Για να ακριβολογούμε πέρασαν 3 από τους 20 εξεταζόμενους, εκ των οποίων οι 2 ήταν συνάδελφοι από Κύπρο και ο 3ος είναι ο ταμίας της Ελληνικής Εταιρείας Ερευνας και Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας , ένας εκ των "συγγραφέων΄του βιβλίου Συνήθων Παθήσεων στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (Δες Σκληρός) , άρα, κατά την ταπεινή μου γνώμη όταν οι εξεταστές λένε ότι ο μέσος όρος των γραπτών κυμάνθηκε στο 35 !!!! και όλοι οι επιτυχόντες ανήκουν σε ειδική κατηγορία, η αποτυχία ήταν 100% , ενώ στην αντίπερα όχθη της Θεσσαλονίκης πέρασε το 90% , τα συμπεράσματα δικά σας..........
Σε αυτές τις περιπτώσεις εφαρμόζουμε το
τεστ καλής προσαρμογής(Goodness of Fit Test)*, με το οποίο ερευνούμε κατά πόσο η κατανομή των αποτελεσμάτων προσαρμόζεται σε μία θεωρητική, δεδομένη και επιλεγμένη. Εδώ μπορούμε να εφαρμόσουμε τόσο το μοντέλο της θεωρητικής όσο και της πιθανοθεωρητικής κατανομής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ορθότερο να χρησιμοποιηθεί η πιθανοθεωρητική μέθοδος με εφαρμογή του Bootstrapping.
Εάν δεν υπάρχουν στοιχεία από παλαιότερες εξεταστικές τότε χρησιμοποιούμε το μοντέλο της θεωρητικής.
Σε κάθε περίπτωση θα βελτιστοποιήσουμε τα αποτελέσματά μας κάνοντας χρήση και από δεδομένα άλλων εξεταστικών επιτροπών στο υπόλοιπο του Ελλαδικού χώρου.
Όπως, όμως, μας παρουσιάζεις τα αποτελέσματα έχουμε, στατιστικώς, σίγουρα "νοθευμένη" εξεταστική με αίτιο εξωγενή παράγοντα και όχι την "τύχη". Και επειδή οι φυσικοί παράγοντες, που μπορούν να επηρεάσουν μία ομάδα εξεταζομένων(π.χ. θερμοκρασία δωματίου, χρονική πίεση, επιδημική νόσος κ.α.) παράγει σίγουρα μία κανονική κατανομή, τότε εύκολα μπορούμε να καταλήξουμε, και από στατιστικής πλευράς, στο συμπέρασμα ότι οι εξεταστές δημιούργησαν
ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ το πρόβλημα.
*