Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.

<< < (12/17) > >>

schumifer:
Έχω την εντύπωση ότι είναι ευρωπαϊκός νόμος να βγαίνουν όλα τα αμάξια εδώ και κάποια χρόνια με τα Daylight Running Lights, αυτά τα συνήθως λεντ που δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Οπότε αργά η γρήγορα θα εκπολιτισθούμε

Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΈχω την εντύπωση ότι είναι ευρωπαϊκός νόμος να βγαίνουν όλα τα αμάξια εδώ και κάποια χρόνια με τα Daylight Running Lights, αυτά τα συνήθως λεντ που δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Οπότε αργά η γρήγορα θα εκπολιτισθούμε

--- Τέλος παράθεσης ---
   Πείτε με απολίτιστο αλλά προσωπικά με τρομάζουν** τα αναμμένα φώτα των αυτοκινήτων ντάλα μεσημέρι με ήλιο που να σε πονάνε τα μάτια. Σαν τους ενοχλητικούς που το βράδυ έχουν μόνιμα αναμμένους τους προβολείς (ή τους αναβοσβήνουν ενίοτε). Να μην πω για τα φώτα ομίχλης που είναι επίσης μόνιμα αναμμένα (που ξέρεις μπορεί να πέσει ξαφνικά ομίχλη και να μην προλάβουμε να τα ανάψουμε...).
   Τώρα αν είναι θέμα ασφάλειας πάω πάσο. Ας αγνοήσουμε τη φωτορύπανση (ίσως να προσθέσουμε και φωτάκια -όχι να το κάνουμε και γύφτικο- όπως πολλά φορτηγά για καλύτερα). Και θα τολμήσω να προσθέσω και τη χρήση φάρου ή σειρήνας (λίγο διαφορετική από ασθενοφόρο να μην γίνεται παρεξήγηση) που σίγουρα θα κάνει το πέρασμα του αυτοκινήτου αισθητό και αξέχαστο περιορίζοντας έτι περισσότερο τα τροχαία.
   Είμαι απολίτιστος...

   ** Το αισθάνομαι-αντιλαμβάνομαι κάτι ΣΑΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ (CAPS) ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

Αρχίατρος:
Το βασικό πρόβλημα είναι τα διάφορα μουφο-xenon των 30-50€. Αυτά σας τυφλώνουν και κανείς σε ΚΤΕΟ φυσικά δεν ασχολείται για να τα κόψει...
Τα LED DRL δεν τυφλώνουν, δεν έχουν τέτοια δέσμη.

Argirios Argiriou:
03/01/2020

Ούτε να είχαμε πόλεμο! Είκοσι νεκροί και 566 τραυματίες σε 503 τροχαία τον Δεκέμβριο στην Αττική.

Στοιχεία που συγκλονίζουν και μας μεταφέρουν σε εμπόλεμες ζώνες προέκυψαν από την μάστιγα των τροχαίων δυστυχημάτων. Αριθμοί βγαλμένοι από πολεμικό ρεπορτάζ κάπου στη Συρία ή στο Ιράκ. Όμως μιλάμε για την Αττική , για την πρωτεύουσα και η εικόνα σε παγώνει.

Είκοσι άτομα έχασαν τη ζωή τους και 566 τραυματίστηκαν (15 σοβαρά και 551 ελαφρά) σε 503 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, συνολικά, που σημειώθηκαν τον Δεκέμβριο 2019, στην περιοχή της Αττικής.

Σύμφωνα με την Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, τα κυριότερα αίτια των τροχαίων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Παράλληλα, το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή του Λεκανοπεδίου, βεβαιώθηκαν 20.657 παραβάσεις από τις οποίες οι 503 σε βαθμό πλημμελήματος.

Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

– 544 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 66 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος

– 2.349 ορίου ταχύτητας

– 243 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη

– 368 για χρήση κινητού τηλεφώνου

– 404 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας

– 421 για μη χρήση προστατευτικού κράνους

Πηγή ΑΠΕ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Αρχίατρος:
Γιατί δεν μπαίνουν κάμερες σε κεντρικές διασταυρώσεις και δρόμους ; είναι δυνατόν Κηφισίας και Ποσειδώνος να πιάνεις 120άρες και παραπάνω χωρίς κυρώσεις όταν δεν έχει κίνηση ;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση