Γενικά > Γενική συζήτηση
ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ
ΑΡΗΣ:
Όντως έκανα λάθος. Το ξαναδιάβασα.
VickyTe:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδοςμολις διοριστεις εισαι πληρους και αποκλειστικης απασχολησης αρα ιατρειο τελος (εκτος αν το κρατησεις παρανομα)
--- Τέλος παράθεσης ---
"Το υπάρχον καθεστώς πρόσληψης επικουρικών γιατρών και νοσηλευτών στο ΕΣΥ προβλέπει κανονική σύμβαση εργασίας για ορισμένο χρόνο. Τώρα, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας προωθεί σύστημα “κατ΄αποκοπήν” συνεργασίας και αμοιβη με “μπλοκάκι”.
Με τη νέα ρύθμιση, καταργείται το άρθρο 125 του νόμου 4316/2014, αφού θεωρηθηκε προτιμότερο ο έλεγχος των προσλήψεων προσωπικού με καθεστώς έκδοσης δελτίου παροχής υπηρεσιών να γίνεται κεντρικά. Αφορά νοσοκομεία του ΕΣΥ, Κέντρα Υγείας νησιωτικών και ορεινών περιοχών και τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ), για την κάλυψη αναγκών τους σε προσωπικό. Οι θέσεις αφορούν ψυχιάτρους, παθολόγους, γενικούς γιατρούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς και νοσηλευτές."
Clemence:
Σάββατο, 16 Μαΐου 2015
Διαφωνίες για τον νόμο που τους επικουρικούς -επιμελητές γιατρούς
Οι διαφωνίες για το νόμο που αφορά τους επικουρικούς – επιμελητές γιατρούς (πιο συγκεντρωτικά) είναι:
1) Η κατάργηση της προϋπηρεσίας (με τον θεσμό των επικουρικών) επιφέρει αφόρητες δυσκολίες στην πλειοψηφία των συναδέλφων να συνεχίσουν να τον υπηρετούν (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος)
2) Με την εμμονή του υπουργείου στο σύστημα επιλογής δύο ΥΠΕ και όχι συγκεκριμένων μονάδων έχουν εκτεθεί οι δυσκολίες για τους συναδέλφους (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος) Υπάρχει όμως και κάτι βασικό που μάλλον διαφεύγει των εμπνευστών του νόμου και αντίκειται στις επιδιώξεις τους. Η 2η ΥΠΕ που μετράει από Πειραιά έως Καστελόριζο και από Λήμνο έως Κάρπαθο-Βόρειο και νότιο Αιγαίο- δεν θα είναι,μάλλον, επιλογή για τους συναδέλφους (προφανής ο λόγος) με αποτέλεσμα την μη στελέχωση περιφερειακών της μονάδων. Το αποτέλεσμα: δεν θα υφίστανται μόνον τα παλιά κενά αλλά, διώχνοντας και τους συναδέλφους που εδώ και έτη υπηρετούν στα νησιά θα δημιουργηθούν και άλλα πιο σημαντικά κενά.
3) Οι περισσότεροι των συναδέλφων που θίγονταιμε αυτόν τον νόμο ήδη υπηρετούν 2, 3 ή και παραπάνω έτη σε νοσοκομειακές μονάδες ή ΚΥ της περιφέρειας, έχοντας τα συνειδητά επιλέξει. Άρα γνωρίζουν κλινικές, τμήματα ή εργαστήρια πολύ καλύτερα από έναν νέο συνάδελφο και, έμμεσα, έχουν αξιολογηθεί ως επαρκείς και λειτουργικοί στις υγειονομικές μονάδες που έχουν θητεύσει ως επικουρικοί επιμελητές. Συμπέρασμα όλων αυτών είναι ότι για τους γιατρούς που δέχτηκαν, στους χαλεπούς καιρούς του ΕΣΥ όταν η πλειοψηφίαέφευγε εξωτερικό, να καλύψουν τα κενά στην περιφέρεια και αποδείχτηκαν άκρως λειτουργικοί στα καθήκοντά τους, ο καινούργιος νόμος, απαξιώνοντας τους πρώτα ως επιστήμονες, τους διώχνει έμμεσα,διαγράφοντας το σύνολο της προσφοράς.
4) Η κατάργηση της διαφάνειας (μέσω των προκηρύξεων οι οποίες αναρτώνταν στο διαδίκτυο), πέρα από δυσλειτουργικό σύστημα (δηλ. θα τηλεφωνούν στον κάθε συνάδελφο από το υπουργείο και θα περιμένουν εκείνη την στιγμή να αποφασίσει άν θα πάει Σύρο ή Κάρπαθο?) αφήνει και πολλά σενάρια ρουσφετολογικών και βυσματικών τοποθετήσεων γιατρών και αδικίες σε βάρος ατόμων που δεν έχουν πρόσβαση σε υπουργείο ή βο(υ)λευτικά γραφεία. Το έργο το έχουμε δείκαι σε όχι πολύ παλαιότερους καιρούς.
5) Συνδικαλιστικά ανήκουμε (οι θητεύοντεςστα νοσοκομεία) στις τοπικές ενώσεις νοσοκομειακών ιατρών, άρα και στην ΟΕΝΓΕ, η οποία περιέργως επιδοκιμάζει(από ότι μάθαμε-με εξαίρεση ελάχιστων συναδέλφων προέδρων τοπικών ενώσεων) τα πεπραγμένα του υπουργείου για τους επικουρικούς και αφήνει την ιατρική αξιοπρέπεια έρμαιο στις διαθέσεις της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας να χρησιμοποιεί ως «μπάλωμα» και εκβιαστικά τους επικουρικούς γιατρούς οι οποίοι και εξειδικευμένοι είναι και θητεία έχουν στο ΕΣΥ και οι θυσίες που έχουν υποστεί (πληρώνουν δεύτερα νοίκια, αεροπλάνα, πλοία, και το κόστος της απουσίας τους από την οικογένεια) είναι δυσανάλογες με το λειτούργημα που επιτελούν.
Δηλώνουμε ότι εμείς (οι επικουρικοί γιατροί) θεωρούμε δικαίως ότι είμαστε ισότιμοι συνάδελφοι στο ΕΣΥ με όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους και δεν θα δεχτούμε να γίνουμε «εργαλεία κάλυψης», προσωρινά, των πάγιων ιατρικών αναγκών καμιάς ηγεσίας του υπουργείου υγείας. Θα επιδιώξουμε συνάντηση με το υπουργείο ΑΜΕΣΑ εκθέτοντας αντικειμενικούς προβληματισμούς και παράπονα.
Στάμος Χαρίλαος MD, Phd
Ιατρός Παθολογοανατόμος
Επικουρικός Επιμελητής Β΄ στο ΓΝ Ρόδου
Από Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
pagos:
Στείλαμε από Ρόδο και αυτό το κείμενο στον υπουργό προσβλέποντας συνάντηση μαζί του (μιλάω για τον Ξανθό)
Παράλληλα μίλησα και με Βαρνάβα (ΟΕΝΓΕ) με πλήρως απογοητευτική (για να μην πω κάτι άλλο) κατάληξη.
Απαντήσεις του Βαρνάβα του τύπου -"τι θέλετε εσεις οι επικουρικοί να σας πάνε διπλα στα σπίτια σας-πρεπει να ευχαριστείτε το κρατος που σας δινει δουλεια αυτόν τον καιρό-πρεπει να καλυφθούν τα κενά στην περιφέρεια με οποιονδήποτε τρόπο- οι επικουρικοι είστε σε καλύτερη θέση απο τους μόνιμους-καλύπτετε έκτακτες ανάγκες-αν δεν σου κάνει το επικουριλίκι πάνε στον ιδιωτικό τομέα"
Σε ερώτηση για το "πρεπει να καλυφθούν τα κενά στην περιφέρεια με οποιονδήποτε τρόπο" ότι αυτό είναι δουλειά του υπουργείου, ενώ δουλειά της ΟΕΝΓΕ είναι να προασπίζει την αξιοπρέπεια των συναδέλφων, η απάντηση ήταν "αν δεν σου κάνει το επικουριλίκι πάνε στον ιδιωτικό τομέα"
Ένα έχω να πώ : με τέτοια συνδικαλιστική κάλυψη η επόμενη γενιά των επικουρικών πρέπει να κάνει τον σταυρό της και να ευχαριστεί το κράτος άν πληρώνεται( κανα 500αρι) και πέρνει και καμία άδεια που και που
Σας παραθέτω το κείμενο για τον υπουργό
Κύριε Υπουργέ – Συνάδελφε
Οι ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ μας για το νόμο που αφορά τους επικουρικούς – επιμελητές γιατρούς είναι:
1) Μέχρι τώρα μετρούσε η προϋπηρεσία του επικουρικού ως κριτήριο, μαζί με την ημερομηνία-αριθμό πρωτοκόλλου κατάθεσης των χαρτιών, για την προτεραιότητα στην κατάληψη θέσης. Αυτό καταργείται (άρθρο 2α) με άμεσο αποτέλεσμα για τους ήδη υπηρετούντες συναδέλφους (οι οποίοι σχεδίαζαν έστω και μεσοπρόθεσμα το μέλλον τους στο ΕΣΥ με αυτό το κριτήριο) να υφίσταται πλήρη ανατροπή των στόχων τους έστω και για το επόμενο έτος. Μην ξεχνάμε ότι οι πλείστοι των συναδέλφων επικουρικών έχουν ήδη οικογενειακές υποχρεώσεις ή είναι στα πρόθυρα να δημιουργήσουν οικογένεια με άμεση συνέπεια αυτού του είδους η καινούρια διαδικασία (πλήρη απώλεια της προϋπηρεσίας) να τους ξαναφέρνει στο σημείο μηδέν του σχεδιασμού της επαγγελματικής και οικογενειακής τους ζωής. Η κατάργηση της προϋπηρεσίας (για τον θεσμό των επικουρικών) επιφέρει αφόρητες δυσκολίες στην πλειοψηφία των συναδέλφων να συνεχίσουν να τον υπηρετούν
2) Μέχρι τώρα το δικαίωμα προτίμησης για τον υποψήφιο επικουρικό γιατρό ήταν η επιλογή δύο Νοσοκομειακών Μονάδων. Με την τροπολογία αυτή η δυνατότητα καταργείται και στην θέση της μπαίνει δικαίωμα προτίμησης μεταξύ δύο ΥΠΕ. Εντελώς εκβιαστικό και ψυχοφθόρο, διότι με βάση τα προαναφερόμενα (οικογένεια κ.λ.π.) ο γιατρός μπορεί να τοποθετηθεί σε μέρη της επικράτειας για τα οποία ο ίδιος δεν θα έχει εκφέρει καμία προτίμηση, και με βάση τις τιμωρητικές ποινές από το υπουργείο (σε μη αποδοχή τοποθέτησης –άρθρο 2β) με καθαρά εκβιαστικό τρόπο γίνεται η επιλογή από τον συνάδελφο της θέσης (του τύπου ή δουλειά όπου δη στην επικράτεια ή ανεργία-ποιούμε την ανάγκη φιλοτιμία). Σημειωτέον μιλάμε για ειδικευμένους συναδέλφους που μαζί με όλα τα άλλα βάρη που υφίστανται (οικογενειακά-οικονομική κρίση- δραματική μείωση του μισθολογίου ιατρών του ΕΣΥ-περικοπές και μη έγκαιρη πληρωμή εφημεριών) θα έχουν να αντιμετωπίσουν κοστολόγιο εσωτερικής μετανάστευσης στην επικράτεια-και όχι σε μέρη της επιλογής τους κοντά στην οικογένειά τους. Σημειώνω ότι η δική μας γενιά των επικουρικών έχει αποκλειστεί από τις μόνιμες προσλήψεις του ΕΣΥ (λόγω παγώματος) από το 2011.
Παράδειγμα πιθανής δυσλειτουργίας. Η 2η ΥΠΕ που μετράει από Πειραιά έως Καστελόριζο και από Λήμνο έως Κάρπαθο-(περιλαμβάνει Βόρειο, Νότιο Αιγαίο και Κυκλάδες) δεν θα είναι, μάλλον, επιλογή για τους συναδέλφους (προφανής ο λόγος) με αποτέλεσμα την μη στελέχωση περιφερειακών της μονάδων. Το αποτέλεσμα: δεν θα υφίστανται μόνον τα παλιά κενά αλλά, διώχνοντας και τους συναδέλφους που εδώ και έτη υπηρετούν στα νησιά θα δημιουργηθούν και άλλα πιο σημαντικά κενά.
3) Οι περισσότεροι των συναδέλφων που θίγονται με αυτόν τον νόμο ήδη υπηρετούν 2, 3 ή και παραπάνω έτη σε νοσοκομειακές μονάδες ή ΚΥ της περιφέρειας, έχοντας τα συνειδητά επιλέξει (έστω και με δυσθυμία). Άρα γνωρίζουν κλινικές, τμήματα ή εργαστήρια και ιδιαιτερότητες της μονάδας υγείας, όπου υπηρετούν, πολύ καλύτερα από έναν νέο συνάδελφο και, έμμεσα, έχουν αξιολογηθεί ως επαρκείς και λειτουργικοί στις υγειονομικές μονάδες που έχουν θητεύσει ως επικουρικοί επιμελητές. Συμπέρασμα όλων αυτών είναι ότι για τους γιατρούς που δέχτηκαν, στους χαλεπούς καιρούς του ΕΣΥ όταν η πλειοψηφία έφευγε εξωτερικό, να καλύψουν τα κενά στην περιφέρεια και αποδείχτηκαν άκρως λειτουργικοί στα καθήκοντά τους, ο καινούργιος νόμος, απαξιώνοντας τους πρώτα ως επιστήμονες, τους διώχνει έμμεσα, διαγράφοντας το σύνολο της προσφοράς και των θυσιών τους.
4) Η κατάργηση της διαφάνειας (μέσω των προκηρύξεων οι οποίες αναρτώνταν στο διαδίκτυο), πέρα από δυσλειτουργία (δηλ. θα τηλεφωνούν στον κάθε συνάδελφο από το υπουργείο και θα περιμένουν εκείνη την στιγμή να αποφασίσει άν θα πάει Σύρο ή Κάρπαθο?) αφήνει υποψίες για πολλά σενάρια ρουσφετολογικών και βυσματικών τοποθετήσεων γιατρών και ταυτόχρονα αδικεί συναδέλφους που δεν έχουν πρόσβαση σε υπουργεία ή βουλευτικά γραφεία.
5) Το πάγωμα των προσλήψεων μαζί με τη μετανάστευση συναδέλφων και τη σωρεία συνταξιοδοτήσεων έχει σαν αποτέλεσμα την ολοένα και μεγαλύτερη εντατικοποίηση της εργασίας μας. Είναι απαραίτητη η άμεση πρόσληψη γιατρών με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας (είμαστε αντίθετοι στο θεσμό των επικουρικών γιατρών) για κάλυψη των κενών θέσεων αρχίζοντας από τις πλέον επείγουσες ανάγκες όσων κλινικών σήμερα λειτουργούν οριακά με δύο ή ακόμη και ένα γιατρούς.
ΖΗΤΑΜΕ:
Πρόνοια για προσμέτρηση (με οποιοδήποτε τρόπο) της προϋπηρεσίας του κάθε συναδέλφου στο ΕΣΥ και όσο το δυνατόν άνοιγμα του εύρους επιλογών των συναδέλφων χωρίς τιμωρητικές διατάξεις-λαιμητόμους.
Επιτέλους καταγραφή των ΠΑΓΙΩΝ αναγκών στην Δημόσια Υγεία και εκκίνηση των επιτακτικά αναγκαίων προσλήψεων με ακέραιο το δικαίωμα των συναδέλφων που έχουν υπηρετήσει στην περιφέρεια και ειδικά στην νησιωτική Ελλάδα να προσμετράται ο χρόνος προϋπηρεσίας τους, ως επικουρικών ιατρών, στο διπλάσιο για κατάληψη θέσης του ΕΣΥ. (ο νόμος μας καλύπτει)
Συγκεκριμενες προτασεις (παραδειγματικές) – Προσμέτρηση προϋπηρεσίας:
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ (Αθηνα –Θεσσαλονικη) 1 ΒΑΘΜΟΣ
-ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ 2 ΒΑΘΜΟΙ
-ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ (μόνον ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ) 1 ΒΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ
-ΕΓΓΑΜΟΣ ΙΑΤΡΟΣ 1 ΒΑΘΜΟΣ
-ΕΓΓΑΜΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΕΩΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ 2 ΒΑΘΜΟΙ
- ΕΓΓΑΜΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ/ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ 3 ΒΑΘΜΟΙ
- ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΟΛΩΝ. (κίνητρο για τους νέους συναδέλφους που στερούνται μορίων να είναι η θητεία στην περιφέρεια για συλλογή μορίων)
-ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΠΟΣΟΤΙΚΗ)ΣΕ ΑΘΗΝΑ/ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Χ 1 ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ στο ΕΣΥ (ο νόμος μας καλύπτει)
-ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΠΟΣΟΤΙΚΗ) ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ Χ2 ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ (ο νόμος μας καλύπτει)
Πιστεύοντας στην δίκαια κρίση σας αναμένουμε διορθωτικές κινήσεις από το υπουργείο.
Επικουρικοί Επιμελητές ΓΝ Ρόδου
iceman:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
το φεκ με την υπουργικη αποφαση σχετικα με τη νεα διαδικασια επιλογης επικουρικων
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση