Γενικά > Νομικά θέματα

"Πραξικόπημα" στο ΚΥ Ακράτας

(1/4) > >>

Σπ. Α. Μάρκου:
No comment!

D-Michalis:
Περίληψη της αναφοράς του επισυναπτομένου εγγράφου του κ. Μάρκου

Ο κ. Μάρκου είναι Δ/ντης ΕΣΥ Γ.Ι. και κατέχει οργανική θέση στο Κ.Υ. Ακράτας.
Δημοσιεύει μηνυτήρια αναφορά για τα τεκταινόμενα στο Κ.Υ. Ακτράτας σχετικά (με βάση αυτά που περιγράφει) κυρίως με:
1.   με την ανάθεση της Δ/σης του Κ.Υ. σε αναρμόδια άτομα
2.   με την μη ύπαρξη σχετικών εγγράφων για την ανάθεση αυτή (ή την ύπαρξή τους, αλλά απόκρυψή τους από εκείνον)

(αναφέρει και άλλα, όπως τα σχετικά με αποφάσεις δικαστικές που μένουν ανεκτέλεστες κ.λ.π. και αφορούν την λειτουργία του Κ.Υ. Ακράτας)

Πραγματικά, NO COMMENT αν όλα αυτά είναι όπως αναφέρονται.
Αναμένουμε ενημέρωση για την δικαστική πορεία του θέματος. Έχει ενδιαφέρον.

Σπ. Α. Μάρκου:
Οι τρέχουσες εξελίξεις είναι οι εξής; Υπεβλήθη η μήνυση. Το ΑΤ αρνήθηκε να διερευνήσει το αυτόφωρο του αδικήματος . Επ’ αυτού ο δικηγόρος μου έχει άλλη άποψη και θα διαβιβάσουμε και αναφορά στο Υπουργείο Δ. Τάξης.
Δηλαδή:
Ως προς την υποχρέωση σύλληψης εκ μέρους των ανακριτικών υπαλλήλων ορίζουμε τα ακόλουθα: Σύμφωνα με το 275§1 του ΚΠΔ «οι προανακριτικοί υπάλληλου καθώς και κάθε αστυνομικό όργανο έχουν υποχρέωση να συλλάβουν το δράστη αυτόφωρου κακουργήματος και πλημμελήματος». Το τελευταίο σημαίνει ότι τα αναφερόμενα στη διάταξη του άρθρου 275 ΚΠΔ πρόσωπα υποχρεούνται στη σύλληψη δράστη(βλ. Αθανάσιο Κονταξή Κώδικας Ποινικής Δικονομίας εκδ. 2006, τόμος β, σελ. 1760), χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε έγκριση ή άδεια για τις ενέργειες αυτές οποιουδήποτε, φυσικά ούτε και του εισαγγελέα, ο δε τελευταίος δεν δικαιούται να αποτρέπει τη σύλληψη στην περίπτωση αυτή, παρόλο ότι διευθύνει την προανάκριση και ελέγχει και εποπτεύει για την τήρηση των νόμων(ΕγκΕισΕφΑθ(Λάμπρος Καράμπελας) ΠοινΧρ 1999/779). Βεβαίως, ο εισαγγελέας κέκτηται ακολούθως του δικαιώματος να μην εφαρμόσει την αυτόφωρη διαδικασία ή και να θέσει την υπόθεση στο αρχείο κατά το άρθρο 43 του ΚΠΔ, εφόσον εννοείται συντρέχουν οι νόμιμες προς τούτο προϋποθέσεις. Αντίστοιχα, σύμφωνα με το άρθρο 409 του ΚΠΔ «σε περίπτωση αυτοφώρου πταίσματος επιτρέπεται η σύλληψη του δράστη από κάθε αστυνομικό όργανο που έσπευσε ή από ανακριτικό υπάλληλο μόνο για τη βεβαίωση της ταυτότητας του αυτουργού ή την άμεση εισαγωγή του σε δίκη, όποτε αυτή είναι δυνατή, σύμφωνα με τις διατάξεις που ακολουθούν». Από την ανάγνωση του κειμένου της τελευταίας διάταξης συνάγεται ότι σε αντίθεση με τα ισχύοντα επί πλημμελημάτων η σύλληψη του υπαιτίου είναι δυνητική και επιτρέπεται μόνο α) για τη βεβαίωση της ταυτότητας του δράστη ή β) προς άμεση προσαγωγή αυτού ενώπιον του δημόσιου κατηγόρου για την άμεση εισαγωγή του σε δίκη(βλ. Αθ. Κονταξή Κώδικας Ποινικής Δικονομίας τόμος β σελ. 2395).

Περαιτέρω έχω ζητήσει από τον αρμόδιο επίτροπο του ελεγκτικού συνεδρίου να  μην πληρωθούν εφημερίες και υπερωρίες προσωπικού εάν δεν υπογραφούν από εμένα ως νόμιμο οργανικό διευθυντή.
Θα αναρωτηθείτε βεβαίως γιατί όλα αυτά.
Εάν διαβάστε την μήνυση θα το αντιληφθείτε. Επιπλέον σας λέω ότι αυτή τη στιγμή ενεργείται προανάκριση για την υπάρξη κυκλώματος γιατρών με ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα. Επ’ αυτού δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Έχει διαπιστωθεί και διαβιβαστεί αρμοδίως καταγγελία για περίπου 5000 παράνομες συνταγογραφήσεις σε τρία χρόνια. 
Έχει μηνυθεί ο ΔΥΠΕΑΡΧΗΣ για απόπειρα απάτης του ΣτΕ
Είμαι ο μοναδικός γιατρός που έχω ζητήσει τα οφειλόμενα ρεπό
Και άλλα πολλά
Το υπουργείο ως συνήθως κωφεύει. Εάν στην μηνύσεις διαπιστωθούν παραλείψεις υπηρεσιακών παραγόντων (ΓΓ, Δ/νση προσωπικού ΝΠ, Δ/νση ΠφΥ) θα μηνυθούν και αυτοί.
Χωρίς  να θέλω να δώσω καμία πολιτική διάσταση στο θέμα, είκοσι χρονιά που υπηρετώ στο ΕΣΥ δεν έχω συναντήσει τέτοιο χάλι. Πλην ίσως της εποχής ΝΤΑΝΟΥ – οι παλιότεροι θα τον θυμάστε – αλλά αυτό ήταν επί οικουμενικής  κυβέρνησης που το κράτος ήταν ένα χάλι.

Και να σκεφθείτε ότι πριν από τέσσερα χρόνια υπέβαλλα την παραιτησή μου ως διαμαρτυρία γιατί ο νυν διοικητής μου ζήτησε να παρανομησω στις συνταγογραφήσεις (έκανα το λαθος να μην τον στείλω τότε στον εισαγγελέα).

Στο σχετικό κείμενο υπόγραφαν όλοι οι γιατροί του ΚΥ – πλην ενός – ότι δεν θα δεχτούν να αναλάβουν τα καθήκοντα του προϊσταμένου του ΚΥ. Από αυτούς που υπέγραψαν τρεις τα έχουν αναλάβει ήδη.  Συνεπώς και πάλι no comment. Ας πρόσεχα.


Σπ. Α. Μάρκου:
Συνέχεια της "Μωρείας Εγκώμιον"

Σήμερα, με καθυστέρηση 25 ημερών έλαβα έγγραφο υπογραφόμενο από τον Διοικητή της 6ης ΥΠΕ "ότι προσωρινά (sic) θα εκτελεί καθήκοντα επιστημονικού υπέυθυνου Επ. Α - που φέρει τον τιμητικό τίτλο του Αν. Διευθυντή - μέχρι την επίλυση νομοθετικά του θέματος (και πάλι sic).
Το έγγραφο μου το διαβίβασε επιμελητής Β , που υπογράφει ως Αν. Διευθυντής tου KY (εδώ το sic φαίνεται λίγο).

Απέστειλα ήδη έγγραφο στον Υπουργό κάνοντας επίκληση του άρθρου 25 του ν. 3528/07 περί νομιμότητας υπηρεσιακών ενεργειών.


Πατρωνάκης Μάνος:
 Eπισυνάπτω το νόμο, είναι ο Δημοσιουπαλληλικός κώδικας, και ούτως ή άλλως το άρθρο ενδιαφέρει αρκετους από εμάς. Εχω εκφράσει και ιδιαιτέρως
την εκτίμηση μου στον κ. Μάρκου, όπως επίσης έχω ζητήσει τη συμβουλή του σε δικό μου θέμα στο παρελθόν.
 Η ανάρτηση παρόμοιων σκληρών αγώνων στο forum μόνο ως χρήσιμη μπορεί να χαρακτηρισθεί δίδοντας πρότυπα θάρρους και σθένους.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση