ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Θέματα Ειδικευομένων

Εξετάσεις ειδικότητας - Έως πότε αυτή η ανοχή εκ μέρους σας συνάδελφοι;;;;

<< < (8/22) > >>

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςTo pool ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, καταργεί την υποκειμενικότητα των μελών της εξεταστικής επιτροπής και περιορίζει κατά πολύ τις εξουσίες της.

--- Τέλος παράθεσης ---

Είναι πρόβλημα αυτό; Η εξεταστική επιτροπή είναι για να επιλέξει ερωτήσεις από αυτό το pool και για να δει τις δεξιότητες του εξεταζομένου αμέσως μετά.
Είναι πολύ εύκολο να αναδυθούν ασυμβατότητες μεταξύ γραπτού προφορικού και να τεκμηριώσεις υπερβολές της προφορικής εξέτασης.
Βλέπω όμως ότι σε όσους τα έχουν με τις επιτροπές, τους αρέσει ο λαϊκισμός περί εισοδήματος της οικογένειας αλλά δεν τους αρέσει η αξιοκρατία και η αμεροληψία...

Όλοι αυτοί που φωνάζουν για τις επιτροπές όποτε το θυμούνται, που ασχολούνται με πόσες εργασίες έχουν και σε ποια ονόματα, με το ποιος τους έβαλε στην επιτροπή να υπενθυμίσω σε όλους το εκλεγμένο από γενικούς ιατρούς ΔΣ της ΕΛΕΓΕΙΑ για να κάνουν τις συγκρίσεις με τις επιτροπές:
Πρόεδρος: Μποδοσάκης-Πρόδρομος Μερκούρης (πρώην, από τα πλέον μακροβιότερα μέλη εξεταστικών επιτροπών Αθήνας-Θεσσαλονίκης)
Αντιπρόεδρος Α': Αθανάσιος Συμεωνίδης (επιτροπή Θεσσαλονίκης)
Αντιπρόεδρος Β': Στέλλα Αργυριάδου (επιτροπή Θεσσαλονίκης)
Γενικός Γραμματέας/Ταμίας: Αντώνιος Μπατίκας (αναπληρωτής επιτροπή Αθήνας)
Ειδικός Γραμματέας: Ανάργυρος Μαριόλης (επιτροπή Αθήνας)
Μέλη: Βίκυ Γκαρμίρη  (η μόνη συνάδελφος που δεν είναι σε εξεταστική επιτροπή) Νικόλαος Παπανικολάου (επιτροπή Αθήνας)

Όταν ψηφίζετε την επόμενη φορά σκεφτείτε το καλύτερα και μην φωνάζετε εκ των υστέρων.....

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος    Κύριοι ειλικρινά χαίρομαι που η αρχική μου τοποθέτηση έδωσε το έναυσμα για ένα ανοικτό και γόνιμο διάλογο,χωρίς βέβαια να αποκλειστούν και περιπτώσεις προστριβών ανάμεσα σε "αυλικούς" της επιτροπής και εμού προσωπικώς.Με γεμίζει αισιοδοξία το γεγονός ότι πολλοί από εμάς τους παλαιότερους συναδέλφους αντιλαμβανόμαστε την πραγματική ουσία του προβλήματος και παρουσιάζουμε ρηξικέλευθες προτάσεις για μια αντικειμενική κρίση των νεώτερων συναδέλφων μας,που μειώνει ταυτόχρονα και τη μεροληψία των σημερινών επιτροπών η οποία μόνο ζημιά προκαλεί στη φήμη της ειδικότητάς μας.
   Έχει λοιπόν ουσία να καταλάβουμε ότι το να κόβεσαι στις εξετάσεις ειδικότητας έχει παρόμοια βαρύτητα με το ΠΟΙΟΣ σε κόβει και με ΠΟΙΑ διαδικασία.
  Για το συνάδελφο που αναφέρθηκε στις εργασίες κάθε μέλους της επιτροπής να πώ ότι εγώ προσωπικά αναφέρομαι σε 14 εργασίες εκ των οποίων οι 2 με το όνομα μου πρώτο(Φυσικά όλοι γνωρίζουμε τι γίνεται με τα ονόματα στις εργασίες).Τί λέτε;;;Δε θαπρεπε και εγώ να είμαι εξεταστής σε επιτροπή;;; ;D
  Για κάποιους μικρόψυχους που υποθάλπτουν ταπεινά ένστικτα αναφερόμενοι σε ψυχοθεραπείες,απογοητεύσεις για γκόμενες κλπ κλπ,θα τους απαντήσω με αυτό που ένα "πουλάκι"πριν λίγο μου σφύριξε με pm και τον οποίο καλώ να συμμετάσχει τη συζήτηση ο ίδιος:
 Mέλος της επιτροπής Αθηνών με εκλεπτυσμένο κοινωνικό προφίλ εξέτασε ΕΠΙΤΥΧΩΣ στις προφορικές εξετάσεις ειδικευόμενη του ΚΥ στο οποίο ήταν διευθυντής και η οποία νεόκοπη πλέον συνάδελφος είναι ειδικός στο ΚΥ που είναι πλέον ο ίδιος Διευθυντής!(Δε θα αναφερθώ σε ονόματα αν δεν επαληθεύσω την καταγγελία).Η εν λόγω συνάδελφος συμμετείχε για 1η φορά στη διαδικασία.Τυχαίο;;;

--- Τέλος παράθεσης ---
@μαθουσαλας78: Εγώ πάλι ακολουθώ την γνωστή ρήση του Σωκράτη: "Αν σε κλωτσήσει ένας γάιδαρος, θα του ανταποδώσεις την κλωτσιά;".

Γ.Κτιστάκης:
Δεν έχω πρόσφατη πληροφόρηση για το τι «θέματα» μπαίνουν τώρα στις εξετάσεις, αλλά μου έχει κάνει και έμενα εντύπωση το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας.
Δεν θέλω να υποστηρίξω την επιτροπή αλλά και ούτε να την κατηγορήσω, από την στιγμή που δεν γνωρίζω καταστάσεις. Όμως έχει καθοριστεί με περισσότερη σαφήνεια, από την εποχή που εγώ ήμουν εξεταζόμενος, το πλαίσιο  του εξεταστικού αντικείμενου και ίσως για αυτό να είναι πιο αυστηρή η επιτροπή. Εάν η επιτροπή ξεφεύγει από αυτό το πλαίσιο, να το καταθέσουν οι υποψήφιοι. Εάν είναι δύσκολα τα θέματα, τότε να εντατικοποιήσουν την μελέτη τους οι υποψήφιοι. Βέβαια πρέπει να συνεκτιμηθεί και το επίπεδο των υποψηφίων  για να κρίνουμε εάν τα θέματα είναι δύσκολα ή  όχι. Το να μπουν δικλίδες ασφαλείας για την αντικειμενικότητα της διαδικασίας, συμφωνούμε πιστεύω όλοι.

Θα παραθέσω και εγώ κάτι από την εμπειρία μου: ως φοιτητής τόλμησα και συμμετείχα, χωρίς την «απαιτούμενη» προετοιμασία σε προφορική εξέταση ενώπιων καθηγητού παθολογίας με την φήμη ενός από τους 2-3 δυσκολότερους της σχολής στην εξέτασή του. (για να πω την αλήθεια συμμετείχα αναγνωριστικά για την διαδικασία) Το αποτέλεσμα ήταν να με «περάσει», ενώ για άλλους συμφοιτητές μου που ήταν στο φουλ διαβασμένοι (με το δικό μου κριτήριο) να τους «κόψει». Στην διαμαρτυρία τους απάντησε:
-για μένα ότι το κάθε θέμα παρά το ότι δεν είχα διαβάσει αρκετά το αντιμετώπισα επαρκώς  ως ιατρός που απλά πρέπει να διαβάσει περισσότερο τα βιβλία. Χαρακτηριστικά είπε: «ότι γνωρίζει το κατέχει, αλλά κατέχει και το τί δεν γνωρίζει».
- Για τους άλλους είπε: «εσείς έχετε διαβάσει  αρκετά, αλλά νομίζετε ότι κατέχετε πράγματα αλλά δεν τα κατέχετε και απλά λέτε ότι γράφουν τα βιβλία, χωρίς να έχετε την δυνατότητα να χειριστείτε αυτήν την γνώση με ασφάλεια ως ιατροί και θεωρώ ότι αυτό είναι  επικίνδυνο για τον ασθενή σας στο αγροτικό που θα πάτε».
Με βάσει λοιπόν το κριτήριο που έβαζε ο συγκεκριμένος καθηγητής δεν επαρκούσε μόνο το να έχεις διαβάσει πολλούς τόμους, αλλά και το πώς χειριζόσουν αυτά που έχεις διαβάσει. Για τους φοιτητές αυτό θεωρούνταν πολύ δύσκολο.

Δ. Κουναλάκης:
Η συνήθης επιτυχία στις εξετάσεις της επιτροπής στην Αθήνα είναι της τάξης του 40% επί των εξεταζομένων. Στην τελευταία φορά, προχθές, πέρασε το 55%.
Εμένα το 40% μου φαίνεται υπερβολικό. Το 55% μάλλον κάτι δείχνει. Αλλά για να είμαστε αντικειμενικοί και δίκαιοι προσωπικά επιμένω ότι πρέπει τα θέματα να είναι από pool που κυκλοφορεί ελεύθερα και καταλαμβάνει όλη την ύλη.

Gatekeeper:
Εγώ πάλι πιστεύω πως το bottleneck πρέπει να βρίσκεται πριν την έναρξη της ειδικότητας.
Η διαδικασία έναρξης ειδικότητας σκληρή και επιλεκτική .
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης δεμένο και αυστηρό.
Αξιολόγηση κατα την διάρκεια της ειδικότητας υπό την μορφή πανελλαδικού midterm exam.
Οι τελικές εξετάσεις (board exams) τυπικές απο δεξαμενή θεμάτων.

mathousalas78:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΜια που γράφουμε όλοι τι γνωρίζουμε............ε όχι και ο Κουναλάκης αυλικός της επιτροπής!!!!!!!!!!!!!!! Πιθανά δεν γνωρίζουν όλοι καλά την ιστορία της Γενικής Ιατρικής στην Ελλάδα......
Αυτά που πολλοί τα λένε ανώνυμα τα έχει πει-και άλλα πολλά-σε ιστορικές Γενικές Συνελευσεις....

--- Τέλος παράθεσης ---
ο "αντικειμενικός" "συναδελφος" με τους κολαούζους του,που δηλώνει ανεξάρτητος,δε γνωρίζει τα θέματα αλλά γνωρίζει άριστα τα ποσοστά επιτυχίας στις χθεσινές εξετάσεις,τα οποία μάλιστα του φαίνονται και ικανοποιητικά..Μάλιστα,το είδαμε και αυτό.Και ποιου φερέφωνο είναι.Κλασσικός εγκάθετος κομματικός κλητήρας,εξυγιαντής(;) του συστήματος με pull(! :o :o) ερωτήσεων.Εγώ λέω να κάνει μια βουτιά στο pool και να pull the trigger,μπας και γλιτώσουμε.
Σένα πράγμα έχει πάντως δίκιο:Αρκετά ασχοληθηκα με τα γαιδούρια,ας ασχοληθώ και με τους ανθρώπους.
ΥΓ:Διορθώνω την άποψη περί επιστημονικών διαπιστεύσεων των μελών της επιτροπής.Απότι φαίνεται μια Κάρτα μέλους της ΕΛΕΓΕΙΑΣ σου ανοίγει όλες τις υπουργικές πόρτες!
Ντροπή σε όλους μας,μια πιο πολύ σε κείνους! :D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση