Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Αποσπάσματα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο

Γιατροι με Συνορα

<< < (11/15) > >>

Περιθωριακός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Νομίζω ότι στην περίπτωση που συζητάμε , δεν πρόκειτε για την εισαγωγή κάποιου κριτηρίου αποκλεισμού (ρατσιστικού, φυλετικού, οικονομικού) εκ μέρους μεμονωμένων ιδωτών γιατρών οι οποίοι προφανώς και έχουν κάθε δικαίωμα να διαθέσουν το χρόνο τους και τις γνώσεις τους κατά πως κρίνουν.
Έχουμε να κάνουμε με την οργάνωση εκ μέρους της Χρυσής Αυγής μιας δομής υπηρεσιών , στην οποία προφανώς καλούνται να συμμετέχουν κάποιοι γιατροί όχι ως ιδιώτες , αλλά ως συνεργοί. Η κίνηση αυτή δεν εγγράφεται στην ιδωτική , αλλά στη δημόσια σφαίρα, παράγει πολιτική υπεραξία και έχει σαφή ιδεολογικά χαρακτηριστικά από τη μεριά της Χρυσής Αυγής. Με βάση αυτά κρίνονται. Όπως κρίνεται και κάθε άλλη κίνηση στο δημόσιο χώρο με βάση τα χαρακτηριστικά της.
Αν συμφωνήσουμε (συμφωνούμε άραγε?) ότι η κίνηση αυτή έχει ρατσιστικά χαρακτηριστικά , πιθανώς να μπορέσουμε να συζητήσουμε και για όσους συμμετέχουν σε αυτή.
Δεν είναι καθόλου " έλα μωρέ.. αδύναμους ανθρώπους θα βοηθήσουν ", ή τουλάχιστον δεν είναι μόνο αυτό.
Όπως και αν τα "κοινωνικά ιατρεία" δεν είναι μόνο κοινωνικά ιατρεία , αλλά είναι και μέρος της δαδικασίας ανατροπής της εξουσίας, οφείλουν να κριθούν γι΄αυτό και όσοι συμμετεχουν να έχουν συνείδηση του γεγονότος.
Όπως και αν τα κοινωνικά ιατρεία στήνονταν από την ΕΕ και το κράτος ως δομές απόσβεσης της κοινωνικής δυσαρέσκειας, άμεσα διαχειρίσημες από τη μεριά της εξουσίας, όσοι συμμετέχουν οφείλουν να έχουν συνείδηση.
Σε όλες τις περιπτώσεις κάποιοι αδύναμοι άνθρωποιθ πιθανώς να ωφεληθούν. Είναι όλες ίδιες?

Υ.Γ Οι ταξικές διαφορές και ανισότητες δεν έχουν σχέση με το ρατσισμό και το φασισμό.

--- Τέλος παράθεσης ---

Φυσικα και ειναι ρατσιστικη. Αυτο δεν το αρνειται ουτε η ιδια η ΧΑ. Αυτο διαφημιζει αλλωστε, και με αυτο τον τροπο αυξανει τη δυναμη της. Διατυμπανιζει μια τετοια κινηση και γινεται στοχος,τη στιγμη που  αλλα κρατη-φορεις-οργανωσεις-λομπυ, εχουν πολυ πιο σκληροπυρηνικες ρατσιστικες τακτικες, οι οποιες διενεργουνται διακριτικα, και... πιο αποτελεσματικα.
Καποιοι πειθονται και ακολουθουν. Καποιοι ακολοθουν εχοντας συνειδηση της καταστασης, θελοντας ομως να στειλουν ενα μηνυμα. Το ιδιο ισχυει και για την αντι-προπαγανδα τετοιων κινησεων. Υπαρχουν αυτοι που ''χρησιμοποιουν'' τα αντιρατσιστικα συναισθηματα καποιων, για πολιτικες επιδιωξεις. Οι μεν πρωτοι πρωτασσουν τον πατριωτισμο, οι δε δευτεροι τον ανθρωπισμο. Για μενα ειναι κατακριτεες και οι δυο προσεγγισεις, οταν γινονται υποκριτικα. Οταν ειναι η προφαση.
Δεν επικροτω την κινηση της ΧΑ με τον ακομψο τροπο που γινεται. Γινεται για να προκαλει. Συμφωνω με την ουσια της ομως. Αν γινοταν μια τετοια κινηση μονο για Ελληνες, της διασπορας ομως, θα ησασταν συμφωνος?

ΥΓ. φιλτατε Jack, δεν ειπε κανεις να μην υπαρχει σχολιασμος. Γι αυτο συμμετεχουμε αλλωστε, αλλιως θα τα λεγαμε στον καθρεφτη μας και θα αυτοχειροκροτουμασταν στο τελος του μονολογου. Για τους εμμεσους χαρακτηρισμους ειχα μια ενσταση, αλλα και αυτα μεσα στο προγραμμα ειναι :)

Harper:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑν γινοταν μια τετοια κινηση μονο για Ελληνες, της διασπορας ομως, θα ησασταν συμφωνος?

--- Τέλος παράθεσης ---

Καταρχην:Η κουβεντα οσο γινεται στο κλιμα που γινεται και ανταλλασονται αποψεις- για μενα-μονο θετικη μπορει να ειναι.Οι θεσεις του @Περιθωριακου δεν εχουν να κανουν με την υπερασπιση μιας κομματικης τακτικης αλλα με την αποδοχη της διαφορετικοτητας -οσο ακραια και να φανταζει σε πολλους-πόσο μαλλον οταν η political correct κοινωνια μας ηδη βριθει υποκρισιας,μισαλλοδοξιας και αλυτρωτισμου.Οποτε η κουβεντα δεν γινεται σε επιπεδο Χρυση Αυγη:ναι  ή οχι αλλα πιστευω πως αυτο που συζηταμε με ερεθισμα του @Περιθωριακου ειναι κατα ποσο το υπαρχον υποκριτικο και διεφθαρμενο -κατα γενικη παραδοχη-πολιτικο συστημα  μπορει να σταθει σοβαρος κριτης και να δωσει μαθηματα ηθικης σε ενα νεοαναδυομενο  πιθανό(?) ,ανηθικο υποκριτη και τελικα τι αποτελει καθαροαιμο ρατσισμο και τι συγκαλυμμενο ρατσισμο.
Δεν ξερω αν συμφωνει με την παραπανω προσεγγιση μου ο @Περιθωριακος αλλα με αυτη τη θεωρηση,απογυμνωμενοι εκατερωθεν απο "πολιτικους δαιμονες" η συζητηση εχει πολυ ενδιαφερον.

Τωρα,σε αυτο που αναφερθηκε παραπανω (παραθεση @Περιθωριαου)θα πω πως για μενα δεν ειναι το ιδιο.Το να συνταξεις μια ομαδα γιατρων που θα εξετασει τους Ελληνες της διασπορας ή τους ηλικιωμενους σε ενα αγονο νησι ή τα παιδια ενος σχολειου δεν ειναι κινηση που στοχευει στη διαφορετικοτητα μιας ομαδας αλλα στην αδυναμια της ομαδας αυτης να απολαυσει το αγαθο της υγειας.Εδω αντιθετα (γιατροι με συνορα) στηνεται μια κατασταση με σημαια τη διαφορετικοτητα και με δευτερευσουσα σημασια την προσφορα(που μπορει να δρα και σαν αλλοθι-συγκκαλυψη)
Αλλο το να δινεις φαγητο στους φτωχους ΓΕΝΙΚΑ και άλλο το να δινεις φαγητο ΜΟΝΟ στους φτωχους Ελληνες.Το μηνυμα που περναει υποσυνειδητα στη δευτερη περιπτωση δεν ειναι η προσφορα αλλα η ομαδα αναφορας.Σκοπος δεν ειναι η προσφορα αυτη καθ'αυτη αλλα η ιδια η ομαδα στοχος που φαινεται πως δεν της προσφερεται κατι αφιλοκερδως αλλα ανταμειβεται επειδη διαφερει.Δεν ξερω αν ειναι κατανοητο αυτο που λεω.Γιατι αν υποσυνειδητα περνανε -σε τακτικη βαση-μικρα μηνυματα εδραιωσης της διαφορετικοτητας μελλοντικα αυτη θα φανταζει κατι το απολυτα φυσιολογικο και συνυφασμενη με βια μπορει να οδηγησει σε ακροτητες.

Περιθωριακός:
Jack, νομιζω οτι λεμε το ιδιο πραγμα περιπου. Απο τη μια καμουφλαρισμενος ρατσισμος και απο την αλλη επιτιδευμενα απροκαλυπτος. Και η αληθεια για μενα βρισκεται καπου αναμεσα. Πρεπει να μπορεις να φροντιζεις πρωτιστως για το καλο του δικου σου λαού και μετα και για τους αλλους (οπως κανουν ολοι οι λαοι, πόσο μαλλον αυτοι με θεματα επιβιωσης οπως εμεις). Το αισθημα αδικιας θα προκαλεσει πολωση, συνηθως και απο τις δυο πλευρες, με αποτελεσμα να πηγαινουν στα ακρα απο αντιδραση. Και ξαναλεω, ο τροπος που το χειριζεται η ΧΑ ειναι τελικα ανθελληνικος, εκτος απο αναποτελεσματικος.
Εχω ζησει σε 2 ξενες χωρες και παντου ο ρατσισμος ειναι παρων. Αλλου κεκακλυμενος αλλου λιγοτερο. Παρατηρω πως δρουν αλλες χωρες (πχ Ισραηλ) που βαζουν την επιβιωση τους πανω απο ανθρωπιστικους προβληματισμους και ποσο πιο αποτελεσματικες ειναι απο αυτους που διατυμπανιζουν βλακωδως τον ρατσισμο, δρωντας εναντια τελικα στο αντικειμενο που προφασιζονται οτι υπερασπιζονται.
 Στην Ελλαδα δεν γινεται καμια πρωτοτυπια τελικα. Χρησιμοποιειται η μη ομογενης πια συνθεση της Ελλ. κοινωνιας και καρπονωνται πολιτικα οφελη διαφορες πλευρες.
 

Δημήτρης Μακρέας:
Κατά πρώτον δε μπορώ να καταλάβω ποιοι από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση μπορούν να κατηγορηθούν , για συγκαλυμένο ρατσισμό.
Ότι γενικά ο ρατσισμός ως φαινόμενο αφορά πολύ περισσότερες καταστάσεις από τις ακραίες εκδοχές της χρυσής αυγής , θα συμφωνήσω.
Αλλά εδώ μιλάμε συγκεκριμένοι άνθρωποι. Δεν είμαστε ούτε εξουσία, ούτε ΜΜε, ούτε κόμμα.
Δε μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο μία - η πιο ακραία εκδοχή του ρατσισμού- πρέπει να μένει στο απυρόβλητο επειδή υπάρχουν οι υπόλλοιπες.
Σίγουρα το Ισραήλ είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό στην προστασία του λαού του. Βεβαίως θα πρέπει κάποιοος από το λαό να εντάσσεται στην κανονικότητα του λαού. Γιατί αν είναι αντιρρησίας συνείδησης, μέλος του φιλειρηνικού κινήματος ή αντισιωνιστής, δεν απολαμβάνει της ίδιας προστασίας...
Και αυτή είναι η πεμπτουσία του φασισμού. Το δίκιο και οι αναγκαιότητες της φυλής , όπως αυτές καθορίζονται από τους εκλεκτούς της φυλής και τον υπέρτατο αρχηγό. Όσοι από τη φυλή δεν εντάσσονται σε αυτή την κανονικότητα μπορούν να εξοντωθούν. Για τις υπόλοιπες φυλές ούτε συζήτηση...
Η ομοιογένεια του ελληνικού πληθυσμού είναι μια ιστορία των τελευταίων 50 χρόνων. ποτέ στον ελλαδικό χώρο δεν υπήρχε ομοιογενής πλυθησμός. Ομογεννοποιήθηκε με βάρβαρο τρόπο κατά την καθυστερημένη συγκρότηση του ελληνικού έθνικού κράτους.
Χρειάστηκαν μερικές ανταλλαγές πληθυσμών, 2 παγκόσμιοι και 2 βαλκανικοί πόλεμοι, η συστηματική και εξοντωτική καταπίεση κάθε μειονότητας και κάθε γλωσσικού ιδιώματος, για να έρθει αυτή η ομογενοποίηση. Μια νεου τύπου ομογενοποίηση αποτελεί μάλλον μια χίμαιρα .Δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερα ή χεορότερα, είμαι σίγουρος όμως, ότι κάθε τέτοια προσπάθεια θα έχει τρομακτικό κόστος.

Αλλά για να μιλήσουμε και λίγο προσωπικά. Το χωριό του ενός παππού μου στον ορεινό Ταύγετο ονομάζεται Μπρίντα (τώρα πια Βόρειο) , της γιαγιάς μου Νερίντα (τώρα πια Ανατολικό), της άλλης γιαγιάς μου Άκοβο. Σλάβος κατά τα τρία τέταρτα στο αίμα. Θα πρέπει να ντρέπομαι για κάτι?
Έχω λιγότερα διακαιώματα? Και πόσες γενιές πίσω θα πρέπει να πάμε? Θα επιβιώσω της ομογενοποίησης? Και αν επιβιώσω λόγω αίματος , θα επιβιώσω λόγω πολιτικής άποψης? Και ποιος αλάθητος κριτής θα κρίνει αν εντάσσομαι εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος στους φίλους ή τους εχθρούς της φυλής και του λαού?

Harper:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚατά πρώτον δε μπορώ να καταλάβω ποιοι από τους συμμετέχοντες στη συζήτηση μπορούν να κατηγορηθούν , για συγκαλυμένο ρατσισμό.

--- Τέλος παράθεσης ---

Διευκρινιστικα να επισημανω @Κ.Μακρεα,πως η εκφραση συγκαλυμενος ρατσισμος-που μαλλον χρησιμοποιηθηκε σε δικη μου τοποθετηση -αφορα το συγκαλυμενο ρατσισμο της πολιτειας και της πολιτικης ζωης και ΟΧΙ σε προσωπα.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΟποτε η κουβεντα δεν γινεται σε επιπεδο Χρυση Αυγη:ναι  ή οχι αλλα πιστευω πως αυτο που συζηταμε με ερεθισμα του @Περιθωριακου ειναι κατα ποσο το υπαρχον υποκριτικο και διεφθαρμενο -κατα γενικη παραδοχη-πολιτικο συστημα  μπορει να σταθει σοβαρος κριτης και να δωσει μαθηματα ηθικης σε ενα νεοαναδυομενο  πιθανό(?) ,ανηθικο υποκριτη και τελικα τι αποτελει καθαροαιμο ρατσισμο και τι συγκαλυμμενο ρατσισμο.

--- Τέλος παράθεσης ---

Παρακαλω,προς αποφυγην παρεξηγησεων να γινει δεκτη η επισημανση μου

Κατα τα άλλα ,δε νομιζω πως ιδεολογικα απεχουμε πολυ στη συγκεκριμενη θεματικη ενοτητα...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση