Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
25 Νοεμβρίου 2024, 03:38:49

Αποστολέας Θέμα: Οι Ιατροί θα αμείβονται πλέον άμεσα από τον υποψήφιο οδηγό.  (Αναγνώστηκε 44499 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

20 Οκτωβρίου 2016, 19:44:15
Απάντηση #30
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Υπάρχει κάποιο ΦΕΚ;

Αυτό ψάχνω και εγώ.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σελ. 8223-8265.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Οκτωβρίου 2016, 19:45:57 από Denominator »
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

7 Νοεμβρίου 2016, 20:01:42
Απάντηση #31
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Αντιγράφω post συναδέλφου της 06/11/2016 από την ομάδα ΙΑΤΡΟΙ ΕΟΠΥΥ στο facebook:

Email από ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΝΟΤΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ:
Καλημέρα σας, σας στέλνω τα καινούρια έντυπα καθώς και το νέο νόμο ξανά, ούτως ώστε να ξεκινήσετε από Τετάρτη 09-11-2016 να εξετάζετε και άτομα άνω των 80 ετών. Επίσης μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία ανανέωσης των συμβάσεων προσκομίζοντας το Πιστοποιητικό από τον οικείο σας Ιατρικό Σύλλογο, το οποίο πρέπει να αναγράφει εκτός των λοιπών στοιχείων σας, την ακριβή διεύθυνση και την περιοχή που βρίσκεται το ιατρείο σας,καθώς και τη σφραγίδα του ιατρείου σας. Παρακαλώ όπως μεριμνήσετε για την ανανέωση των συμβάσεων πριν το τέλος του χρόνου.

Σοφία Λάλου.
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

9 Νοεμβρίου 2016, 18:13:55
Απάντηση #32
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Αντιγράφω δημοσίευση συναδέλφου από τις 09/11/2016 στην ομάδα ΙΑΤΡΟΙ ΕΟΠΥΥ στο facebook:

Σημερινό διευκρινιστικό μέιλ:

Καλημέρα σας, όσον αφορά το Ε.Κ.Α ΗΝΙΟΧΟΣ, η δ/νση είναι Θεολόγου Σπύρου 1 & Λεωφ. Φυλής στο Ίλιον. τηλέφωνα: 2132015110 & 2132015348. Αν παραπέμψετε κάποιον στον ΗΝΙΟΧΟ, παίρνετε κανονικά την αμοιβή σας, εφόσον έχει διενεργηθεί η εξέταση.
Αν κάποιος κριθεί ΑΝΙΚΑΝΟΣ ή χρειαστεί να παραπεμφθεί σε άλλης ειδικότητας ιατρό, θα πρέπει να ενημερωθεί η υπηρεσία μας εντός 1 εβδομάδας με το Ενιαίο Έντυπο Ενημέρωσης. Όσοι από εσάς έχουν σκάνερ, μπορούν να μου το στέλνουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, διαφορετικά διαλέγετε εσείς τον τρόπο (ταχυδρομικώς ή ιδιοχείρως).
Όλες οι καινούριες άδεις οδήγησης της ομάδας 1, έχουν ισχύ μάξιμουμ 15 χρόνια (διοικητική ισχύς μέχρι τα 65), της ομάδας 2 για 5 χρόνια.Από τα 65 μέχρι και τα 80 ανανέωση για 3 χρόνια. Για όσους είνια άνω των 80 από 6 μήνες έως 2 χρόνια.
Θερμή παράκληση μην με ρωτάτε σχετικά με ιατρικά θέμετα, δεν μπορώ να τα γνωρίζω. Ευχαριστώ.


Σοφία Λάλου

Σε ερώτησή μου για το email της κ. Λάλου, μου έδωσε το εξής:

metafores.slalou at gmail.com
« Τελευταία τροποποίηση: 9 Νοεμβρίου 2016, 18:26:44 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

15 Ιανουαρίου 2018, 13:22:58
Απάντηση #33
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Υπάρχει κάποιο ΦΕΚ;

Αυτό ψάχνω και εγώ.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σελ. 8223-8265.

Παιδιά ο παραπάνω σύνδεσμος δεν δουλεύει. Ποιο ΦΕΚ ήταν θυμάστε;
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

15 Ιανουαρίου 2018, 13:30:42
Απάντηση #34
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Το βρήκα:

ΦΕΚ 148/8-8-2016 τ. Α. άρθρο 74

Ιατρική εξέταση υποψηφίων οδηγών.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

12 Σεπτεμβρίου 2018, 00:05:36
Απάντηση #35
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
11/09/2018 liberal.gr

Να «φρεσκάρουν» τους κανόνες της σωστής οδήγησης πρέπει οι ηλικιωμένοι οδηγοί, 74 ετών και άνω, προκειμένου να αποδείξουν αν είναι σε θέση να συνεχίσουν να οδηγούν ή όχι.

Οι οδηγοί άνω των 74 χρόνων, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, θα πρέπει να ανανεώσουν το δίπλωμά τους αποδεικνύοντας πως και ξέρουν να οδηγούν και να παρκάρουν αλλά και έχουν τα αντανακλαστικά για σωστή πορεία κοκ.

Το υπουργείο Μεταφορών με εγκύκλιο του προς τις αρμόδιες διευθύνσεις και υπηρεσίες βάζει «φρένο» στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν... χάσει τα αντανακλαστικά τους αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους και μάλιστα να επαναλαμβάνουν την διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν. Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης). Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Επίσης, όσοι απορρίπτονται σε θεωρητικές εξετάσεις πάνω από τέσσερις (4) φορές έχουν δικαίωμα επανεξέτασης µε την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) ημερών.

Όπως δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, το υπουργείο εξειδικεύοντας τις αλλαγές που έγιναν στον ΚΟΚ με τον πρόσφατο νόμο 4530/18, προχώρησε στον καθορισμό της διαδικασίας για την επανεξέταση της ικανότητας οδήγησης των πολιτών άνω των 74 ετών.

«Στόχος μας είναι να λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο που εγγυάται μεγαλύτερη οδική ασφάλεια αλλά και προστασία των οδηγών» τόνισε και πρόσθεσε πως οι διαδικασίες που προβλέπονται εισάγουν και την πρακτική άσκηση, εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα, προκειμένου να είναι έμπρακτη η απόδειξη της ικανότητας. «Η εξασφάλιση της Οδικής Ασφάλειας είναι ευθύνη όλων μας και η λήψη δοκιμασμένων αποτελεσματικών πρακτικών και μέτρων είναι απαραίτητη» επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών.

«Είμαστε υπέρ της επιμόρφωσης των ηλικιωμένων οδηγών, είναι αναγκαία η κατάρτιση και γι αυτή την ηλικία αλλά πιστεύουμε ότι ο τρόπος αυτός δεν βοηθάει» σχολίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδηγών Θανάσης Καλύβας σημειώνοντας πως θα έπρεπε να υπάρξει και κάποιου είδους εκπαίδευση, σεμινάρια σε βασικά θέματα οδήγησης (πχ βασικά σήματα που έχουν ξεχάσει ή δεν τα γνωρίζουν).

Επίσης, ο κ. Καλύβας εξέφρασε επιφυλάξεις για τον τρόπο εξέτασης θέτοντας θέμα ασφάλειας αφού οι εξετάσεις θα γίνονται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή και με όχημα του ηλικιωμένου ή κάποιου άλλου ιδιοκτήτη. «Είναι βασικά ζητήματα που νομίζω ότι πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά τους αρμόδιους» ανέφερε.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται:

Κάτοχος άδειας οδήγησης οποιασδήποτε κατηγορίας που την ανανεώνει μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών, στην αίτηση-υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνει την/τις κατηγορία/ες που επιθυμεί να ανανεώσει και υποβάλλει:

α) Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου, για κάθε ΔΕΕ που εκδίδεται προκειμένου να συμμετάσχει σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για την αντίστοιχη κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.

Για κάθε κατηγορία που ο ενδιαφερόμενος θα εξεταστεί εκδίδεται και αντίστοιχο ΔΕΕ.

β) Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.

Μετά την έκδοση του ΔΕΕ η αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών προγραμματίζει τη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς του ενδιαφερομένου κατ' αναλογία της παραγράφου 3 του άρθρου 24.

Ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα µε τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 3 του π.δ.51/2012, υποχρεούται και σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.

Η παραπάνω διαδικασία διενεργείται µε οποιοδήποτε όχημα της αντίστοιχης κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει ο ενδιαφερόμενος, το οποίο πληροί τα κριτήρια των διατάξεων του άρθρου 3 του π.δ.51/2012.

Για το όχημα αυτό πρέπει να διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας).

Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς πραγματοποιείται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών. Σε περίπτωση που το όχημα που χρησιμοποιείται στη δοκιμασία δεν ανήκει στον ενδιαφερόμενο, απαιτείται παραχώρηση του οχήματος από τον ιδιοκτήτη του στον ενδιαφερόμενο µε υπεύθυνη δήλωση.

Ο ενδιαφερόμενος που είναι κάτοχος άδειας οδήγησης πάνω από µία από τις κατηγορίες ΑΜ ή Α1 ή Α2 ή Α, διενεργεί τη δοκιμασία στη μεγαλύτερη που επιθυμεί, καλύπτοντας και τις μικρότερες που έχει στην κατοχή του σύμφωνα µε το άρθρο 4 (Κλιμάκωση και ισοδυναμία μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης) του π.δ.51/2012.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμεί, να εξεταστεί σε μικρότερη κατηγορία δικύκλου που δεν κατέχει αλλά μπορεί να οδηγήσει σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης. Η καθοδήγηση του οδηγού στη δοκιμασία γίνεται µε ασύρματη επικοινωνία. Το δίκυκλο ακολουθείται από όχημα κατηγορίας Β, εφόσον διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (όπως, Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Τέλη κυκλοφορίας), στο οποίο επιβαίνει η εξεταστική επιτροπή.

Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι κάτοχος άδειας οδήγησης περισσοτέρων της μίας κατηγοριών, τότε οι δοκιμασίες διενεργούνται, λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012, για κάθε κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.

Η δοκιμασία για όχημα κατηγορίας Β1 πραγματοποιείται κατ' αναλογία της διαδικασίας δοκιμασίας για όχημα κατηγορίας Β. Οι απαιτούμενες εξετάσεις για την ανανέωση διενεργούνται τηρουμένης της σειράς χορήγησης των κατηγοριών η οποία προκύπτει από την παρ. 1 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012 και µε την προϋπόθεση επιτυχούς εξέτασης της προηγούμενης κατηγορίας.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα εφόσον το επιθυμεί, να ανανεώσει μέρος των κατηγοριών που κατέχει και στην περίπτωση αυτή εξετάζεται σύμφωνα µε τον παραπάνω πίνακα για τις κατηγορίες που επιθυμεί να ανανεώσει.

Μετά την επιτυχή δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς σύμφωνα µε το παρόν άρθρο, στο νέο έντυπο της άδειας οδήγησης ανανεώνονται οι κατηγορίες στις οποίες έχει εξεταστεί καθώς και οι υπόλοιπες που καλύπτονται από τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, µε τη συμπλήρωση της στήλης 11 στις αντίστοιχες κατηγορίες. Σε περίπτωση εξέτασης σε κατηγορία που δεν κατέχει ο ενδιαφερόμενος αλλά μπορούσε να οδηγεί σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, τότε συμπληρώνεται και η στήλη 10 µε την ημερομηνία επιτυχούς εξέτασης της κατηγορίας αυτής. Η/Οι κατηγορία/ες που δεν επιθυμεί να ανανεώσει παραμένει/ουν ληγμένη/ες.

Εφόσον η ημερομηνία ισχύος του νέου εντύπου (4α) είναι αυτή της συμπλήρωσης των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών και μετά, ο ενδιαφερόμενος υπόκειται υποχρεωτικά στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

12 Σεπτεμβρίου 2018, 00:57:06
Απάντηση #36
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Καλά, μην νομίζετε ότι με βάση αυτή την διάταξη του ΚΟΚ θα εκλείψουν τα φαινόμενα του "βγήκε ο Χάρος παγανιά" που βλέπουμε επαρχία με ηλικιωμένους σε ΙΧ-μοτό.
Απλούστατα θα κυκλοφορούν χωρίς δίπλωμα, όπως με αρκετούς συμβαίνει και τώρα.
Αν δε γίνει η στραβή γνωστό, θα δηλώνεται άλλος ως οδηγός. Ο τοπικός αστυνομικός είναι συγγενής-γνωστός-παίζουμε χαρτιά στο καφενείο, δεν γράφει, ειδικά έναν ηλικιωμένο.

Στην ελληνική επαρχία ζείτε αρκετοί, τα γνωρίζετε.

12 Σεπτεμβρίου 2018, 13:31:53
Απάντηση #37
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
....
β) Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.
...
   Νομίζω ότι το μέτρο είναι σε σωστή κατεύθυνση. Αλλά θα ήθελα να μάθω το ύψος των παραβόλων. Αν είναι όπως στο αρχικό δίπλωμα (118-138 ευρώπουλα) τότε το θεωρώ καθαρά εισπρακτικό μέτρο με τη μάσκα της ασφάλειας. Ας βάλουν ένα μικρό, τυπικό παράβολο για να περιοριστούν και τα φαινόμενα οδήγησης χωρίς δίπλωμα (τι θα κάνεις τον 80άρη, θα τον κλείσεις μέσα; ).
   Τα λεγόμενα της σχολής οδηγών (να ξαναγίνονται επιμορφωτικά μαθήματα κλπ) τα προσπερνώ ως μια προσπάθεια αύξησης (και σίγουρης) πελατείας...

13 Σεπτεμβρίου 2018, 09:23:59
Απάντηση #38
Αποσυνδεδεμένος

GirousisN


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
....
β) Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.
...
   Νομίζω ότι το μέτρο είναι σε σωστή κατεύθυνση. Αλλά θα ήθελα να μάθω το ύψος των παραβόλων. Αν είναι όπως στο αρχικό δίπλωμα (118-138 ευρώπουλα) τότε το θεωρώ καθαρά εισπρακτικό μέτρο με τη μάσκα της ασφάλειας. Ας βάλουν ένα μικρό, τυπικό παράβολο για να περιοριστούν και τα φαινόμενα οδήγησης χωρίς δίπλωμα (τι θα κάνεις τον 80άρη, θα τον κλείσεις μέσα; ).
   Τα λεγόμενα της σχολής οδηγών (να ξαναγίνονται επιμορφωτικά μαθήματα κλπ) τα προσπερνώ ως μια προσπάθεια αύξησης (και σίγουρης) πελατείας...

Μόνο χαρούμενοι δεν μπορεί να είναι οι μεγαλύτερης ηλικίας οδηγοί καθώς με τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών έρχονται δυσκολίες στην ανανέωση των διπλωμάτων τους.

Οι οδηγοί άνω των 74 ετών θα καλούνται να περνούν από εξέταση ανά τρία χρόνια.
Οι άνω των 80 ετών κάθε δύο χρόνια.
Το ίδιο θα ισχύει και για τους επαγγελματίες οδηγούς άνω των 55 ετών.
Η ανανέωση για όσους είναι άνω των 65 ετών και κάτω των 74 ετών γίνεται χωρίς θεωρητική και πρακτική εξέταση, έπειτα από ιατρική εξέταση.

Απαραίτητα πιστοποιητικά παθολόγου και οφθαλμίατρου, τρεις πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες τύπου διαβατηρίου και φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Και φυσικά θα πρέπει να βάζουν και το χέρι στην τσέπη, καθώς χρειάζονται τρία παράβολα ανανέωσης τα οποία κοστίζουν 50 ευρώ, 30 ευρώ και 18 ευρώ.

Άρα 100€ + το όποιο κόστος για Παθολόγο, Οφθαλμίατρο.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

13 Σεπτεμβρίου 2018, 17:09:32
Απάντηση #39
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι
Αυτά θα είχαν κάποιο νόημα, αν η εξέταση ήταν ουσιαστική.

7 Νοεμβρίου 2018, 22:22:01
Απάντηση #40
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
07/11/2018

Με τις νέες διατάξεις της νέας ΚΥΑ επικαιροποιούνται και βελτιώνονται τα Παραρτήματα του νόμου για το δίπλωμα οδήγησης, αποκαθιστώντας παράλληλα, παρατηρηθείσες στρεβλώσεις και προβλήματα.

Νέα υπουργική απόφαση εκδόθηκε από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και προβλέπει ορισμένες βελτιώσεις στον νομοθετικό πλαίσιο που διέπει ορισμένες διατάξεις για την χορήγηση ή ανανέωση του διπλώματος οδήγησης σε συγκεκριμένες κατηγορίες οδηγών.
Ειδικότερα με τις νέες διατάξεις της νέας ΚΥΑ επικαιροποιούνται και βελτιώνονται τα Παραρτήματα του νόμου για το δίπλωμα οδήγησης, αποκαθιστώντας παράλληλα, παρατηρηθείσες στρεβλώσεις και προβλήματα.

– ως προς την παροχή δικαιώματος διενέργειας ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών και σε ιατρούς, οι οποίοι συμμετέχουν ή είναι μέλη ιατρικής εταιρείας οποιασδήποτε νομικής μορφής, κατόπιν βέβαια συνάψεως της προβλεπόμενης συμβάσεως με την αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών.

– ως προς την παροχή της δυνατότητας χορήγησης ή ανανέωσης άδειας οδήγησης σε υποψήφιους οδηγούς, σε περίπτωση κνημιαίου ή χαμηλότερου ακρωτηριασμού ενός κάτω άκρου, με την προϋπόθεση τοποθέτησης πρόσθετου τεχνητού μέλους και εφόσον το άλλο κάτω άκρο είναι υγιές, σε όχημα με αυτόματη επιλογή της σχέσης μετάδοσης και επιπλέον με ποδόπληκτρο επιταχυντή στα αριστερά σε περίπτωση κνημιαίου ή χαμηλότερου ακρωτηριασμού του δεξιού κάτω άκρου, προκειμένου να αντισταθμίζεται το κινητικό έλλειμμα ούτως ώστε το όχημα να οδηγείται με ασφάλεια, ύστερα από απόφαση του ορθοπεδικού ή του οργάνου το οποίο έχει εξουσιοδοτηθεί για το σκοπό αυτό από τις οικείες διατάξεις.

– ως προς την αύξηση της χρονικής διάρκειας ισχύος της χορηγηθείσας ή ανανεωμένης άδειας οδήγησης σε περιπτώσεις Ημιπάρεσης ή Ημιπληγίας λόγω συγγενών διαταραχών (π.χ. εγκεφαλική παράλυση) από δύο (2) σε πέντε (5) χρόνια.

– ως προς την προσθήκη της ειδικότητας του «νεφρολόγου» στις συναφείς ειδικότητες του παθολόγου, οι οποίες δύνανται να διενεργούν ιατρική εξέταση υποψηφίων οδηγών και οδηγών.

– ως προς την αντικατάσταση της λέξης «κωφάλαλος» με τον επίσημο επιστημονικά τεκμηριωμένο όρο «κωφός».

– ως προς την αποκατάσταση της στρέβλωσης, η οποία συνίστατο στο γεγονός ότι, αναφορικά με την περίπτωση υποψηφίου οδηγού ή οδηγού που πάσχει από σακχαρώδη διαβήτη, στο π.δ. 51/2012 γινόταν αναφορά σε γνωμάτευση διαβητολόγου ιατρού, ενώ, η έννοια του διαβητολόγου στην Ελλάδα, την παρούσα χρονική στιγμή, υφίσταται μόνο ως μετεκπαίδευση που δύνανται να κάνουν ιατροί του κρατικού τομέα μετά από διετή εργασία σε αναγνωρισμένα διαβητολογικά κέντρα.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Εδώ βρίσκει κανείς και την σχετική ΚΥΑ ( 01 Νοεμβρίου 2018 ΦΕΚ 4874 ):  Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 8 Νοεμβρίου 2018, 08:23:56 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

7 Νοεμβρίου 2018, 22:34:46
Απάντηση #41
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Εγώ πασχίζω να καταλάβω γιατί πρέπει να υποχρεώνονται οι άνω των 80 ετών σε ΩΡΛ εξέταση και γιατί οι βαρήκοοι πρέπει να φορούν ακουστικό από τη στιγμή που δίδεται η δυνατότητα στους κωφούς να οδηγούν.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
11098 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Μαΐου 2009, 19:24:16
από Argirios Argiriou
1 Απαντήσεις
8724 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Δεκεμβρίου 2012, 17:42:04
από flagon
0 Απαντήσεις
5136 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 4 Μαρτίου 2013, 08:52:17
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
12733 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 8 Μαρτίου 2019, 22:09:05
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3533 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Οκτωβρίου 2021, 23:24:24
από Argirios Argiriou