Θέματα Εργασίας > Εμπειρίες κατά την εργασία στην ΠΦΥ

Οι σουπιές και το μελανι

(1/5) > >>

deleteduser:
Για να ομορφαίνουν τα Σ/Κ μας: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Και η απάντησή μας:  

Όσον αφορά στο δημοσίευμά σας τα πραγματικά γεγονότα έχουν ως εξής:

-   Από την αρχή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης παρατηρούνται συνεχείς ελλείψεις σε αναλώσιμα υλικά (χαρτιά Α4 και μελάνια εκτυπωτών). Το πρόβλημα αυτό απασχολεί όλα τα ιατρεία της περιοχής του Αλμυρού και κάποιες φορές αφορά και στο ίδιο το κέντρο υγείας. Το γεγονός αυτό μπορούν να σας επαληθεύσουν το σύνολο των συναδέλφων, αλλά και οι υπεύθυνοι διοικητικοί υπάλληλοι και ο κόσμος που εξυπηρετούμε καθημερινά.
-   Στις διαρκείς οχλήσεις προς τους διοικητικούς υπεύθυνους προμήθειας υλικών η απάντηση που παίρνουμε είναι «Αν δεν έχεις υλικά, δεν γράφεις φάρμακα».
-   Προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο οι λύσεις που προκρίνουμε με δική μας πρωτοβουλία είναι οι εξής: Σε περίπτωση έλλειψης μελανιού μεταφέρουμε τις συνταγές σε άλλο ιατρείο, στο Κέντρο Υγείας, στο ΚΕΠ ή στο σπίτι μας προκειμένου να τις εκτυπώσουμε και τις διανείμουμε στους ασθενείς την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τους φαρμακοποιούς.. Να επισημάνουμε ότι ήδη έχουμε λάβει δωρεά δύο τόνερ εκτυπωτή  από τους δυο φαρμακοποιούς της περιοχής προκειμένου να καλύψουμε τις αυξημένες ανάγκες μας. Σε περίπτωση έλλειψης χαρτιού απευθυνόμαστε πάλι στους φαρμακοποιούς της περιοχής, την κοινότητα η το ΚΕΠ, ενώ αρκετές φορές έχουμε αγοράσει χαρτί με δικά μας έξοδα. Το γεγονός μπορούν να επαληθεύσουν  οι ανωτέρω εμπλεκόμενοι. Στο σημείο αυτό να επισημάνουμε ότι η πρόεδρος της κοινότητας – ο ιθύνων νους αυτού του ενημερωτικού φιάσκου – ουδέποτε προσεφέρθη να αγοράσει μελάνι για το ιατρείο. Αμφιβάλουμε κιόλας ότι έχει τη σχετική δυνατότητα, καθώς σε  επαναλαμβανόμενα αιτήματά μας για κάλυψη αναγκών του ιατρείου, η απάντηση της είναι ότι δεν έχει κονδύλια.
-   Στην συγκεκριμένη περίπτωση τα γεγονότα έχουν ως εξής. Βλέποντας ακόμη μια φορά το μελάνι να τελειώνει απευθυνθήκαμε επανειλημμένα στον διοικητικό υπεύθυνο ζητώντας αναλώσιμα. Την Παρασκευή το μεσημέρι η ποιότητα εκτύπωσης είχε μειωθεί τόσο ώστε οι συνταγές και τα παραπεμπτικά να μην είναι αναγνώσιμα.  Επικοινωνήσαμε για μία τελευταία φορά με τη διοικητική υπάλληλο ζητώντας μελάνι. Όταν λάβαμε αρνητική απάντηση, της ζητήσαμε να ενημερώσει τον διευθυντή του Κ.Υ. για το πρόβλημα, καθώς από Δευτέρα δε θα μπορούσαμε να συνταγογραφήσουμε. Ταυτόχρονα προσθέσαμε στην ανακοίνωση που προϋπήρχε αναρτημένη από το πρωί της Παρασκευής και ενημέρωνε τους κατοίκους για τις ημέρες λειτουργίας του ιατρείου, ότι το ιατρείο θα λειτουργούσε Μ. Δευτέρα και Μ. Πέμπτη «εάν μας δώσουν μελάνι». Είναι αυτονόητο ότι και τις δυο ημέρες οι γιατροί θα βρισκόμαστε στις θέσεις μας, χωρίς όμως να μπορούμε να δουλέψουμε, καθώς το μεγαλύτερο κομμάτι της καθημερινής εργασίας μας αποτελεί η συνταγογράφηση και η έκδοση παραπεμπτικών.

Καταλήγοντας θέλουμε να υπογραμμίσουμε τα εξής: Αποτελεί πάγια τακτική ενός χρεωκοπημένου κράτους να προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες του στον ιεραρχικά χαμηλότερο, αυτόν που καθημερινά έρχεται σε τριβή με τον κόσμο και παλεύει να επιτελέσει το έργο του σε πρωτόγονες συνθήκες. Η καραμέλα των επίορκων και τεμπέληδων υπαλλήλων πέραν των προφανών περιπτώσεων έρχεται να καλύψει αρρωστημένες καταστάσεις, προσωπικές εμπάθειες και υπευθύνους που αποσείουν με χαρακτηριστική ευκολία τις ευθύνες τους μέσω της εύκολης πρόσβασης στα ΜΜΕ που εξασφαλίζει η θέση τους. Θεωρούμε το δημοσίευμά σας παραπλανητικό, τη δημοσιογραφική σας έρευνα ανεπαρκή, αφού η δημοσιογράφος δεν μπήκε στον κόπο να επικοινωνήσει με κάποιον από εμάς και τον έμμεσο σχολιασμό σας προσβλητικό. Λυπούμαστε γιατί σε καταστάσεις κρίσης χρειαζόμαστε πραγματική δημοσιογραφία κι όχι λιβελλογραφήματα.

Οι γιατροί του Π.Ι. Πτελεού
Βασιλείου Απόστολος Επιμελητής Β’ Γενικής Ιατρικής
Χατζηαγοράκη Αλεξάνδρα Επιμελήτρια Β’ Γενικής Ιατρικής

Δ. Κουναλάκης:
Απόστολε,
Υπάρχει εγγράφως κάποιο αίτημα σας για αυτό το θέμα; Μπορείτε να είστε στην θέση σας για εξέταση των ασθενών και αν δεν έχετε μελάνι να τα γράφετε σε απλή συνταγή τα φάρμακα....
Εξάλλου δεν είμαστε στην Ινδία όπου δίνουν smartcards αντί για χάρτινα βιβλιάρια, χάρτινες "ηλεκτρονικές" συνταγές και παραπεμπτικά, στην Ελλάδα είμαστε.

EzeΤΡΟΛ:
Πάντως με τους εκτυπωτές, τα τόνερ και τα Α4 των ιατρείων, είναι ευκαιρία να κάνουμε δωρεάν τις εκτυπώσεις μας - υπάρχουν τόσα ιατρικά βιβλία σε pdf εκεί έξω, που περιμένουν υπομονετικά να τυπωθούν και να εμπλουτίσουν τις βιβλιοθήκες μας.

Το λέω αυτό έτσι σχηματικά, μπας και θορυβηθούν ορισμένοι και σκεφτούν επιτέλους να καταργήσουν τα χαρτιά και τα μελάνια, ώστε να περάσουμε σε μία πραγματική ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Συνάδελφε,
μια λάθος διατύπωση στην ανακοίνωση εκ μέρους σας, έδωσε την ευκαιρία στους κακοπροαίρετους να "σας βγάλουν στα κανάλια" (η συνήθης απειλή)
Άλλο πράγμα: "Το ιατρείο θα λειτουργήσει Μ.Δευτέρα και Μ.Πέμπτη αν μας στείλουν μελάνι" κι εντελώς διαφορετικό το: "Την Μ.Δευτέρα και τη Μ.Πέμπτη θα γίνεται ηλεκτρονική συνταγογράφηση αν μας στείλουν μελάνι".

Συμφωνώ με την ενέργειά σας να αναδειχθεί το πρόβλημα και να μην καλύπτεται κάθε φορά με "χορηγούς" (που έχουν άμεσο συμφέρον όμως)
Χαρτιά και μελάνι για το ιατρείο βρίσκονται από τους ενδιαφερόμενους/θιγόμενους (φαρμακοποιοί, κοινοτάρχες, ασθενείς). Δε βλέπω όμως να βάζουν καμιά βενζίνη για τις μετακινήσεις του γιατρού. Να δίνουν υλικά καθαρισμού ή/και να φροντίζουν για την καθαριότητα του ιατρείου. (Γενικότερη διαπίστωση, δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο ιατρείο)

Προσθήκη: Φοβερά παρανοϊκό πάντως το γεγονός ότι η έλλειψη μελανιού εμποδίζει το ηλεκτρονικό μέρος.............

deleteduser:
Δυστυχώς τα αιτήματα δεν εχουν κατατεθεί γραπτως, διαδικασία που θα καθιερωσουμε απο Δευτερα.
Ποτε δεν ετέθη θέμα απουσιας απο τη θεση μας. Προφορικα εξάλλου είχαμε ενημερώσει αναλυτικα τον κόσμο και το φαρμακείο και είχαμε κλεισει ραντεβού για επανεξέταση.  

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση