Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.
GirousisN:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
-Εξελίξη της τελευταίας στιγμής-
Αντί αυστηροποίησης του νομικού πλαισίου, έχουμε ελάφρυνσή του !
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
--- Τέλος παράθεσης ---
Το πρόβλημα δεν είναι η αυστηροποίηση των ποινών που επιβάλει ο ΚΟΚ ,αλλά η μη εφαρμογή τους (καθολική επιστροφή πινακίδων προ εορτών και σε ημέτερους όλο το χρόνο).
Αρχίατρος:
Μα γράφουν ως δικαιολογία για την ελάφρυνση των προστίμων ότι δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, αλλά μήπως τα εφάρμοσαν ;
Και πάλι όπως έγραψα παραπάνω, στόχος του ΚΟΚ δεν πρέπει να είναι η ενίσχυση των κρατικών Ταμείων, αλλά η αλλαγή της οδικής συμπεριφοράς του Έλληνα οδηγού.
Μάλιστα τα τελευταία χρόνια με πρόφαση την κρίση, τα πράγματα έχουν τελείως ξεχαρβαλωθεί, πλέον καθείς εφαρμόζει τον ΚΟΚ όπου κι όταν τον βολεύει, κι όταν τον παραβιάζει πουλάει κι τσαμπουκά μάλιστα στο στυλ "και τι έγινε", πράγμα απολύτως φυσικό απ' την στιγμή που γνωρίζουν ότι βεβαίωση παράβασης χωρίς κάμερες της Τροχαίας κι χωρίς dash cams ΔΕΝ μπορεί να γίνει.
Δεν θεωρώ ότι είμαστε τόσο κακοί οδηγοί, όσο ότι θριαμβεύει ο παρτακισμός που μας διακρίνει, όπως κι η βεβαιότητα για την απουσία κυρώσεων.
Άλλωστε οι ίδιοι Έλληνες όταν οδηγούν στο εξωτερικό πηγαίνουν σαν κότες, γνωρίζοντας ότι αν τους πιάσουν οι κυρώσεις θα είναι βαρύτατες...
Φυσικά δεν μπορεί να περιμένει κανείς καλύτερη συμπεριφορά απ΄τον απλό πολίτη, όταν βλέπει βουλευτές, υπουργούς να οδηγούν χωρίς ζώνη κι κράνος.
Argirios Argiriou:
Νέα αμερικανική έρευνα υποστηρίζει ότι οι οδηγοί που χάνουν μία έως δύο ώρες ύπνου, σε σχέση με τον συνιστώμενο ύπνο των επτά ωρών, αντιμετωπίζουν σχεδόν διπλάσιο κίνδυνο τροχαίου ατυχήματος.
Εκτιμάται ότι τουλάχιστον το ένα τρίτο των ανθρώπων κοιμούνται λιγότερες από επτά ώρες, πράγμα που καθιστά πολλούς από αυτούς πιο επιρρεπείς σε τροχαίο. Η έκθεση του Ιδρύματος ΑΑΑ για την Ασφάλεια των Μεταφορών προειδοποιεί τους οδηγούς ότι ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να έχει θανατηφόρες συνέπειες για τους ίδιους ή για άλλους.
«Δεν μπορεί κάποιος να χάνει τον ύπνο του και παρόλα αυτά να περιμένει πως θα είναι σε θέση να λειτουργεί με ασφάλεια στο τιμόνι. Η έρευνά μας δείχνει ότι όποιος έχει κοιμηθεί λιγότερες από πέντε ώρες, αντιμετωπίζει κίνδυνο τροχαίου όπως κάποιος που είναι μεθυσμένος» δήλωσε ο διευθυντής του Ιδρύματος ΑΑΑ δρ Ντέιβιντ Γιανγκ.
Σύμφωνα με την μελέτη, που βασίσθηκε στην ανάλυση ενός αντιπροσωπευτικού δείγματος 7.234 οδηγών που ενεπλάκησαν σε 4.570 τροχαία, όποιος κοιμάται τέσσερις έως πέντε ώρες, έχει πάνω από τέσσερις φορές μεγαλύτερο κίνδυνο τροχαίου, σε σχέση με όποιον κοιμάται επτά ώρες. Ο αυξημένος αυτός κίνδυνος είναι ανάλογος με τον κίνδυνο όποιου οδηγεί έχοντας καταναλώσει αλκοόλ πάνω από το νόμιμο όριο.
Αναλυτικότερα, ο κίνδυνος τροχαίου είναι 1,3 φορές μεγαλύτερος για όσους κοιμούνται έξι έως επτά ώρες, 1,9 φορές μεγαλύτερος για όσους κοιμούνται πέντε έως έξι ώρες, 4,3 φορές μεγαλύτερος για όσους κοιμούνται τέσσερις έως πέντε ώρες και 11,5 φορές μεγαλύτερος για τους οδηγούς που έχουν κοιμηθεί λιγότερες από τέσσερις ώρες.
Σχεδόν ένας στους τρεις οδηγούς, σύμφωνα με την μελέτη, παραδέχθηκαν ότι τουλάχιστον μια φορά το μήνα οδηγούν τόσο κουρασμένοι που δυσκολεύονται να κρατήσουν τα μάτια τους ανοιχτά.
Η ΑΑΑ συνιστά στους οδηγούς που θα κάνουν μακρινά ταξίδια, να νιώθουν σε εγρήγορση, να κάνουν στάσεις κάθε δύο ώρες περίπου, να αποφύγουν να έχουν προηγουμένως φάει βαριά φαγητά, να έχουν συνοδηγό και να εναλλάσσονται στο τιμόνι, καθώς επίσης να αποφεύγουν τη λήψη φαρμάκων που φέρνουν υπνηλία.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Αρχίατρος:
Το σοβαρότερο ατύχημα το έπαθα μετά από εφημερία και στο καπάκι χειρουργείο.
Μπορεί να είχα δίκιο, αλλά ίσως προλάβαινα να φρενάρω νωρίτερα αν είχα κοιμηθεί κανονικα.
Επίσης σε μεγάλα ταξίδια, αν δεν υπάρχει 2ος οδηγός, η λύση είναι μικροί ύπνοι (2-3 ωρών).
Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος..... Η έρευνά μας δείχνει ότι όποιος έχει κοιμηθεί λιγότερες από πέντε ώρες, αντιμετωπίζει κίνδυνο τροχαίου όπως κάποιος που είναι μεθυσμένος....
--- Τέλος παράθεσης ---
Υπερβολές. Εξαρτάται από την κατανάλωση και μερικώς από τον οργανισμό. Άλλο 3 ποτηράκια κρασί (ελαφρά πάνω απο το όριο) και άλλο 5 μπουκάλια. Άσε που στις περισσότερες περιπτώσεις αυτός που κατανάλωσε 5 μπουκάλια (συνήθως βράδυ-νύχτα) δεν έχει κοιμηθεί κιόλας (για να γίνω ειρωνικός, έτσι ανοίγει ο δρόμος αθώωσης του οινοπνεύματος: κυρ τροχονόμε, δεν φταίν τα 5 μπουκάλια, το ξενύχτι φταίει...).
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΕπίσης σε μεγάλα ταξίδια, αν δεν υπάρχει 2ος οδηγός, η λύση είναι μικροί ύπνοι (2-3 ωρών).
--- Τέλος παράθεσης ---
Ωραίο θεωρητικά αλλά πού; Σε πάρκινγκ στην Εθνική οδό; Το έχεις κάνει ποτέ; Εγώ, ειδικά μέσα στη νύχτα, δεν θα το έκανα... (να σταματήσω να περπατήσω και να ρίξω νερό στο πρόσωπο ναι αλλά όχι ύπνο). Νομίζω η πιθανότητα ατυχήματος είναι μικρότερη από τις άλλες πιθανότητες.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση