρουφαλλιά Κανέλη και τάσσεται ξεκάθαρα υπέρ της Ορθοδοξίας (με κορώνες όπως "απειλείται η Ελληνοορθοδοξία μας", "για του Χριστού την πίστη την Αγία" και τέτοια.)

Ωστόσο, στους κόλπους της Χ.Α. εμφιλοχωρεί και μία άλλη τάση, που αυτοπροσδιορίζεται ως "Πατρώος εθνοφυλετικός σοσιαλισμός φιλοευρωπαϊκού τύπου" με κυρίαρχα στοιχεία την αρχαιοπληξία με λατρεία στις Σπαρτιατικές αρχές, το μπόντι-μπίλντιγκ, τον φιλοναζισμό, τον αντισημιτισμό και, ως απόρροια των προηγουμένων τον Δωδεκαθεϊσμό, και κύριους εκφραστές τον Κασιδιάρη, τον Λαγό και τον Μπουμπούκο (αν προσχωρήσει στον Σύνδεσμο.)

Επομένως, δεν αποκλείεται να οδηγηθούμε και σε ΡΙΚΚΣΥ μέσα στους κόλπους του Συνδέσμου, από κίνητρα θρησκευτικο-ταλιμπάν τύπου και τελικά ν΄απαγορευτούν οι μη Έλ όχι από τους χριστιανικούς ναούς, αλλά από τις παγανιστικές τελετές που λαμβάνουν χώρα στον Όλυμπο, στην Ελευσίνα, στο Σούνιο και προσεχώς κάπου κοντά σας. Οι πάτριοι θεοί θα ξανάρθουν και η γη θα τρέμει.

Δημήτρης Μακρέας:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚ. Μιχαλη,

οχι, στοχος του κειμενου μου δεν ηταν να χαρακτηρισω κανεναν συγκεκριμενα, ουτε να δικαιολογησω τους γιατρους με συνορα μεσω σοφιστικισμων. Στοχος μου ηταν να καταδειξω αυτο που με ενοχλει στην ολη αντιμετωπιση του θεματος, την οποια θεωρω υποκριτικη, χωρις να λεω οτι οποιος την ενστερνιζεται ειναι υποκριτης. Αλλα η πηγη της ειναι υποκριτικη.
Αν η κινηση αυτη αφορουσε οποιοδηποτε κομματι του δημοσιου ΕΣΥ θα συμφωνουσα και γω οτι ειναι η εισοδος στην κολαση. Αλλα εδω, καποιοι γιατροι, επιλεγουν στον ελευθερο χρονο τους, χωρις αμοιβη, αντι να πινουν καφε ή να βλεπουν τηλεοραση, να βοηθησουν καποιους Ελληνες, οι οποιοι θα συμφωνειτε μαλλον, για να φτασουν στους γιατρους με συνορα για βοηθεια, μαλλον δε τη βρηκαν αλλου, ουτε ειναι και οι πιο δυνατοι.
Τον παραλληλισμο με τον ταξικο ρατσισμο δεν τον εκανα για να το παιξω αντιρατσιστης. Δεν ειμαι ακομα τόσο ανελευθερος. Αλλα ηθελα να δειξω οτι στην ουσια, περα απο ταμπελες και προφασεις, μιλαμε για το ιδιο πραγμα, για το οτι δηλ. η υγεια, απο τους ιδιωτες παροχους της, πλην ελαχιστων εξαιρεσεων (γιατροι χωρις συνορα πχ) παρεχεται επιλεκτικα. Συνηθως με οικονομικα κριτηρια( στην προκειμενη περιπτωση ΚΑΙ φυλετικα). Και αυτο γιατι τελικα η ιατρικη ειναι και επαγγελμα, περα απο λειτουργημα!
Δεν εχω κανενα προβλημα καποιος να διαφωνει με αυτο, αλλα ειναι δείγμα ζουγκλας τελικα να μιλαμε για διαγραφες και αποπομπη απο το ιατρικο σωμα, ανθρωπων που επιλεγουν να διαθεσουν κατ αυτο τον τροπο τον ελευθερο χρονο τους, οπως εσεις θα επιλεγατε να τον διαθεσετε για αλλες κοινωνικες ή φυλετικες ομαδες.

--- Τέλος παράθεσης ---

Νομίζω ότι στην περίπτωση που συζητάμε , δεν πρόκειτε για την εισαγωγή κάποιου κριτηρίου αποκλεισμού (ρατσιστικού, φυλετικού, οικονομικού) εκ μέρους μεμονωμένων ιδωτών γιατρών οι οποίοι προφανώς και έχουν κάθε δικαίωμα να διαθέσουν το χρόνο τους και τις γνώσεις τους κατά πως κρίνουν.
Έχουμε να κάνουμε με την οργάνωση εκ μέρους της Χρυσής Αυγής μιας δομής υπηρεσιών , στην οποία προφανώς καλούνται να συμμετέχουν κάποιοι γιατροί όχι ως ιδιώτες , αλλά ως συνεργοί. Η κίνηση αυτή δεν εγγράφεται στην ιδωτική , αλλά στη δημόσια σφαίρα, παράγει πολιτική υπεραξία και έχει σαφή ιδεολογικά χαρακτηριστικά από τη μεριά της Χρυσής Αυγής. Με βάση αυτά κρίνονται. Όπως κρίνεται και κάθε άλλη κίνηση στο δημόσιο χώρο με βάση τα χαρακτηριστικά της.
Αν συμφωνήσουμε (συμφωνούμε άραγε?) ότι η κίνηση αυτή έχει ρατσιστικά χαρακτηριστικά , πιθανώς να μπορέσουμε να συζητήσουμε και για όσους συμμετέχουν σε αυτή.
Δεν είναι καθόλου " έλα μωρέ.. αδύναμους ανθρώπους θα βοηθήσουν ", ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό.
Όπως και αν τα "κοινωνικά ιατρεία" δεν είναι μόνο κοινωνικά ιατρεία , αλλά είναι και μέρος της δαδικασίας ανατροπής της εξουσίας, οφείλουν να κριθούν γι΄αυτό και όσοι συμμετεχουν να έχουν συνείδηση του γεγονότος.
Όπως και αν τα κοινωνικά ιατρεία στήνονταν από την ΕΕ και το κράτος ως δομές απόσβεσης της κοινωνικής δυσαρέσκειας, άμεσα διαχειρίσημες από τη μεριά της εξουσίας, όσοι συμμετέχουν οφείλουν να έχουν συνείδηση.
Σε όλες τις περιπτώσεις κάποιοι αδύναμοι άνθρωποιθ πιθανώς να ωφεληθούν. Είναι όλες ίδιες?

Υ.Γ Οι ταξικές διαφορές και ανισότητες δεν έχουν σχέση με το ρατσισμό και το φασισμό.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση