ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Θέματα Ειδικευομένων
Εξετάσεις ειδικότητας - Έως πότε αυτή η ανοχή εκ μέρους σας συνάδελφοι;;;;
EzeΤΡΟΛ:
Δυστυχώς, ο @mathusalas άλλαξε ύφος γραφής σε σχέση με το γλαφυρό, λογοτεχνικού περιεχομένου πρώτο ποστάρισμά του και δεν είμαι πλέον σε θέση να τον διαβάζω ή να τον παρακολουθήσω.
Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΓια δώσε ένα παράδειγμα πως θα οργάνωνες την εφαρμογή του...
--- Τέλος παράθεσης ---
Δημήτρη, μου αρκούν οι βαθμοί των εξεταστών απ'όλες τις εξεταστικές επιτροπές. Εάν είχα και διαχρονικά, εντός 3-τίας ή και 5-ετίας, τα αντίστοιχα δεδομένα, τότε η μελέτη θα αποκτούσε και ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε ότι αφορά στην αξιοπιστία των εξετάσεων.
Το θέμα είναι ποιος τα δίνει !;!;!; ::)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η όλη επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων θα διαρκέσει το πολύ 2-3 ώρες.
--- Τέλος παράθεσης ---
Οι γραπτές εξετάσεις είναι κοινό γραπτό από θέματα τριών εξεταστών. Στις προφορικές συνήθως οι εξεταζόμενοι περνάνε και από τους τρεις εξεταστές ξεχωριστά και δέχονται ξεχωριστές ερωτήσεις. Συνεπώς δεν έχεις ξεχωριστή βαθμολόγηση από τρεις εξεταστές στο ίδιο ερώτημα-αντικείμενο. Πως σκέφτεσαι την μέθοδο;
Γ.Κτιστάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΟι γραπτές εξετάσεις είναι κοινό γραπτό από θέματα τριών εξεταστών. Στις προφορικές συνήθως οι εξεταζόμενοι περνάνε και από τους τρεις εξεταστές ξεχωριστά και δέχονται ξεχωριστές ερωτήσεις. Συνεπώς δεν έχεις ξεχωριστή βαθμολόγηση από τρεις εξεταστές στο ίδιο ερώτημα-αντικείμενο. Πως σκέφτεσαι την μέθοδο;
--- Τέλος παράθεσης ---
Θα πρόσθετα με βαθμολογία για το σύνολο των απαντήσεων ( Και όχι ο καθένας να βαθμολογεί τις δικές του) από τον καθένα εξεταστή χωριστά και να βγαίνει ο μέσος όρος. Επί μεγάλων αποκλίσεων στην βαθμολόγηση, επανεκτίμηση του γραπτού και από τους τρις μαζί με παρουσία του εξεταζόμενου. Φυσικά και ο ένας δεν θα γνωρίζει την βαθμολογία του άλλου. Ανάλογα στα προφορικά να βγαίνει μέσος όρος και όχι να κόβεσαι από έναν εξεταστή. Ίσως θα ήταν δίκαιο στα προφορικά οι εξεταζόμενοι να τραβούν ερωτήσεις από την ίδια δεξαμενή ερωτήσεων - πεδίων ανάπτυξης της επιστημονικής τους γνώσης - δεξιοτήτων , που θα έχει φτιάξει ο κάθε εξεταστής κατά την κρίση του μέσα στα πλαίσια του αντικειμένου της Γενικής ιατρικής.[για έμενα μπορεί να θεωρηθεί ότι μπορεί να υπάρξει εσκεμμένη καλή ή κακή βαθμολογία(με επιλογή ανάλογων ερωτήσεων) ανάλογα με το πώς θα σε "πάρει" ο εξεταστής ή εάν σε γνωρίζει ή όχι ή και άλλο). Θα μπορούσε βέβαια και στα προφορικά να ήταν μαζί και οι τρις εξεταστές και ο καθένας να βαθμολογούσε στο ίδιο ερώτημα- δεξιότητα που θα τραβούσε τυχαία από την δεξαμενή.
Να δημιουργηθούν και άλλες επιτροπές εάν είναι δυνατό σε κάθε περιφέρεια.
medicus:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΓια δώσε ένα παράδειγμα πως θα οργάνωνες την εφαρμογή του...
--- Τέλος παράθεσης ---
Δημήτρη, μου αρκούν οι βαθμοί των εξεταστών απ'όλες τις εξεταστικές επιτροπές. Εάν είχα και διαχρονικά, εντός 3-τίας ή και 5-ετίας, τα αντίστοιχα δεδομένα, τότε η μελέτη θα αποκτούσε και ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε ότι αφορά στην αξιοπιστία των εξετάσεων.
Το θέμα είναι ποιος τα δίνει !;!;!; ::)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η όλη επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων θα διαρκέσει το πολύ 2-3 ώρες.
--- Τέλος παράθεσης ---
Οι γραπτές εξετάσεις είναι κοινό γραπτό από θέματα τριών εξεταστών. Στις προφορικές συνήθως οι εξεταζόμενοι περνάνε και από τους τρεις εξεταστές ξεχωριστά και δέχονται ξεχωριστές ερωτήσεις. Συνεπώς δεν έχεις ξεχωριστή βαθμολόγηση από τρεις εξεταστές στο ίδιο ερώτημα-αντικείμενο. Πως σκέφτεσαι την μέθοδο;
--- Τέλος παράθεσης ---
Αρκούν οι γραπτές εξετάσεις, για αρχή. Επειδή τα θέματα είναι κοινά και οι ερωτήσεις πηγάζουν από 3 εξεταστές, μπορούμε να διερευνήσουμε τυχόν μεροληψία, τόσο "μέσα" στους κριτές(ή διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας ερωτήσεων ή διαρροή απαντήσεων ή και τα δύο) όσο και "μέσα" στους κρινόμενους(ή διαφορετικό επίπεδο γνώσεων ή διαρροή απαντήσεων ή και τα δύο).
Κατόπιν θα έκανα σύγκριση, μέσω του δείκτη Gini(γίνεται πανεύκολα και με Excel), της ομοιογένειας και των εξεταστικών κέντρων(δοκιμασία χωρικής ομοιογένειας) και της ίδιας εξεταστικής επιτροπής(δοκιμασία χρονικής ομοιογένειας) αλλά και των ίδιων, απορριφθέντων, εξεταζόμενων(δοκιμασία εσωτερικής ομοιογένειας).
Για το τέλος θα άφηνα την μέθοδο των Πολλαπλών Επαναληπτικών Μετρήσεων και της Εγκυρότητας να δώσουν την τελική απάντηση.
Όσο κινέζικα και αν ακούγονται όλα τα παραπάνω, είναι μέθοδοι που δεν χρειάζονται φουτουριστικούς υπερ-υπολογιστές ούτε πολλές και πολύπλοκες μεταβλητές. Αρκεί να ξέρουμε ποιος εξεταστής έχει βάλει ποιες ερωτήσεις και πως απάντησε ο κάθε εξεταζόμενος σε κάθε μία από αυτές. Έτσι απλά και όμορφα.
Το θέμα όμως είναι ότι με μία τέτοια απλή και γρήγορη διερεύνηση, μήπως ξεσκεπαστεί η προχειρότητα με την οποία είναι στημένες οι εξετάσεις και αντικατασταθεί το "υποκειμενικό" κριτήριο από αντικειμενικά. Δηλαδή το θέμα δεν είναι επιστημονικό είναι "φιλοσοφικό". Και όπως θα έλεγε και ένας χαρακτηριστικός νεο-Έλλην: "...το νόημα δεν είναι να κάνουμε ΠΠΠΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ* ανάλυση..." ;)
*ΠΠΠΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ (0:30)
mathousalas78:
Αν υπάρχει στο φορομ κάποιος από τους συναδέλφους που έδωσαν αυτές τις μέρες καλό θάταν να μας εκθέσει και αυτός τη γνώμη του γιατί προς το παρόν μόνο αυτοί που δεν πρέπει να ομιλούν σχολιάζουν..
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση