Πριν λίγες μέρες έστειλα e-mail προς την υπηρεσία του e-ΔΑΠΥ - ένα προς τη γενική διεύθυνση, που αναφέρεται στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ κι ένα σε μια διεύθυνση από την οποία είχα λάβει απάντηση κάποτε και είναι η μόνη, που απαντά σε κάποιες περιπτώσεις. Το περιεχόμενο του e-mail το επισυνάπτω παρακάτω μαζί με την απάντηση που έλαβα (άμεσα) και την ανταπάντησή μου.
Το αρχικό e-mail είχε το παρακάτω περιεχόμενο:
...μέχρι τη διασύνδεση ΗΔΙΚΑ-ΔΑΠΥ (που ελπίζω να γίνει) θα ήταν χρήσιμο
να τοποθετηθούν στη φόρμα του e-ΔΑΠΥ μερικά πρόσθετα πεδία.
Συγκεκριμένα στη φόρμα υποβολής των επισκέψεων,
θα ήταν καλό να υπάρχει ένα textbox για τον αριθμό καταχώρησης (ο Α/Α)
και 2 κουμπιά για πλοήγηση προς τα εμπρός ή πίσω στη λίστα των ασθενών.
Πατώντας το κουμπί "εμπρός" να εμφανίζεται η καταχώρηση με τον αριθμό που
ακολουθεί αυτόν που υπάρχει στο textbox.
Αντίστοιχα με το "πίσω". Και τέλος όταν γίνεται "αποθήκευση" να καταχωρείται στη θέση που αναφέρεται στο textbox.
Συμπληρωματικά το textbox αριθμού καταχώρησης θα μπορούσε να συνοδεύεται από button "μετάβασης" ή να πηγαίνει
κανείς απ'ευθείας πατώντας 'enter'.
Με το τρέχον σύστημα αναζήτησης είτε θα πρέπει να κάνει κανείς ακόμα και 20 κλικ για να φτάσει
στην επιθυμητή καταχώρηση είτε θα πρέπει να εισάγει αναλυτικά στοιχεία (πχ ΑΜΚΑ και ημερομηνία),
που και στις 2 περιπτώσεις είναι χρονοβόρα διαδικασία ακόμα και για αυτοματοποιημένες καταχωρήσεις.
Θα ήθελα παρακαλώ μια απάντηση για τη βελτίωση ή όχι της φόρμας προκειμένου να προγραμματίσω τα
σχετικά με τον επόμενο μήνα. Προς το παρόν κυρίως λόγω αυτής της δυσλειτουργίας δεν καταχωρώ
προγραμματισμένες επισκέψεις.Η απάντηση που έλαβα την επόμενη εργάσιμη ήταν η εξής:
Καλημέρα σας.Στα πλαίσια της σύμβασης συνεργασίας σας με τον ΕΟΠΥΥ είναι απαραίτητο να ακολουθείτε τις οδηγίες της Διοίκησης περί αποζημίωσης των δαπανών και διαφανούς ενημέρωσης των ασφαλισμένων.
Η αναζήτηση γίνεται άμεσα με επιλογή κατάλληλων φίλτρων (πχ Εκτελεσμένες, Προγραμματισμένες, ΑΜΚΑ κλπ). Επιπλέον, στη περίπτωση εκτέλεσης προγραμματισμένης επίσκεψης πραγματοποιείτε απλή αλλαγή της ένδειξης στην υφιστάμενη καταχώρηση. και η ανταπάντηση, που έστειλα και για την οποία δεν έχω λάβει απάντηση (προφανώς δεν θα λάβω) :
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, αλλά μάλλον δεν σας εξήγησα επαρκώς το πρόβλημα.
Το πρόβλημα είναι ότι για να φτάσουμε στο σημείο της αλλαγης της ένδειξης της επίσκεψης σε εκτελεσμένη (που πράγματι γίνεται πολύ απλά) μπορεί να χρειαστούν από 4 ως 44 κλικ ανάλογα με τη θέση του επισκέπτη ή μπορεί να χρειαστεί να πληκτρολογούμε στοιχεία όπως ο ΑΜΚΑ και η ημερομηνία ώστε να εντοπιστεί η επίσκεψη. Αυτό δεν θα ήταν πρόβλημα αν χρειαζόταν να γίνει 1-2 ή 3 φορές, αλλά πρέπει να γίνει 400 φορές, είναι χρονοβόρο και θα μπορούσε να διευκολυνθεί με κάτι τόσο απλό στην εφαρμογή όπως αυτό που σας πρότεινα, που φαντάζομαι ότι δεν χρειάζεται πάνω από 15 λεπτά για να τοποθετηθεί και να ελεγχθεί ότι λειτουργεί σωστά.
Η δε αναφορά μου στη μη καταχώρηση ραντεβού αναφερόταν στο γεγονός ότι δεν έχω κλείσει ραντεβού σε ασφαλισμένους κι όχι στην ίδια την καταχώρηση των ραντεβού στο σύστημα. Προς το παρόν (και σίγουρα γι'αυτό το μήνα) οι ασφαλισμένοι προσέρχονται χωρίς προσυνεννόηση στο ιατρείο.Πιστεύω ότι η αναγραφή του ΑΜΚΑ από εδώ κι από εκεί καθυστερεί αρκετά τη διαδικασία της επίσκεψης.
Για τα e-ΔΑΠΥ έχω φτιάξει μια εφαρμογή, που τα καταχωρεί αυτόματα. Όμως με την μεταβολή της επίσκεψης τα πράγματα περιπλέκονται και απαιτείται και περισσότερος προγραμματιστικός χρόνος και πραγματικός χρόνος εκτέλεσης (αφού θα χρειαστούν πολλά επιπλέον κλικ - αναμονή ανταπόκρισης κτλ).
Πέρα από το γεγονός ότι δεν θα έπρεπε καν να καταχωρούμε επισκέψεις από τη στιγμή που αυτές βρίσκονται σε real-time στην ΗΔΙΚΑ,
πιστεύετε ότι είναι παράλογη πρόταση;
Από χθες μάλιστα στο e-ΔΑΠΥ βγαίνει κι ένα μήνυμα ότι από τις 22-23 του Απριλίου (δεν θυμάμαι ακριβώς) δεν θα γίνεται καταχώρηση επισκέψεων, αν δεν ολοκληρωθεί στην ίδια ημερομηνία. Οπότε φαντάζομαι ότι αν κάποιος εργάζεται μέχρι αργά ή αν πχ πρέπει να πάει κάπου (σε επίσκεψη ή μια βόλτα βρε αδερφέ) να φροντίσει να τελειώσει νωρίς, αλλίως πάπαλαααα...
Υπάρχει βέβαια και περίπτωση να τα καταχωρεί την ίδια στιγμή της επίσκεψης, οπότε να υπολογίζουμε κι άλλο χρόνο επίσκεψης ανά ασφαλισμένο. Μήπως όμως τελικά αφού θα ασχολούμαστε μόνο με τον υπολογιστή, να εκτελούμε και τις επισκέψεις μέσω skype, να μην ταλαιπωρείται κι ο ασφαλισμένος πέρα δώθε;