Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;
Οι ασθενείς καλούν στο τηλέφωνο του ιατρείου, το οποίο οπότε θέλω το εκτρέπω στη γραμματέα μου, τη Χρύσα (σε συγκεκριμένη και αποκλειστική γραμμή, οπότε απαντάει σαν να βρίσκεται στο ιατρείο μου).
Οδηγίες έχω δώσει ακριβώς όπως θα έδινα και σε μια "συμβατική" γραμματέα στο ιατρείο μου. Έχω χωρίσει αδρά τις επισκέψεις σε μικρές και μεγάλες, με τις ανάλογες οδηγίες. Ρωτάει το λόγο της επίσκεψης και κρατάει τον ανάλογο χρόνο (τις περισσότερες φορές με απόλυτη επιτυχία). Τα ραντεβού που κλείνει τα βλέπω σε real time στο ημερολόγιο σε pc και κινητό (και εκείνη αυτά που κλείνω εγώ). Αν δω κατι που πιστεύω ότι θα χρειαστεί διαφορετικό χρόνο, το διορθώνω. Και αν ειναι κατι επείγον ή πρεπει να απαντήσει σε κάποια ερώτηση που δεν γνωρίζει (πράγμα σπάνιο), επικοινωνούμε γραπτά μέσω skype (νομίζω πολύ καλύτερο και πιο διακριτικό απο το να με διέκοπτε μια "συμβατική" γραμματέας χτυπώντας μου την πόρτα ή οτιδήποτε άλλο).
Προσωπική μου άποψη: τηλε-γραμματέας δαγκωτό (μιλώντας τουλάχιστον για τη δική μου)!