Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
22 Δεκεμβρίου 2024, 18:37:59

Αποστολέας Θέμα: Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.  (Αναγνώστηκε 202649 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

4 Ιουνίου 2019, 01:04:41
Απάντηση #45
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Να ενημερώσουμε λίγο το νήμα:

Πραγματικό περιστατικό από ΜΗ γιατρό:
Παράθεση
Κλασικα λοιπον... εξω απο το σπιτι μου τρακαρισμα ΠΑΛΙ...
Κοπελα με συνοδηγο ενα μικρο παιδακι περασε το STOP με ενα Smart και απο δεξια της ερχοταν ενα νεαρο παλικαρι με μηχανακι γνωστης αλυσιδας πιτσαριας...
Ολη η γειτονια εξω να δουμε τι εγινε...
Το παλικαρι ΦΟΡΑΓΕ ΚΡΑΝΟΣ (εστω και οχι full face) οποτε απο κεφαλι τουλαχιστον ειμαστε ενταξει... αριστερο ομως ποδι χτυπημενο (ευτυχως χωρις αιμοραγιες)...
Σιγουρευτηκαμε λοιπον οτι το παλικαρι εχει κανονικα τις αισθησεις του, δεν εχει χτυπησει πουθενα αλλου (επικοινωνουσε κανονικοτατα)... οποτε αποφαση δικια του ηταν να αφαιρεσει το κρανος μονος του... αν και καλου-κακου του προτιναμε να μην το κανει καθως προφανως δεν ειχαμε κολλαρο για τον αυχενα του.
Ωστοσο επειδη ηθελε να "ανασηκωσει" το κεφαλι του για να βγαλει το τηλεφωνο του απο το τσαντακι που ειχε στην μεση του απλα του στηριξα το κεφαλι με τα χερια... ωστε να μην δημιουργηθει παραπανω προβλημα.
Κατα τα αλλα δεν τον αφησαμε να κανει καποια αλλη κινηση... περα απο το να παραμεινει οριζοντιομενος στην ασφαλτο.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι απο τα πρωτα δευτερολεπτα ολη η γειτονια καλεσαμε ασθενοφορο... αλλωστε ο ανθρωπος ειναι το πρωτο μας μελημα !!!

Και εδω αρχιζουν τα ωραια...
Ρωτησα τους γυρω αν εχει καλεσει καποιος ΚΑΙ την Τροχαια...
Η απαντηση ηταν οχι... οποτε λεω ΟΚ θα την καλεσω εγω...
Και πεταγεται η κοπελα και αρχιζει να με ρωταει...
-Συγνωμη... εσενα δεν σε αφορα το θεμα... αφορα εμενα και το παλικαρι που χτυπηθηκε... τι δουλεια εχεις εσυ να την καλεσεις ???
-Ωραια... καλεσε την εσυ λοιπον...
-Δεν εχω μπαταρια...
-Οριστε... καλεσε την απο το δικο μου τηλεφωνο...
-Οχι... δεν εχω καμια δουλεια με το τηλεφωνο σου... και στην τελικη τι σε βαλαμε εσενα... δικηγορο ??? Οτι θελω εγω θα κανω και να μην ανακατεβεσαι... αντε τωρα...
-Συγνωμη... τι λες... με απειλεις κι απο πανω ??? Εγω θα την καλεσω και εσυ λεγε οτι θες...
(Καλω την Τροχαια λοιπον... επωνυμα... δινω οδο, περιοχη, εμπλεκομενα οχηματα, αναφερω και τον τραυματισμο και οτι εχουμε καλεσει ασθενοφορο)
Συνεχιζει αυτη...
-Εχω και ενα μικρο παιδι στο αυτοκινητο... και ανακατεβεται ο αλλος... και δεν σεβεται... κτλ κτλ...
-Ακου να δεις κοπελα μου... ζητας να σεβαστουμε το παιδι σου αλλα πρωτη εσυ δεν το σεβεσαι οταν περνας το STOP... κοιταξαμε τον ανθρωπο που χτυπησες και καλεσαμε ασθενοφορο... οποτε υποχρεωση μας ειναι να διασφαλισουμε οτι ολα θα κινησουν και νομιμα (γιατι πριν ελεγε οτι ο αλλος ετρεχε και κατι αλλες τετοιες σαχλες)...

Και εδω αρχιζουν τα πιο ωραια !!!
-Αμα σου ριξω μια στα μουτρα θα σου πω εγω...
-(παω μπροστα της) Αντε... για ριξε... να δουμε τι θα γινει...

Εδω λοιπον επεμβαινει η γειτονια... με τραβανε πισω... και αρχιζουν και ΤΗΝ ΚΡΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ !!! ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ !!!
Μου μιλησαν και 2-3 γειτονες... να μην δινω σημασια στις κουταμαρες που λεει η αλλη κτλ κτλ...

Ασθενοφορο λοιπον ηρθε... 1α περασαν κολλαρο στον τραυματια... και μετα με προσοχη απομακρυναμε σηκωτο το παπι... τον σηκωσαμε και τον βαλαμε στο φορειο και εφυγε για το νοσοκομειο...

Η Τροχαια ηρθε και αυτη... εκανε αλκοτεστ και στους 2 οδηγους... εβγαλε τις μεζουρες κτλ κτλ και ξεκινησε την καταγραφη του συμβαντος...

Ολα καλα λοιπον... ληξη συναγερμου !

-ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ-
Ηρεμια και κυριο μελημα ο ανθρωπος...
Ασθενοφορο και Τροχαια... (με αυτην την σειρα
ΔΕΝ δινουμε σημασια στα λογια/τσαμπουκαλεματα ΚΑΝΕΝΟΣ...


Ξερω ειναι μεγαλο το κειμενο και μπραβο σε οποιον εφτασε μεχρι εδω...
Προσοχη στον δρομο και τα ματια σας 14...
Αντε... μπας και βγαλουμε και αυτο το καλοκαιρι...
Respect στο παληκάρι που γνωρίζει από ακινητοποίηση ΑΜΣΣ, πρόσφατα ρώτησα αγροτικό αν έκανε σε ατύχημα και δεν γνώριζε...
« Τελευταία τροποποίηση: 4 Ιουνίου 2019, 01:08:41 από Αρχίατρος »

20 Ιουνίου 2019, 19:14:02
Απάντηση #46
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Τα στοιχεία της Τροχαίας, αναφορικά με τα ατυχήματα κατά τη χρονιά που πέρασε, δείχνουν ελαφριά μείωση που πάντως, δε μπορεί να θεωρηθεί ως σημαντικό βήμα προόδου

Πρόσφατα, η Ελληνική Αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα τα στατιστικά της Τροχαίας, για τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα μας το 2018. Αν και υπάρχει μείωση σε σύγκριση με το 2017, εντούτοις υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη για να θεωρήσουμε πως υπάρχει πραγματική βελτίωση.

Κατά τη διάρκεια του 2018, στην Ελλάδα καταγράφηκαν 655 (έναντι 679 το 2017) θανατηφόρα τροχαία, με τον αριθμό των θανάτων να φτάνει στους 709 (έναντι 730 το 2017). Συνολικά, ο αριθμός των τροχαίων το 2018 ήταν 10.633, ελάχιστα μειωμένος σε σύγκριση με το 2017, όταν καταγράφηκαν 10.702 ατυχήματα.

Πέραν των θανατηφόρων που προαναφέραμε, το 2018 είχαμε 601 σοβαρά ατυχήματα (έναντι 607 το 2017) και 9.377 ελαφρά ατυχήματα (έναντι 9.416 το 2017). Το 2018 είχαμε μόλις 3 σοβαρά τραυματίες λιγότερους από το 2017 (701 αντί για 704), ενώ οι ελαφρείς τραυματισμοί ήταν κατά 3 περισσότεροι από το 2017 (12.073 έναντι 12.070).

Η συνολική εικόνα σαφώς και δεν είναι αρνητική, ωστόσο μια τόσο μικρή βελτίωση δεν αφήνει περιθώριο εφησυχασμού. Όπως έχουμε ξαναγράψει πολλές φορές, πραγματική λύση στο πρόβλημα θα υπάρξει μόνο όταν δεν υπάρχει κανένας νεκρός στους δρόμους. Μέχρι τότε, η εικόνα θα έχει διαρκώς μαύρο φόντο...

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Ιουνίου 2019, 19:25:00 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

9 Αυγούστου 2019, 20:47:33
Απάντηση #47
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


   Υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι είναι οι Κρητικοί, ελπίζω με ανοχή του συντονιστή του ιστότοπου:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Κώστας Μπογδανίδης
Απόψεις | 08.08.19 09:58
Μην βγείτε βόλτα, προτιμήστε μια ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο!
...είναι μάλλον πιο πιθανόν να επιστρέψετε σώοι και αβλαβείς από μία…ακραία απόλαυση παρά να αρχίσετε το σουλάτσο στους δρόμους της Κρήτης, ειδικά αυτή την εποχή!
...

10 Οκτωβρίου 2019, 22:10:27
Απάντηση #48
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Διαβάζω ένα ντοσιέ από ένα Trauma Course από το Πανεπιστήμιο της Uppsala 4-6 Απριλίου του 2011. ( Akuta sjukdomstillstånd och trauma ).

Και κολλάω σε μια υποσημείωση:

Τρακάρισμα όταν είσαι μέσα σε αυτοκίνητο που τρέχει με 50 χλμ/ώρα ισοδυναμεί με ελεύθερη πτώση από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας !!!
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

10 Οκτωβρίου 2019, 23:09:55
Απάντηση #49
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Είχα πρόσφατα ως ασθενή υψηλόβαθμο (υψηλότερα είναι ελάχιστοι  :) ) της Τροχαίας και αφού του την "είπα" ότι δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους, μου απάντησε:

- υπάρχει πλήρης αδιαφορία της ελληνικής κοινωνίας γενικά, δεν είναι θέμα μόνο της Τροχαίας ως υπηρεσία

- πολλοί αστυνομικοί δεν γνωρίζουν οι ίδιοι τον ΚΟΚ (επ αφορμή παραβίασης προτεραιότητας σε φανάρι μπροστά σε περιπολικό που αδράνησε επιδεικτικά)

Αυτά τα ολίγα μπόρεσα να εκμαιεύσω.

5 Νοεμβρίου 2019, 20:58:14
Απάντηση #50
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

7 Νοεμβρίου 2019, 13:33:53
Απάντηση #51
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
05/11/2019

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
   Φυσικά ο τίτλος ""ισόβια για τους μεθυσμένους οδηγούς – τι προβλέπει η τροποποίηση του ΠΚ"" του Protagon είναι τουλάχιστον παραπλανητικός (κάτι σαν clickbait μου μοιάζει). Τα ισόβια είναι μόνο αν είσαι η προσωποποίηση του " χάρος βγήκε παγανιά και θέρισε μια γειτονιά"".

25 Νοεμβρίου 2019, 16:22:25
Απάντηση #52
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Κανονικά πρέπει να έχει κανείς αναμμένα φώτα και όταν έχει ηλιοφάνεια.

Ακόμη και όταν έχει ηλιοφάνεια τα αναμμένα φώτα στο αυτοκίνητο ελλατώνουν τα ατυχήματα με γύρω στο 10%. Το Ελληνικό κράτος όμως σφυρίζει αδιάφορα.


Permanent Headlight Usage Shown to Reduce Car Accidents

Author: Jonathan Rosenfeld, Attorney.

Monday, July 17, 2017

Numerous studies have shown that a practice as simple as turning on your headlights whenever you are driving may reduce your chances of being in an accident. While car manufacturers are beginning to produce more vehicles with daytime running lights, this is not mandated by the government and most vehicles remain without them. Since it would take an incredibly long time to phase out all of the cars and trucks on the road today in order to replace them with vehicles that used daytime running lights, there is a debate running that the burden should instead be on drivers to run their lights at all times via the introduction of new laws.

Headlights Make Cars More Visible During the Day

Even though headlights are most effective at night and during inclement weather, research is showing that they do make vehicles more visible to other motorists during a clear day as well. While each study varies, some have noted that headlight use during the day has resulted in a reduction of accidents by up to 10%. The types of accidents which were prevented were more significant, however.

While daytime headlight usage reduced the number of two vehicle crashes by 5.7%, it also resulted in the reduction of pedestrian accidents by 12% and a 23% reduction in motorcycle accidents involving vehicles coming from the other direction. Since these types of accidents tend to result in far more serious injuries and more fatalities, this reduction rate deserves merit.

The reason for the reduction in accident rates is entirely due to increased visibility. Motorists and pedestrians are more likely to see vehicles during the day that have their headlights on than those that don’t, even though it is clear and light out.

International Studies Suggest the Need for New Laws

Numerous European countries have begun implementing laws requiring the use of daytime running lights and the data has shown a significant change in the number of accidents reported throughout the day in these countries. In Denmark, there was a reduction in left turn related incidents of over 37% while Canada reported a reduction in multiple vehicle crashes of over 11%. Denmark also saw a reduction in multiple vehicle accidents.

In the United States, automakers are not required to produce vehicles with daytime running lights and drivers are not required to use their headlights unless it is dark or they are driving during inclement weather. Only 27% of the vehicles being produced today come with this technology as a standard feature, so the easiest way to encourage the use of headlights at all times would be through the creation of laws.

The Financial Cost of Running Headlights at all Times

Those who have any concerns over the economic impact of requiring drivers to use their headlights at all times would be relieved to learn of the results from a study conducted by the National Highway Traffic Safety Administration. Taking into account the cost of replacing headlamps more frequently and the impact on fuel efficiency, it would only cost drivers about $3-$40 per year depending on the type of headlamps their vehicles were equipped with.

This is an extremely low cost when weighing the impact on crash, injury and fatality rates.

Education on this issue is critical, as most drivers are not aware of the connection between daytime headlight usage and the number of accidents prevented. If they were aware of the benefits and low cost to this practice, more of them would be sure to use their headlamps voluntarily in order to make themselves more visible and to prevent catastrophic accidents from occurring.

ABOUT THIS AUTHOR: Jonathan Rosenfeld, Attorney.

I’m an Illinois lawyer with a nationwide practice who represents members of our society who have been seriously injured or killed due to the irresponsible acts of an individual or company. The injured have the same rights as everyone else — to be treated with compassion and respect— but their vulnerability means they need special protection and representation against those who injure, neglect or abuse them. This is my life’s work.

I recognize that an injured person has one opportunity to get the compensation that the law allows. I am fully dedicated and mindful of this...

jonathan@rosenfeldinjurylawyers.com
847-835-8895


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Νοεμβρίου 2019, 20:33:21 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

26 Νοεμβρίου 2019, 20:14:37
Απάντηση #53
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Στις βόρειες χώρες, όχι ιδιαίτερα βόρεια, μιλάμε και για την Βουλγαρία, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ τον χειμώνα.

26 Νοεμβρίου 2019, 20:24:55
Απάντηση #54
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Στις βόρειες χώρες, όχι ιδιαίτερα βόρεια, μιλάμε και για την Βουλγαρία, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ τον χειμώνα.

Το ίδιο και στην Αλβανία (το 1/2 της οποίας είναι νοτίως του γεωγραφικού πλάτους του νομού Έβρου).
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Νοεμβρίου 2019, 20:30:45 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

27 Νοεμβρίου 2019, 11:40:12
Απάντηση #55
Αποσυνδεδεμένος

schumifer


Έχω την εντύπωση ότι είναι ευρωπαϊκός νόμος να βγαίνουν όλα τα αμάξια εδώ και κάποια χρόνια με τα Daylight Running Lights, αυτά τα συνήθως λεντ που δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Οπότε αργά η γρήγορα θα εκπολιτισθούμε

27 Νοεμβρίου 2019, 20:49:49
Απάντηση #56
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Έχω την εντύπωση ότι είναι ευρωπαϊκός νόμος να βγαίνουν όλα τα αμάξια εδώ και κάποια χρόνια με τα Daylight Running Lights, αυτά τα συνήθως λεντ που δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Οπότε αργά η γρήγορα θα εκπολιτισθούμε
   Πείτε με απολίτιστο αλλά προσωπικά με τρομάζουν** τα αναμμένα φώτα των αυτοκινήτων ντάλα μεσημέρι με ήλιο που να σε πονάνε τα μάτια. Σαν τους ενοχλητικούς που το βράδυ έχουν μόνιμα αναμμένους τους προβολείς (ή τους αναβοσβήνουν ενίοτε). Να μην πω για τα φώτα ομίχλης που είναι επίσης μόνιμα αναμμένα (που ξέρεις μπορεί να πέσει ξαφνικά ομίχλη και να μην προλάβουμε να τα ανάψουμε...).
   Τώρα αν είναι θέμα ασφάλειας πάω πάσο. Ας αγνοήσουμε τη φωτορύπανση (ίσως να προσθέσουμε και φωτάκια -όχι να το κάνουμε και γύφτικο- όπως πολλά φορτηγά για καλύτερα). Και θα τολμήσω να προσθέσω και τη χρήση φάρου ή σειρήνας (λίγο διαφορετική από ασθενοφόρο να μην γίνεται παρεξήγηση) που σίγουρα θα κάνει το πέρασμα του αυτοκινήτου αισθητό και αξέχαστο περιορίζοντας έτι περισσότερο τα τροχαία.
   Είμαι απολίτιστος...

   ** Το αισθάνομαι-αντιλαμβάνομαι κάτι ΣΑΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ (CAPS) ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

27 Νοεμβρίου 2019, 23:01:21
Απάντηση #57
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Το βασικό πρόβλημα είναι τα διάφορα μουφο-xenon των 30-50€. Αυτά σας τυφλώνουν και κανείς σε ΚΤΕΟ φυσικά δεν ασχολείται για να τα κόψει...
Τα LED DRL δεν τυφλώνουν, δεν έχουν τέτοια δέσμη.

6 Ιανουαρίου 2020, 00:37:09
Απάντηση #58
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
03/01/2020

Ούτε να είχαμε πόλεμο! Είκοσι νεκροί και 566 τραυματίες σε 503 τροχαία τον Δεκέμβριο στην Αττική.

Στοιχεία που συγκλονίζουν και μας μεταφέρουν σε εμπόλεμες ζώνες προέκυψαν από την μάστιγα των τροχαίων δυστυχημάτων. Αριθμοί βγαλμένοι από πολεμικό ρεπορτάζ κάπου στη Συρία ή στο Ιράκ. Όμως μιλάμε για την Αττική , για την πρωτεύουσα και η εικόνα σε παγώνει.

Είκοσι άτομα έχασαν τη ζωή τους και 566 τραυματίστηκαν (15 σοβαρά και 551 ελαφρά) σε 503 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, συνολικά, που σημειώθηκαν τον Δεκέμβριο 2019, στην περιοχή της Αττικής.

Σύμφωνα με την Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, τα κυριότερα αίτια των τροχαίων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Παράλληλα, το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή του Λεκανοπεδίου, βεβαιώθηκαν 20.657 παραβάσεις από τις οποίες οι 503 σε βαθμό πλημμελήματος.

Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

– 544 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 66 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος

– 2.349 ορίου ταχύτητας

– 243 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

– 368 για χρήση κινητού τηλεφώνου

– 404 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας

– 421 για μη χρήση προστατευτικού κράνους

Πηγή ΑΠΕ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

7 Ιανουαρίου 2020, 23:54:24
Απάντηση #59
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Γιατί δεν μπαίνουν κάμερες σε κεντρικές διασταυρώσεις και δρόμους ; είναι δυνατόν Κηφισίας και Ποσειδώνος να πιάνεις 120άρες και παραπάνω χωρίς κυρώσεις όταν δεν έχει κίνηση ;

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
3572 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18 Σεπτεμβρίου 2009, 07:34:58
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
9223 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24 Μαΐου 2010, 20:42:30
από Argirios Argiriou
1 Απαντήσεις
3249 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Μαΐου 2013, 00:29:51
από Leo2
9 Απαντήσεις
6030 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Μαΐου 2015, 11:58:14
από Γ.Κτιστάκης
0 Απαντήσεις
21531 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Οκτωβρίου 2021, 20:18:36
από Δ. Κουναλάκης