Δηλαδή, θέλετε να παρέχετε αξιόπιστες πληροφορίες και διαμεσολάβηση για υπηρεσίες υγείας, χωρίς να μπαίνετε στον κόπο να ελέγχετε τους τίτλους όσων προβάλλονται μέσα από τo site σας!
Νομίζω, ότι μια καλή ιδέα βρίσκεται σε ολισθηρό δρόμο, θα σας συμβούλευα να επενδύσετε περισσότερο στη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών σας.
Αγαπητοί,
Στο Doctoranytime.gr από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του έχουμε συγκεκριμένη διαδικασία «έγκρισης» του γιατρού προτού ανέβει στο site.
Eίναι μία διαδικασία που θεωρούμε υποχρέωση τόσο για εμάς και το όνομα της εταιρείας όσο και για όλους τους ασθενείς (5000 μέχρι τώρα εγγεγραμμένους και 3000 επισκέπτες ημερησίως) που χρησιμοποιούν την υπηρεσία.
Αυτό θα το διαπιστώσετε από μόνοι σας εάν γραφτείτε. Θα δείτε ότι το προφίλ σας δεν θα ενεργοποιηθεί αυτόματα αλλά πρώτα θα γίνουν κάποιες διαδικασίες ταυτοποίησης πριν την ενεργοποίησή του.
Επιπρόσθετα οι λίστες των ιατρών μας αποστέλλονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα στους κατά τόπους ιατρικούς και οδοντιατρικούς συλλόγους για εξακρίβωση των στοιχείων τους.
Δηλαδή επαληθεύετε το ρητό ότι στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις. Ο ειδικευόμενος δερματολογίας αυτοχαρακτηρίζεται ως κατέχων της ειδικότητας της γενικής ιατρικής! (με βάση το πτυχίο, την στρατιωτική θητεία, το αγροτικό, τον 1 χρόνο παθολογίας και κάποια υπηρεσία (εφημερίες; ) σε ιδιωτική κλινική)
Παράλληλα κλείνει ραντεβού (σε ποιό χώρο άραγε; αφού ο ειδικευόμενος δεν μπορεί να έχει ιδιωτικό ιατρείο. Όμως ο ίδιος δηλώνει ότι είναι στη διαδικασία έναρξης ιδιωτικού ιατρείου. Άρα δεν έχει ιατρείο στην παρούσα φάση ) στα οποία παρέχει υπηρεσίες (συνταγογράφηση, εξέταση, ιατρικές πράξεις) χωρίς να έχει αξιώσεις αμοιβής για τις υπηρεσίες που παρέχει. Διατηρεί βιβλίο ασθενών; Υποθέτω το κάνει για την εμπειρία.
Σας φαίνεται όλο αυτό νόμιμο ώστε να διαφημίζεται μέσα από την ιστοσελίδα σας;
Oυτε καν. Ο συγκεκριμενος εχει "βαφτισει" το πτυχιο της Ιατρικης --> ειδικοτητα Γενικης Ιατρικης.
Κατα τα αλλα ειναι οπως ακριβως τα λες, για να μην μιλησουμε για την συμβαση με ο,τι ασφαλιστικο φορεα περασε απο προσωπου γης (αληθεια, πως εξακριβωνει κανεις οτι οι συμβασεις αυτες ισχυουν;).
Όσων αφορά το συγκεκριμένο παράδειγμα, σας αναφέρω ότι:
Ο κος Λιακόπουλος έχει πτυχίο Γενικής Ιατρικής
Έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Νομαρχία
Είναι πιστοποιημένος από τον ΗΔΙΚΑ για σύμβαση με τον ΕΟΠΠΥ.
Αναγράφει και ο ίδιος ότι δεν έχει τελειώσει ακόμη την ειδικότητα της Δερματολογίας και για αυτό δεν έχει αξιώσεις από τους ασθενείς του.
Και θα προσθεσω:
- η αναξιοπιστια καποιων καταχωρησεων επηρεαζει αμεσα και τις υπολοιπες: εγω που παιρνω πρεφα οτι ο συγκεκριμενος πουλαει "παπαντζα" με την ανοχη/συγκαλυψη της σελιδας, υποψιαζομαι και για τις αλλες καθως, εαν ηταν λιγοτερο απροκαλυπτη δεν θα την καταλαβαινε κανεις.
Πάντως ο συνάδελφος σε άλλο site (αυτο;)χαρακτηρίζεται Γενικός Ιατρός - Παθολόγος και οι πληροφορίες είναι πιο "προσεγμένες" και "μουράτες":
"Επιμελητής ιδ. κλινικής Τίμιος Σταυρός
Ιατρός στρατιωτικού νοσοκομείου 401 ΓΣΝ Αθηνών"
Δε βλέπω καμιά αναφορά στο ότι είναι ειδικευόμενος ούτε στην "έλλειψη αξιώσεων".
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν υπάρχει καμία ανοχή, πόσο μάλλον συγκάλυψη ως προς οποιοδήποτε μέλος μας ιατρό επιθυμεί να παρανομήσει.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως έχουμε πλήρη επίγνωση της σπουδαιότητας της υπηρεσίας που προσφέρουμε.
Για αυτό και αυτή η διαφορά στην πληροφόρηση μεταξύ των δύο sites που αν και έχουν παρόμοια λειτουργία, διαφέρουν ως προς την ποιότητα και το περιεχόμενο.
Δεν «ωραιοποιούμε» καταστάσεις, ούτε αλλοιώνουμε την πληροφόρηση.
Αυτό άλλωστε αποδυκνείεται και από το ότι αν και οικονομικά για εμάς είναι «ασύμφορο» μπορώ να σας αναφέρω τουλάχιστον 40 παραδείγματα ιατρών που είτε δεν έχουμε εγκρίνει τα προφίλ τους προς δημοσίευση είτε που τους έχουμε αφαιρέσει από το site εκ των υστέρων για λόγους που έρχονταν αντίθετοι με τον κώδικα ιατρικής δεοντολογίας, ή ύστερα από υπόδειξη των ιατρικών / οδοντιατρικών συλλόγων.
- στο πρακτικο μερος της υποθεσης: εστω οτι ειμαι μελος, και εχω δηλωσει μερες/ωρες ραντεβου. Εγω ομως κλεινω ραντεβου και τηλεφωνικα απ'ευθειας με τους ασθενεις μου.
Πως γινεται η συνεννοηση με αυτον που θα ζητησει ενα ραντεβου με mail χωρις να ξερει αν εγω το εχω κλεισει ηδη;
Στην διαδικασία αίτηματος ενός ραντεβού από ασθενή, ο ιατρός ειδοποιείται αμέσως με ΔΩΡΕΑΝ SMS και e-mail τα οποία περιέχουν ΌΛΑ τα στοιχεία του ασθενή, ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ.
Σε περίπτωση που ένας ασθενής κλείσει ένα ραντεβού μαζί σας σε ώρα που δεν σας βολεύει, απλά κάνετε αυτό που θα κάνατε και εάν δεν υπήρχε η αυτοματοποιημένη διαδικασία του Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή
Είσοδος :
Καλείτε τον ασθενή και επαναπρογραμματίζετε το ραντεβού μαζί του.
Πως εξασφαλιζετε οτι ο ασθενης θα ερθει και δεν θα κλεινει δεκα ραντεβου για πλακα; Ο ασθενης της "γειτονιας" ντρεπεται αν θελετε να μην ενημερωσει, τον ξερεις, τον εχεις ξαναδει, θα τον ξαναδεις, καποιος τον εχει συστησει κ.ο.κ. Ο ξενος;
Από τον Ιούλιο μέχρι σήμερα οι ιατροί – μέλη μας έχουν λάβει 2.500 ραντεβού και οποιοδήποτε πρόβλημα έχει επιλυθεί άμεσα. Αυτό συμβαίνει επειδή το Doctoranytime δεν είναι μία απρόσωπη υπηρεσία στο internet. Το προσωπικό του, έρχεται διαρκώς σε επικοινωνία τόσο με τους ασθενείς όσο και με τους ιατρούς, φροντίζοντας να αποφεύγονται στο μέγιστο οι δυσλειτουργίες σε όλους τους τομείς, πόσο μάλλον στα κλεισίματα των ραντεβού που είναι και η κύρια λειτουργία μας.
Κατά την διαδικασία κλεισίματος ραντεβού, ο ασθενής ΤΑΥΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ μέσω του κινητού του τηλεφώνου. Ως σήμερα δεν μας έχει συμβεί τέτοιο περιστατικό και ούτε πρόκειται να συμβεί στο μέλλον διότι όπως σας προανέφερα παρακολοθούμε διαρκώς τα ραντεβού.
Παραδείγματος χάρη υπάρχουν περιπτώσεις που ο ασθενής κατα λάθος «διπλοκλείνει» κάποιο ραντεβού. Άμεσα ερχόμαστε σε τηλεφωνική επαφή μαζί του και αν διαπιστώσουμε ότι πρόκείται για λάθος το διορθώνουμε πριν χρειαστεί να απασχολήσει τον ιατρό.Ακόμα και αν κάποιος κακόβουλος χρήστης μπει και κλείνει ραντεβού αδιακρίτως (δεν έχει συμβεί ποτέ μέχρι τώρα) αυτό έλεγχεται από εμάς και ο γιατρός δεν απασχολείται άσκοπα. Τέλος το ποσοστό των ασθενών που δεν έχουν εμφανιστεί σε ραντεβού είναι της τάξεως του 2%, ενώ για τους χρήστες που προβαίνουν σε τέτοια πράξη χωρίς να έχουν ειδοποιήσει τον ιατρό ή την υπηρεσία υπάρχουν κυρώσεις.
Ο γιατρός πιστεύουμε ότι δέχεται όλους τους ασθενείς που τον έχουν ανάγκη και δεν διαχωρίζει τους ασθενείς σε ξένους ή γνωστούς. Με αυτή τη λογική οι χιλιάδες ασθενείς που βρίσκουν τηλέφωνα γιατρών μέσω ΧΟ κλπ δεν θα έπρεπε να γίνονται δεκτοί από τους γιατρούς.
Θα ηταν πολυ καλυτερο ΙΜΗΟ (και αξιοπιστο για τον γιατρο και τον χρονο του) το μοντελο σας εαν κλεινατε ραντεβου τα οποια ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ (και απο τα οποια κρατατε ενα ποσοστο εναντι συνδρομης).
Το μοντέλο της επιχείρησης του Doctoranytime λειτουργεί αποκλειστικά υποστηρικτικά και όχι παρεμβατικά. Δεν επεμβαίνουμε στην διαχείριση του πελατολογίου του ιατρού. Αποκλειστικά, ο ιατρός και μόνο, διαχειρίζεται τόσο τις ώρες των ραντεβού του όσο και την τιμολόγηση ως προς αυτά. Επιπλέον, ως ιατρός, θα αντιλαμβάνεστε ότι είναι αδύνατον να προπληρώθεί ένα ραντεβού, αφού το πιο πιθανό είναι να προκύψουν και επιπλέον ιατρικές πράξεις. Θεωρούμε παραπάνω από σωστή - δίκαια την (δεδομένα μικρή) μηνιαία συνδρομή των ιατρών όσο και την δωρεάν υπηρεσία ως προς τους ασθενείς.
Πως κατηγοριοποιεις τον ασθενη εκ των προτερων ωστε να καθορισεις την διαρκεια του ραντεβου μαζι του; Ιδια ωρα θελεις να δεις ενα κρυολογημα σε εναν 20χρονο και ιδια ωρα να παρεις ιστορικο απο εναν 65αρη με πολλαπλα θεματα υγειας;
Είστε ευπρόσδεκτος να γραφείτε στην υπηρεσία μας δοκιμαστικά και δωρεάν και να διαπιστώσετε και από κοντά το πως έχουμε προβλέψει και φροντίσει όχι μόνο αυτό αλλά και πολλά άλλα ζητήματα που αντιμετωπίζετε καθημερινά στα ιατρεία σας.
Ετσι οπως το εχετε σχεδιασει παντα ΙΜΗΟ μπορει να δουλεψει βαρια-βαρια για οφθαλμιατρους-δερματολογους ή για στανταρ επισκεψεις τυπου διπλωματος οδηγησης και για γιατρους που γενικως "καααααθονται" και περιμενουν το ραντεβου απο το mail, για κατι πιο ουσιωδες δυσκολα.
Θα βρεθώ στην ευχάριστη θέση να σας εκπλήξω, λέγοντάς σας, ότι καθημερινά κλείνονται δεκάδες ραντεβού σε όλες τις ειδικότητες των ιατρών μας και μάλιστα σε διακεκριμένους ιατρούς με ήδη πολύ μεγάλη κίνηση στο ιατρείο τους. Όντως κάποιες ειδικότητες εμφανίζουν μεγαλύτερη κινητικότητα, αλλά αυτό είναι φυσικό εν γένει. Την ίδια κίνηση αντιμετωπίζει στο ιατρείο του ένας εξιδικευμένος καρδιοχειρούργος και την ίδια ένας παθολόγος; Παρ’ όλα αυτά να σας πω ότι στην πλειονότητα τους τα ραντεβού που κλείνονται από το site μας είναι ιδιωτικά και ουδεμία σχέση έχουν με τις «στάνταρ επισκέψεις» που αναφέρετε και αυτό είναι κάτι που εύκολα μπορεί να διαπιστώσει ένας ιατρός.
Χωρις να ειναι για πεταμα η προσπαθεια, πιστευω οτι την αδικει ο τροπος υλοποιησης αφ'ενος (αληθεια, δεν εχετε καποιον συμβουλο ιατρο να σας τα λεει αυτα;) ενω αφ'ετερου η μεγαλη μαζα ανθρωπων που αναζητα γιατρο (δηλ. οι μεγαλυτεροι σε ηλικια) ειναι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια τεχνολογικα αναλφαβητοι.
Από την «γέννηση της ιδέας» έως και την καθημερινή λειτουργία του, το Doctoranytime πλαισιώνεται όχι από έναν αλλά από μία ομάδα ενεργών ιατρών, καταξιωμένους στον χώρο τους, που συμβουλευόμαστε για κάθε κίνηση μας. Αυτό άλλωστε φαίνεται τόσο από την κίνηση στο site μας όσο και από τους χιλιάδες ευχαριστημένους ιατρούς και ασθενείς.
Όσων αφορά τον τεχνολογικό αναλφαβητισμό είναι κάτι που αδιαμφισβήτητα ισχύει. Το κύριο κοινό μας είναι από 30 έως 60 ετών. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορείτε να φανταστείτε το πόσα ραντεβού καθημερινά κλείνονται από εγγόνια και παιδιά για ασθενείς μεγαλύτερης ηλικίας. Χθες για παράδειγμα εγώ προσωπικά βοήθησα μία δεσποινίς που διαμένει στην Αγγλία!! να κλείσει ραντεβού για την μητέρα της.
Είναι μέρος της δουλειάς μας να εκπαιδεύουμε τόσο γιατρούς όσο και ασθενείς στη χρήση αυτών των νέων μέσων και το κάνουμε καθημερινά πράξη, απλά γιατί υπάρχει ζήτηση.
Ελπίζω να σας κάλυψα,
Αν όχι με χαρά μπορώ να επικοινωνήσω και με τον καθένα σας προσωπικά είτε στο maii μου: gefstathiou@doctoranytime.gr
είτε στο τηλέφωνο μου: 215-5604669.
Με εκτίμηση,
Γαβριήλ Ευσταθίου.