Έχω και την σύζυγο γιατρό στο ίδιο ιατρείο και το ιατρείο δουλεύει κάθε μέρα πρωι-βράδυ με μεγάλο όγκο ασθενών.
Προσωπικά, έχω περάσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους ασθενείς:
Έχω μια γραμματέα που την εμπιστεύομαι, και έχει αναλάβει αυτή τα ραντεβού, τα που βρίσκεται το ιατρείο, πως λειτουργεί ο ΕΟΠΥΥ, πως εκτελούνται οι τρίμηνες, κλπ. Όποιος με πάρει για τέτοιο θέμα, τον στέλνω στη γραμματέα, και δεν το κουβεντιάζω. Βάζω κάθε σημείωση στο ηλεκτρονικό φάκελο για καθετί που μπορεί να χρειαστεί σε κάθε ασθενή και τελειώνει η υπόθεση. Θα υπάρξουν απορίες, θα υπάρξουν πράγματα που δεν μπορεί να τα χειριστεί, αλλά είναι η εξαίρεση. Εννοείται ότι τηλεφωνήματα τέτοιου είδους στο κινητό, παραπέμπονται στη γραμματέα και τέλος. Σαφώς, τα μηνύματα στο τηλέφωνο, βοηθούν στο να πάρει ο ασθενής οδηγίες τις ώρες που το ιατρείο είναι κλειστό, όπως είδατε Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή
ΕίσοδοςΤο θέμα της "τηλειατρικής" είναι ένα θέμα. Το τηλέφωνο μου είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο και το απαντώ εκτός εάν για χ λόγους αδυνατώ να απαντήσω και στη μάνα μου. Τα γραφειοκρατικά τηλεφωνήματα είναι όπως είπα παραπάνω υπόθεση-παραπομπή 10 δευτερολέπτων. Σε ένα ασθενή που έρχεται στο ιατρείο, όλες του οι εξετάσεις καταχωρούνται στον ηλεκτρονικό φάκελο, τα φάρμακα έχουν "τραβηχτεί" από την συνταγογράφηση και είναι διαθέσιμα άμεσα. Δεν θα αρνηθώ να του απαντήσω σε κάποιο του πρόβλημα. Μπορεί να υπάρχει τσαμπατζιλίκι αλλά προσωπικά το θεωρώ ότι πρέπει να το κάνω. Σε κάποιο ασθενή που δεν έχω τίποτα στα χέρια μου, είναι μάλλον επικίνδυνο να κάνω τηλεδιάγνωση και σχεδόν πάντα η οδηγία μου είναι να επισκεφτεί κάποιο γιατρό αν για κάποιο λόγο δεν μπορεί να επισκεφτεί εμένα.....
Το επόμενο βήμα που σκέφτομαι μόλις τελειώσω κάποια πράγματα που θέλω ακόμη να φτιάξω στον ηλ. φάκελο είναι μια εφαρμογή για το κινητό που να μου επιτρέπει να έχω το profil του ασθενή σε εφαρμογή στο κινητό, λαμβάνοντας στοιχεία από το ιατρείο.