ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Θέματα Ειδικευομένων

Εξετάσεις ειδικότητας - Έως πότε αυτή η ανοχή εκ μέρους σας συνάδελφοι;;;;

<< < (20/22) > >>

Gatekeeper:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΠιστευω πως τα Νοσοκομεια των οποιων οι ειδικευόμενοι "κόβονται" 3 φορές , πρέπει να παύουν να εκπαιδεύουν ειδικευόμενους επι διετία.

--- Τέλος παράθεσης ---

Ή να προσφέρουν μαθήματα εκμάθησης ελληνικών.

--- Τέλος παράθεσης ---

Κάτι ξέρεις, κάτι ξέρεις    ;)

ΑΡΗΣ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΠιστευω πως τα Νοσοκομεια των οποιων οι ειδικευόμενοι "κόβονται" 3 φορές , πρέπει να παύουν να εκπαιδεύουν ειδικευόμενους επι διετία.

--- Τέλος παράθεσης ---

Ή να προσφέρουν μαθήματα εκμάθησης ελληνικών.

--- Τέλος παράθεσης ---

Κάτι ξέρεις, κάτι ξέρεις    ;)

--- Τέλος παράθεσης ---

Ξέρω ότι η κατάσταση είναι τραγική και όλοι κάνουμε την πάπια. Σε σημείο που να κινδυνεύει το κύρος μιας ολόκληρης ειδικότητας.

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΠιστευω πως τα Νοσοκομεια των οποιων οι ειδικευόμενοι "κόβονται" 3 φορές , πρέπει να παύουν να εκπαιδεύουν ειδικευόμενους επι διετία.

--- Τέλος παράθεσης ---

...ή, εναλλακτικά, να αποκτήσουν κι εκείνα εκπροσώπους στην εξεταστική επιτροπή.
Είναι κοινώς γνωστό ότι ΚΥ με εξεταστές και συντονιστές, εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά επιτυχίας.

--- Τέλος παράθεσης ---

Και η φαλάκρα συσχετίζεται με το να φοράς παντελόνι και όχι φούστα και αυτό είναι στατιστικά σημαντικό.

Δεν νομίζω ότι φταίνε τα νοσοκομεία για τους ειδικευόμενους που τα επέλεξαν. Ούτε τα ΚΥ για έναν που έχει κοπεί 3 φορές στα γραπτά.

D-Michalis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν νομίζω ότι φταίνε τα νοσοκομεία για τους ειδικευόμενους που τα επέλεξαν. Ούτε τα ΚΥ για έναν που έχει κοπεί 3 φορές στα γραπτά.

--- Τέλος παράθεσης ---

Μπορεί όντως να μη φταίνε γι' αυτό. Για το πως εκπαιδεύουν όμως τους ειδικευόμενους? Και για το αν τους εκπαιδεύουν ή τους έχουν για τις τρύπες? (όλων των ειδικοτήτων βέβαια, απλά στη Γ.Ι. παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις γιατί τους ταιριάζει καλύτερα ο ειδικευόμενος Γ.Ι. για πολυμηχάνημα).

Και αν θέλαμε να κάνουμε στ’ αλήθεια εκπαίδευση, γιατί:
1.   Ποτέ δεν αξιολογήθηκε κανένα νοσοκομείο /Κ.Υ. / Τμήμα για το αν είναι ικανό να ασκεί?
2.   Αρνούμαστε επιτακτικά την συνεχή αξιολόγηση στην πορεία της ειδίκευσης, ώστε να αποχωρούν ή επαναπροσδιορίζουν ενδιαφέροντα οι ειδικευόμενοι στην πορεία και να φτάνουν στο τέλος, αν και εφ’ όσον είναι επαρκείς?
3.   Αρνούμαστε την σε κορμούς εκπαίδευση στην Γ.Ι?
4.   Αρνούμαστε την δημιουργία ενός ουσιαστικού συστήματος συντονισμού?
5.   Αρνούμαστε την επί της κλίνης εξέταση του ειδικευόμενου?
6.   Δεν εισάγουμε το θεσμό του παρατηρητή στις εξετάσεις?
7.   Δεν εισάγουμε την θεσμοθετημένη δια βίου εκπαίδευση και την αξιολόγηση για όλους και για όλα με προκαθορισμένα κριτήρια?
Και τόσα άλλα που θα οδηγούσαν σε ουσιαστική εκπαίδευση και αντικειμενική αξιολόγηση?

Απλά για να μπορούν άνθρωποι που με τεχνικές συζητήσιμες περνούσαν μαθήματα (έχοντας μεταγραφεί από το εξωτερικό, αφού ήταν πολύ μικροί να εισαχθούν στην Ελλάδα) να γίνονται οι διαχειριστές των πραγμάτων.
Άνθρωποι που απειλώντας και εξαναγκάζοντας ειδικευόμενους να δουλεύουν το υλικό, φτιάχνουν βιογραφικά και δημοσιεύσεις στο εξωτερικό χωρίς ούτε ένα yes γνώσεις ξένης γλώσσας, να μπορούν να αξιολογούν το ποιος θα φέρει την ειδικότητα.
Άνθρωποι που ποτέ δεν θα ενδιαφερθούν για την εκπαίδευση, να μπορούν να έχουν στρατούς προσωπικούς διεκπεραιωτών της λάντζας και των προσωπικών τους επιδιόξεων.
Και τέλος, άνθρωποι που «παλινόστησαν» να μπορούν να βρούν δουλειά, έστω και γιατρού (τι να κάνουμε, δουλειά είναι και αυτή !!!). Ένα ψυχικό ακόμη !!! Και ας μη ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία γόνων καθηγητάδων και πολιτικών δια αυτής της οδού έγιναν "επιστήμονες" στην ψωροκώσταινα και διάδοχοι φωστήρες των ενδόξων προγόνων τους.

Denominator:
Ποιοι από μας που έχουμε τίτλο ειδικότητας θέλουμε τη συνεχή αυτο- και ετερο- αξιολόγηση; Ποιοι από μας λέμε "δε βαριέσαι", ενώπιον των ευθυνών που έχουμε προς τους ασθενείς μας αλλά και τους άλλους συναδέλφους; Ποιοι από μας αφιερώσαμε χρόνο σε νέους συναδέλφους, κάτι που τόσο είχαμε ανάγκη όταν ήμαστε εκπαιδευόμενοι;
Νομίζω ότι η εκπαίδευση είναι δικαίωμα και υποχρέωση όλων μας. Αν δούμε το θέμα υπό αυτό το πρίσμα, πολλές από τις σημερινές φαινομενικά αδιέξοδες καταστάσεις θα αναιρεθούν προς όφελος όλων.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση