Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Αποσπάσματα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο
Θα σωζόταν αν φορούσε ζώνη; Δεν θα μάθουμε ποτέ.
Αρχίατρος:
Αρχίατρος:
Μια και δεν υπάρχει άλλο νήμα για την Οδική Ασφάλεια, θα κάνω κατάχρηση του χώρου εδώ.
Καταρχάς, όποιος ενδιαφέρεται για το θέμα μπορεί να δει τα κάτωθι βίντεο:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Και εδώ συλλογή απο βίντεο:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Τα περισσότερα βίντεο είναι από Ρωσία, και πραγματικά, ειδικά στο πρώτο βίντεο το "Viewer Discretion is advised" ισχύει κυριολεκτικά, θα τρομάξετε μ' αυτά που θα δείτε (παράσυρση πεζών παιδιών από αυτοκίνητα, τα ουρλιαχτά θυμάτων τροχαίων αμέσως μετά το ατύχημα κτλ) και συστήνεται μόνο για γερά νεύρα.
Το ρεζουμέ ποιό είναι ; Να καταλήξουμε κάπου.
Και εγώ έχω καταλήξει στα παρακάτω (σκόρπια) ως ένας ερασιτέχνης οδηγός, ανησυχών για την οδική ασφάλεια:
- τα περισσότερα ατυχήματα προκαλούνται απ' την εγκληματική αμέλεια ή και δόλο οδηγών.
Σφάζουν κόκκινα, STOP, προτεραιότητες σε μεγάλες κεντρικές διασταυρώσεις όπου τα αυτοκίνητα κινούνται με μεγάλες ταχύτητες με αποτέλεσμα σφοδρότατες πλαγιομετωπικές.
- αρκετά ατυχήματα προκαλούντια λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος λόγω πάγου-βροχόπτωσης.
Είναι αξιοπερίεργο να βλέπεις οδηγούς να κινούνται με πάνω από 100kmph σε χιονισμένο δρόμο και να πρέπει να κοκκαλώσουν σε λίγες δεκάδες μέτρα, συνήθως καταλήγουν να κάνουν ανεξέλεγκτες σβούρες και όποιον πάρει ο Χάρος.
- η περίφημη παθητική ασφάλεια που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα αφορά περιορισμένο εύρος πιθανών ατυχημάτων, αν μια νταλίκα διπλώσει και έρθει και σκάσει πάνω σου, καμμία τεχνολογία δεν μπορεί να σε σώσει.
Οπότε είναι τραγικό λάθος να νομίζει κάποιος ότι από όλες τι πιθανές συγκρούσεις που μπορεί να του συμβούν στον δρόμο, η τεχνολογία και οι "φούσκες" του οχήματος που οδηγεί θα τον σώσουν.
Μεγαλύτερη σημασία έχει το καλοσυντηρημένο όχημα* (γράφω παρακάτω) και οι αισθήσεις να είναι 100% εκεί, στην οδήγηση.
- οι ζώνες είναι εκ των ουκ άνευ. Σε κάποια ατυχήματα που δεν τις φορούν οδηγοί και επιβάτες εκτοξεύονται εκτός οχήματος με (συνήθως) μοιραίες επιπτώσεις.
- τα οχήματα με υψηλό κέντρο βάρους (SUV) έχουν την τάση να αναποδογυρίζουν αν κάποιο "συμβατικό" αμάξι τα κτυπήσει με συγκεκριμένη γωνία, οπότε είναι λάθος να πιστεύουν οι κάτοχοί τους ότι οδηγούν κάποιας μορφής τανκ, λόγω της διαφοράς ύψους απ΄τα υπόλοιπα οχήματα. Μόνο αν αυτοί κτυπήσουν μικρότερο επιβατικό και το "καβαλήσουν" έχουν αυξημένες πιθανότητες να μην υπάρξουν για εκείνους επιπτώσεις.
Το αυτό ισχύει και για τα Smart, αν και στα συγκεκριμένα video δεν είδα ατύχημα με τέτοιο.
Συμπέρασμα:
Οποιοδήποτε αμάξι και να οδηγούμε, παλιό ή καινούριο, μικρό ή μεγάλο, το σύστημα πέδησης (τακάκια-δισκόπλακες-υγρά φρένων), προπάντων τα ελαστικά και στο τέλος τα αμορτισέρ, πρέπει να διατηρούνται σε άψογη κατάσταση, ώστε στο επείγον να μας προσφέρουν όσο το δυνατόν περισσότερες πιθανότητες να αποφύγουμε το μοιραίο.
Ολιγωρία και κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα είναι απαράδεκτα αν ενδιαφερόμαστε για την ζωή μας (και των άλλων χρηστών του δρόμου που δεν μας χρωστούν τπτ να σκοτωθούν εξαιτίας μας).
Η οικονομική κρίση δεν είναι δικαιολογία.
Όποιος π.χ δεν δύναται (οικονομικά) να αλλάξει τα λάστιχα του αυτοκινήτου του, ας πάρει την συγκοινωνία.
Αρχίατρος:
Επειδή η δύναμη της εικόνας είναι τεράστια και για να επιβεβαιώσουμε και τον topic starter για την σημασία της ζώνης ( :) ), δείτε εδώ τι παθαίνει μία γυναίκα που δεν φοράει ζώνη όταν τρακάρει με ένα Smart, κάπου στην Ουκρανία...
Κατέληξε στην ΜΕΘ γράφει ο uploader.
Αυτά για να θυμόμαστε πάντα να την φοράμε όταν μπαίνουμε στο ΙΧ μας.
Ευτυχώς οι νεότερες γενιές είναι καλύτερες σ' αυτό το θέμα, θυμάμαι τους παλαιότερους που σχεδόν ποτέ δεν φορούσαν, μάλιστα έδειχνε πολλά spot-άκια η τηλεόραση για να γίνει συνήθεια στον Έλληνα.
GirousisN:
Το video θα πρέπει να προβάλλεται σε όλους τους υποψήφιους οδηγούς από τις σχολές.
Αλλά μη ξεχνάμε ότι είμαστε στη χώρα που κυκλοφορεί ελεύθερα ''απενεργοποιητής ήχου ζώνης ασφαλείας αυτοκινήτου - ανοιχτήρι για μπύρες'' :o.
Οπότε οι ελπίδες καθολικής εφαρμογής της ζώνης είναι ελάχιστες.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
thepap:
υποβοηθούμενη αυτοκτονία με 1,5 ευρω
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση