Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.
Αρχίατρος:
Οι τύποι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ, μετά την τραγική τους πολιτική στο μεταναστευτικό, μειώνουν ΤΩΡΑ τα πρόστιμα για ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ παραβάσεις του ΚΟΚ όπως η παραβίαση του STOP και τι αντικανονικό προσπέρασμα...
--- Παράθεση ---
Μείωση προστίμων ΚΟΚ; Shut up and take my money
Νίκος Τόσκας, Αναπληρωτής Υπουργός αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη: «Ήδη υπάρχει πρόταση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για μείωση στο μισό των χρηματικών προστίμων, με εξαίρεση την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη και την οδήγηση υπό την επήρεια μέθης», ακούω τυχαία σε δελτίο ειδήσεων στην τηλεόραση και αναρωτιέμαι αν άκουσα καλά. Κοιτάζω τον τίτλο στη σχετική κάρτα. «Κόβουν στη μέση τα πρόστιμα του ΚΟΚ». Στο βίντεο ακολουθούν κάρτες με τα παραδείγματα στα μελλοντικά μειωμένα πρόστιμα.
Παραβίαση STOP: 700 ευρώ
Αντικανονικό προσπέρασμα, μη χρήση φλας: 700 ευρώ
Νέα ρύθμιση: 175 ευρώ (αν εξοφληθούν μέσα στον απαιτούμενο χρόνο)
Χρήση κινητού τηλεφώνου: 100 ευρώ
Με νέα ρύθμιση: 25 ευρώ (σε 10 μέρες)
Αναζητώ στο google την επιβεβαίωση της είδησης και το πόση βαρύτητα έχει δοθεί στο θέμα (όχι και πολλή). Βρίσκω συνέντευξη του κ. Τόσκα να λέει τα εξής: «Ήδη υπάρχει πρόταση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για μείωση στο μισό των χρηματικών προστίμων, με εξαίρεση την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη και την οδήγηση υπό την επήρεια μέθης. Μια πρόταση την οποία επεξεργαζόμαστε μαζί με τον συνάδελφο κ. Σπίρτζη από το υπουργείο Μεταφορών. Είναι θέμα ημερών η υπογραφή της κοινής υπουργικής απόφασης.».
Και γιατί να εξαιρεθούν η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη και η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης; Αναρωτιέμαι. Ας μειωθούν τα πρόστιμα σε όλες τις παραβιάσεις. Γιατί λογικά, το να παραβιάσεις STOP ή το να χρησιμοποιείς το κινητό τηλέφωνο είναι σημαντικά λιγότερο βλαβερό (τουλάχιστον 50%) και για αυτό αξιολογήθηκε από τους αρμόδιους για τη ρύθμιση φορείς πως «εντάξει βρε αδερφέ, αυτά δεν είναι τόσο σημαντικά, οπότε ας τα μειώσουμε».
Ας κάνουμε μια παρένθεση εδώ για το κινητό: είμαστε ανησυχητικά αυξανόμενοι οι οδηγοί που μιλάμε στο κινητό τηλέφωνο την ώρα της οδήγησης, ή ακόμα χειρότερα, στέλνουμε sms σε κάποιον, γιατί προφανώς είναι υπέρ-επείγον να το στείλουμε εκείνη τη στιγμή. Τη στιγμή που υπερ-εκτιμούμε τις οδηγικές δυνατότητές μας και σκεφτόμαστε πόσο επιδέξιοι είμαστε, που σίγουρα θα στείλουμε το sms μας και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Έχετε προσέξει όμως καμιά φορά όταν οδηγείτε σε μια μεγάλη λεωφόρο (Βασιλίσσης Σοφίας π.χ. ή Κηφισίας) και βλέπετε ένα αυτοκίνητο λίγο μπροστά σας να κάνει αριστερές και δεξιές μανούβρες που δεν έχουν λογική, πατώντας τις γραμμές και καμιά φορά «κόβοντάς σας» και μπαίνοντας μπροστά σας χωρίς προειδοποίηση; Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, προσπερνώντας τον λίγο μετά, επιβεβαιώνετε ότι μιλάει στο κινητό του ή κοιτάζει τη φωτεινή οθόνη του smart phone (όταν δε πέφτει το βραδάκι, είναι και πιο έντονο λόγω της σκοτεινότητας). Συμπεριφορά που 9 στους 10 οδηγούς την έχουμε κάνει τουλάχιστον μία φορά.
Ε λοιπόν, σε αυτόν τον οδηγό μέχρι τώρα έλεγε το Κράτος: «Κοίτα να δεις, εγώ σαν Κράτος που σε προστατεύει, οφείλω να νομοθετήσω και να σου πω ότι το να μιλάς στο κινητό* είναι παράνομο, επικίνδυνο και για αυτό μέχρι τώρα σου έβαζα πρόστιμο 100 ευρώ (50 αν το πλήρωνες σε 10 μέρες) και στέρηση διπλώματος για ένα μήνα». Τώρα όμως (όταν εφαρμοστεί η ρύθμιση), με το να φτάνει το πρόστιμο στα 25 ευρώ αν γίνει εξόφληση εντός 10 ημερών, τι του λέει; Δεν του λέει κάτι. Σου λέει αυτός. Σου λέει shut up and take my money, θα μιλήσω στο κινητό μου, και οκ, θα σου δώσω και ένα εικοσιπενταρικάκι κι είμαστε εντάξει (κι όσο για το δίπλωμα, λίγο μια ένσταση που θα κάνουμε για να το πάρουμε νωρίτερα του ενός μήνα, λίγο που δε μας νοιάζει να κυκλοφορούμε και χωρίς δίπλωμα, θα περάσει ο καιρός). Όλα καλά.
Αδυνατώ να καταλάβω πώς -έστω και σε καιρό κρίσης- προστατεύεις σαν Κράτος τον πολίτη σου με το να του μειώνεις τα πρόστιμα σε παραβιάσεις που μπορεί να οδηγήσουν -και συχνά οδηγούν- σε θανατηφόρα ατυχήματα. Ας δείξει το Κράτος το κοινωνικό του πρόσωπο κάπου αλλού, όχι εκεί.
Fun fact:
Στη συνέχεια στο βίντεο του δελτίου υπάρχουν δηλώσεις ερωτώμενων πολιτών για σχολιασμό του θέματος, όπου ένας οδηγός ταξί λέει:
«Μείωση; Μια χαρά είναι, γιατί είναι πολύ ακριβά φίλε. Το κράνος τώρα και 170 ευρώ και εντός 10 ημερών;»
(Σωστά, 170 ευρώ για κάτι που μπορεί να σου σώσει τη ζωή είναι όντως πολύ ακριβά. Καλύτερα χωρίς κράνος.)
Στο ίδιο βίντεο του δελτίου, σε σχετική με τα πρόστιμα ερώτηση που γίνεται προς δικυκλιστή σε μηχανάκι (και που συνοδεύεται από συνοδηγό) ακούμε τα εξής:
-(Δημοσιογράφος) Το (πρόστιμο για το) κράνος μειώνεται.
-(Οδηγός δικύκλου) Ναι ε; (γέλια)
-(Δημοσιογράφος) Αλλά μήπως πρέπει να το φοράμε;
-(Οδηγός δικύκλου) Ναι, βέβαια, σίγουρα... Εντάξει αυτό είναι θέμα ασφαλείας, δηλαδή του καθενός, οπότε, θεωρώ ότι είναι κακό ας πούμε, θα έπρεπε να είναι υψηλά η τιμή του. Αυστηρότερο ίσως. Ό,τι αφορά την ασφάλεια δηλαδή.
Σημείωση: Ο δικυκλιστής οδηγός δε φορά κράνος. Ούτε και η συνοδηγός του (αφήνω μικρό ενδεχόμενο να έβγαλαν και οι δύο το κράνος προκειμένου να μιλήσουν στο δημοσιογράφο). Νομίζω την ίδια αίσθηση πικρού γέλιου μου αφήνει η προς εφαρμογή ρύθμιση.
*Παρεμπιπτόντως, κάτι που δεν ήξερα και έμαθα (the hard way), η χρήση hands-free δεν είναι επιτρεπτή την ώρα της οδήγησης, αλλά εναπόκειται στην κρίση του οργάνου της τροχαίας που θα σου κάνει τον έλεγχο και θα αποφασίσει για το αν θα υπάρξει κύρωση ή όχι. Το μόνο που επιτρέπεται 100% στην οδήγηση είναι το bluetooth.
--- Τέλος παράθεσης ---
Πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Denominator:
Μάλλον το πρόβλημα δεν είναι το ύψος των προστίμων, αλλά η εισπραξιμότητα...
Βλέπεις, ρευστό να είναι και όσο να' ναι...
:o
Αρχίατρος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Κοιτάξτε πως έγινε το Getz, μετωπική με νταλίκα, no hope, τώρα υπερβολική ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα, φθαρμένα λάστιχα, πως του φύγε, ποιός ξέρει...
Κρίμα.
Αρχίατρος:
Στην γειτονική Ιταλία (συναγωνίζονται εμάς ως χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη), έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο, αυτό της αυτοδικίας πλέον.
Ελπίζω να μην τα βιώσουμε εδώ αυτά, αλλά όταν το έρημο το δικαστικό σύστημα δεν μπορεί να αποδώσει δικαιοσύνη και βλέπει με επιείκεια τους δράστες τροχαίων...
--- Παράθεση ---Ιταλία: αυτοδικία μετά από θανατηφόρο τροχαίο…
07 Τρίτη Φεβ. 2017
Στις 2 Φεβρουαρίου εξω από ενα καφέ στην πόλη της Vasto του Abruzzo, στην Κεντρική Ιταλία ο 34χρονος Fabio Di Lello πυροβόλησε επανειλημμένα και σκότωσε τον 22χρονο Italo D’Elisa ο οποίος το περασμένο καλοκαίρι οδηγώντας ένα ΙΧ παραβίασε το κόκκινο και σκότωσε την 33χρονη σύζυγο του Roberta Smargiassi.
Ο Fabio Di Lello παραδόθηκε στην αστυνομία αφού πρώτα πήγε στο κοιμητήριο και τοποθέτησε το περίστροφο που χρησιμοποίησε για τον φόνο πάνω στον τάφο της συζύγου του.
Ο Fabio Di Lello, ο οποίος εργαζόταν ως φούρναρης, και ημιεπαγγελματίας ποδοσφαιριστής έχει τεθεί σε προσωρινή κράτηση.
Οι δικηγόροι του δήλωσαν ότι φοβόταν ότι το ιταλικό νομικό σύστημα, το οποίο είναι εμφανώς δυσλειτουργικό και αργό, θα αποτύχει να αποδώσει δικαιοσύνη και να τιμωρήσει τον κατηγορούμενο για τον φόνο της γυναίκας..
«Αυτή είναι μια τραγική υπόθεση που έχει συγκλονίσει ολόκληρη την πόλη», δήλωσε ο Giancarlo Vitiello, διοικητής της αστυνομίας στο Vasto.
Η σύζυγός του Di Lello, Roberta, οδηγούσε ένα μοτοποδήλατο Yamaha το περασμένο καλοκαίρι, όταν χτυπήθηκε από ένα Fiat Punto που οδηγούσε ο Italo D‘Elisa που παραβίασε το κόκκινο στο σηματοδότη. Στο τέλος αυτού του μήνα έπρεπε να εμφανιστεί στο δικαστήριο με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.
Ο Fabio Di Lello βασανίζονταν από τη σκέψη ότι δικαιοσύνη δεν πρόκειται να αποδοθεί και ήταν πολύ θυμωμένος από το γεγονός ότι ο D’Elisa δεν είχε ζητήσει καν συγγνώμη για ό, τι συνέβη, είπαν οι δικηγόροι του.
«Ο Fabio ήταν σε κατάσταση σοκ, ήταν σε κατάθλιψη για την απώλεια της συζύγου του,» δήλωσε ο ο δικηγόρος του Giovanni Cerella,.«Σκέφτονταν ότι δικαιοσύνη δεν θα αποδοθεί. Αλλά ποτέ δεν μου έδωσε την εντύπωση ότι σχεδίαζε μια αντίδραση σαν αυτή. Έμεινα εμβρόντητος όταν το έμαθα. Δεν είχε καμία εμπειρία στη διαχείριση πυροβόλων όπλων. Αλλά η ψυχολογική κατάσταση του ήταν πολύ εύθραυστη ».
Στην σελίδα του στο Facebook o Fabio Di Lello είχε αναρτήσει τη φωτογραφία της συζύγου του με το σύνθημα “Δικαιοσύνη για την Roberta” και μια φωτογραφία από το φιλμ «Μονομάχος» στο οποίο ο πρωταγωνιστής παίρνει εκδίκηση για τον άδικο χαμό της οικογένειας του
Δήλωση της προέδρου της AIFVS (Associazione Italiana Familiari e Vittime della strada)
Προς τις Πολιτικές Αρχές, Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Mattarella, Πρόεδρο της Γερουσία, Grasso
Πρόεδρο της Βουλής, Boldrini, Υπουργό Δικαιοσύνης, Orlando,
Υπουργό Υγείας, Lorenzini, Προέδρους Κοινοβουλευτικών ομάδωνi
ΜΜΕ
Ένας φυσιολογικός άνθρωπος φτάνει στο σημείο να αποδώσει δικαιοσύνη μόνος του.
Ποιος Φταίει;
Δεν είναι η πρώτη φορά που μετά από ένα τροχαίο έγκλημα ακολουθεί μια περαιτέρω τραγωδία, καρπός ενός πόνου που γίνεται ανυπόφορος, όταν στη μοναξιά προστίθεται η μη ανταπόκριση του κράτους και της δικαιοσύνης.
Θυμόμαστε όλοι τη μητέρα του Alex* που το 2011 έβαλε τέρμα στη ζωή της μια μέρα μετά το φόνο του γιου της, αλλα υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που καταδεικνύουν τον ανείπωτο πόνο.
Τώρα είναι ώρα να σκεφτούμε και να δοθεί το απαιτούμενο βάρος στις αιτίες.
Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη δυσπιστία της κοινωνίας για τη δικαιοσύνη, για τις διαδικασίες και τις αναβολές μέσα στο χρόνο των δικαστηρίων αλλα και συνολικότερα για λόγους για τους οποίους θεωρούνται υπεύθυνοι η ηγεσία της δικαιοσύνης και του κράτους. Τα θύματα και οι οικογένειες τους, άνθρωποι απελπισμένοι που εμπλέκονται συναισθηματικά αναγκάζονται να υπομένουν τη μοναξιά και τις μη αναστρέψιμες συνέπειες του εγκλήματος. Συλλογικότητες χρησιμοποιώντας τα βιώματα τους πάνω στον πόνο προσπαθούν να δώσουν μια ανθρωπιστική ώθηση και να εξασφαλίσουν ψυχολογική και νομική βοήθεια σε όσους βρίσκονται σε απόγνωση και αδυναμία απέναντι σ όλα αυτούς τους θεσμούς των οποίων η γραφειοκρατία τιμωρεί σύμφωνα με τις ανάγκες «της συγκεκριμένης περίπτωσης».
Απαιτούμε την πλήρη εφαρμογή της Ευρωπαικής Οδηγίας 2012/29UE** για τον σεβασμό και τα δικαιώματα των θυμάτων των τροχαίων που δεν περιορίζεται στα στάδια της διαδικασίας αλλά συνολικά στην στην κατάσταση του θύματος, μια αντιμετώπιση που απ όλα τα θύματα εγκλημάτων δεν έχουν μόνο οι οικογένειες των θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων
Απαιτούμε την συνεργασία των οργάνων και όλων των σχετικών οργανισμών ώστε να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υποστήριξης όλων αυτών που υπομένουν την ταλαιπωρία μιας μη αναστρέψιμης αδικίας και που δεν μπαίνουν στον πειρασμό να πάρουν την δικαιοσύνη στα χέρια τους.
Αυτός ο πειρασμός που απελευθερώθηκε στο μυαλό και όπλισε το χέρι του Di Lello πρέπει να αποτελέσει για το κράτος και για αυτους που διαχειρίζονται τη δικαιoσύνη,μια μεγάλη ευκαιρια αναστοχασμού για την ιστορική πλεον ανικανότητα τους, και μια ώθηση αλλαγής για να βοηθήσουν τους ανθρώπους και να » σταματήσει το μακελειό στους δρόμους» για να μην υπάρχουν πλεον ουτε θύματα ουτε θύτες
Giuseppa Cassaniti Mastrojeni
πρόεδρος AIFVS, 2 Φεβρουαρίου 2017
*Τον Ιούνιο του 2011 στη Vicenza της Βόρειας Ιταλίας o 24χρονος Alex Di Stefano έχασε τη ζωή του, θύμα μιας τροχαίας σύγκρουσης Την επόμενη ημέρα η 48χρονη μητέρα του Carla Tesssari αυτοκτόνησε. Λίγους μήνες πρν, τον Ιανουάριο του 2011 στα Τρίκαλα μια μητέρα τριών ανήλικων παιδιών αυτοκτόνησε πέφτοντας στο ποτάμι, παίρνοντας μαζι και το 10χρονο αυτιστικό γιό της, την ημέρα των γενεθλίων του. Δεκαπέντε ημέρες πριν είχε χάσει τον σύζυγο της Κώστα Καλύβα σε τροχαία σύγκρουση.
**Η Ευρωπαική Οδηγία 2012/29UE αφορά στα δικαιώματα και την προστασία των θυμάτων εγκληματικών επιθέσεων. Μια σειρά απο χώρες, ανάμεσα τους το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο μετά απο παρεμβάσεις οργανώσεων των θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων προχωρούν τις διαδικασίες για να συμπεριλαμβάνονται και τα θύματα των τροχαίων στα θύματα εγκληματικών επιθέσεων και να μην υπάρχει διαφοροποίηση στην αντιμετώπιση και στα δικαιώματα τους.
--- Τέλος παράθεσης ---
Πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Αρχίατρος:
Οι συνέπεις της πρόσκρουσης μοτοσυκλέτας που κινείται με 50kmph με ΙΧ που κινείται με περίπου 20kmph:
Ο τύπος επέζησε γιατί ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΡΑΝΟΣ !
Πάει λοιπόν και το επιχείρημα καποιων "δεν φοράω κράνος γιατί δεν τρέχω και προσέχω", στο βίντεο ο γιωταχής ήταν αυτός που δεν πρόσεξε τον μηχανόβιο, αλλα ο τελευταίος θα κοιτούσε τα ραδίκια ανάποδα χωρίς κράνος.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση