ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Συνέδρια - Εκπαιδευτικές συναντήσεις

Μαθήματα Αγγλικής Γλώσσας και Ιατρικής Ορολογίας

(1/1)

Γιώργος Παπαδόπουλος:
Ότι και να κάνει κανείς σήμερα χρειάζεται να μιλάει ξένες γλώσσες. Αλλιώς δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το ερώτημα είναι ποιές γλώσσες? Π.χ. Αγγλικά? Αγγλικά λίγο πολύ όλοι κουτσά στραβά μιλούν. Είναι αυτό όμως αρκετό; Σημασία έχει σήμερα πόσο καλά μιλάει κάποιος Αγγλικά και πως μπορεί να τα μάθει καλά.

Εγώ είμαι νέος γιατρός. Ξέρω Αγγλικά, έχω Lower και είχα φτάσει και στο Proficiency. Όμως αυτά τα κοινά Αγγλικά δεν με καλύπτουν επαγγελματικά. Θέλω να μιλάω σωστά τα Ιατρικά Αγγλικά δηλαδή Αγγλική γλώσσα και Ιατρική ορολογία, που είναι εξειδικευμένη γνώση και όχι απλώς κοινά Αγγλικά που μιλάει όλος ο κόσμος.

Ψάχνομαι για ειδικότητα και εργασία στο εξωτερικό. Αλλά σε γενικές γραμμές εκτός από αυτό θέλω να μπορώ να διαβάσω τις επιστημονικές ανακοινώσεις του κλάδου μου, τα ιατρικά πρωτόκολλα, να μετέχω σε διεθνή ιατρικά συνέδρια αλλά να καλύπτομαι και κοινωνικά, μιλώντας με τους συναδέλφους μου, τους ασθενείς μου και τους αλλοδαπούς πελάτες μου. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω βρει πουθενά ένα φροντιστήριο ή έναν εκπαιδευτικό (δάσκαλο) που να είναι σε θέση να καλύψει αυτές τις ανάγκες μου.

Denominator:
Συνάδελφε, με δεδομένο ότι μιλάμε για επίπεδο Β2 και άνω, αν μελετάει κανείς συγγράμματα και ειδικά δημοσιεύσεις στην αγγλική είναι θέμα χρόνου να αποκτήσει άνεση και ορθή χρήση στην ορολογία της ειδικότητάς του.

Παναγιώτης Μακρής:
Είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα γιατί εδώ που τα λέμε καλό το lower και το Proficiency αλλά σε μαθαίνουν αγγλικά γενικής χρήσης και όχι αυτά που χρειαζόμαστε για την δουλειά μας. Εγώ πάντως μια μέρα κοίταζα στο internet και βρήκα μια σχολή που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα κυρίως στην Αγγλική αλλά και σε άλλες γλώσσες σε αρκετές ειδικότητες όπως Γιατρούς, Δικηγόρος, Μηχανικούς κλπ.

Σημείωση διαχειριστή: Τηλέφωνα & site για θέματα εκτός υγείας μέσω προσωπικού μηνύματος...

Denominator: