Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.

<< < (2/17) > >>

Δημήτριος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
ΑΥΓΗ, 24/12/2015

Τις γιορτινές αυτές μέρες αρκετοί οδηγοί παρασύρονται και πίνουν ένα παραπάνω ποτηράκι αλκοόλ, με πολλές φορές τραγικά αποτελέσματα. «Στην Ελλάδα, τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν, σύμφωνα με τα στατιστικά, την πρώτη αιτία θανάτου σε ηλικίες 19-39 ετών, ενώ υπολογίζεται ότι πάνω από το 50% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται στην κατανάλωση αλκοόλ και άλλων ουσιών», τονίζει η Ελληνική Ιατροδικαστική Εταιρεία (ΕΙΕ).

Σύμφωνα με τον νόμο, εξηγεί, ένας οδηγός θεωρείται ότι βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ όταν το ποσοστό οινοπνεύματος στον οργανισμό του είναι από 0,50 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος (μετά από αιμοληψία) ή πάνω από 0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου, ανά λίτρο εκπνεόµενου αέρα (στα γνωστά αλκοτέστ της τροχαίας).

Ενδεικτικά, η ΕΙΕ αναφέρει ότι σχετικά με την ποσότητα του αλκοόλ που είναι ικανή για να φτάσουμε το ανωτέρω όριο, πρέπει να έχουμε υπόψη τα ακόλουθα: Με κατανάλωση 490ml μπύρας (ένα ποτήρι μεγάλο), 200 ml κρασιού, 60 ml ούζου, 55ml ουίσκι ή βότκας «πιάνουμε» το όριο.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
09/01/2016 Έθνος.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Τα θανατηφόρα τροχαία μειώθηκαν κατά 53%

Λεωφόρος Αθηνών, Κηφισίας, Ποσειδώνος, Βουλιαγμένης, Αλεξάνδρας, Ιερά Οδός. Μπορεί να αποτελούν μερικές από τις κεντρικότερες αρτηρίες της πρωτεύουσας, όμως για την Τροχαία είναι έξι από τους φονικότερους δρόμους της χώρας.

Το «δαχτυλίδι» στην Κηφισίας και η στροφή μετά το ύψος του ΚΑΤ, η παραλιακή στα λιμανάκια της Βουλιαγμένης, η Λεωφόρος Αθηνών από την οδό Θερμοπυλών μέχρι τη Γ. Παπανδρέου αποτελούν σημεία-καρμανιόλες για τους ανυποψίαστους οδηγούς, αφού σύμφωνα με τα στατιστικά της Τροχαίας συμβαίνουν τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα.

Oμως και το επαρχιακό οδικό δίκτυο δεν είναι λιγότερο επικίνδυνο, καθώς οι ντόπιοι αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες αφού αισθάνονται μεγαλύτερη εξοικείωση με τους δρόμους της πόλης ή του χωριού τους.

Το πρώτο εξάμηνο του 2015 σημειώθηκαν 66 θανατηφόρα τροχαία στο εθνικό δίκτυο και 11 στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Στην Εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης σημειώθηκαν μόλις 11 τροχαία, 4 στην Αθηνών- Πατρών και 4 στην Εγνατία οδό. Ωστόσο, στη ΝΕΟ Αθηνών-Πατρών υπάρχει σημείο γεμάτο με κίτρινες πινακίδες που συνιστούν προσοχή στους οδηγούς, καθώς εκεί έχουν χάσει τη ζωή τους 22 άτομα, όλοι από τροχαίο.

«Ο μέσος συνετός οδηγός στην Ελλάδα έχει ξεφύγει. Φωνάζει, εκνευρίζεται, δεν έχει υπομονή. Φταίει η κρίση και οι φρενήρεις ρυθμοί της καθημερινότητας», τονίζει ο γενικός αστυνομικός επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδος Κωνσταντίνος Μιχαιρίνας.

Οι αριθμοί μιλούν
Κανείς δεν μπορεί να μετρήσει τον πόνο, τη δυστυχία, τις συνέπειες πίσω από τους αριθμούς των στατιστικών. Γιατί πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν άνθρωποι που δεν πραγματοποίησαν ποτέ τα όνειρά τους. Ομως οι αριθμοί είναι αδιάψευστοι μάρτυρες των απωλειών σε ανθρώπινες ζωές που χάνονται στην άσφαλτο. Την περίοδο 2004-2014 περίπου 14.665 συνάνθρωποί μας έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους.

Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα συνιστά την πρώτη αιτία των θανατηφόρων τροχαίων (σε ποσοστό 9,5%), ενώ η απόσπαση προσοχής του οδηγού ακολουθεί κατά πόδας (με 6,1%). Αξιοσημείωτο ωστόσο είναι το γεγονός πως δύο στα τρία τροχαία (67,4%) συμβαίνουν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Τα ΙΧ έχουν την «τιμητική» τους στην πρόκληση θανατηφόρων ατυχημάτων, αφού σε σύνολο 328 περιστατικών, τα 158 οφείλονται σε αυτοκίνητα και τα 121 σε μοτοσικλέτες.

Τα θύματα είναι συνήθως οι οδηγοί, δεν λείπουν όμως και τα ατυχήματα με θύματα πεζούς που απλώς έτυχε να βρίσκονται τη λάθος ώρα, στον λάθος τόπο...

Και για όσους ρίχνουν στο... νεαρόν της ηλικίας την ευθύνη των περισσότερων τροχαίων, θα πρέπει να γνωρίζουν πως οι ηλικίες των 55+ μετρούν διπλάσιο αριθμό θυμάτων από την ηλικιακή ομάδα των 26-35 ετών. Πάντως στις ηλικίες 15-29 ετών τα τροχαία δυστυχήματα συνιστούν την πρώτη αιτία θανάτου παγκοσμίως, τη δεύτερη στις ηλικίες μεταξύ 5-14 ετών και την τρίτη στο γκρουπ 30-44 ετών.

Ετησίως χάνονται 1,2 εκατομμύριο άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο σε τροχαία, ενώ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, δύο άνθρωποι χάνουν κάθε μέρα τη ζωή τους στον δρόμο και άλλοι τρεις μένουν ανάπηροι.

Ωστόσο, οι στατιστικές της τελευταίας δεκαετίας έχουν και μια ελπιδοφόρα παράμετρο: την κατακόρυφη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων κατά 53% και των σοβαρών τραυματισμών κατά 55%. Πιο συγκεκριμένα, το 2004 793 συμπολίτες μας έχασαν τη ζωή τους, όταν ο αντίστοιχος αριθμός για το 2014 έφτανε τους 167. Μείωση που συνδέεται κατά κύριο με τον περιορισμό των μετακινήσεων (λόγω της οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα μας), αλλά και με τη βελτίωση της ασφάλειας των αυτοκινητοδρόμων.

Πάντως, τους πρώτους 9 μήνες του 2015 καταγράφηκε αύξηση των νεκρών και των σοβαρά τραυματιών σε τροχαία κατά 9,7% και 3,7% αντίστοιχα σε σχέση με το 2014. Αυτό το γεγονός αποδεικνύει πως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε αλλά αντιθέτως να εντείνουμε τις προσπάθειες για ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όλων των χρηστών του οδικού δικτύου. Τον ρόλο αυτό έχει αναλάβει το Ινστιτούτο για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων «Πάνος Μυλωνάς».

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η δεκάχρονη δράση του Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς

Ηταν 12 Μαΐου του 2005 όταν ο 22χρονος φοιτητής του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών Πάνος Μυλωνάς έχασε τη ζωή του σε ένα τροχαίο δυστύχημα στον δρόμο προς την Πάτρα, όπου σπούδαζε.

Το τραγικό αυτό συμβάν αποτέλεσε την αφορμή για την ίδρυση του Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς, που φέτος συμπλήρωσε δέκα χρόνια αδιάλειπτης δράσης στον χώρο της Οδικής Ασφάλειας.

Το έργο του, που έχει αναγνωριστεί όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Ζάππειο Μέγαρο παρουσία του προέδρου της Βουλής Νίκου Βούτση, του υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή, του υφυπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Παναγιώτη Σγουρίδη, του γενικού γραμματέα Δημόσιας Τάξης Δημήτρη Αναγνωστάκη κ.ά.

«Το Ι.Ο.ΑΣ. είναι πράγματι μοναδικό στο να αναδείξει το ζήτημα της οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα μέσα από εκστρατείες ενημέρωσης. Αλλά η βελτίωση της οδικής ασφάλειας έχει να κάνει επίσης και με ευρύτερη αλλαγή του συστήματος. Απαιτεί ενημέρωση της κοινής γνώμης, πολιτική βούληση και την υποστήριξη των κοινωνικών εταίρων, από τη βιομηχανία έως και την κοινωνία των πολιτών» επεσήμανε η πρόεδρος του Ινστιτούτου, κυρία Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά.

Συμπλήρωσε δε πως για τα επόμενα χρόνια στόχος του Ι.Ο.ΑΣ. είναι η στενή συνεργασία με θεσμικούς φορείς, πανεπιστήμια, εταιρείες και ενώσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπαίδευση των μαθητών (μέσω προγραμμάτων προσαρμοσμένων σε κάθε ηλικία), των γονιών τους αλλά και των εκπαιδευτικών.

Βράβευση
«Επιδίωξή μας είναι η αλλαγή της κουλτούρας οδηγικής συμπεριφοράς, ώστε να ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς τροχαία δυστυχήματα» τόνισε η κυρία Δανέλλη-Μυλωνά.

Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν οι «Τροχονόμοι της Χρονιάς», οι εθελοντές που ξεχώρισαν, ενώ υπήρχε και έκθεση των εφαρμογών, προγραμμάτων, αλλά και του εξοπλισμού που διαθέτει το Ινστιτούτο.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΑΡΙΝΟΥ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
15/03/2016

Ερευνα δείχνει πόσο αφηρημένοι οδηγοί είναι οι Αμερικάνοι αλλά και πόσο επικίνδυνη είναι η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την διάρκεια της οδήγησης. Αίσθηση προκαλεί ότι το να τρως ή ακόμα να βάφεσαι ενώ οδηγείς δεν είναι τόσο επικίνδυνο.

Μέχρι τις αρχές του 2000, στις ΗΠΑ υπήρχαν λιγότεροι θάνατοι από αυτοκινητιστικά δυστυχήματα σε σχέση με άλλες αναπτυγμένες χώρες. Αυτό άλλαξε. Αν μετρήσει κάποιος τους θανάτους σε τροχαία ανά 100.000 κατοίκους, οι ΗΠΑ αυτήν την στιγμή βρίσκονται στην 17η θέση από τα 29 κράτη με υψηλά εισοδήματα για τα οποία υπάρχουν μετρήσιμα και καταγεγραμμένα δεδομένα. Οι ΗΠΑ «χάνουν» από το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, της Φιλιππίνες, και το Μπρουνέι, σύμφωνα με την Αριαν Μάρσαλ στο citylab.

Τι άλλαξε από τότε; Οι ερευνητές από το Virginia Tech Transportation Institute (VTTI) έχουν την δική τους θεωρεία: Οι αμερικάνοι οδηγοί έχουν γίνει απλά χειρότεροι στην οδήγηση. Μία έρευνα που δημοσιεύτηκε στη εθνική Ακαδημία Επιστημών τον περασμένο μήνα, αναφέρει ότι η προσοχή όσων οδηγούν επιβατικά οχήματα, αποσπάται περισσότερες από τις μισές φορές που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Αυτό διπλασιάζει τον κίνδυνο ατυχήματος. Σχεδόν το 70% των ατυχημάτων που ανέλυσαν οι ερευνητές είχαν σχέση με κάποιο είδος «παρατηρήσιμης απόσπασης προσοχής».

«Τα αποτελέσματα είναι σημαντικά, επειδή παρατηρούμε έναν νεότερο πληθυσμό οδηγών, εφήβων, που είναι πιο επιρρεπείς στο να ασχοληθούν με πράγματα που τους αποσπούν την προσοχή όσο οδηγούν», αναφέρει σε δήλωσή του ο Τομ Ντίνγκους, ο υπεύθυνος ερευνητής της έρευνας και διευθυντής του VTTI. Και προσθέτει ότι η ανάλυσή τους δείχνει ότι αν δεν πάρουμε μέτρα στο προσεχές μέλλον για να μειώσουμε τις ενέργειες που μας αποσπούν την προσοχή μέσα σε ένα όχημα, αυτοί που θα αντιπροσωπεύσουν την επόμενη γενιά οδηγών θα συνεχίσουν να αποτελούν κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων.

Και φυσικά ο βασικός ένοχος είναι το κινητό τηλέφωνο. Οχι βέβαια η συσκευή αλλά ο ιδιοκτήτης της. Για να ολοκληρώσουν την ανάλυσή τους, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ένα μεγάλο, άνευ προηγουμένου, σύνολο δεδομένων φυσικής οδήγησης, που επιχορηγήθηκε από την κυβέρνηση: περισσότεροι από 3.500 συμμετέχοντες συμφώνησαν να αφήσουν τους ερευνητές να τοποθετήσουν κάμερες, αισθητήρες, ακόμα και ραντάρ μέσα στα οχήματά τους. Επίσης, οι ερευνητές μπορούσαν να εντοπίζουν τα οχήματα και να καταγράφουν την συμπεριφορά των οδηγών οπουδήποτε και αν κινούνται, για μια περίοδο τριών χρόνων. Με αυτόν τον τρόπο οι ερευνητές παρατήρησαν ακριβώς τι συμβαίνει πριν από ένα ατύχημα, καταγράφοντας παραπάνω από 56 εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης.

Και σε αυτά τα τρία χρόνια παρατήρησης είδαν κινητά τηλέφωνα. Πολλά κινητά τηλέφωνα. Παρατήρησαν τους οδηγούς να καλούν με το κινητό τους το 0,14% του συνολικού χρόνου παρατήρησης, κάτι που ανέβασε τις πιθανότητες ατυχήματος κατά 12% σε σχέση με τους οδηγούς που ανήκουν στην κατηγορία «υποδειγματικής οδήγησης». Οδηγούς, δηλαδή, που ενώ οδηγούν βρίσκονται σε κατάσταση επαγρύπνησης, νηφαλιότητας και προσοχής. Περισσότεροι οδηγοί έστειλαν μηνύματα, κατά 1,91% του συνολικού χρόνου εκτοξεύοντας τις πιθανότητες ατυχήματος. Κατά 3,24% επί του συνολικού χρόνου παρατηρήθηκε ότι οι οδηγοί μίλαγαν στο τηλέφωνο διπλασιάζοντας το ρίσκο ατυχήματος. Ενώ το να προσπαθήσει κάποιος να πιάσει το κινητό του όσο οδηγεί, πολλαπλασιάζει επί πέντε τις πιθανότητες να βρεθεί σε ατύχημα.

Το τηλέφωνο δεν είναι ο μοναδικός ένοχος. Οι ερευνητές παρατήρησαν ακόμα, ότι οι οδηγοί που μιλούσαν με έναν έφηβο ή ενήλικο συνεπιβάτη κατά 14,6 επί του συνολικού χρόνου παρατήρησης, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες ατυχήματος κατά 1,4%. Μικρό ποσοστό αλλά εξίσου ενδιαφέρον. Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι το να μιλάς με έναν ενήλικο επιβάτη στο μπροστινό κάθισμα μπορεί να έχει «προστατευτική επίδραση», μειώνοντας το ρίσκο ατυχήματος ακόμα και όταν οι οδηγοί ανήκουν στην κατηγορία «υποδειγματικής οδήγησης». Οι ερευνητές θεωρούν ότι αυτό συνέβη επειδή δεν μπόρεσαν να καταγράψουν όλες τις συζητήσεις και έτσι υπερεκτιμούν την επικινδυνότητα των συζητήσεων ή επειδή υπερ-δειγμάτισαν εφήβους οδηγούς. Παλιότερες έρευνες έχουν δείξει ότι οι νεαροί και άπειροι οδηγοί είναι ιδιαίτερα κακοί στο να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα όταν οδηγούν. Γι’ αυτό οι επιβάτες καλό θα ήταν να μην ενοχλούν τους έφηβους οδηγούς.

Αλλη μια επικίνδυνη απόσπαση της προσοχής, είναι το να οδηγούμε συναισθηματικά φορτισμένοι. Οι ερευνητές παρατήρησαν οδηγούς να βρίσκονται σε αυτήν την κατάσταση (να είναι λυπημένοι ή να κλαίνε) μόνο το 0,2%  επί του συνολικού χρόνου παρατήρησης αλλά κάτι τέτοιο αυξάνει τις πιθανότητες ατυχήματος κατά 1.000%.

Θα σας φανεί περίεργο αλλά το να βάζει κάποια μέικ απ, δεν είναι τόσο επικίνδυνο όσο φαίνεται σύμφωνα με όσα παρατήρησαν οι ερευνητές. Το να τρώει και να πίνει κάποιος (μη αλκοολούχα ποτά) δεν προκαλεί μεγάλες αλλαγές στις πιθανότητες ατυχήματος. Παρόλα αυτά, οι συνετοί οδηγοί καλύτερα να απολαμβάνουν τα γεύματά τους προτού βρεθούν σε εθνικές οδούς.

Επίσης, το να έχει κάποιος πιει πριν οδηγήσει είναι αρκετά επικίνδυνο. Χρήση αλκοόλ και φαρμάκων/ναρκωτικών παρατηρήθηκε στο 0,1% επί του συνολικού χρόνου παρατήρησης αλλά ανέβασε το ρίσκο ατυχήματος κατά 40%!

Οι θάνατοι σε τροχαία μειώθηκαν στις ΗΠΑ περισσότερο χάρη στην βελτιωμένη ασφάλεια των οχημάτων και στη καλύτερη σήμανση των δρόμων. Παρόλα αυτά, το 2013, 32.719 άνθρωποι πέθαναν στους αμερικάνικους δρόμους. Οι ερευνητές από το VTTI υπολογίζουν ότι το 36% των ατυχημάτων – τα τέσσερα εκατομμύρια από τα έντεκα εκατομμύρια των ατυχημάτων που γίνονται κάθε χρόνο – θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν δεν υπήρχε κάτι να τους αποσπά την προσοχή. Η αυστηρή εφαρμογή των κανόνων θα μπορούσαν να κάνουν την διαφορά.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Αρχίατρος:
Εμείς έχουμε περάσει σε Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος (aka ηλιθιότητας), συχνά βλέπεις κόσμο να γράφει... μηνύματα ενώ οδηγεί, να ποστάρει στο facebook ή να διαβάζει απ΄το fb !

Καταλαβαίνω ότι για τον περισσότερο κόσμο η οδήγηση είναι μια πολύ βαρετή διαδικασία κι την κάνουν σαν αγγαρεία, αλλά εδώ μιλάμε ότι τα τροχαία ατυχήματα έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα, κι τα πράγματα έχουν χειροτερέψει τα τελευταία χρόνια ελέω κρίσης, με την εύκολη δικαιολογία της ανέχειας κι την καταφανή παραβίαση του ΚΟΚ, τα ασυντήρητα αυτοκίνητα, την ελλιπή αστυνόμευση κτλ

Φρονώ ότι η Πολιτεία αδιαφορεί επιδεικτικά για το τεράστιο αυτό πρόβλημα που έχει εξελιχθεί σε μέγιστο εθνικό θέμα, ενώ οι παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν είναι στοχευμένες κι όχι υψηλού κόστους:

- ενεργοποίηση των καμερών ελέγχου κυκλοφορίας στην Αθήνα κι τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα. Είναι αδιανόητο να κάνεις βαριές τροχαίες παραβάσεις (παραβίαση Stop, ερυθρού σηματοδότη κτλ) στο ΚΕΝΤΡΟ της Αθήνας κι να το ξεπερνάς χωρίς κυρώσεις.
Ο τροχονόμος είναι για για περιορισμένο χρονικό διάστημα στον δρόμο, τον έχεις το πρωϊ, θα τον αποσύρεις το μεσημέρι, πρέπει να τον πληρώσεις υπερωρίες κτλ. Η κάμερα θα είναι 24h το 24ωρο εκεί, θα καταγράψει, κι θα φωτογραφίσει.
Το ζήτημα ΔΕΝ είναι οικονομικό, δλδ να βεβαιώσεις παραβάσεις κι πρόστιμα, θα εξηγήσω παρακάτω.

- η Τροχαία να χρησιμοποιεί αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες. Πόσο δύσκολο είναι να το πράξεις αυτό, κι να έχεις κάποια ΙΧ να ελέγχουν κάποιους τύπους που κάνουν αυτοσχέδιους αγώνες, επικίνδυνη οδήγηση κτλ ;

- αντί προστίμων, σε σοβαρές τροχαίες παραβάσεις (παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, STOP κτλ.), προτείνεται η καθιέρωση ολιγόμηνης κοινωνικής εργασίας σε νοσοκομείο ατυχημάτων, όπου θα ο παραβάτης θα έρχεται σε άμεση επαφή με τις συνέπειες των πράξεών του (βαριά τραυματισμένους, διαμελισμένους, ανάπηρους κτλ).

- να επιτραπούν (νομικά) οι κάμερες στα ταμπλό των αυτοκινήτων, γνωστές ως dash cams κι να λαμβάνονται υπόψιν στα δικαστήρια.
Είναι λογικό να μιλάμε για προσωπικά δεδομένα στον ΔΗΜΟΣΙΟ δρόμο όταν διαπράττονται πλημμελήματα ή κακουργήματα ;
Σε ποιά σοβαρή χώρα ισχύουν αυτά ;
Προφανώς δεν μπορείς να έχεις παντού κάμερες στους δρόμους, όμως ο νομοταγής πολίτης μπορεί να καταβάλλει ένα μικρό κόστος κι να είναι καλυμμένος σε περίπτωση που δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία σε κάποιο δικαστήριο.

Δεν υπάρχει ΟΥΔΕΜΜΙΑ δικαιολογία να οδηγείς μία μάζα από σίδερο βάρους 1-2 τόνων απερίσκεπτα, σε περίπτωση που προκληθεί σοβαρό τροχαίο, ο δράστης να πηγαίνει για ανθρωποκτονία εξ' αμελείας, να μην πω εκ προθέσεως (καθώς ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ τις επιπτώσεις της απερισκεψίας σου) με minimum χρόνο φυλάκισης τα 10 χρόνια.

Δεν πρέπει να υπάρχει κανένας οίκτος απ΄την κοινωνία για τέτοιες συμπεριφορές, ξεκινάς να πας στην δουλειά σου κι έρχεται ο άλλος πάνω σου (πιωμένος-μαστουρωμένος) κι σε σκοτώνει, γιατί να πέφτει στα μαλακά με έναν καλό δικηγόρο ;

-Εξελίξη της τελευταίας στιγμής-

Αντί αυστηροποίησης του νομικού πλαισίου, έχουμε ελάφρυνσή  του !

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση