Θέματα Εργασίας > Εργασία στο δημόσιο τομέα

Γιατι Βιογραφικά;

<< < (2/3) > >>

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΛες και δεν ξερουμε πως "χτιζονται" πολλά βιογραφικα στην Ελλάδα...

--- Τέλος παράθεσης ---

...και όχι μόνο. Είναι παγκοσμίως κοινό μυστικό τα "Πανεπιστήμια τύπου Μίκυ Μάους", παρακμιακά δλδ πανεπιστημιακά ιδρύματα (κατά προτίμηση αγγλικά, για να μην αναφέρουμε αυτά των Midwest Πολιτειών - Κολοράντο όνομα και πράμα) όπου καταλήγουν αποκλειστικά μπουμπούνες και οι οποίοι πλασσάροντας στο Ελλληνικό Δημόσιο το χαρτί που πήραν, αποκτούν το ύφος του Ντόλναλντ Ντακ όταν ανακαλύπτει πως αυτό που πέρασε για μια κουράδα πάνω στην τούρτα, είναι στην πραγματικότητα ένα μεγάλο βατόμουρο.

Ως γνωστόν το φάσμα της παρεχόμενης ποιότητας γνώσης εν Γηραιά Αλβιώνι είναι τεράστιο. Υπάρχουν πολύ δυνατά πανεπιστήμια, αλλά και άλλα που είναι για τα μπάζα. Οι δε απόφοιτοι όλως ιδίως των τελευταίων, θεωρώντας τους άλλους βλήτα, προσπαθούν λέγοντας τη φράση "Τελείωσα αγγλικό πανεπιστήμιο" να δώσουν την εντύπωση πως έχουν high class μόρφωση, πως είναι experts και άλλες τέτοιες παρλαπίπες.

Το κακό όμως είναι πως κάποια στιγμή ψάχνοντας για καριέρα επιπέδου, θα πέσουν σίγουρα σε εργοδότες που γνωρίζουν την κατάσταση και εκεί δε θα μπορούν να υποστηρίξουν το μύθο τους.

timex:
Όπως και να 'χει η αξιολόγηση θα πρέπει να ξεκινήσει με κάποιο τρόπο.
Είτε με το βιογραφικό, είτε με εξετάσεις, είτε με κάποιο άλλο τρόπο.
Όποιο τρόπο και να επιλέξουν όμως, εμείς οι Έλληνες όλο και κάτι θα βρούμε να πούμε...
Στις άλλες χώρες γίνεται αξιολόγηση άραγε; Και αν ναι, με ποιο τρόπο και ποιοί την κάνουν;

Γ.Κτιστάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΌπως και να 'χει η αξιολόγηση θα πρέπει να ξεκινήσει με κάποιο τρόπο.
Είτε με το βιογραφικό, είτε με εξετάσεις, είτε με κάποιο άλλο τρόπο.
Όποιο τρόπο και να επιλέξουν όμως, εμείς οι Έλληνες όλο και κάτι θα βρούμε να πούμε...
Στις άλλες χώρες γίνεται αξιολόγηση άραγε; Και αν ναι, με ποιο τρόπο και ποιοί την κάνουν;

--- Τέλος παράθεσης ---
Μιλάμε πάντα για τις μετακινήσεις . Αξιολόγηση σε ποιο πράγμα; Για να δούμε ποιος θα πάει που, ή ποιος θα πάει κάπου συγκεκριμένα ( ο δικός μας να βολευτεί κάπου καλά) και ποιος θα πάει σπίτι του;

Harper:
Αν θελουν καποια στιγμη να κανουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αξιολογηση ισως εξετασεις τυπου ΑΣΕΠ να ηταν η πιο εντιμη λυση.Βιογραφικα με διδακτορικα μεσω πολιτικων γραφειων ή γνωριμιων,γλυψιματα τυπου "σου μεταφερω τον προτζεκτορα κυριε καθηγητα-κανε με λεκτορα" ή τα μπουτια σου Μαρια(που λέει και ο Πανουσης) ειναι γνωστα...

Για καποιους απο εμας που ενδεχομενως αποτυγχαναμε ισως να μας δινοταν και μια ευκαιρια να παρουμε επιτελους το ρισκο ενος ιατρειου.Γιατι (κακα τα ψεματα)πολλοι-και βαζω κ μενα μεσα-παραμενουμε στο ΕΣΥ όχι γιατι τρελαινομαστε αλλα ψυχαναγκαστικα γιατι ειδικα στην τρεχουσα οικονομικη συγκυρια,οσο και αν αναθεματιζουμε το ΕΣΥ ,δεν τολμαμε να ριξουμε μια μουντζα και  να κανουμε το μεγαλο βημα της ιδιωτευσης.

Η αποτυχια στην αξιολογηση μπορει να μας εδινε άλλοθι και λογο επιβιωσης και αυτο με τη σειρα του μπορει να μας εβγαινε σε καλο...

pzogr:
Γιατί βιογραφικά; Κάποιος τρόπος αξιολόγησης πρέπει να υπάρχει. Το βιογραφικό δεν είναι ο κατάλληλος - κατά τη γνώμη μου - αλλά είναι ο περισσότερο εφικτός. Για το ΕΣΥ θα έπρεπε να υπάρχει αξιολόγηση κλινικής ικανότητας με βάση αντικειμενικά κριτήρια, αλλά αυτό θα ήταν από μιαν άλλη εποχή...
Το μεταπτυχιακό αλλά πολύ περισσότερο το διδακτορικό δεν είναι προϋπόθεση για ένα καλό γιατρό και μάλιστα θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς ότι απορροφά πολύ χρόνο και ενέργεια από την καλύτερη για μελέτη και εκπαίδευση φάση της σταδιοδρομίας του. Είναι πραγματικά ακατανόητο γιατί παίζει αυτό το ρόλο στις προσλήψεις ιδίως στις κλινικές θέσεις.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση