Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
20 Δεκεμβρίου 2024, 10:54:32

Ψηφοφορία

Πρέπει να γίνεται χρήση ειδικών υπηρεσιών κατόπιν παραπομπής;

Ναι, πάντα
Ναι, εκτός από τα επείγοντα περιστατικά μέσω ΕΚΑΒ
Όχι απαραίτητα, αλλά να υπάρχει χρηματικό αντικίνητρο για παράκαμψη της παραπομπής
Όχι χωρίς περιορισμό

Αποστολέας Θέμα: Πρόταση για αλλαγές στο Σύστημα Υγείας  (Αναγνώστηκε 367060 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

11 Νοεμβρίου 2013, 19:35:57
Απάντηση #165
Αποσυνδεδεμένος

drpetros


2.10 Modernising the health care system  Οι αποφάσεις για την Υγεία αλλού παίρνονται και σε άλλους δίνουμε αναφορά ....

GREECE
Memorandum of Understanding
on
Specific Economic Policy Conditionality


The Government continues to implement the comprehensive health sector reform with the objective of
stabilising public health expenditure at, or below, 6 percent of GDP, while maintaining universal
access and improving the quality of care delivery. Policy measures include reducing the fragmented
governance structure, reinforcing and integrating the primary healthcare network, streamlining the
hospital network, strengthening central procurement and developing a strong monitoring and
assessment capability and e-health capacity.
 
The programme measures aim at achieving savings in the purchasing (accrual basis) of outpatient
medicines to reach spending of about EUR 2.440 billion and inpatient to reach spending of about EUR
0.66 billion in 2013 (accrual basis). The goal is to bring public spending on outpatient pharmaceuticals
to about 1 percent of GDP i.e. around EUR 2 billion euro (in line with the EU average) in 2014. Total
(outpatient plus inpatient) public expenditure on pharmaceuticals should be no more than 1.5 per cent
in 2013 and 1.3 per cent in 2014.
2.10.1 Governance
To strengthen health system governance, improve health policy coherence, reduce fragmentation in the
purchasing of health services and reduce administrative costs, the Government (i) ensures the effective
concentration of all health insurance funds, without exception, into EOPYY, monitoring the transfer of
staff and assets; (ii) ensures the effective transfer of all health-related decision making procedures and
responsibilities (including payroll expenditures) under the Ministry of Health.
1. From January 2014, hospital services will be purchased directly by EOPYY through
prospective budgets based on KEN-DRGs costing procedure (and payroll costs, should be at
least reported).
2. EOPYY ensures that the number of doctors is reduced in headcount by a further 10% in
2013.
2.10.2 Controlling pharmaceutical spending
In order to reach the 1 percent of GDP target in 2014, the Government steps up its efforts, and further
develops the set of incentives and obligations for all participants along the medicines supply chain
(including producers, wholesalers, pharmacies, doctors and patients) to promote the use of generic
medicines and the cost-effective use of medicines more generally.
2.10.2.1 Contingency measures to deliver the overall targets
1. The government applies an automatic claw-back mechanism (every six months) to
pharmaceutical producers which guarantees that the outpatient pharmaceutical expenditure
(EOPYY budget) does not exceed the above targets (Continuous). A note on the collection
of claw back for 2013 for the first half of 2013 is submitted by September 2013.
2. Activates contingency measures (including e.g. across-the-board cut in prices or entry fee
for the positive list), if, for any reason, the claw-back is not able to achieve the target. Such
measures produce an equivalent amount of savings. (October 2013).
3. In addition and if necessary, EOPYY introduces additional incentives and mechanisms,
including a prescription quota system for physicians, to ensure generic substitution
(September 2013).
 
 176
 
2.10.2.2 Pricing of medicines
The Government:
1. Revises downward the price of medicines, based on the three EU countries with the lowest
prices (quarterly update of price list in line with the provisions of Council Directive
89/105/EEC, next list to be published by June 2013).
2. On the basis of the report on the impact of the new profit margins of pharmacies, reduce the
profit margins down to 15% by June 2013.
3. Ensures that EOPYY negotiates a 5% discount through price-volume agreements on
expensive medicines (200 medicines) sold in EOPYY pharmacies (Continuous for 2013
and 2014).
2.10.2.3 Prescribing and monitoring
 
The Government will,
1. Update the positive list of reimbursed medicines and the list of OTC medicines. These lists
must be updated at least twice a year (next update June 2013).
2. Ensures full coverage of e-prescription to doctors, outpatient facilities and providers
contracted by EOPYY and to all NHS facilities (health centres and hospitals) by June 2013.
E-prescribing is made compulsory and must include at least 90 percent of all outpatient
medical acts covered by public funds (medicines, referrals, diagnostics).
3. Finalise the implementation of the system (API) whereby pharmacies electronically register
any residual manual prescriptions from doctors into the e-prescription application
established by IDIKA. (December 2012, New Deadline May 2013).
4. Continue publishing prescription guidelines/protocols for physicians, with priority for the
most expensive and/or mostly used medicines, and makes them compulsory (Continuous).
5. Enforce the application of prescription guidelines through the e-prescription system starting
with at least 5 therapeutic groups by June 2013.
6. Further develop the e-prescription system by introducing compulsory ICD-10 by May 2013
and SPC filters in the e-prescription system (October 2013).
7. Enhance monitoring and assessment through:
i. detailed monthly auditing reports on the use of e-prescription in NHS facilities and by
providers contracted by EOPYY. These reports are shared with the European
Commission, ECB and IMF staff teams. (Continuous);
ii. regular assessment of the information obtained through the e-prescribing system.
(Continuous);
iii. detailed quarterly reports on pharmaceutical prescription and expenditure which
include information on the volume and value of medicines, on the use of generics and
the use of off-patent medicines, and on the rebate received from pharmacies and from
pharmaceutical companies. These reports are shared with the European Commission,
ECB and IMF staff teams. (Continuous, Quarterly, new report July 2013);
iv. detailed reporting on individual prescription behaviour to each physician relative to
the average of comparable (specialty, patient workload) physicians (both in NHS
facilities and contracted by EOPYY and other social security funds until they merge)
and signals when they breach prescription guidelines. This feedback is provided at
least every month and a yearly report is published covering: 1) the volume and value
of the doctor's prescription in comparison to their peers and in comparison to
prescription guidelines; 2) the doctor's prescription of generic medicines vis-à-vis
branded and patent medicines and 3) the prescription of antibiotics. (Continuous); 177
 
8. Enforce sanctions and penalties as a follow-up to the assessment and reporting of
misconduct and conflict of interest in prescription behaviour and non-compliance with the
EOF prescription guidelines (Continuous);
9. Electronic monitoring and the introduction of cancelation mechanisms to barcodes of
pharmaceutical products should be finalized by collaboration of EOF and IDIKA
(September 2013).
2.10.2.4 Increasing use of generic medicines
Prior to the disbursement, the Government:
a. Ensures the application of compulsory prescription by international non- proprietary name
(INN) for an active substance notably by putting in place an automatic blockage
mechanism once prescription by branded name reaches 15% of the overall prescription
value of each doctor in real time.
b. Prices the large backlog of generic medicines waiting for a price in compliance with EU
Transparency Directive at a pace of 400 per month, with 400 medicines priced prior to
disbursement.
 
The Government also:
1. Increases the share of the generic medicines in total outpatient and reimbursed medicines to
reach 60 percent (in volume) by December 2013. This will be achieved by:
i. automatically reducing the maximum price of originator medicines when their
patent (exclusivity period) expires (off-patent branded medicines) to 50 percent
of its price at the time of the patent expiry. Further reduction will be achieved by
linking off-patent products to the average of the three lowest prices in the EU, to
be revised periodically with price list. Producers can offer lower prices, thus
allowing an increased competition in the market. (September 2013);
ii. setting the maximum price of the generic to 40 percent of the price of the
originator patented medicine with same active substance at the time its patent
(exclusivity period) expired. After this first reduction, the price of the generic
medicine is set to 80% of the downward revised price of the off-patient products
(when the exclusivity period expires) which is to be set on the basis of the
average of the three lowest prices in the EU as defined in point i. Producers are
allowed to offer lower prices, thus allowing an increased competition in the
market. (September 2013);
iii. ensuring dynamic competition in the market for generic medicines through a)
speeding up administrative and legal procedures, in line with EU legal
frameworks; b) applying price reductions of at least 10 percent of the maximum
price of each three new generic producer entering the market, according to
existing regulation (May 2013)
iv. deciding about the reimbursement of newly patented medicines (i.e. new
molecules) on the basis of objective and strict medical and cost-effective criteria
and, until internal capacity is in place, by relying on best practice health
technology assessment of their cost-effectiveness carried out in other member
states, while complying with Council Directive 89/105/EEC. (Continuous);
v. excluding from the list of reimbursed medicines those which are not effective or
cost-effective on the basis of objective criteria. (Continuous);
vi. in the frame of the Administrative Reform process of EOF, set up scientific
capacity in order to include cost effectiveness criteria in the reimbursement and
licensing process. 178
 
2. Takes further measures to ensure that at least 50 percent of the volume of medicines used by
public hospitals for inpatients is made up of generics with a price below that of similar
branded products and off-patent medicines. (Continuous)
3. Ensures that all public hospitals to procure at least 2/3 of pharmaceutical products by active
substance, using the centralised tenders procedures developed by EPY and by enforcing
compliance with therapeutic protocols and prescription guidelines. (Continuous)
2.10.3 Reviewing the provision of medical services contracted by EOPYY
1. The government monitors the implementation of the various policies introduced in late 2012
to improve the current financial situation of EOPYY and ensure that the budgetary
execution is closer to a balanced budget in 2013. Measures to monitor include: changes in
OGA contributions, in the benefit package, in cost-sharing for private care and in the fees
for diagnostic and physiotherapy services, as well as the use of price-volume agreements
and case-mix agreements with private providers and the use of a reference price system for
reimbursement of medical devices. (Continuous)
2. The government publishes a quarterly report on the prescription and expenditure of
diagnostic tests. (Continuous, quarterly, next report July 2013)
2.10.4 National Health System (NHS) service provision
2.10.4.1 Reorganisation and management of the health care sector
The Government:
1. Implements the plan for the reorganisation and restructuring, as set in Law 4052 / March
2012, with a view to reducing existing inefficiencies, utilising economies of scale and
scope, and improving quality of care for patients, thus contributing to better aligning
working organisation with Directive 2003/88/EC. This implies reducing hospital operating
costs by an additional 5% in 2013 and reducing beds substantially, as legislated by MD
OG1681/B (28-7-2011). This is to be achieved through:
i. increasing the mobility of healthcare staff (including doctors) within and across
health facilities and health regions;
ii. adjusting public hospital provision within and between hospitals within the
same district and health region;
iii. revising the activity of small hospitals towards specialisation in areas such as
rehabilitation, cancer treatment or terminal care where relevant;
iv. revising emergency and on-call;
v. optimising and balancing the resource allocation of heavy medical equipment
(e.g. scanners, radiotherapy facilities, etc.) on the basis of need.
vi. reducing administrative costs notably by removing deputy managers posts;
vii. reducing cost with outsourcing services such as IT services, laboratory services
and hospital servicing costs (e.g. cleaning services).
2. Produces an annual report comparing hospitals performance on the basis of the defined set
of benchmarking indicators (Continuous; next report 1st
 June 2013)
3. Updates a report on human resources for the whole health care sector annually and uses it as
a human resource planning instrument. (Continuous; next report 1st
 June 2013)
2.10.4.2 Accounting, costing, control, IT and monitoring systems
 The Government ensures that: 179
 
1. The allocation of internal controllers to all hospitals is finalised and that all hospitals adopt
commitment registers. (December 2012, New deadline May 2013)
2. EOPYY publishes a monthly report with analysis and description of detailed data on
healthcare expenditure with a lag of three weeks after the end of the respective month. This
report will make possible the more detailed monitoring of budget execution, by including
both expenditure commitments/purchases (accrual basis) and actual payments (cash basis).
The report will also (1) describe performance on the execution of budget and accumulation
of arrears, and (2) recommend remedial actions to be taken. (Continuous)
3. Further measures are taken to improve the accounting, book-keeping of medical supplies
and billing systems, through:
i. the introduction of analytical cost accounting systems, with the implementation
of the respective action plan, due to be finalised, with complete hospital
coverage, by November 2013;
ii. the regular annual publication of balance sheets in all hospitals. (June 2013);
iii. the introduction of the uniform coding system for medical supplies developed
by the Health Procurement Commission (EPY) and the National Centre for
Medical Technology (EKEVYL) and the use of the observe.net system to
monitor the procurement and use of tenders for medical supplies.
(Continuous);
iv. the introduction of inbound hospital logistics and warehouse management
systems using barcode scanning systems for pharmaceuticals and medical
consumables. (December 2013);
v. implement necessary action to ensure timely invoicing of full treatment costs
(including staff payroll costs) - i.e. no later than 2 months to other EU countries
and private health insurers for the treatment of non-nationals/non-residents.
(Continuous);
vi. enforcing the collection of co-payments and implementing mechanisms that
fight corruption and eliminate informal payments in hospitals. (Continuous).
4. ELSTAT starts providing expenditure data in line with Eurostat, OECD and WHO
databases i.e. in line with the System of Health Accounts (joint questionnaire collection
exercise). (May 2013)
5. The programme of hospital computerisation allows for a measurement of financial and
activity data in hospital and health centres. Moreover, the Minister of Health defines a core
set of non-expenditure data (e.g. activity indicators) in line with Eurostat, OECD and WHO
health databases, which takes account of the future roll-out of DRG (diagnostic-related
groups) schemes in hospitals. (Continuous)
6. The government starts to develop a system of patient electronic medical records. (May
2013)
7. The Government, with technical assistance from experts across EU, continues to improve
the existing KEN/DRG system, with a view to developing a modern hospital costing system
for contracting (on the basis of prospective block contracts between EOPYY and NHS). The
existing set of KEN/DRGs is used in all hospitals The KEN/DRG Management Institute is
established by June 2013. DRGs will include a detailed item on costs of personnel.
(Continuous)
8. A follow up analysis of how hospital accounting schemes integrate DRGs at hospital level
in view of future activity-based cost reporting and prospective budgets payment for
hospitals will be submitted by September 2013 180
 
2.10.5 Centralised procurement
1. The Government increases substantially the number of expenditure items and therefore the
share of expenditure covered by centralised tender procedures through EPY up to 45% of all
the expenditure in medicines and medical devices by 2014. This share goes up to 60% in
2015. The Government ensures the use of such tender procedures. (Continuous)
2. EPY will undertake tender procedures for framework contracts for the most expensive
medicines sold in EOPYY pharmacies. (Continuous)
In compliance with EU procurement rules, the Government conducts the necessary tendering
procedures to implement a comprehensive and uniform health care information system (e-health
system) including the full and integrated system of hospitals' IT systems. (Continuous)
Πηγή
EUROPEAN ECONOMY
Occasional Papers 148 | May 2013
The Second Economic Adjustment Programme for Greece
Second Review – May 2013

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

13 Νοεμβρίου 2013, 11:15:58
Απάντηση #166
Αποσυνδεδεμένος

drpetros


Θα έχει ενδιαφέρον νομίζω.... Κυρίως αν δείτε του ομιλητές  :o


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΙΣΑ: "Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών στη χάραξη της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας" - 16 Νοεμβρίου 2013

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

13 Νοεμβρίου 2013, 13:19:24
Απάντηση #167
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έχει ενδιαφέρον νομίζω.... Κυρίως αν δείτε του ομιλητές  :o


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΙΣΑ: "Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών στη χάραξη της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας" - 16 Νοεμβρίου 2013

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


Αυτή η ημερίδα είναι απίστευτη...... Μόνο ο Χάρρυ Κλυν θα μπορούσε να τη παρουσιάσει... Θαυμάστε θέματα:

- Ο ρόλος του Οικογενειακού ιατρού στην ΠΦΥ: Σ.Τσιπουράκης, Γαστρεντερολόγος Ενδοσκόπος Γεν. Γραμ. ΕΕΛΙΑ
- Ο ρόλος των ειδικοτήτων στην ΠΦΥ: Κοτιλέας Παναγιώτης, Επεμβατικός Καρδιολόγος (Στρατιωτικός)
- Οι μονάδες ημερήσιας νοσηλείας στην ΠΦΥ Βατάκας Λέανδρος, Οφθαλμίατρος (άραγε ξέρουν τι είναι ΠΦΥ???? )

Τα παραπάνω βγάζουν μάτι (όχι ότι τα υπόλοιπα τρώγονται) και εγώ ως ιατρός ειδικός σε θέματα ιχθυοκαλλιέργειας και με εμπειρία στην συγγραφή ποίησης θα ήθελα να παραθέσω την άποψη μου σχετικά με τα οικονομικά της ΠΦΥ........ καλέστε με.....

Και πέρα από το αστείο, αν κάποιος σοβαρός άνθρωπος βρέθηκε ομιλητής σε αυτή την ημερίδα χωρίς να του ήταν γνωστό από πριν το πρόγραμμα, νομίζω ότι το διπλωματικότερο που μπορεί να κάνει είναι να δηλώσει αιφνιδίως εμπύρετη ασθένεια........ Τελικά, νιώθω τυχερός που δεν είμαι υποχρεωμένος να ανήκω στον ΙΣΑ.
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Νοεμβρίου 2013, 13:31:47 από Δ. Κουναλάκης »
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

14 Νοεμβρίου 2013, 21:03:30
Απάντηση #168
Αποσυνδεδεμένος

drpetros


Διαβάστε το παρακάτω link και πείτε μου εαν η εξαθλίωση του επαγγέλματος μας είναι τυχαία...

"Το Γραφείο Πληροφόρησης και Απασχόλησης του ΙΣΑ διοργανώνει Ενημερωτική Εκδήλωση για Μεταπτυχιακές Σπουδές και Εργασία στη Γερμανία στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ΜοbiPro-EU"

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Μήπως η Γερμανία οφελείται απο τις χιλιάδες ελλήνων συναδέλφων που πηγαίνουν εκεί για εργασία ??? (και των χιλιάδων άλλων που θα ακολουθήσουν...)

15 Νοεμβρίου 2013, 22:37:49
Απάντηση #169
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
15/11/2013
Ανοικτή επιστολή της ΕΛΕΓΕΙΑ και της Ελληνικής Ένωσης Γενικής Ιατρικής στον Υπουργό Υγείας.
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

17 Νοεμβρίου 2013, 00:21:08
Απάντηση #170
Αποσυνδεδεμένος

drpetros


Γιατροί προς Άδωνι: ''Είσαι οικονομικός δολοφόνος'' Βίντεο-Τι απάντησε στο twitter!
Έντονη φραστική επίθεση από γιατρούς δέχθηκε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε ημερίδα που πραγματοποιούσε ο Ιατρικός Σύλλογος για την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας.Τι απάντησε στο twitter

Την ώρα που ο υπουργός βρισκόταν στο βήμα του συνεδρίου, ένας από τους γιατρούς πήγε κοντά του, πήρε το μικρόφωνο και εξαπέλυσε επίθεση εναντίον του αποκαλώντας τον οικονομικό δολοφόνο.
Βέβαια δεν περιορίσθηκε μόνο σε αυτό ενώ τον ρώτησε από τον μικρόφωνο“πώς νιώθει σαν οικονομικός δολοφόνος;”.
 
Απαντώντας ο Αδωνις Γεωργιάδης είπε πως  "εγώ δεν είμαι απ' αυτούς που κρύβονται, πείτε ό,τι θέλετε".
Στις συνεχείς αναφορές ορισμένων γιατρών ότι η "υγεία δεν είναι εμπόρευμα αλλά αγαθό", το επιχείρημα του ήταν : "αν είναι αγαθό τότε γιατί θέλετε να πληρώνεστε γι αυτό;"
Σε  μήνυμα του στο twitter ο Άδωνις έγραψετο απόγευμα: μετά από 4 ώρες συζήτηση στην εδήλωση του ΙΣΑ, μπήκα με γιουχαίσμα και έφυγα με χειροκρότημα.Και οι πιο δύσκολες  αποφάσεις εξηγούνται.
 
 
 κινητικότητα-μοριοδότηση-έξοδο
 
Όταν η ένταση υποχώρησε ο Α. Γεωργιάδης επανέλαβε ότι οι ειδικότητες γιατρών που δεν συνάδουν με την πρωτοβάθμια φροντίδα στο πλαίσιο του ΕΟΠΥΥ θα καταργηθούν και οι γιατροί που υπηρετούν σε αυτές θα μπουν σε καθεστώς κινητικότητας.
 
Μάλιστα για πρώτη φορά τόνισε όσοι γιατροί δεν χρειάζονται στον ΕΟΠΥΥ θα μπορούν με αυξημένη μοριοδότηση να επαναπροσληφθούν στο ΕΣΥ, καθώς θα προκηρυχτούν για το ΕΣΥ όσες θέσεις γιατρών καταργηθούν από τον ΕΟΠΥΥ.
 
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης στην ομιλία του τόνισε ότι δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή καμία απόλυση γιατρού από την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και συμπλήρωσε ότι "ζούμε μια ανθρωποκτόνα κατάσταση, που οδηγεί σε εξαθλίωση γιατρούς και ασθενείς".
 
Ο υπουργός υγείας τόνισε ότι όλοι πρέπει να μάθουν να αξιολογούνται, όπως συμβαίνει παντού στον κόσμο, αναφερόμενος στους γιατρούς και εξήγησε ότι στόχος του είναι μια πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στην οποία θα υπάρχει απρόσκοπτη πρόσβαση ασφαλισμένων και ανασφάλιστων.
 
Για άλλη μία φορά έθεσε τους γιατρούς μπροστά στην πρόκληση της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης τους λέγοντας: "αν το θέλετε εγώ δεσμεύομαι ότι θα το κάνω άμεσα".
 
Στην ίδια ημερίδα ο επ. Καθηγητής Κ.Σουλιώτης που έχει καταθέσει ένα από τα τρία σχέδια για την αναδιάρθρωση του ΕΟΠΥΥ τόνισε ότι "θα ήταν λάθος η μεταρρύθμιση να περιοριστεί μόνο στην απομάκρυνση ορισμένων γιατρών από τον οργανισμό".
 
Μοριοδότηση
 
Για άλλη μια φορά δήλωσε πως όσοι δεν χρειάζονται στον ΕΟΠΥΥ, θα μπορούν με αυξημένη μοριοδότηση να επαναπροσληφθούν στο ΕΣΥ, καθώς θα προκηρυχτούν για το ΕΣΥ όσες θέσεις γιατρών καταργηθούν από τον ΕΟΠΥΥ.
 
Στο σημείο αυτό ο υπουργός υγείας επανέλαβε ότι θα καταργηθούν από τον ΕΟΠΥΥ οι ειδικότητες γιατρών που δεν συνάδουν με την πρωτοβάθμια φροντίδα.
 
Ο πρόεδρος του ΙΣΑ κ. Γιώργος Πατούλης υπογράμμισε ότι δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή καμία απόλυση γιατρού από την πρωτοβάθμια φροντίδα Υγείας.
 
Ζούμε - είπε - μία ανθρωποκτόνα κατάσταση, η οποία οδηγεί σε εξαθλίωση γιατρούς και ασθενείς.
Μιλώντας στην ημερίδα, ο καθηγητής κ. Κυριάκος Σουλιώτης σχολίασε ότι θα ήταν λάθος η μεταρρύθμιση να περιοριστεί μόνο στην απομάκρυνση ορισμένων γιατρών από τον ΕΟΠΥΥ.
 
Εξυπνακισμοί και σόου
 
Σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει ότι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ) είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να «αντέξει» τους εξυπνακισμούς, τα τηλεοπτικά σόου και τα ψέματα του κ. Άδωνη Γεωργιάδη.
 
Καταλήγοντας ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκαθαρίζει ότι καμιά απόλυση, καμιά διαθεσιμότητα και κανένα κλείσιμο μονάδων δεν θα γίνουν ανεκτά. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αποδεχτεί τετελεσμένα που καταστρέφουν το δικαίωμα των πολιτών στη δωρεάν πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας και φαλκίδευση εργασιακών δικαιωμάτων.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

18 Νοεμβρίου 2013, 16:08:21
Απάντηση #171
Αποσυνδεδεμένος

Αναγνώστου Ι.


Σημερινές δηλώσεις του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη για τις επερχόμενες απεργίες,τον ΕΟΠΥΥ και την κινητικότητα.

Δημοσιογράφος: Οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ αποφάσισαν 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες από την ερχόμενη Δευτέρα, διότι διαφωνούν με το σχέδιο που έχετε ανακοινώσει, δηλαδή με την κινητικότητα και τη διαθεσιμότητα που θα μπουν κάποιοι. Τι δηλώνετε;

«Η Ελλάδα είναι σε μια στιγμή αλλαγής. Έχει έρθει η ώρα να φτιάξουμε επιτέλους αυτό που συζητάμε εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δηλαδή ένα ενιαίο δημοσίου χαρακτήρα θεσμό. Μια ενιαία, δημοσίου χαρακτήρα δομή παροχής πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας. Καλό είναι αυτή η μεταρρύθμιση να γίνει με τη συνεργασία και την παρουσία του ιατρικού προσωπικού του ΕΟΠΥΥ και όχι με το να είναι απέναντι. Τους καλώ λοιπόν να έρθουν και να καταθέσουν τις προτάσεις τους. Όταν ολοκληρώσει η Επιτροπή την απόφασή της για την αξιολόγηση του ΕΟΠΥΥ, θα τους την παραδώσω και σε πνεύμα διαλόγου να βρούμε τις βέλτιστες λύσεις για τους πολίτες. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα συστήματα δεν τα φτιάχνουμε για να ικανοποιήσουμε κλαδικά αιτήματα του ενός ή του άλλου αλλά όλα αυτά υπάρχουν για την ωφέλεια του ελληνικού Λαού».

Δημοσιογράφος: Η κινητικότητα αφορά όλους τους εργαζόμενους, γιατρούς και λοιπούς, και σε πόσες φάσεις θα γίνει;

«Τα τελικά σχέδια δε μπορώ να σας τα πω από τώρα. Θα ήταν εκ μέρους μου ανεύθυνο. Σίγουρα θα υπάρξει κινητικότητα γιατί πρέπει να υπάρξει μια διοικητική μεταβολή μεταξύ του διαχωρισμού του κλάδου του ΕΟΠΥΥ ως αγοραστού και ως παρόχου υπηρεσιών υγείας. Τις λεπτομέρειες αυτής της μεταβολής και της διοικητικής αυτής αλλαγής θα τις δούμε στην πορεία. Πρέπει, όμως, να σας πω, για να κατευνάσω και ανησυχίες πολλών δημάρχων, ότι αυτό το οποίο συζητούμε τώρα είναι διοικητική συνένωση και όχι κλείσιμο μονάδων».

Δημοσιογράφος: Εγώ θα επανέλθω στο προηγούμενο όμως. Στην πράξη σημαίνει ότι από Δευτέρα ο κόσμος θα ταλαιπωρείται, γιατί θα υπάρχει μόνο κάποιο προσωπικό ασφαλείας, κάποιοι γιατροί, σε κεντρικές μονάδες. Σημαίνει ότι θα ακυρωθούν τακτικά ιατρεία. Τι απαντάτε σε αυτό; Τους καλείτε σε διάλογο αλλά θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.

«Πιστεύω ότι αντιλαμβανόμενοι την ευθύνη που έχουν και εκείνοι έναντι των πολιτών, δε θα προχωρήσουν. Από την άλλη δε μπορώ να τους απαγορεύσω το συνταγματικό τους δικαίωμα. Λαμβάνουν και εκείνοι τις ευθύνες τους έναντι των πολιτών. Σας λέω: Το γραφείο μου είναι ανοιχτό. Τίποτα ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί. Περιμένουμε να μιλήσουμε με όλους και δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να εξαγγέλλεται μια απεργία επαναλαμβανόμενη, ενώ ακόμα δεν έχουμε καν το οριστικό σχέδιο. Τώρα διάφορα που  ακούω, ότι παραδείγματος χάριν «απορρίπτουμε κάθε είδους αξιολόγηση», με συγχωρείτε αλλά δε μπορώ να καταλάβω πως σε μια χώρα που λέμε ότι θα εγκαθιδρύσουμε θεσμούς αξιολογήσεως των πάντων, κάποιοι θέλουν να εξαιρεθούν αυτής».

Δημοσιογράφος: Ο κ. Χρονόπουλος δήλωσε και είπε ότι «η κάθε αξιολόγηση σημαίνει απολύσεις». Τι λέτε;

«Κάθε αξιολόγηση δε σημαίνει απολύσεις. Κάθε αξιολόγηση σημαίνει ενδεχομένως απολύσεις για κάποιους οι οποίοι κρίνεται ότι δε χρειάζονται για αυτή τη δουλειά. Όμως, στη χώρα μας για να γίνουμε επιτέλους ένα κράτος που θα λειτουργεί σωστά, θα πρέπει όλοι να αξιολογούμαστε. Δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από αυτό».

Δημοσιογράφος: Κ. Υπουργέ, μεταδόθηκε ότι θα κλείσουν για δεκαπέντε μέρες οι μονάδες του ΕΟΠΥΥ. Ισχύει;

«Ποτέ δεν είπαμε κάτι τέτοιο. Η όποια διοικητική μεταβολή γίνει, θα γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην κλείσουν οι μονάδες του ΕΟΠΥΥ ούτε για ένα 24ωρο».

Δημοσιογράφος: Πάντως όλοι θα μετακινηθούν, σωστά;

«Μα δε μπορούν να μη μετακινηθούν. Θα μετακινηθούν Πώς αλλιώς θα γίνει ο διαχωρισμός του ΕΟΠΥΥ σε αγοραστή και πάροχο»;
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Νοεμβρίου 2013, 16:10:20 από Αναγνώστου Ι. »

18 Νοεμβρίου 2013, 18:30:33
Απάντηση #172
Αποσυνδεδεμένος

Polem


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Εδώ και μήνες, σε όλα αυτά τα σχέδια, ψάχνω να βρω ιδιώτες συμβεβλημένους. Πλην του σχεδίου Σουλιώτη που ρητά προέβλεπε την περιορισμένη και σύμφωνα με τις κατά τόπους ανάγκες χρήση τους, πουθενά αλλού δεν τους βλέπω....
Οι οικογενειακοί, θα βολέψουν το Σύστημα με 1000 - 1500 € καθαρά. Δεν ξέρω αν πανηγυρίζουν για τις εξελίξεις, αλλά δεν νομίζω να είναι και αυτοί ευχαριστημένοι από την οικονομική απαξία που τους ετοιμάζουν και τα "θολά" μπόνους που τους υπόσχονται!...
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Νοεμβρίου 2013, 18:33:38 από Polem »

18 Νοεμβρίου 2013, 19:03:16
Απάντηση #173
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Εδώ και μήνες, σε όλα αυτά τα σχέδια, ψάχνω να βρω ιδιώτες συμβεβλημένους. Πλην του σχεδίου Σουλιώτη που ρητά προέβλεπε την περιορισμένη και σύμφωνα με τις κατά τόπους ανάγκες χρήση τους, πουθενά αλλού δεν τους βλέπω....
Οι οικογενειακοί, θα βολέψουν το Σύστημα με 1000 - 1500 € καθαρά. Δεν ξέρω αν πανηγυρίζουν για τις εξελίξεις, αλλά δεν νομίζω να είναι και αυτοί ευχαριστημένοι από την οικονομική απαξία που τους ετοιμάζουν και τα "θολά" μπόνους που τους υπόσχονται!...

Συμφωνώ μαζί σου Polem. Προσωπικά ως ιδιώτης Γενικός Ιατρός δεν πανηγυρίζω καθόλου για το σχέδιο της Task Force (το οποίο είναι και το επικρατέστερο).

Φοβάμαι ότι αντί να λειτουργήσει το ΕΣΥ με περισσότερο ιδιωτικούς όρους, πάνε, άθελά τους ίσως, να μετατρέψουν τους ιδιώτες με τους οποίους σκοπεύουν να κάνουν σύμβαση, σε Δημόσιους Υπαλλήλους της κακιάς ώρας . Και λέω της κακιάς ώρας γιατί η Task Force δεν αναφέρει πουθενά ότι ο ΕΟΠΥΥ θα πληρώνει τις ασφαλιστικές μας εισφορές ή ότι θα προβλέπονται πληρωμένες διακοπές. Το σχέδιο θυμίζει τις συμβάσεις του ΤΕΒΕ, μόνο που τώρα δεν θα υπάρχουν άλλα Ταμεία για να σε ξελασπώσουν. Χώρια που αυτή η δουλειά δεν θα είναι μόνιμη αλλά ο κάθε ΥΠΕάρχης (ο οποίος φοβάμαι ότι θα διορίζεται με τα κριτήρια με τα οποία διορίζουν μέχρι τώρα Διοικητές Νοσοκομείων) θα αποφασίζει (με ποιά κριτήρια άραγε;) ποιος Γιατρός θα μπει και ποιος θα βγεί.
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Νοεμβρίου 2013, 19:08:48 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

18 Νοεμβρίου 2013, 19:10:46
Απάντηση #174
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έχει ενδιαφέρον νομίζω.... Κυρίως αν δείτε του ομιλητές  :o
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΙΣΑ: "Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών στη χάραξη της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας" - 16 Νοεμβρίου 2013
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
   Αυτή η ημερίδα είναι απίστευτη...... Μόνο ο Χάρρυ Κλυν θα μπορούσε να τη παρουσιάσει... Θαυμάστε θέματα:
.......
  Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος...  Σύμφωνα με την εφημερίδα δεν ήταν ο Χάρρυ Κλυν (που μνημόνευσε δικαίως ο κ. Κουναλάκης) αλλά άλλοι εξίσου καλοί ηθοποιοί. Αντιγράφω ένα απόσπασμα:

   ""Ηταν n «ημερίδα» του  ---  Οι δηλώσεις του περί δόξας, απολύσεων τρόικας και Τόμσεν προκάλεσαν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης
εβδομάδας... ανατριχίλα ακόμη και στο μέγαρο Μαξίμου.
   Την απαιτούμενη κάθαρση ανέλαβε ο πρόεδρος του ΙΣΑ, ο οποίος έστησε μια παράσταση που την ονόμασε «ημερίδα» και στην οποία ο Αδωνις μπήκε με γιουχαίσματα και εξήλθε εν μέσω χειροκροτημάτων. Στο ενδιάμεσο και ο ΣΥΡΙΖΑ τη δική του «παράσταση» με γνωστό κομματικό στέλεχος του (από τον Ιατρικό Σύλλογο Πειραιά) να αποκαλεί τον κ. Γεωργιάδη οικονομικό δολοφόνο και εκείνος σε στιλ... Ομπάμα να ζητεί από τους κατά πλειοψηφία κομματικούς και προσκείμενους στην κυβέρνηση παρευρισκόμενους γιατρούς να τον αφήσουν να ξεσπάσει. Τα υλικά της επικοινωνιακής κάθαρσης
είχαν παρουσιαστεί στο τραπέζι του θεάματος, οι κάμερες έγραφαν και ο Αδωνις Γεωργιάδης έμεινε πάνω από τέσσερις ώρες υπερασπιζόμενος τις μνημονιακές πολιτικές του. «Ηταν όλα στημένα. Η ημερίδα έγινε προκειμένου να χειροκροτηθεί ο Αδωνις Γεωργιάδης. Η συντριπτική πλειονότητα των ερωτήσεων ήταν κατευθυνόμενες και διατυπώνονταν από κομματικούς της Ν.Δ.» σχολίαζε γνωστός δεξιός συνδικαλιστής μετά την ημερίδα, που ανήκει όμως στη φωτεινή πτέρυγα του συνδικαλισμού στο χώρο της Υγείας. Λίγο αργότερα τα social media πήραν φωτιά. Ο Αδωνις Γεωργιάδης και το κομματικό του επιτελείο, έμπλεοι υπερηφάνειας, χαριεντίζονταν μεταξύ τους για in μεγάλη επικοινωνιακή επιτυχία, που όμως ήταν στημένη. «Υστερα από
σχεδόν 4 ώρες συζήτηση στην εκδήλωση του ΙΣΑ, μπήκα με γιουχάισμα κι έφυγα με χειροκρότημα. Και οι πιο δύσκολες αποφάσεις εξηγούνται» απεφάνθη,
μετά τη στημένη εκδήλωση, στο Twitter ο Αδωνις Γεωργιάδης, γεγονός που έκανε όσους γνώριζαν να χασκογελάσουν.
    Εξάλλου, τα χειροκροτήματα έπεσαν αφού είχαν αποχωρήσει αγανακτισμένοι οι διαφωνούντες και απέμειναν λίγοι κομματικοί να στηρίξουν το φινάλε της παράστασης.......""

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
....   Οι οικογενειακοί, θα βολέψουν το Σύστημα με 1000 - 1500 € καθαρά. Δεν ξέρω αν πανηγυρίζουν για τις εξελίξεις, αλλά δεν νομίζω να είναι και αυτοί ευχαριστημένοι από την οικονομική απαξία που τους ετοιμάζουν και τα "θολά" μπόνους που τους υπόσχονται!...
   Πόσοι θα "μπουν στο σύστημα" με 1500 ευρώ (ποιος σου είπε ότι είναι καθαρά; ασε να το δούμε πρώτα) όταν τα πάγια έξοδα (σε αστικά κέντρα) είναι 800-1000 ευρώ (απο τα 1500 μπλοκάκι θα παίρνουμε 1100 το πολύ). Και δεν έχεις να προσδοκάς (επίσημα) παραπάνω χρήματα αφού οι ασθενείς θα ξέρουν ότι είναι δωρεάν. Άσε που όρεξη για δουλειά μετά το οκτάωρο δουλείας...

18 Νοεμβρίου 2013, 19:27:05
Απάντηση #175
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

   ""Ηταν n «ημερίδα» του 

“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

18 Νοεμβρίου 2013, 19:58:52
Απάντηση #176
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος:

Η χώρα βιώνει βαθειά ανθρωπιστική κρίση, το ΕΣΥ καταρρέει, ενώ παντού στήνονται και λειτουργούν Κοινωνικά Ιατρεία. Μόνον η περιβόητη «Εταιρεία Συντονιστών Διευθυντών» έχει το νου της στο πορτοφόλι των ασθενών. Ως όστρακο προσκολλάται σε όλες τις πολιτικές ηγεσίες προκειμένου να εξυπηρετεί ιδιοτελή συμφέροντα, αναφέρει προσφυώς η ΟΕΝΓΕ για τη συγκεκριμένη Εταιρεία, της οποίας οι ιθύνοντες εκπονούν υπερφίαλες «μελέτες», ισχυριζόμενοι ότι εάν νομοθετηθούν τα απογευματινά ιδιωτικά χειρουργεία των γιατρών του ΕΣΥ θα αποφέρουν 700 εκατ. ευρώ στα ταμεία των Νοσοκομείων!
Ήδη από την ίδρυση του ΕΣΥ το νοσοκομειακό κίνημα θεωρεί πως η Πλήρης και Αποκλειστική Απασχόληση αποτελεί θεμέλιο λίθο κάθε δημόσιου συστήματος υγείας, το οποίο οφείλει να παρέχει ισότιμα και δωρεάν υπηρεσίες σε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από το εισόδημά τους ή την κοινωνική τους θέση. Το περίφημο «φακελάκι» επ΄  ουδενί μπορεί ν΄ αποτελέσει άλλοθι προκειμένου να νομιμοποιθούν τα κλοπιμαία, βγάζοντας μάλιστα μερίδιο για το κράτος.
Οι νοσοκομειακοί γιατροί θα αντιδράσουν σθεναρά στις μεθοδεύσεις για κατάργηση της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Οι υγιείς πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις του τόπου οφείλουν επίσης να ορθώσουν φραγμό σε σχέδια τα οποία κατεδαφίζουν ολοσχερώς το ΕΣΥ και αποκλείουν εκατομμύρια οικονομικά αδύναμων πολιτών από την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

18 Νοεμβρίου 2013, 20:38:18
Απάντηση #177
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος:

Η χώρα βιώνει βαθειά ανθρωπιστική κρίση, το ΕΣΥ καταρρέει, ενώ παντού στήνονται και λειτουργούν Κοινωνικά Ιατρεία. Μόνον η περιβόητη «Εταιρεία Συντονιστών Διευθυντών» έχει το νου της στο πορτοφόλι των ασθενών. Ως όστρακο προσκολλάται σε όλες τις πολιτικές ηγεσίες προκειμένου να εξυπηρετεί ιδιοτελή συμφέροντα, αναφέρει προσφυώς η ΟΕΝΓΕ για τη συγκεκριμένη Εταιρεία, της οποίας οι ιθύνοντες εκπονούν υπερφίαλες «μελέτες», ισχυριζόμενοι ότι εάν νομοθετηθούν τα απογευματινά ιδιωτικά χειρουργεία των γιατρών του ΕΣΥ θα αποφέρουν 700 εκατ. ευρώ στα ταμεία των Νοσοκομείων!
Ήδη από την ίδρυση του ΕΣΥ το νοσοκομειακό κίνημα θεωρεί πως η Πλήρης και Αποκλειστική Απασχόληση αποτελεί θεμέλιο λίθο κάθε δημόσιου συστήματος υγείας, το οποίο οφείλει να παρέχει ισότιμα και δωρεάν υπηρεσίες σε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από το εισόδημά τους ή την κοινωνική τους θέση. Το περίφημο «φακελάκι» επ΄  ουδενί μπορεί ν΄ αποτελέσει άλλοθι προκειμένου να νομιμοποιθούν τα κλοπιμαία, βγάζοντας μάλιστα μερίδιο για το κράτος.
Οι νοσοκομειακοί γιατροί θα αντιδράσουν σθεναρά στις μεθοδεύσεις για κατάργηση της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Οι υγιείς πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις του τόπου οφείλουν επίσης να ορθώσουν φραγμό σε σχέδια τα οποία κατεδαφίζουν ολοσχερώς το ΕΣΥ και αποκλείουν εκατομμύρια οικονομικά αδύναμων πολιτών από την πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας.
Το "διαίρει και βασίλευε" είναι πάντα μία αποδοτική τεχνική, ιδιαίτερα όταν βρίσκει πρόθυμους υπηκόους.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

20 Νοεμβρίου 2013, 10:58:53
Απάντηση #178
Συνδεδεμένος

Όμηρος

Επώνυμοι
  Σε καθεστώς διαθεσιμότητας θα μπουν οι διοικητικοί και υγειονομικοί υπάλληλοι του ΕΟΠΥΥ, σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Υγείας.
  Μιλώντας στο Mega το πρωί της Τετάρτης, ο Αδωνις Γεωργιάδης υποστήριξε ότι στην κινητικότητα θα βγουν «όσοι διοικητικοί υπάλληλοι δεν χρειάζονται στον ΕΟΠΥΥ». Οι διοικητικοί υπάλληλοι που θα τεθούν σε καθεστώς κινητικότητας θα μεταφερθούν «άπαντες» στις υγειονομικές περιφέρειες, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας. Η διαδικασία, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, θα διαρκέσει 15 ημέρες.
  Σε ό,τι αφορά τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, ο κ. Γεωργιάδης επανέλαβε ότι θα κριθεί ποιες ειδικότητες είναι απαραίτητες στην πρωτοβάθμια περίθαλψη. Για κάθε θέση που θα καταργηθεί από τον ΕΟΠΥΥ, θα προκηρύσσεται μια θέση στη δευτεροβάθμια περίθαλψη, είπε ο υπουργός Υγείας και πρόσθεσε ότι για τις θέσεις αυτές θα αξιολογηθούν όσοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ το επιθυμούν, ενώ στο διαγωνισμό θα λάβουν μέρος και όποιοι άλλοι γιατροί το επιθυμούν.
  Ο κ. Γεωργιάδης κάλεσε τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ να μην απεργήσουν από τη Δευτέρα, όπως έχουν αποφασίσει, καθώς έτσι θα συμβάλουν στην περαιτέρω υποβάθμιση των πολυιατρείων, στρέφοντας τον κόσμο στους ιδιώτες γιατρούς.
  Μιλώντας για την μεταρρύθμιση στην πρωτοβάθμια περίθαλψη, ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι στόχος είναι η ενίσχυση της δημόσιας δομής, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλοι, ασφαλισμένοι και ανασφάλιστοι.
  Ωστόσο, μιλώντας ειδικότερα για τους ανασφάλιστους πολίτες, ανέφερε ότι οι άποροι θα χρησιμοποιούν τα βιβλιάρια απορίας, ενώ οι υπόλοιποι θα χρεώνονται οι ίδιοι το κόστος της περίθαλψης τους.
  Πάντως, απαντώντας σε δημοσιεύματα, ο Αδωνις Γεωργιάδης απέρριψε τις εκτιμήσεις ότι μπαίνει «λουκέτο» στον ΕΟΠΥΥ.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

20 Νοεμβρίου 2013, 19:05:29
Απάντηση #179
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
 1......Για κάθε θέση που θα καταργηθεί από τον ΕΟΠΥΥ, θα προκηρύσσεται μια θέση στη δευτεροβάθμια περίθαλψη.....
2...... έτσι θα συμβάλουν στην περαιτέρω υποβάθμιση των πολυιατρείων, στρέφοντας τον κόσμο στους ιδιώτες γιατρούς.
3.....θα έχουν πρόσβαση όλοι, ασφαλισμένοι και ανασφάλιστοι.   Ωστόσο, μιλώντας ειδικότερα για τους ανασφάλιστους πολίτες, ... θα χρεώνονται οι ίδιοι το κόστος της περίθαλψης τους.
   1) ποιος ο σκοπός της κινητικότητας αν όχι οι απολύσεις; Δλδ λέει ότι θα κάνει προσλήψεις, τους προϊσταμένους του (troica) τους ρώτησε ή (μάλλον) απλά λαϊκίζει;
  2) Τα ιατρεία ΙΚΑ είτε υποβαθμιστούν είτε όχι, θα κλείσουν. Υπάρχει μεγαλύτερη υποβάθμιση απο την κατάργηση; Φυσικά δεν μπορεί να πει την κύρια αιτία που είναι η αποφυγη της ταλαιπωρίας των (ψηφοφόρων) συνταξιούχων που εγκυμονεί κινδύνους αποσταθεροποίησης του πολιτεύματος ( ;) του δίνω ιδέες νέων απειλών; ). Και τι κακό έχει ο ιδιωτικός τομέας αφού όπως είπε ο ίδιος συμφέρει περισσότερο;
   3) Συνεχίζουμε τις πλακίτσες... Δηλαδή προ της μεταρρύθμισης οι ανασφάλιστοι δεν είχαν δισαίωμα επι πληρωμή να χρησιμοποιούν τις δομές υγείας; (ίσως δεν μπορούσαν να πανε ούτε με πληρωμή στα ιατρεία του ΙΚΑ). Πάντως στο ιατρείο μου δέχομαι να τους εξετάσω (επι πληρωμή και μερικές φορές άνευ) και θα συνεχίσω και μετά τη μεταρρύθμιση...

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
29 Απαντήσεις
125721 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Σεπτεμβρίου 2022, 12:55:07
από glabu
523 Απαντήσεις
455836 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Οκτωβρίου 2024, 00:33:52
από Argirios Argiriou
3 Απαντήσεις
7780 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Απριλίου 2013, 12:58:01
από ΑΡΗΣ
0 Απαντήσεις
3504 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Ιουλίου 2017, 11:09:46
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
4488 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Οκτωβρίου 2018, 00:04:38
από Argirios Argiriou