Να πούμε κάποια πραγματάκια για το αγροτικό σε πλοίο.
Καταρχάς υπάρχουν εμπειρίες συναδέλφων που έκαναν αγροτικό σε πλοίο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή
Είσοδος.
Κατά δεύτερο λόγο.
Ομιλούμε για αγροτικό:
- που λογίζεται ως άγονο ενώ δεν έχει καμμία ιδιαίτερη απολαβή, εκτός της δήλωσης δύο κομματιών για Ειδικότητα, κάτι που με την σχεδόν εκμηδένιση της αναμονής για τα γενικά μέρη (Παθολογία-Γενική Χειρουργική) δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.
Ομιλούμε δλδ για 850€ αν θυμάμαι καλά βασικό μισθό του υπόχρεου, και για συνεχή ετοιμότητα όσο ταξιδεύει το καράβι.
- διαμονή-διατροφή μεν είναι δωρεάν, αλλά είπαμε η συνεχής ετοιμότητα υπάρχει, ενώ το καλοκαίρι μπορείτε να φανταστείτε πόσα ταξίδια κάνει το πλοίο και πόση δουλειά προκύπτει για τον ιατρό.
- οι εταιρίες δεν πληρώνουν μία (εξ' όσων είναι γνωστό) για μία υπηρεσία που είναι υποχρεωτική απ' τον Νόμο (για ταξίδια εντός Ελλάδας). Αν θυμάμαι καλά είναι καινούριο "φρούτο" το αγροτικό στα πλοία της ακτοπλοϊας, κάπου μέσα στην δεκαετία του 2000 καθιερώθηκαν.
- το πόσο καλά θα περάσει ο γιατρός εξαρτάται απ΄τον καπετάνιο του καραβιού, πράγμα απολύτως λογικό, αλλά όπως θα διαβάσετε και αλλού, δεν υπάρχουν και οι καλύτερες εντυπώσεις απ'΄τους ναυτικούς.
- οι μισθοί στην ακτοπλοϊα για τους ναυτικούς ξεκινούν από 2,000€, με αποτέλεσμα ένας υποπλοίαρχος να φτάνει τα 3,000€, ο ύπαρχος τα 4,000€ και ο καπετάνιος τα 7,000€. Ακόμα και το κατώτερο πλήρωμα έχουν αμοιβές των 1,500€ minimum, τόσα καθαρίζουν και οι επίκουροι, άτομα δλδ απελπισμένα που βγάζουν ένα ναυτικό φυλλάδιο και μπαρκάρουν κάπου.
Όλα τα παραπάνω ποσά είναι στην ακτοπλοϊα επαναλαμβάνω, δεν μιλάμε για ποντοπόρα πλοία ή κρουαζερόπλοια.
Απ΄τα παραπάνω καταλαβαίνετε ότι ο ιατρός ενός πλοίου της ακτοπλοϊας βρίσκεται σε συνεχή ετοιμότητα, μπορεί να του σκάσει το οτιδήποτε, ενώ αμοίβεται λιγότερο και απ ΄τον τελευταίο ΝΑΥΤΗ....
Τα παραπάνω προς γνώσιν και συμμόρφωσιν.