Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής
kdiwavvou:
Ειλικρινά δεν το γνωρίζω αυτό στο οποίο αναφέρετε σχετικά με τα ξενοδοχεία. Θα ήμουν ευτυχής εαν είχα περισότερες πληροφορίες
Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΕιλικρινά δεν το γνωρίζω αυτό στο οποίο αναφέρετε σχετικά με τα ξενοδοχεία. Θα ήμουν ευτυχής εαν είχα περισότερες πληροφορίες
--- Τέλος παράθεσης ---
Λυπάμαι αλλά πληροφορίες μπορείς να πάρεις από το γνωστό "club-κλίκα" της περιοχής σου.
Argirios Argiriou:
Καθημερινή, 26/12/2010.
Τρεις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών για καταναλωτές.
Τη νέα βελτιωμένη «έκδοση» των τριών Παρατηρητηρίων -του Παρατηρητηρίου Τιμών, Παρατηρητηρίου Υγρών Καυσίμων και Παρατηρητηρίου Τιμών Διδάκτρων- παρουσίασε χθες ο αρμόδιος υφυπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Ντίνος Ρόβλιας.
Το Παρατηρητήριο Τιμών προϊόντων στα σούπερ μάρκετ λειτουργεί στην ιστοσελίδα Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος και παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης και σύγκρισης των τιμών πώλησης, για πάνω από 1.500 προϊόντα σε 1.200 σημεία πώλησης, σε 13 περιφέρειες, σε 1 έως 4 πόλεις ανά περιφέρεια. Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου ενημερώνονται σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση (ανάλογα με το προϊόν) για τις τιμές των προϊόντων που διαθέτουν τα σούπερ μάρκετ και τα αναρτούν άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος. Ο καταναλωτής μπορεί να βρει την τιμή πώλησης του προϊόντος στο σούπερ μάρκετ της επιλογής του, αλλά και να παρακολουθήσει τη διαχρονική εξέλιξη των τιμών.
Στο Παρατηρητήριο Τιμών Διδάκτρων, όπου αρχικά περιλαμβάνονταν τα δίδακτρα των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, τώρα υπάρχουν στοιχεία για τα δίδακτρα σε 3.331 επιχειρήσεις βρεφονηπιακών-παιδικών σταθμών, κέντρων ξένων γλωσσών, φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης, ΙΕΚ και Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών. Η ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου Τιμών Διδάκτρων είναι η Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Εξάλλου, από τις αρχές του 2010 μεταφέρθηκε το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και πλέον ο αριθμός των πρατηρίων που υποβάλλουν στοιχεία υπερβαίνει τα 3.000.
Το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων εμπλουτίζεται συνεχώς, σε συνεργασία με το TAXIS, με την ανάρτηση τιμών πώλησης πετρελαίου θέρμανσης κατ’ οίκον από δραστηριοποιούμενους μεταπωλητές. Σύντομα, τέλος, ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό (SMS) για τις χαμηλότερες τιμές των πρατηρίων στην περιοχή που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Argirios Argiriou:
Εκατομμύρια ευρώ το μήνα «χάνουν» οι πολίτες… από μια απλή ρύθμιση που δεν κάνουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.
Αλλά σιγά τώρα που θα ασχοληθούμε με ένα τόσο "ασήμαντο θέμα" λίγων εκατομμυρίων ευρώ το μήνα, που θα κάνει και ζημιά στα υπερκέρδη των εταιριών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας!
Να δούμε πόσες φορές θα ασχοληθούμε με το θέμα. (Μέχρι να καταλάβει ο κόσμος ότι είναι ένα θέμα που αφορά ΟΛΟΥΣ!)
1. Το πρόβλημα.
Τώρα που υπάρχει η φορητότητα του αριθμού στα κινητά τηλέφωνα… δεν μπορεί να ξέρεις ποια εταιρία καλείς! Ενώ δηλαδή, παλαιότερα, όταν καλούσες 6945###### ήξερες ότι είναι vodafone....σήμερα δεν μπορεί να είσαι σίγουρος, μιας και μπορεί να είναι συνδρομητής cosmote, αφού ο Χ ιδιοκτήτης μπορεί να άλλαξε εταιρία, αλλά να κράτησε το ίδιο νούμερο (όπως και έχει δικαίωμα και φυσικά κάνουν πλέον όλοι).
Από την άλλη οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας δίνουν δωρεάν χρόνο ομιλίας μεταξύ όμως συνδρομητών της ίδιας εταιρίας.
2. Το ερώτημα.
Πως ξέρει ο χρήστης ποια εταιρία καλεί;
3. Η απάντηση.
Δεν ξέρει.
4. Τι πρέπει να γίνει;
Πολύ απλά οι εταιρίες θα πρέπει να ενημερώνουν τον χρήστη (με το που καλέσει κάποιον άλλο) ποια εταιρία καλεί.
5. Τι θα αποφύγει ο πολίτης με αυτό;
Πολύ απλά, όταν καλείς κάποιον και εκ των προτέρων γνωρίζεις ότι δεν είναι δωρεάν, θα είσαι πιο σύντομος και κατά συνέπεια θα έχεις οικονομία στον λογαριασμό σου. Δεν μπορεί δηλαδή οι εταιρίες να δίνουν απεριόριστο χρόνο μεταξύ των χρηστών της ίδιας εταιρίας αλλά να μην μπορεί ο χρήστης να ξέρει ποια εταιρία έχει καλέσει…
6. Γιατί δεν το κάνουν οι εταιρίες μόνες τους, για τι χρήματα μιλάμε;
Είναι κάτι πολύ απλό για τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας, οι οποίες όμως ΔΕΝ πρόκειται να το κάνουν αν δεν υπάρξει πίεση από συλλόγους καταναλωτών, τον συνήγορο του πολίτη ή και εμάς τους ίδιους. Πολύ απλά θα χάσουν ποσοστό επί τους τζίρου, άρα γιατί να το κάνουν; Μιλάμε για πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε μήνα που αλλιώς θα μένανε στις τσέπες των καταναλωτών. (λίγα ευρώ το μήνα για κάθε συνδρομητή ανάλογα την χρήση επί τα εκατομμύρια των χρηστών).
Πολύ απλά…όσο δεν αντιδράμε … θα πληρώνουμε…
Στο TaXalia θα αναφερόμαστε περιοδικά στο θέμα εώς που να καταλάβουν ΟΛΟΙ την κοροϊδία και τελικά λυθεί το θέμα.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Argirios Argiriou:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση