Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
23 Δεκεμβρίου 2024, 11:11:41

Αποστολέας Θέμα: Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής  (Αναγνώστηκε 407193 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

22 Ιουνίου 2017, 14:33:47
Απάντηση #255
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι
Με την απατεωνίστικη νοοτροπία που έχει επικρατήσει, αν δεν ήταν Η ΔΕΗ θα σκεφτόμουν κι ότι είναι προετοιμασία για κανόνι... ακολουθώντας την πεπατημένη διαφόρων μπουμπουκιών του επιχειρείν...
Στην ουσία όμως η μετάφραση είναι μάλλον "δεν έχουμε φράγκο, ρίχτε τίποτα τώρα και βλέπουμε του χρόνου τι θα γίνει".

29 Ιουνίου 2017, 08:38:40
Απάντηση #256
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Ωράριο Νυχτερινού Τιμολογίου.
 

Τμηματικό ωράριο:

Χειμερινή περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου:

02:00-08:00 και 15:00-17:00, για τους πελάτες της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών με τμηματικό ωράριο

Θερινή περίοδος: 1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου: 23:00-07:00

Συνεχές ωράριο:

Όλο το έτος: 23:00 έως 07:00

Ισχύει για τους οικιακούς πελάτες που έχουν νυχτερινό τιμολόγιο πριν το 1988.

Για περισσότερες πληροφορίες: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 29 Ιουνίου 2017, 08:48:46 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

29 Ιουνίου 2017, 11:30:55
Απάντηση #257
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Στις 08/01/2018 η Τράπεζα Πειραιώς μου έστειλε μήνυμα ότι:

Επιστροφή
Η Τράπεζα Πειραιώς συμμετέχει στο Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (ΤΕΚΕ). Οι καταθέσεις που τηρούνται στην Τράπεζα, ανεξαρτήτως νομίσματος, καλύπτονται από το Σκέλος Κάλυψης Καταθέσεων (ΣΚΚ) του Ταμείου Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (ΤΕΚΕ), σύμφωνα με τα ειδικώς οριζόμενα στον Ν. 4370/2016 όπως αυτός εκάστοτε ισχύει.

Για την ακρίβεια:

Όριο κάλυψθσ:
100.000 ευρϊ ανά κατακζτθ ανά πιςτωτικό ίδρυμα 2
Για οριςμζνεσ κατθγορίεσ κατακζςεων, υπό προχποκζςεισ, προβλζπεται μεγαλφτερο
όριο κάλυψθσ3

Αν ζχετε κοινό λογαριαςμό με άλλο(-α)
πρόςωπο(-α): Το όριο των 100.000 ευρϊ ιςχφει για κάκε κατακζτθ χωριςτά

Προκεςμία για τθν ζναρξθκαταβολισ
αποηθμίωςθσ από τθν θμερομθνία
αδυναμίασ του πιςτωτικοφ ιδρφματοσ:
7 εργάςιμεσ θμζρεσ5
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Ιανουαρίου 2018, 07:41:45 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

29 Ιουνίου 2017, 11:56:12
Απάντηση #258
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
   Όλα στο(ν) ΤΕΚΕ είναι εγγυημένα, το λέει και το τραγούδι:

Γεια σου βρε Μάνθο μου ντερβίση
ο τεκές σου δε θα σβήσει
γέμωσέ μας** το λουλά σου   
παίξε μας το μπαγλαμά σου


**με εγγυημένα λεφτά


   Άκου αρκτικόλεξο ΤΕΚΕ...

4 Ιουλίου 2017, 21:58:49
Απάντηση #259
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
04/07/2017 Καθημερινή.

Στο Internet η Ελλάδα αναστενάζει. Σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), οι προσφερόμενες ταχύτητες από τους παρόχους στην πράξη αντιστοιχούν στο 1/3 των ονομαστικών ταχυτήτων.

Ειδικά για τις πιο διαδεδομένες συνδέσεις ADSL που παρέχουν ταχύτητες μέχρι 24 Mbps, η ΕΕΤΤ αναφέρει ότι η πραγματική ταχύτητα «κατεβάσματος» πληροφοριών αντιστοιχεί στο 32,26% της ονομαστικής ταχύτητας. Ο μέσος όρος όλων των συνδέσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα παρέχει στον χρήστη ροή καθόδου πληροφοριών που αντιστοιχεί στο 40% της ονομαστικής τιμής. «Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, ο μέσος όρος των μετρήσεων όλων των πακέτων δείχνει ποσοστό ονομαστικής ταχύτητας, που επιτυγχάνεται, ίσο με 39,26% στη ροή καθόδου και 62,60% στη ροή ανόδου», αναφέρει η έκθεση της ΕΕΤΤ.

Η Εκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2016-2017 συνιστά την ετήσια έκθεση της ΕΕΤΤ προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (BEREC) για την εφαρμογή του Κανονισμού (Ε.Ε.) 2015/2120 σχετικά με την πρόσβαση στο ανοικτό Διαδίκτυο. Είναι η πρώτη φορά που συντάσσεται, και προς την κατεύθυνση αυτή η EETT όπως και οι λοιποί ρυθμιστές της τηλεπικοινωνιακής αγοράς της Ε.Ε. απέστειλαν ειδικά ερωτηματολόγια στους μεγαλύτερους εγχώριους παρόχους, με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών για θέματα του Κανονισμού, και συγκεντρώθηκαν οι υπάρχοντες όροι συμβολαίων των παρόχων, ώστε να εξεταστούν οι απαραίτητες αλλαγές για την καλύτερη ενημέρωση των συνδρομητών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό.

Στον τομέα της παρακολούθησης ποιότητας δικτύων, η ΕΕΤΤ αξιοποίησε την πλατφόρμα «Υπερίων», με σκοπό τη διεξαγωγή μετρήσεων, ενώ το 2016 πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά μετρήσεις στο πεδίο για την παρακολούθηση της απόδοσης των κινητών δικτύων. Επίσης, στην έκθεση παρουσιάζονται και τα παράπονα που λαμβάνει το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ, τα οποία σχετίζονται με τα θέματα του Κανονισμού.

Σε ό,τι αφορά την απόδοση των δικτύων, η ΕΕΤΤ διαπιστώνει ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή, καθώς οι πραγματικές ταχύτητες μετάδοσης είναι υποδεέστερες των ονομαστικών. Αυτό δείχνουν και τα παράπονα των καταναλωτών που φτάνουν στην ΕΕΤΤ, που σε ποσοστό 90% αφορούν στη χαμηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών.

Οσον αφορά τη διαχείριση κίνησης, η πλειονότητα των πρακτικών αφορά στην προτεραιοποίηση κίνησης με αυστηρότερες απαιτήσεις ποιότητας, όπως η κίνηση φωνής ή βίντεο, ή σε φραγές για λόγους ασφαλείας, ή σε φραγές που τίθενται από τους ίδιους τους συνδρομητές (π.χ. υπηρεσίες γονικού ελέγχου).

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

6 Ιουλίου 2017, 22:40:35
Απάντηση #260
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Μέχρι πρόσφατα, ίσχυε μόνο για πιστωτικές (και προσωπικά όποτε ακούω για πιστωτικές αλλάζω δρόμο). Τώρα όμως ισχύει, εκτός από πιστωτικές, και για χρεωστικές αλλά και για προπληρωμένες κάρτες και σου δίνει για τις αγορές σου στον Βασιλόπουλο γύρω στο 3% έκπτωση. Δεν ξέρω μόνο αν στην ίδια κάρτα μπορεί να κοτσάρει κανείς και Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 6 Ιουλίου 2017, 22:42:37 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

29 Ιουλίου 2017, 05:04:20
Απάντηση #261
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

29 Ιουλίου 2017, 20:27:59
Απάντηση #262
Αποσυνδεδεμένος

Clemence


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

 Πολυ χρησιμο 👍

2 Αυγούστου 2017, 00:50:34
Απάντηση #263
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

21 Αυγούστου 2017, 14:51:26
Απάντηση #264
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Για τους λάτρεις του κάμπινγκ:

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

26 Αυγούστου 2017, 09:57:25
Απάντηση #265
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Αγοράστε φακούς επαφής και γυαλιά ηλίου (επώνυμες μάρκες), online, από Σουηδία (οι τιμές είναι σε Σουηδικές Κορώνες):

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος ( είναι το πιο φθηνό και η σελίδα είναι στα Αγγλικά.)

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

« Τελευταία τροποποίηση: 26 Αυγούστου 2017, 10:02:50 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

30 Αυγούστου 2017, 22:44:35
Απάντηση #266
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Αυγούστου 2017, 22:49:28 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

9 Σεπτεμβρίου 2017, 22:48:16
Απάντηση #267
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Στις 09/09/2017 πήγα στο τοπικό κατάστημα της Cyta στην Καβάλα και ρώτησα για την κινητή τηλεφωνία της cyta (χρησιμοποιεί το δίκτυο της Vodafone), για την ακρίβεια ποια είναι η ελάχιστη χρέωση όταν παίρνεις με το κινητό σου, της cyta, τηλέφωνο και ο άλλος το απαντά π.χ. μόνο για ένα δευτερόλεπτο.

Μου είπαν ότι για την καρτοκινητή η ελάχιστη χρέωση είναι τρία λεπτό ( το "τρίλεπτο") ενώ για την κινητή συμβολαίου η ελάχιστη χρέωση είναι το ένα λεπτό ( το "μονόλεπτο" ).

Υποψιάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και με τις άλλες εταιρείες.

Υστερόγραφο: Μετά από λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο βλέπω μία καρτοκινητή που πιθανώς να είναι είναι και η μόνη στην Ελλάδα που χρεώνει με το δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο συνομιλίας: Η καρτοκινητή Q της Wind. (Από την άλλη με την Wind, στην σταθερή τηλεφωνία τουλάχιστον, στενοί συγγενείς, μου κάναν παράπονα γιατί είχαν σοβαρές υποψίες ότι τους χρέωνε κλήσεις που δεν κάναν, και παρόμοια παράπονα διάβασα και Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος, δείτε π.χ. το σχόλιο 96, στο διαδίκτυο... ).

Ένα άλλο πρόβλημα που πιθανώς να υπάρξει για επαγγελματίες που θέλουν να βάζουν στα έξοδα της επιχείρησής τους το κινητό τους τηλέφωνο, είναι ότι αν έχει κανείς καρτοκινητή δεν του έρχεται λογαριασμός/τιμολόγιο κάθε μήνα ώστε να το βάζει στα έξοδα της επιχείρησής του. Ένας λογιστής πάντως, μου είπε ότι μπορεί, σε μια τέτοια περίπτωση, να πάει π.χ. στην Wind, να πάρει μία βεβαίωση ότι έχει καρτοκινητό με τον τάδε αριθμό και μετά να βάζει τα κόστη της καρτοκινητής στα έξοδά του. Με έναν φίλο, εδώ στην Καβάλα, που μίλησα τον Σεπτέμβριο του 2017, ο οποίος έχει Wind Q, μου είπε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από την τιμολογιακή πολιτική αυτής της καρτοκινητής όσο και από την κάλυψη του δικτύου της Wind.
« Τελευταία τροποποίηση: 22 Σεπτεμβρίου 2017, 15:12:21 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

20 Σεπτεμβρίου 2017, 17:38:44
Απάντηση #268
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Το χρονικό μιας διαπραγμάτευσης με Ελληνικές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας:

Τα παρακάτω δεν τα έγραψα γιατί χαίρομαι τόσο πολύ να εκθέτω τα, κατά κάποιον τρόπο, προσωπικά μου δεδομένα αλλά γιατί πιστεύω ότι αν το κάναν και άλλοι θα διευκολύναμε τον μέσο καταναλωτή σε παρόμοιες διαπραγματεύσεις. Μη ξεχνάμε ότι από πλευράς εταιρειών αυτοί που κάνουν τις διαπραγματεύσεις έχουν σίγουρα πάει σε ειδικά courses, άσε που κάνουν practice πολλές φορές κάθε μέρα, ενώ εμείς ως καταναλωτές είμαστε συνήθως τελείως ανοχύρωτοι, άπειροι, και τις πιο πολλές φορές δεν γράφουμε καν σε ένα χαρτί τις προσφορές που μας γίνονται (και αν ακόμη τις γράψουμε μετά από λίγο έχουμε χάσει το χαρτί...).

Το κινητό τηλέφωνο είναι για πολλούς ένα πάγια έξοδο. Για να έχει κανείς καλά οικονομικά είναι σημαντικό, κατά την γνώμη μου, να έχει όσο πιο λίγα και χαμηλά πάγια έξοδα γίνεται.

Πριν λίγους μήνες λοιπόν έληξε το συμβόλαιο το δικό μου και της συζύγου μου στα κινητά μας στην Cosmote και μετά από αυτό φτάσαμε να πληρώνουμε 82 €/μήνα συνολικά οι δυό μας χωρίς να μιλούμε και τόσο πολύ.

Κάθησα λοιπόν πρώτα και κατέγραψα σε ένα φύλλο χαρτί, για το τελευταίο δωδεκάμηνο, πόσα λεπτά/μήνα μίλησε ο καθένας μας, πόσες κλήσεις/μήνα έκανε ο καθένας μας και πόσα sms/μήνα έστειλε. Bluetooth δεν χρησιμοποιούμε και έτσι δεν είχε κανένα νόημα να κάνω στατιστικά για αυτό.

Έκανα ένα γρήγορο σερφάρισμα στο διαδίκτυο και διάβασα τα τελευταία σχόλια καταναλωτών για τις διάφορες εταιρείες κινητής στην Ελλάδα.

Μετά πήγα στις ιστοσελίδες της κάθε εταιρείας κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και έκανα μια σύγκριση των διαφόρων προγραμμάτων που προσφέρουν. Εκεί κατέληξα ότι μάλλον θα μας βόλευε να πάμε τα κινητά μας στην CYTA.

Επειδή όμως, λίγοι έχουν ακόμη κινητή τηλεφωνία CYTA για να μου πουν την εμπειρία τους έκανα το εξής: Αγόρασα από τον Κωτσόβολο ένα πολύ φθηνό κινητό ( 18 € αν δεν κάνω λάθος) έβαλα μέσα μια κάρτα της CYTA που κοστίζει 5 € και για μερικές μέρες έκανα έναν έλεγχο στα μέρη που συχνάζω πιο πολύ για να δω εάν η CYTA έχει καλό σήμα. Είχε όντως πολύ καλό σήμα και μάλιστα στο χωριό του πατέρα μου είχε και καλύτερο σήμα από ότι η cosmote ! Σιγά σιγά έμαθα ότι η κινητή CYTA χρησιμοποιεί το δίκτυο της Vodafone. Τότε επικοινώνησα και με μερικούς γνωστούς μου σε μακρινές πόλεις που όμως τυχαίνει να επισκέπτομαι μερικές φορές τον χρόνο και μου επιβεβαίωσαν και αυτοί ότι η Vodafone έχει και εκεί καλό σήμα (άρα το ίδιο και η CYTA).
Στις 23/09/2017 μίλησα επίσης με φίλο ηλεκτρονικό (και παλιό ραδιοερασιτέχνη) που μένει στην Καβάλα και ο οποίος έχει κινητό Vodafone εδώ και χρόνια. Μου είπε ότι τα μόνα μέρη στο νομό Καβάλας που δεν πιάνει η Vodafone (και άρα και η CYTA) είναι στο χωριό Κορυφές και στην Χρυσή Αμμουδιά στην Θάσο.

Έτσι στις 19/09/2017 έκανα αίτηση στην Cyta για Πρόγραμμα συμβολαίου
Κινητής 1000 με 16,00€ (24μηνο συμβόλαιο) για 1000’ προς Όλους, όπου δεν σου δίνει μεν ιντερνέτ αλλά αν βρεθείς σε δωρεάν wifi μπορείς να συνδεθείς με το ιντερνέτ και επίσης μπορείς να δεχτείς sms και αν θες να στείλεις μπορείς επίσης να στείλεις sms για περίπου 20 cent/sms εναλλακτικά να αγοράσεις με 5 € ένα πακέτο με 100 sms/μήνα προς όλους που μπορεί να το κάνεις μόνιμο δηλαδή το πακέτο αυτό με τα sms να προστίθεται αυτόματα κάθε μήνα στον λογαριασμό σου.

Την επόμενη μέρα, δηλαδή στις 20/09/2017 μου τηλεφώνησε από την Cosmote (τηλ. 210 62 90 500 ) η κ. Βασιλική Κυριακού και μου έκανε την εξής προσφορά:

Συμβόλαιο για 24 μήνες για 1500 λεπτά προς όλους με τελική τιμή 15,70 €/μήνα. Δεν σου δίνει μεν ιντερνέτ αλλά αν βρεθείς σε δωρεάν wifi μπορείς να συνδεθείς με το ιντερνέτ και επίσης μπορείς να δεχτείς sms και αν θες καθώς και να στείλεις μπορείς επίσης να στείλεις sms για περίπου 20 cent/sms. Το ίδιο πακέτο και για την σύζυγό μου. (Το γεγονός ότι η σταθερή τηλεφωνία στο σπίτι, μας βγαίνει πολύ Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος, καθώς και το ότι δεν θέλαμε ως δώρο επιδότηση για κάποια καινούρια συσκευή νομίζω ότι βοήθησε ώστε η cosmote να επικεντρώσει την προσφορά της σε πραγματικά καλή προσφορά για τον χρόνο ομιλίας και την τιμή. Διάβασα κάπου, και μάλλον τείνω να συμφωνήσω, ότι συνήθως είναι καλύτερα να μην διαπραγματεύεσαι με τις εταιρείες όλα τα τηλέφωνά σου μαζί αλλά σε ξεχωριστή εταιρεία το σταθερό του σπιτιού, σε ξεχωριστή το σταθερό της δουλειάς και σε ξεχωριστή τα κινητά. ( Μάλλον θα είδαν και τα στατιστικά μας, και έτσι θα γνωρίζαν ότι δύσκολα εγώ ή σύζυγός μου θα αξιοποιούσαμε στο έπακρο την προσφορά τους για 1500 λεπτά/μήνα προς όλους).

Για να ειδοποιήσω την Cyta ότι ακυρώνω την αίτησή μου, μου είπε ότι αρκεί να πάρω τηλέφωνο από κάθε τηλεφωνικό αριθμό στο 215 56 01 660  να ακούσω το αυτόματο μήνυμα που θα βγει και να πατήσω κάποιο κουμπί (αποδείχτηκε εκ των υστέρων ότι ήταν το 1 ) για να επιβεβαιώσω αυτό που θέλω.

Από την στιγμή που θα λάβει, μου είπε,  η Cyta την αίτηση ακύρωσης, θα ξεκινήσει το νέο συμβόλαιο της Cosmote. Έτσι το νέο συμβόλαιο της Cosmote θα ξεκινήσει σύμφωνα με την κ. Κυριακού αύριο ή μεθαύριο.

Και ο Άγιος φοβέρα θέλει... ( Με αρκετούς φίλους που μίλησα για το θέμα αυτό όλοι κατέληξαν στο ίδιο: Ο μόνος τρόπος για να πάρεις καλή τιμή για τις υπηρεσίες μιας εταιρείας τηλεφωνίας είναι όταν τελειώσει το συμβόλαιό σου να κάνεις αίτηση για μια άλλη εταιρεία, ακόμη και αν στην πραγματικότητα δεν θέλεις να φύγεις.

Σημειώστε λοιπόν πότε λήγει το συμβόλαιό σας και μόλις λήξει (ώστε να μην χρειαστεί να πληρώσετε πρόστιμο) κάντε αίτηση για άλλη εταιρεία. Πρέπει όμως να είστε καλά διαβασμένοι για τις τιμές των διαφόρων εταιρειών κτλ. και κατά προτίμηση να τις έχετε γραμμένες σε ένα χαρτί που το κουβαλάτε μαζί σας, τις ημέρες που κάνετε τις διαπραγματεύσεις γιατί πιθανόν κάποια εταιρεία να σας τηλεφωνήσει στο κινητό και να σας κάνει τις προσφορές της ενώ είστε έξω στο δρόμο. Να κουβαλάτε επίσης μαζί σας στυλό και χαρτί για να καταγράφετε την προσφορά της άλλης εταιρείας.

Υστερόγραφο 1:

Λίγα λεπτά αργότερα, μου τηλεφώνησε ο κ. Πάντσος (τηλ. 215 500 5555 ) από Cyta και μου πρότεινε με 16 ευρώ τον μήνα + το τέλος κινητής τηλεφωνίας (  = 17,90 ευρώ τελική τιμή ), να μου δώσει 1000 λεπτά προς όλους + 100 sms/μήνα για τους πρώτους 12 μήνες του 24μηνου συμβολαίου και με την υπόσχεση αν τηλεφωνήσω την CYTA λίγο πριν λήξει το πρώτο έτος να μου ξαναδώσουν αυτό το δώρο (τα 100 sms/μήνα για άλλους 12 μήνες. Εναλλακτικά αντί για αυτό το δώρο, μου πρότεινε ως δώρο ένα tablett, ή 150 επιπλέον λεπτά προς όλους για τον πρώτο χρόνο με δυνατότητα να ανανεώσω το δώρο αν τους το ζητήσω λίγο πριν περάσει το πρώτο έτος. (αναρωτιέται βέβαια κανείς γιατί δεν σου δίνουν αυτά τα δώρα εξαρχής για 2 έτη, αλλά τέλος πάντων... Αναρωτιέται επίσης κανείς γιατί δεν μου δώσανε τελική τιμή εξαρχής στο κατάστημα της CYTA και με αφήνανε να διαβάσω (αν τα διάβαζα) τα μικρά γράμματα όπου λέει ότι στα 16 € δεν περιλαμβάνεται φόρος κινητής ). Επίσης και πριν ακόμη τελειώσει αυτό το συμβόλαιο των 24 μηνών μπορώ αν θέλω να ζητήσω να βάλω σταθερή τηλεφωνία Cyta με 21 ευρώ  /μήνα που προσφέρει έως 24 mbps internet, απεριόριστα σταθερά και 5 ώρες προς κινητά και τότε τα κινητά με 1000 λεπτά προς όλους/ μήνα, θα μου κοστίζουν 13 ευρώ τον μήνα. Και οι τιμές αυτές θα ισχύουν τότε για πάντα. Να υποθέσω ότι οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24% και δεν περιλαμβάνουν φόρο κινητής. (Υστερόγραφο σχεδόν 1 έτος μετά, δηλαδή στις 19/09/2018: Έστειλα στην CYTA ένα email όπου παρακάλεσα να συνεχίσουν να μου δίνουν δώρο το πακέτο των 100 sms αλλά δεν μου έκαναν την χάρη. Μου είπαν αν θέλω να έχω το πακέτα των 100 sms πρέπει να πληρώνω επιπλέον 5,60 €. Εγώ επέλεξα να μην πάρω το πακέτο αυτό και μου είπαν ότι τότε θα μου κοστίζει 15 cent/sms. Τέλος ρώτησα αν στην συνδρομή αυτή έχω καθόλου δωρεάν ιντερνέτ. Μου είπαν ότι, όχι δεν έχω, και ότι αν χρησιμοποιώ το blue tooth κοστίζει 10 cent/Mb. )

Για ιδεολογικούς λόγους κυρίως (ενάντια στα ιδιωτικά ή κρατικά μονοπώλια), αποφάσισα να ενισχύσω έναν μικρό ανταγωνιστή στην αγορά της κινητής όπως είναι η Cyta, και επέλεξα την δική της προσφορά.

Ο κ. Πάντσος, μου είπε ότι δεν χρειάζεται να πάρω τηλέφωνο στην Cosmote για να τους πω ότι διαλέγω την Cyta.

Πάντως καναδυό ώρες αργότερα μου ήρθε το ακόλουθο sms από την cosmote (το οποίο όμως αγνόησα) : '' Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην cosmote. Προκειμένου να ακυρώσετε το αίτημα φορητότητας στη CYTA, καλέστε στο 2155601660  ''

Την επόμενη μέρα στις 09.35 το πρωί έλαβα από την Cosmote ακόμη ένα sms: “Σας υπενθυμίζουμε ότι προκειμένου να ακυρώσετε το αίτημα φορητότητας στην CYTA, καλείτε το 2155601660. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην Cosmote. “

Και τέλος την ίδια μέρα στις 14.05 έλαβα ένα τελευταίο sms, το οποίο επίσης αγνόησα: "Ανανεώστε το συμβόλαιό σας με την ειδική προσφορά της cosmote, σε κατάστημά της επιλογής σας. Ευχαριστούμε για την παραμονή σας στο δίκτυό μας."

Υστερόγραφο 2:

Στις 09/09/2017 πήγα στο τοπικό κατάστημα της Cyta στην Καβάλα και ρώτησα για την κινητή τηλεφωνία της cyta (χρησιμοποιεί το δίκτυο της Vodafone), για την ακρίβεια ποια είναι η ελάχιστη χρέωση όταν παίρνεις με το κινητό σου, της cyta, τηλέφωνο και ο άλλος το απαντά π.χ. μόνο για ένα δευτερόλεπτο.

Μου είπαν ότι για την καρτοκινητή η ελάχιστη χρέωση είναι τρία λεπτό ( το "τρίλεπτο") ενώ για την κινητή συμβολαίου η ελάχιστη χρέωση είναι το ένα λεπτό ( το "μονόλεπτο" ).

Υποψιάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και με τις άλλες εταιρείες.

Υστερόγραφο: Μετά από λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο βλέπω μία καρτοκινητή που πιθανώς να είναι είναι και η μόνη στην Ελλάδα που χρεώνει με το δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο συνομιλίας: Η καρτοκινητή Q της Wind. (Από την άλλη με την Wind, στην σταθερή τηλεφωνία τουλάχιστον, στενοί συγγενείς, μου κάναν παράπονα γιατί είχαν σοβαρές υποψίες ότι τους χρέωνε κλήσεις που δεν κάναν, και παρόμοια παράπονα διάβασα και αλλού, δείτε π.χ. το σχόλιο 96, στο διαδίκτυο... ).

Ένα άλλο πρόβλημα που πιθανώς να υπάρξει για επαγγελματίες που θέλουν να βάζουν στα έξοδα της επιχείρησής τους το κινητό τους τηλέφωνο, είναι ότι αν έχει κανείς καρτοκινητή δεν του έρχεται λογαριασμός/τιμολόγιο κάθε μήνα ώστε να το βάζει στα έξοδα της επιχείρησής του. Ένας λογιστής πάντως, μου είπε ότι μπορεί, σε μια τέτοια περίπτωση, να πάει π.χ. στην Wind, να πάρει μία βεβαίωση ότι έχει καρτοκινητό με τον τάδε αριθμό και μετά να βάζει τα κόστη της καρτοκινητής στα έξοδά του. Με έναν φίλο, εδώ στην Καβάλα, που μίλησα τον Σεπτέμβριο του 2017, ο οποίος έχει Wind Q, μου είπε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από την τιμολογιακή πολιτική αυτής της καρτοκινητής όσο και από την κάλυψη του δικτύου της Wind.

Υστερόγραφο 2 : Βρέθηκα, λίγες μέρες μετά την αλλαγή που έκανα στο κινητό μου από COSMOTE σε CYTA, στο εξωτερικό (για την ακρίβεια στην Σουηδία) και το κινητό μου δεν είχε σήμα στην Σουηδία. Επικοινώνησα με την CYTA που μου είπε ότι αυτό συμβαίνει γιατί για την ενεργοποίηση του roaming πρέπει να μου έχει έρθει τουλάχιστον ένας λογαριασμός και να τον έχω πληρώσει. Επειδή ακόμη δεν μου έχει έρθει λογαριασμός δεν μπορεί να γίνει ενεργοποίηση του roaming παρά μόνο εάν πληρώσω μια εγγύηση 200 ευρώ στην CYTA για την ενεργοποίηση του roaming στον λογαριασμό της CYTA στην Εθνική Τράπεζα με αριθμό 099 / 47041423 όπου να αναφέρω το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο του κινητού μου. Τα λεφτά αυτά θα μου επιστραφούν μόλις γυρίσω Ελλάδα αφού πρώτα αφαιρεθούν πιθανά έξοδα που έκανα πλέον των δικαιωμάτων που μου δίνει η συνδρομή μου στην CYTA.

Υστερόγραφο 3: Φίλος στο facebook, έγραψε στις 18/12/2018 ότι η Cosmote του έχει δώσει 1500 λεπτα προς όλους και 3,5GB, 26,75€ και 1000λεπτα σε 1 σταθερο της επιλογης του.

Στις 16/07/2019 πέρασα από την Vodafone για να ρωτήσω πότε έληγε το συμβόλαιό μου με την Cyta ( η οποία στο μεταξύ έχει εξαγοραστεί από την Vodafone). Μου είπαν ότι το συμβόλαιό μου λήγει στις 21/09/2019 αλλά αν ήθελα μπορούσα να το ανανεώσω, στην Vodafone για 24 μήνες (αρχής γενομένης από την ίδια μέρα δηλαδή τις 16/07/2019) με τους εξής όρους:

1000 λεπτά προς όλους/μήνα, 70 sms/μήνα και 200 MB/μήνα. Τελική τιμή 19,44 ευρώ/μήνα (την ίδια προσφορά κάναν και στο κινητό της συζύγου μου που επίσης είχε Cyta όπως και εγώ.

Θεωρήσαμε ότι ήταν ικανοποιητική προσφορά (αν και στην Σουηδία, που γνωρίζω από πρώτο χέρι, τα ίδια και περισσότερα τα προσφέρουν στην μισή τιμή οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας) και προχωρήσαμε σε υπογραφή αυτού του νέου συμβολαίου.
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Ιουλίου 2019, 17:19:48 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

21 Σεπτεμβρίου 2017, 00:43:35
Απάντηση #269
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Η cosmote το έχει ξεφτιλίσει και θα φύγω και εγώ προς Cyta μόλις επιστρέψω στα πάτρια εδάφη.....
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου